کاشت مو بدون تراشیدن سر

آیا کاشت مو بدون تراشیدن سر امکان‌پذیر است؟

کاشت مو بدون تراشیدن سر چیست؟ آیا تمام کسانی که ریزش موی یا طاسی سر دارند می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند؟ این سوال را اغلب متقاضیانی که برنامه پیوند مو را برای رویش دوباره موهای سرشان انتخاب کرده‌اند مطرح می‌کنند.

 

ریزش مو به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. اگر در ژنتیک شما ریزش مو وجود داشته باشد، به مرور موهای سر یا صورتتان می‌ریزد. این مشکل گاهی فقط موجب کم‌پشت شدن موی خانم‌ها یا آقایان می‌شود؛ اما برای بعضی از افراد ریزش موهای ژنتیکی تا طاسی کامل ادامه پیدا می‌کند. برای این گروه از متقاضیان و کسانی که به خاطر حادثه، مشکلات تغذیه، بیماری و… موهایشان را از دست داده‌اند، یکی از بهترین روش‌های داشتن موهای پرپشت کاشت مو است.

در پیوند مو بخشی از فولیکول‌های بانک مو برداشته می‌شوند و در نواحی مشخص شده در نواحی طاس یا کم مو کاشت می‌شوند. در گذشته برای برداشت فولیکول‌ها یک برش نواری در بانک مو ایجاد می‌شد و همین موضوع باعث طولانی شدن دوران نقاهت شده بود! همچنین برای اینکه بریدن بانک مو دقیق و بدون اشتباه انجام شود، باید متقاضیان کاشت مو هایشان را می‌تراشیدند؛ بنابراین افرادی که کم مو بودند یا وسعت طاسی سرشان زیاد نبود، باید پس از کاشت تا مدت طولانی بدون مو می‌ماندند تا موهایشان دوباره رشد کند.

اما امروزه کاشت مو بدون تراشیدن سر امکان‌پذیر هست؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند کاشت مو را بدون از دست دادن موهای فعلی‌شان تجربه کنند می‌توانند این عمل زیبایی را در کلینیک VIP تهران انجام دهند.

 

چطور کاشت مو بدون تراشیدن سرانجام می‌شود؟

بعضی از آقایان تنها موهای مناطق خاصی از سر یا صورتشان را دست داده‌اند و با کاشت مو قصد دارند که این نواحی را ترمیم کنند. برای این افراد تراشیدن سر سخت و دشوار هست. مخصوصاً کسانی که موهای پرپشتی دارند و به دلیل آلوپسی آره آتا و… نیاز به کاشت مو در نواحی کوچکی از سرشان دارند، ترجیح میدهند که کاشت بدون نیاز به تراشیدن مو انجام شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای خانم‌ها این موضوع از آقایان هم مهم‌تر هست! چون معمولاً خانم‌ها موهای بلندی دارند و تراشیدن آن‌ها زحمات چند ساله‌ای که برای بلند و زیبا شدن موهایشان کشیده‌اند را از بین می‌برد. با توجه به سخت‌گیری‌های این گروه از متقاضیان برای انجام کاشت مو، روش‌های جدیدی برای پیوند مو ارائه شده است که نیاز به کوتاهی یا تراشیدن موهای قدیمی را ندارد.

     

    نمونه کاشت مو بدون کوتاهی
    نمونه کاشت مو بدون کوتاهی

    کاشت مو بدون تراشیدن سر به روش FUT

    در کاشت مو به روش FUT بخشی که فولیکول در آن قرار دارد کمی برش می‌خورد و گرافت مو برای کاشت در ناحیه مورد نظر برداشته می‌شوند. برداشتن فولیکول مو و کاشت آن در این روش به صورت دستی انجام می‌شود و پزشک زمان کافی برای چیدمان موها روی سر و کاشت مو با نهایت دقت و ظرافت دارد.

    از معایب این روش پیوند می‌توان به این موضوع اشاره کرد که، اگر پزشک تخصص کافی در زمینه برداشت دستی فولیکول‌های مو را نداشته باشد، امکان دارد که بانک مویتان از بین برود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش FUT هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کاشت مو  سر به روش SUT

    در روش کاشت مو SUT به جای پانچ دستی از پانچ اتوماتیک برای برداشتن موها استفاده می‌شود. سرعت برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها در این روش زیاد است. در صورتی می‌توانید پیوند مو را به این روش انجام دهید که پزشک متخصصتان تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد. همچنین کلینیک زیبایی که انتخاب می‌کنید باید امکانات لازم برای کاشت مو به روش نیمه ترکیبی یا SUT را داشته باشد.

    در نهایت روشی که برای “کاشت مو” انتخاب می‌شود به تشخیص پزشک و وضعیت متقاضیان بستگی دارد.

     

    مزایای کاشت مو بدون تراشیدن سر چیست؟

    با توجه به اینکه کاشت مو بدون تراشیدن سر جدید هست، افراد زیادی علاقه‌مند هستند درباره مزایای این عمل زیبایی اطلاعات کسب کنند. در ادامه مزایای کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن سر را ارائه کرده‌ایم.

    • محل کاشت مو هایتان زیاد مشخص نیست و موهایتان روی نواحی که کاشت شده‌اند را می‌پوشانند.
    • دوران نقاهت کوتاه‌تری پس از کاشت مو خواهید داشت و بهتر می‌توانید به زندگی روزمره و طبیعی خودتان برگردید.
    • پزشک تنها باید تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت را بردارد و به ناحیه مورد نظر پیوند بزند؛ بنابراین نیازی به کوتاه کردن یا تراشیدن موهای سایر نقاط سر و اطراف نواحی کاشت و برداشت گرافت‌های مو نخواهید داشت.
    • در این روش موهای اطراف ناحیه کاشت جای زخم یا اسکار باقی‌مانده از پیوند مو را می‌پوشانند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در اجتماعی حضور داشته باشید و نگرانی بابت کنجکاوی‌های دیگران نخواهید داشت.
    شرایط-کاشت-مو-بدون-تراشیدن-سر
    شرایط-کاشت-مو-بدون-تراشیدن-سر

     

    معایب کاشت مو بدون تراشیدن سر چیست؟

    هر عمل زیبایی در کنار مزایایی متعدد دارای معایبی هم هست. در این بخش از مطلب معایبی که کاشت مو بدون تراشیدن سر” برایتان دارد را آورده‌ایم.

    • پیوند مو بدون نیاز به تراشیدن را هر پزشکی نمی‌تواند انجام دهد؛ بنابراین برای این عمل زیبایی باید به سراغ پزشکانی بروید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارند.
    • در کاشت مو با پانچ دستی سرعت عمل پزشک کند می‌شود. همچنین تعداد فولیکول‌های اهدایی در این روش کم است و نمی‌توانید شاهد پیوند موی با بیشترین تراکم باشید. برای رسیدن به تراکم بالای موهای کاشت شده، نیاز به کاشت مو به روش نیمه ترکیبی یا ترکیبی خواهید داشت.
    • در این روش هم در دوران شوک دهی پس از کاشت شاهد ریزش موهایتان خواهید بود.
    • هزینه کاشت مو در این روش بیشتر است. چون پزشک باید با ظرافت و دقت بیشتری کاشت مو را انجام دهد و زمان بیشتری هم برای این عمل زیبایی نیاز هست.

    چه کسانی کاشت مو بدون تراشیدن سر را انتخاب می‌کنند؟

    اغلب متقاضیان کاشت مو به دنبال روشی هستند که بتواند نواحی طاس یا کم موی سرشان را پر کند و موهای پرپشت و زیبا پس از پیوند مو داشته باشند! اما بازیگران، ورزشکاران، سیاستمداران و کسانی که نمی‌توانند دوران نقاهت را در منزل سپری کنند و باید در اجتماع حضور داشته باشند، انجام کاشت مو بدون تراشیدن سر برایشان مهم است. چون این افراد باید با دیگران به صورت حضوری یا غیرحضوری ملاقات داشته باشند و باید زیبایی ظاهرشان را حفظ کنند.

     

     

    برای دریافت انواع خدمات کاشت مو می‌توانید با واتساپ کلینیک VIP تهران در تماس باشید. مشاورین ما به تمام سوالاتی که در این رابطه دارید پاسخ می‌دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو بدون تراشیدن سر هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند