کاشت-مو-سر-با-استفاده-از-موی-ریش

کاشت مو سر با استفاده از موی ریش ممکن است؟

برای کاشت مو کدام بخش از بدن توانایی اهدای مو را دارد؟ آیا فقط برداشتن مو از بانک مو امکان‌پذیر هست یا می‌توان برای کاشت مو از نواحی دیگر بدن مانند ریش هم استفاده کرد؟ اگر شما هم موهای بانک مویتان را از دست داده‌اید یا اینکه تجربه کاشت مو ناموفق و آسیب وارد شدن به بانک موهایتان را دارید، به طور حتم امکان نحوه برداشت مو از سایر نقاط بدن برایتان سوال شده است. در این مقاله از کلینیک VIP شرایط انجام این عمل زیبایی و امکان‌پذیر بودن آن را بررسی کرده‌ایم.

 

همیشه افرادی که قصد کاشت مو را دارند به موقع برای انجام این عمل زیبایی اقدام نمی‌کنند! گاهی ممکن است متقاضی کاشت بخش مهمی از بانک مویش را از دست داده باشد، یا اینکه وسعت طاسی سر وی به اندازه‌ای باشد که کاشت مو با کمک بانک مو جوابگو نباشد!

در این حالت راهی جز برداشت فولیکول‌ها از سایر نقاط بدن مانند ریش برای پزشک باقی نمی‌ماند.

برای کاشت مو سر با استفاده از موی ریش از روش‌های متداول این عمل زیبایی مانند کاشت مو به روش FIT استفاده می‌شود. البته نمی‌توان نقش پررنگ پزشک متخصص را برای انجام کاشت به بهترین نحو نادیده گرفت.

برای استفاده از موی ریش برای کاشت مو، باید پزشک تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد و با دقت و مهارت کاشت انجام شود. علاوه بر آن، کلینیکی که انتخاب می‌کنید هم باید تجهیزات لازم را برای کاشت داشته باشد.

 

کاندیدای مناسب کاشت مو سر با استفاده از موی ریش چه کسانی هستند؟

برای تمام افرادی که نیاز به کاشت مو دارند، ریش به عنوان منبع مناسب اهدای فولیکول شناخته نمی‌شود! در ادامه شرایطی که کاشت مو سر با استفاده از موی ریش را امکان‌پذیر می‌کند ارائه کرده‌ایم:

  • در صورتی که متقاضی کاشت وسعت طاسی سر زیادی داشته باشد و تعداد فولیکول زیادی برای پوشاندن آن نیاز باشد.
  • در صورتی که بانک موی متقاضی ضعیف و کم پشت باشد.
  • کسانی که هر دو مشکل بالا را داشته باشند هم کاندیدای مناسب این روش کاشت هستند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    روش کاشت مو با استفاده از موی ریش چگونه است؟

    مراحل برای کاشت مو سر با استفاده از موی ریش” عبارتند از:

    1) دریافت خدمات مشاوره و بررسی شرایط متقاضی برای کاشت مو

    2) انجام آزمایش‌های لازم برای انجام کاشت

    3) آماده کردن متقاضی برای کاشت و بی‌حسی ناحیه اهدا کننده و پیوند گیرنده

    4) برداشت فولیکول‌ها با دقت لازم برای کاشت مو به روش FIT و…

    5) آماده کردن گرافت‌ها و تفکیک آن‌ها برای کاشت در سر

    6) کاشت گرافت‌ها مطابق طرح و زاویه مورد نظر و پوشاندن وسعت طاسی سر

    7) مراجعه به منزل برای سپری کردن دوران نقاهت

     

    کاشت-مو-با-ریش
    کاشت-مو-با-ریش

     

    چرا کاشت مو سر با استفاده از موی ریش انتخاب مناسبی است؟

    ریزش مو برای تمام افراد به یک صورت اتفاق نمی‌افتد. بعضی مواقع ممکن است موهای فرد به یک‌باره بریزند و وسعت طاسی وی از آنچه تصورش را می‌کند بیشتر شود. این مشکل معمولاً برای کسانی که داروی خاصی مصرف می‌کنند، بیمار هستند یا دچار حادثه شده‌اند رخ می‌دهد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش FIT هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    از طرف دیگر، گروهی از متقاضیان به صورت ژنتیکی کم مو هستند و بانک موی آن‌ها بسیار ضعیف هست. این گروه هم برای کاشت مو نمی‌توانند روی فولیکول‌های اهدایی بانک مو خیلی حساب کنند. به همین دلیل است که کاشت مو سر با استفاده از موی ریش انجام می‌شود. در ادامه دلایل دیگری که برای انتخاب این روش کاشت موجود دارد را ارائه کرده‌ایم:

    1) موهای ریش از موهای سایر نقاط بدن و سر پرپشت‌تر هستند. به همین خاطر هم پس از کاشت موهای ریش در سر، شاهد رشد موهایی با ضخامت بیشتر هستید و موهایتان پرپشت‌تر به نظر می‌رسد.

    2) برداشت فولیکول‌های مو از ناحیه ریش عوارض کمی در پی دارد. با توجه به اینکه کاشت مو به روش FIT یا سایر متدهای پیشرفته انجام می‌شود، ناحیه برداشت کمی قرمزی و التهاب را تجربه می‌کند و به مرور این عارضه هم برطرف خواهد شد.

    3) این روش کاشت مو دوران نقاهت کوتاهی دارد و پس از انجام کاشت می‌توانید کارهای روزمره‌تان را انجام دهید.

    4) کاشت مو سر با موی ریش ماندگاری بالایی دارد. در صورتی که کاشت به خوبی انجام شود و دوران نقاهت را با موفقیت پشت سر بگذارید، موهایتان به خوبی رشد می‌کنند و همیشه می‌توانید از داشتن موی طبیعی لذت ببرید.

     

    محدودیت‌های کاشت مو با استفاده از ریش

    برای کاشت مو سر با استفاده از موی ریش محدودیت‌هایی هم وجود دارد که متقاضیان این عمل زیبایی باید به آن‌ها توجه داشته باشند. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • برای آقایانی که ریش کم پشت دارند یا موهای ریش آن‌ها به طور پراکنده هست، این روش کاشت انتخاب مناسبی نیست!
    • با توجه به اینکه موهای ریش ضخیم‌تر و زبرتر هستند، امکان دارد که کاشت آن‌ها با موهای موجود هماهنگی نداشته باشد. مخصوصاً در قسمت تاج یا وسط سر که در معرض دید است، بهتر است از موهای ریش برای کاشت استفاده نشود.
    • برداشت فولیکول‌های مو از ریش کار دشواری است و نباید باعث کم پشت شدن موهای این ناحیه یا خالی شدن ریش شود. همچنین زاویه رشد موهای ریش، دسترسی به آن‌ها را سخت می‌کند.

     

    مزایای-کاشت-مو-با-ریش
    مزایای-کاشت-مو-با-ریش

     

    عوارض کاشت مو سر با استفاده از موی ریش

    در صورتی که بانک موی شما جوابگوی کاشت مو نیست و قصد دارید که با فولیکول‌های اهدایی ریشتان این کار را انجام دهید، باید درباره عوارض این عمل زیبایی هم اطلاعات به دست بیاورید. از جمله مشکلاتی که پس از کاشت مو با کمک ریش رخ می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • التهاب و تورم در قسمت سر و ریش
      • ایجاد زخم موقتی در ناحیه ریش
      • احساس درد در ناحیه برداشت و کاشت فولیکول
      • ایجاد کبودی و خون‌مردگی در قسمت سر و ریش
      • احساس خارش پس از کاشت

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای کاشت مو سر با استفاده از موی ریش” باید حتماً نظر پزشک متخصص را بدانید. اگر پزشک پس از بررسی بانک موی شما این روش را برای کاشت مناسب بداند، می‌توانید آن را انجام دهید.

    در غیر این صورت باید به جای کاشت مو به روش FIT و اهدای فولیکول پیوند از ناحیه ریش، به دنبال یک راه جایگزین باشید. برای دریافت خدمات مشاوره درباره کاشت مو و نحوه انجام آن، با واتساپ کلینیک VIP تماس بگیرید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند