جهت-دادن-به-موهای-کاشت-شده

جهت دادن به موهای کاشت شده درست است؟

آیا جهت دادن به موهای کاشت شده امکان‌پذیر هست؟ چند وقت پس از کاشت مو می‌توانیم آن‌ها را اصلاح کنیم و به حالت‌های دلخواهمان در بیاوریم؟ روش درست اصلاح موها پس از کاشت چیست؟ اگر شما هم قصد کاشت مو را دارید و می‌خواهید که درباره زمان اصلاح موهایتان پس از کاشت اطلاعات کسب کنید، با این مقاله کلینیک vip تهران همراه باشید.

افرادی که پیوند مو را انجام می‌دهند؛ معمولاً وسعت طاسی زیادی دارند. این طاسی باعث شده که متقاضیان کاشت مو ماه‌ها و حتی سال‌ها امکان حالت دادن و فرم دادن موهایشان را نداشته باشند. به همین دلیل هست که اغلب کسانی که قصد کاشت مو طبیعی را دارند، درباره زمان اصلاح و زیباترشدن موهایشان سوال می‌کنند. چون می‌خواهند چهره خودشان را با موهای خوش‌حالت اصلاح شده جدیدشان ببینند و از تغییراتی که دارند لذت ببرند.

اگرچه موهای کاشت شده از جنس موهای خود فرد هستند و بعد از اتمام دوران نقاهت امکان حالت دادن و اصلاح کردن آن‌ها وجود دارد، اما کوچک‌ترین اشتباهی در زمان اصلاح و نوع اصلاح موها می‌تواند به آن‌ها صدمه وارد کنند.

 

پس از کاشت مو چه اتفاقی‌ می‌افتد؟

برای کاشت مو یا پیوند مو فولیکول‌های یک یا چند تار از بانک مو جدا می‌شوند، سپس پزشک به روش دستی یا اتوماتیک آن‌ها را در نواحی مشخص شده کاشت می‌کند. پس از اتمام کاشت مو، پوست سر ملتهب می‌شود و لکه‌های خونی قرمز رنگ در ناحیه کاشت دیده می‌شود. در هفته اول شرایط گرافت­های تازه کاشت شده بسیار حساس هست و نباید به هیچ عنوان سرتان را لمس کنید یا بخارانید. پس از آن، به مرور پوست سر می‌ریزد و لکه‌های خونی از بین می‌روند.

حدود سه ماه پس از کاشت سری اول موهای جدید که رشد کرده‌اند می‌ریزند؛ زیرا فولیکول‌ها در اثر جابجایی دچار شوک شده‌اند. پس از آن موهایتان شروع به رشد می‌کنند و در ماه نهم تا  ماه دوازدهم می‌توانید نتیجه واقعی کاشت مو را ببینید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    توصیه می‌کنیم که حداقل تا 10 روز پس از کاشت از لمس موهای جدیدتان اجتناب کنید. پس از این دوران فولیکول‌ها به مرور سرجایشان محکم می‌شوند و احتمال آسیب رسیدن به آن‌ها کمتر خواهد بود. البته جهت دادن به موهای کاشت شده هنوز هم در این زمان توصیه نمی‌شود. برای اینکه موقع دقیق امکان لمس موهایتان و حالت دادن به آن‌ها را مشخص شود، حتماً با پزشک معالجتان در این باره مشورت کنید.

    مدل-مو-کاشت-شده
    مدل-مو-کاشت-شده

    استحکام موهای کاشت شده چقدر است؟

    از گذشته تا به امروز روش‌های زیادی برای انجام کاشت مو یا پوشاندن ناحیه طاسی سر ارائه شده است. هر کدام از این روش‌ها مزایا و مشکلات خاص خودشان را داشتند. امروزه بهترین روش کاشت مو برای متقاضیان پیوند مو استفاده می‌شود. در این روش از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود؛ بنابراین پیوند موهای سر یک عمل زیبایی بی‌خطر و کم تهاجمی محسوب می‌شود. همچنین با توجه به رشد موها پس از کاشت، متقاضی می‌تواند موهای طبیعی داشته باشد و جهت دادن به موهای کاشت شده” و اصلاح آن‌ ها هم ممکن هست.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای اینکه متوجه شویم که آیا موهای کاشت شده استحکام کافی را برای اصلاح و حالت دادن دارند یا خیر، باید به نحوه انتخاب آن‌ها توجه کنیم. از جمله مواردی که برای سنجش میزان استحکام موهای کاشت شده باید بدانیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1) پزشکان متخصص برای کاشت مو فولیکول‌ها را به صورت اتفاقی انتخاب نمی‌کنند! برای اینکه کاشت مو با بهترین کیفیت انجام شود، پزشک به سراغ فولیکول‌هایی برای پیوند مو می‌رود که استقامت و کیفیت بیشتری دارند. به همین دلیل است که ماندگاری کاشت مو دائمی است و موهای کاشت شده مقاومت و استحکام بالایی دارند.

    2) در روزهای اولیه کاشت مو استحکام فولیکول‌ها کم هست؛ اما به مرور فولیکول‌ها روی سر محکم می‌شوند و ریشه آن‌ها با شرایط جدید خودش را تطبیق می‌دهد؛ بنابراین پس از کاشت جای نگرانی از بابت جابجایی فولیکول‌ها و ریزش آن‌ها وجود نخواهد داشت.

    3) در ماه‌های اولیه پس از کاشت، فولیکول‌های جدید به دلیل جابجایی دچار شوک می‌شوند. به همین دلیل است که سری اول موهایی که روی سر رشد می‌کنند دچار ریزش می‌شوند. پس از این دوران، موهایی که روی سر رشد می‌کنند استحکام خوبی دارند و نگرانی بابت ریزش مجدد موهای کاشت شده نخواهید داشت.

    اصلاح-موهای-کاشت-شده
    اصلاح-موهای-کاشت-شده

    شانه کردن و جهت دادن به موهای کاشت شده

    شانه کردن موها پس از کاشت مو ممکن هست؟ این سوال را اغلب متقاضیان کاشت مو از متخصصین کلینیک vip تهران می‌پرسند. به طور کلی بیشتر افراد باور دارند که شانه زدن زیاد موها سر باعث خون‌رسانی بیشتر به فولیکول‌ها و افزایش رشد موها می‌شود. در صورتی که پزشکان این موضوع را رد می‌کنند. طبق نظر متخصصین زیبایی، شانه زدن موها در روز فقط برای دو بار کافی هست و نیازی نیست که بارها و بارها سرتان را برای بهبود رشد و کیفیت موهایتان شانه بزنید.

    برای کسانی که پیوند مو را انجام داده‌اند، جهت دادن به موهای کاشت شده و شانه زدن موها با افراد عادی تفاوت دارد. با توجه به اینکه موهای تازه کاشت شده به زمان نیاز دارند تا سر جای خودشان محکم شوند، پزشکان شانه زدن مو را تا یک ماه پس از کاشت ممنوع کرده‌اند.

    برای اینکه موهایتان صدمه نبینند و فولیکول‌ها در مسیر درست رشد کنند، پس از آن هم نباید به هیچ عنوان موها را در خلاف جهت آن‌ها شانه بزنید و برای شانه زدن موها فشار زیادی به آن‌ها وارد کنید.

    خطرات جهت دادن به موهای کاشت شده در دوران نقاهت چیست؟

    برای جهت دادن به موهای کاشت شده باید حداقل 6 ماه پس از پیوند مو صبر کنید. اگر در طول دوران نقاهت موهایتان را حالت دهید، احتمال دارد که ریشه فولیکول‌ها صدمه ببیند یا زمان بهبودی پس از کاشت مو طولانی شود. حتماً پس از دوران نقاهت برای کوتاهی و حالت دادن موها به آرایشگر مجرب مراجعه کنید. همچنین این موضوع را با آرایشگر در میان بگذارید که عمل پیوند مو را انجام داده‌اید؛ زیرا برای کوتاهی و حالت دادن موهای کاشت شده بهتر هست از قیچی استفاده شود و استفاده از ماشین اصلاح توصیه نمی‌شود.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    تنها زمانی جهت دادن به موهای کاشت شده و اصلاح آن‌ها می‌تواند احساس خوبی برای متقاضی به همراه داشته باشد که، کاشت مو نزد بهترین پزشکان و با بیشترین تراکم انجام شده باشد. کلینیک vip تهران با وجود بهترین پزشکان زیبایی و تجهیزات مدرن دنیا، کاشت مو را به بهترین نحو برای خانم‌ها و آقایان انجام می‌دهد. برای دریافت خدمات مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره پیوند مو، به واتساپ کلینیک پیام ارسال کنید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند