روش BHT برای کسانی مناسب است که فاقد بانک مو هستند

مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش چیست + معرفی انواع روش‌ها

مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش و سبیل کدام است؟ این سوالی است که اغلب آقایانی که ریش کوسه‌ای دارند یا موهای ریش و سبیل آن‌ها به دلایل مختلف کم شده از خودشان سوال می کنند؛ زیرا یکی از نکات زیبایی برای مردان، آراستن ریش و سبیل است و با وجود موهای صورت است که آقایان ظاهری مردانه و پرجذبه پیدا می‌کنند.

علم امروزی به اندازه‌ای پیشرفته شده است که حتی برای جبران کم مویی ریش و سبیل هم راه وجود دارد. با کمک کاشت ریش و سبیل می‌توانید زیباترین و پرتراکم‌ترین ریش را داشته باشید و از دیدن چهره خودتان در آینه لذت ببرید.

معرفی انواع روش کاشت ریش و سبیل

برای اینکه مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش را بشناسید، ابتدا باید بدانید که کاشت ریش به طور کلی به چه روش‌هایی انجام می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف کاشت ریش را معرفی کرده‌ایم.

هزینه-کاشت-ریش
هزینه-کاشت-ریش

1)کاشت ریش و سبیل به روش FIT

روش FIT یکی از رایج‌ترین روش‌های کاشت ریش و سبیل در جهان است. در این روش از کاشت ابتدا فولیکول‌های مو از قسمت اهدا کننده که معمولاً پشت سر و اطراف سر است جدا می‌شوند و در ناحیه گیرنده یا ناحیه ریش و سبیل کاشته می‌شوند.

برای برداشتن موها از ناحیه اهدا کننده و مشخص کردن نواحی کاشت در قسمت ریش و سبیل تخصص و تبحر زیادی لازم است. هر اندازه مرکز درمانی معتبرتری را برای کاشت ریش و سبیل به روش FIT انتخاب کنید، بانک موی شما آسیب کمتری خواهد دید. همچنین با توجه به اینکه نواحی کاشت با دقت انتخاب می‌شود، پس از کاشت ریش شما تراکم و حالت مناسبی خواهد داشت.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در کاشت ریش و سبیل به روش FIT بین 4000 تا 7000 تار مو در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند. برای این عمل زیبایی باید 2 تا 5 ساعت را در نظر داشته باشید.

    این روش می‌تواند مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش باشد زیرا، معمولاً جای زخم پس از کاشت باقی نمی‌ماند، دوران نقاهت کوتاه‌تر است، احساس درد در این روش کمتر از روش‌های سنتی است، موهای کاشته شده طبیعی هستند و می‌توانید آن‌ها را به حالت‌های دلخواهتان حالت دهید.

    ازجمله معایب کاشت ریش به روش FIT می‌توان به نیاز به بانک موی قوی، امکان استفاده برای کسانی که طاسی ریش آن‌ها کم است و عدم پوشش دهی مناسب به دلیل محدودیت در برداشت فولیکول‌ها اشاره کرد.

    2) کاشت ریش و سبیل به روش FUT

    روش FUT یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت مو و ریش و سبیل محسوب می‌شود. در این روش یک نوار باریک از پشت سر که حاوی فولیکول‌های مو است برداشته می‌شود. سپس گرافت‌های مو از روی پوست برش خورده برداشته می‌شوند و در نواحی مشخص شده در ناحیه ریش و سبیل کاشته می‌شوند. این روش به عنوان روش تهاجمی در کاشت مو و کاشت ریش و سبیل شناخته می‌شود.

    مزایای روش FUT برای کاشت و سبیل شامل امکان کاشت تعداد موی بیشتر در ناحیه گیرنده است. از معایب روش FUT می‌توان به بخیه خوردن ناحیه بریده شده، امکان بروز زخم و اسکار در این ناحیه و وجود گوشت اضافه و سردرد اشاره کرد.

    معایبی که روش FUT دارد شامل ایجاد زخم و اسکار در ناحیه مورد نظر، دوره نقاهت طولانی‌تر، احتمال رشد گوشت اضافی در ناحیه بریده شده بانک مو و خونریزی و درد بیشتر اشاره کرد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل به روش fut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    3) کاشت ریش و سبیل به روش SUT

    روش SUT یا روش مدرن به عنوان “مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش” و سبیل شناخته می‌شود. در این روش فولیکول‌های مو با کمک پانج اتوماتیک از بانک مو یا اطراف سر برداشته می‌شود. سپس گرافت‌های برداشته شده از هم تفکیک می‌شود و در نهایت پزشک معالج گرافت‌ها را در نواحی مشخص شده ریش و سبیل می‌کارد.

    ازجمله مزایای روش SUT می‌توان به این موارد اشاره کرد که:

    • نیازی به کوتاهی ندارد و شانس سالم ماندن فولیکول‌ها موقع برداشت و کاشت بسیار زیاد است.
    • عوارض جانبی روش SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو بسیار کمتر است.
    • دوران نقاهت این روش کاشت مو بسیار کمتر است.
    • تراکم مناسبی در نواحی ریش و سبیل ایجاد می‌کند.
    • کیفیت موهای کاشته شده با توجه به سالم ماندن فولیکول‌ها بیشتر است.

    ازجمله معایبی که این روش کاشت مو دارد می‌توان به نیاز به تخصص کافی برای انجام کاشت و بالا بودن قیمت کاشت مو و کاشت ریش و سبیل به روش SUT اشاره کرد.

    توصیه میکنیم این مقاله را در مورد عمل کاشت ریش مطالعه کنید : بهترین روش کاشت ریش طبیعی و حرفه‌ای کدام است؟

    4) کاشت ریش و سبیل به روش BHT

    روش BHT موهای مورد نظر برای کاشت از نواحی مختلف بدن مانند سینه فرد برداشته و در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شوند. این روش برای کسانی مناسب است که فاقد بانک مو هستند یا فولیکول‌های موی سرشان بسیار ضعیف است.

    ازجمله مزایای این روش کاشت مو می‌توان به تهاجمی نبودن آن، کوتاه بودن دوره نقاهت و محسوس نبودن جای زخم اشاره کرد.

    معایب این روش شامل کم تراکم بودن موهای کاشته شده و طبیعی نبودن آن‌ها خواهد شد.

    روش BHT برای کسانی مناسب است که فاقد بانک مو هستند
    روش BHT برای کسانی مناسب است که فاقد بانک مو هستند

    بهترین روش کاشت ریش و سبیل کدام است؟

    برای انتخاب بهترین یا مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش باید ابتدا مشاوره دریافت کنید؛ زیرا روش کاشت مناسب برای هر فرد ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. کلینیک VIP تهران با وجود دارا بودن تیم زبده این امکان را برای شما فراهم کرده است که خدمات کاشت مو را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید. این مرکز درمانی از بهترین پزشکان برای ارائه خدمات کاشت مو، کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو بهره‌مند است و با وجود استفاده از فناوری‌های روز دنیا، بهترین روش کاشت ریش که کمترین عوارض، بیشترین تراکم و بهترین ماندگاری را دارد به متقاضیان ارائه می‌کند.

    بهترین کلینیک پیوند ریش و سبیل طبیعی تهران کجاست؟

    اگر به دنبال مرکزی هستید که مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش و سبیل را ارائه کند، کلینیک VIP بهترین انتخاب پیش روی شما است. این کلینیک از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت‌نامه کتبی فعالیت می‌کند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی شما است. از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • در این کلینیک عمل کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام می‌شود.
      • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی در کاشت ریش استفاده می‎شود.
      • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
      • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم کاشت است.

    در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتاً یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل به روش bht هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند