قبل از پیوند ابرو چه چیزهایی باید بدانید

قبل از پیوند ابرو چه چیزهایی باید بدانید

ابروهای نازک و باریک در گذشته مد بودند و اغلب افراد مشکلی با کم‌پشت و نازک بودن ابروهایشان نداشتند؛ اما این روزها ابروهای پرپشت و زیبا مد شده است. گذشته از مد روز بودن، ابروهای پرپشت زیبایی خاصی به چهره شما می‌بخشند و احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری با وجود داشتن این ابروها خواهید داشت. در صورتی که ابروهای کوتاه، نازک و کم‌پشت شما را مسن‌تر نشان می‌دهند و به خوبی نمی‌توانند بیانگر احساسات درونی شما باشند؛ اما برای داشتن ابروی پرپشت طبیعی چه کاری باید انجام دهید؟ کاشت ابرو بهترین گزینه پیش روی شما در این مرحله است.

نکات مهم برای قبل از پیوند ابرو

قبل از پیوند ابرو باید درباره این عمل زیبایی اطلاعات کافی کسب کنید. در این مقاله مهم‌ترین مواردی که هر کسی قبل از کاشت ابرو باید بداند را ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    قبل از پیوند ابرو چه کار هایی نباید انجام داد
    قبل از پیوند ابرو چه کار هایی نباید انجام داد

     

    1) عدم مصرف دخانیات و الکل قبل از پیوند ابرو

    در صورتی که دخانیاتی مانند سیگار و قلیان مصرف می‌کنید، یا اینکه الکل و نوشیدنی‌های بر پایه الکل می‌نوشید، حداقل 10 روز قبل از کاشت مصرف را کم کنید ؛ زیرا مصرف دخانیات و الکل در روند عمل و نتیجه‌بخش بودن کاشت اختلال ایجاد می‌کنند و بعد از این عمل زیبایی، ممکن است نتیجه‌ای واقعاً مناسب است را نگیرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون

    کسانی که به سراغ کاشت ابرو می‌روند معمولاً سن بالای 30 سال دارند. در سنین بالا مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند وافارین و آسپرین بسیار متداول است. با توجه به اینکه این داروها و داروهای منعقد کننده خون در جریان کاشت ابرو و نتیجه بعد از آن مشکل ایجاد می‌کنند، پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل 2 هفته قبل از پیوند ابرو مصرف این داروها را متوقف کنید. در صورتی که نیاز جدی به داروهای رقیق‌کننده خون دارید، حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید و طبق دستور او عمل کنید.

     

    3) برنامه ریزی دقیق برای کاشت ابرو

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای کاشت ابرو باید به آن توجه داشته باشید، میزان فاصله محل زندگی شما تا کلینیک VIP و روز و ساعتی است که برای عمل کاشت ابروی شما تعیین شده است. در صورتی که “قبل از پیوند” ابرو برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور به موقع در کلینیک نداشته باشید، ممکن است زمانی که برای شما در نظر گرفته شده را از دست بدهید و مجدداً مجبور به رزرو وقت شوید.

    اگر در نزدیکی کلینیک حضور دارید و با صرف 2 تا 5 ساعت می‌توانید در این مکان حاضر شوید برنامه‌ریزی برای شما قطعاً ساده‌تر خواهد بود؛ اما کسانی که در شهرهای غیر تهران ساکن هستند، برای حضور به موقع در محل باید حداقل 24 ساعت قبل در تهران حضور داشته باشند، خوب استراحت کنند و پس از استحمام برای انجام کاشت اقدام کنند.

    توصیه میکنیم این مقاله  مطالعه کنید: مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو + کارهایی که نباید انجام دهیم؟

     

    4) حمام کردن در روز کاشت ابرو

    حتماً باید قبل از پیوند ابرو حمام کنید؛ زیرا پس از انجام کاشت ابرو تا یک هفته نمی‌توانید ناحیه اهدا کننده و گیرنده را به جز آب ولرم با چیزی شستشو دهید و اجازه لمس این نواحی را ندارید. البته توجه به این نکته ضروری است که استحمام قبل از پیوند ابرو چربی‌ها و تعریقی روی پوست شما وجود دارد را نیز برطرف می‌کند و نتیجه کاشت به دلیل تمیزی پوست بهتر خواهد بود.

     

    5) مصرف غذای مناسب

    روز قبل از پیوند ابرو باید به ساعتی که نیاز است در کلینیک حاضر شوید توجه داشته باشید و متناسب با آن وعده غذایی مناسبی را مصرف کنید. اگر ساعت در نظر گرفته شده برای شما صبح است، صبحانه مقوی بخورید و سپس به کلینیک برای کاشت مراجعه کنید. برای کسانی که ظهر یا عصر وقت کاشت ابرو دارند هم توصیه می‌شود که یک وعده غذایی سبک مصرف کنند. با توجه به اینکه کاشت ابرو زمان‌بر است، در صورتی که به تغذیه خودتان توجه نداشته باید ممکن است با افت فشار، ضعف و سستی حین کاشت مواجه شوید.

     

    6) استراحت کافی شب قبل از پیوند ابرو

    کاشت ابرو یک تغییر جدی برای چهره شما به همراه دارد. همین موضوع می‌تواند برایتان بسیار استرس‌زا باشد. از طرفی نحوه کاشت و نتیجه کاشت هم می‌تواند منجر به بروز استرس و اضطراب برای شما در قبل از پیوند ابرو شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از کاشت خوب استراحت کنید، زمانتان را با دیدن فیلم و انجام کارهای سرگرم‌کننده سپری کنید. اگر دائم به نتیجه فکر نکنید و تمرکز زیادی روی نحوه کاشت نداشته باشید، قطعاً احساس بهتری موقع پیوند ابرو خواهید داشت. حتماً شب قبل از پیوند ابرو خوب بخوابید تا روز مراجعه به کلینیک سرحال باشید و آمادگی لازم برای کاشت ابرو را داشته باشید.

     

    کاشت-ابرو-در-تهران

    7) قطع مصرف ماینوکسیدیل و داروهای درمان ریزش ابرو

    اغلب کسانی که ریزش ابرو و کم‌پشت شدن آن را تجربه می‌کنند، به سراغ مصرف داروهایی مانند ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو و ابروهایشان می‌روند. اگر شما هم جز این گروه هستید، قبل از پیوند ابرو باید مصرف این دارو را به طور کامل متوقف کنید. حتماً برای مصرف این دارو و قطع آن با پزشک معالجتان مشورت کنید.

     

    8) مشورت با پزشک قبل از پیوند ابرو

    پزشک متخصص قبل از انجام پیوند ابرو حتماً پرونده شما را بررسی می‌کند. در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید که باید جایگزین شوند یا روند مصرف آن متوقف شود این موضوع را با شما مطرح می‌کند. حتماً باید درباره داروهای گیاهی و شیمایی که خودسرانه مصرف می‌کنید هم با پزشک مشورت کنید تا کاشت ابرو برای شما به درستی انجام شود و مشکلی برایتان به وجود نیاید.

     

    بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران کجا قرار دارد؟

    به ‌همین ‎دلیل، قصد داریم شما را با مجهزترین کلینیک کاشت ابرو حرفه‌ای در تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و امکان ارائه ضمانت‎نامه کتبی (۱۰۰% تضمینی) آشنا کنیم.

    کلینیک کاشت ابرو VIP با داشتن سابقه طولانی در زمینه کاشت ابرو و برخورداری از بهترین متخصص کاشت ابرو ایران، به واقع یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. از دلایل برتری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • امکان کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش FUT
      • کاشت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه

     

    امکان ارائه قیمت‎های مناسب‎تر، به ‎خصوص برای عروس خانم‎های جوان

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان کاشت ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱ تماس بگیرید.  در صفحه کاشت ابرو، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید نتیجه طبیعی کار درخواست‏ کنندگان قبلی را مشاهده کنید و در صورت تمایل فرم مشاوره مندرج در صفحه را تکمیل نمایید تا مشاوران کلینیک با شما تماس بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند