بلفاروپلاستی پلک پایین چطور انجام می‌شود؟ آیا افراد خاصی به این عمل زیبایی نیاز دارند؟ مراحل جراحی پلک پایین چیست؟ هزینه انجام این عمل زیبایی چقدر هست؟ کلینیک vip تهران به تمام سؤالات شما در این باره پاسخ می‌دهد.

افتادگی پلک یک مشکل شایع در بین افراد مسن هست. اغلب افرادی که نیاز به بلفاروپلاستی دارند، با مشکل افتادگی پلک بالا مواجه هستند؛ اما در بین متقاضیان جراحی پلک کسانی که افتادگی و پف پایین چشم دارند هم مشاهده می‌شود.

پف پایین پلک و چین‌های پاکلاغی پایین پلک‌ها شما را پیرتر، مسن‌تر و خسته و خواب‌آلوده نشان می‌دهد. همین موضوع باعث شده که خانم‌ها و آقایانی که افتادگی پلک پایین دارند به دنبال یک راه‌حل مناسب برای درمان آن باشند. برای برداشتن این پف‌ها و چین‌ها نیاز به جراحی پلک پایین دارید. بلفاروپلاستی پلک پایین، یک جراحی زیبایی غیرتهاجمی و سرپایی هست؛ بنابراین تمام کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، بعد از عمل می‌توانند به منزل برگردند و فعالیت‌های روزمره خودشان را ادامه دهند.

 

جهت مشاوره رایگان و تماس کارشناسان ما با شما لطفا فرم زیر را پر کنید

 

چرا به بلفاروپلاستی پلک پایین نیاز دارید؟

با افزایش سن پوست حالت کشسانی خودش را از دست می‌دهد و روز به روز افتادگی آن بیشتر خواهد شد. این مشکل باعث شکل گرفتن چین‌های ریز و درشت زیر پلک‌ها می‌شود و پف زیر چشم را به وجود می‌آورد. البته همیشه افتادگی پلک پایین به خاطر بالا رفت سن رخ نمی‌دهد. بلکه عواملی مانند وراثت یا ژنتیک، قرار گرفت در معرض نور آفتاب، مصرف داروهای خاص، بیماری‌های پوستی و … می‌تواند دلیل بروز این مشکل باشد.

برای برداشتن چین و پف پایین چشم نیاز به انجام جراحی پلک دارید. در صورتی که پزشک متخصص “بلفاروپلاستی پلک پایین” را برایتان انجام دهد، هیچ مشکلی پس از جراحی و سپری کردن دوران نقاهت نخواهید داشت؛ اما در صورتی که این عمل زیبایی را در مراکز درمانی متفرقه انجام دهید، احتمال آسیب رسیدن به عصب‌های چشم و آسیب رسیدن به بافت‌های عمیق پوست وجود دارد.

رفع-پف-پلک-پایین

رفع-پف-پلک-پایین

مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟

برای انجام جراحی پلک پایین لازم هست که ابتدا خدمات مشاوره را از کلینیک vip تهران دریافت کنید. در طول این جلسه طبق تصاویر ارسالی پلک‌های شما  امکان‌پذیر بودن بلفاروپلاستی پلک پایین توسط متخصصین این مرکز بررسی می‌شود. در صورتی که کاندیدای مناسبی برای جراحی پلک باشید، پزشک متخصص آزمایش‌های لازم را برای ارزیابی وضعیت سلامتی شما تجویز می‌کند.

در مرحله بعدی متقاضی در محیط مخصوص عمل قرار می‌گیرد و بی‌حسی پلک‌ها انجام می‌شود. پس از بی‌حس شدن پلک‌ها، پزشک متخصص برشی در پلک پایین ایجاد می‌کند و چربی‌ها، عضلات و پوست‌های اضافی را بر می‌دارد. اگر چربی کم باشد از داخل تخلیه شده و نیاز به بخیه نداره ولی اگر چربی زیاد باشه بخیه زده میشه برای بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین حدود یک تا دو ساعت زمان لازم هست؛ بنابراین این عمل زیبایی را می‌توان جزء عمل‌های سرپایی به حساب آورد. پس از اتمام عمل، می‌توانید به منزل بروید و فعالیت‌های سبک روزمره خودتان را انجام دهید.

 

مزایا بلفاروپلاستی پلک پایین

اگر به فکر درمان افتادگی و چین و چروک­های پایین چشمتان هستید، اما هنوز برای انجام بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین تردید دارید، در این بخش از مطلب که مزایای بلفاروپلاستی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی پلک پایین دارد را برایتان ارائه کرده‌ایم:

  • از بین بردن چین‌های پاکلاغی و پف زیر پلک‌ها
  • بهتر شدن میزان دید متقاضی
  • از بین رفتن تیرگی زیر چشم‌ها
  • زیباتر شدن چشم‌هایتان و جوان‌تر شدن
  • عدم وجود عوارض جانبی پرخطر
  • کم تهاجمی بودن بلفاروپلاستی نسبت به روش‌های جراحی سنتی
  • انجام عمل به صورت سرپایی بدون نیاز به بیهوشی
  • دوران نقاهت کوتاه‌تر
بلفاروپلاستی-یا-جراحی-پلک

بلفاروپلاستی-یا-جراحی-پلک

معایب بلفاروپلاستی پلک پایین

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین عوارض جانبی خطرناکی ندارد. در صورتی که این عمل زیبایی را تحت نظر پزشک متخصص و در مراکز معتبر انجام دهید و توصیه‌های دوران نقاهت را رعایت کنید، مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد. با این وجود، بلفاروپلاستی پلک پایین هم مانند کلیه عمل‌های زیبایی با عوارض کوتاه‌مدتی همراه هست. البته بعضی از عوارض این عمل زیبایی هم در اثر عدم توانمندی پزشک در جراحی رخ میدهد. در ادامه به کلیه این موارد اشاره کرده‌ایم:

  • عفونت ناحیه جراحی به دلیل عدم مصرف آنتی‌بیوتیک و نکات بهداشتی
  • ایجاد زخم یا اسکار به دلیل عدم تخصص پزشک
  • تغییر رنگ دادن پوست ناحیه عمل
  • کوتاه شدن پلک‌ها و مشکل در بستن چشم‌ها
  • تورم و کبودی کوتاه‌مدت ناحیه عمل
  • احتمال بروز خونریزی به دلیل مصرف الکل یا داروهای رقیق‌کننده خون
  • آبریزش یا خشکی چشم‌ها
  • دوبینی و تاری دید موقتی

دوران نقاهت بلفاروپلاستی پلک پایین چقدر است؟

برای جراحی پلک پایین باید برنامه‌ریزی داشته باشید؛ زیرا پس از عمل امکان حضور در محل کار و انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی را نخواهید داشت. در ادامه زمانی که برای سپری شدن دوران نقاهت و درمان کامل افتادگی پلک پس از جراحی در نظر گرفته می‌شود را آورده‌ایم:

  • دو هفته برای درمان بهبودی کبودی، تورم و عوارض کوتاه‌مدت جراحی
  • امکان آرایش چشم‌ها و استفاده از لنز یک ماه پس از عمل (با مشورت پزشک)
  • سه تا شش ماه پس از عمل برای بهبودی کامل زمان نیاز است.

 

آیا بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی ممکن است؟

تیغ جراحی برای افراد زیادی ترسناک است. به همین دلیل هست که متقاضیان بلفاروپلاستی ترجیح می‌دهند که انجام این عمل زیبایی را تا حد امکان به تاخیر بیندازند. برای این گروه از افراد امکان برداشتن پلک بدون جراحی هم وجود دارد. با کمک پلاسما جت یا بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی، می‌توانید چین و چروک‌ها و تیرگی زیر پلک‌هایتان را برطرف کنید. در این روش، پوست برای کلاژن سازی بیشتر تحریک می‌شود و نیازی به ایجاد برش و برداشتن پلک و بخیه نیست.

تاثیرگذاری روش پلاسما جت موقت بوده و در بیشنر مواقع نتیجه دلخواه حاصل نمیشود.

تخمین هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین

برای انجام بلفاروپلاستی پلک پایین باید هزینه انجام این عمل زیبایی را هم در نظر داشته باشید. تمام مراکز زیبایی و پزشکانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خدمات یکسانی ارائه نمی‌کنند، به همین دلیل هزینه جراحی پلک پایین در کلینیک‌های زیبایی مختلف با هم تفاوت دارد. اگر قصد تخمین هزینه بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین را دارید، باید این فاکتورها را در نظر داشته باشید:

    • تجربه و تخصص پزشک زیبایی در زمینه بلفاروپلاستی
    • میزان افتادگی پلک‌های متقاضی
    • تجهیزات کلینیک زیبایی
    • دارا بودن پراونه وزارت بهداشت

و در انتها کلینیک vip تهران…

برای دریافت خدمات بلفاروپلاستی پلک پایین می‌توانید از خدمات کلینیک vip تهران استفاده کنید. متخصصین این مرکز تجربه زیادی در زمینه جراحی پلک دارند و می‌توانند این عمل زیبایی را به بهترین نحو برایتان انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بلفاروپلاستی با واتساپ ما در ارتباط باشید.

 

آیا شما کاندید مناسب “بلفاروپلاستی پلک پایین هستید یا خیر ؟

عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.