هزینه-کاشت-ریش

هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟ +عوامل موثر روی آن

هزینه کاشت ریش چطور تعیین می‌شود؟ آیا پرداخت این هزینه ارزشش را دارد؟ چه فاکتورهایی روی مبلغ کاشت ریش تاثیرگذار هستند؟ آیا هزینه تمام‌شده کاشت ریش برای همه متقاضیان یکسان هست؟ در این مقاله کلینیک VIP قصد داریم به این سوالات شما پاسخ دهیم.

اغلب آقایان از کم شدن موهای سرشان شکایت دارند و با کاشت مو می‌توانند چهره خودشان را تغییر دهند؛ اما فقط کاشت مو برای افزایش جذابیت و مردانه به نظر رسیدن شما کافی هست؟ البته که نه! بدون داشتن یک ریش پرپشت و زیبا نمی‌توانید فاکتورهای زیبایی که مد نظرتان هست را داشته باشید.

در حقیقت، آقایانی که ریش و سبیل پرپشتی دارند، علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری اعتماد به نفس بیشتری هم دارند؛ زیرا چهره آن‌ها جاافتاده‌تر به نظر می‌رسد و اطرافیانشان مخصوصاً خانم‌ها بیشتر به سمت این گروه از آقایان جذب می‌شوند.

گاهی مواقع درمان‌های دارویی و استفاده از مکمل‌های تجویزشده توسط پزشکان می‌تواند باعث افزایش رشد و سبیل و پر شدن موهای این بخش از صورت شود؛ اما همیشه درمان دارویی برای کم مویی صورت مردان جوابگو نیست! برای کسانی که به صورت ژنتیکی صورت کم مو یا ریش کوسه‌ای دارند، تنها راه باقی‌مانده بررسی نظرات کاشت ریش و انجام آن خواهد بود؛ اما برای این عمل زیبایی چه مبلغی باید بپردازید؟ با ما همراه باشید و درباره تخمین مبلغ کاشت ریش اطلاعات کسب کنید.

 

چرا باید کاشت ریش انجام دهیم؟

می‌خواهید بدانید هزینه کاشت ریش و سبیل ارزش دارد یا نه؟ برای جواب این سوال باید علت‌های ریزش موی صورت یا کم‌ پشت شدن ریش و سبیل را پیدا کنیم. دلایل مختلفی برای از دست رفتن موهای صورت مردان وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیم نبودن هورمون‌های مردانه، مشکلات تیروئیدی یا ابتلا به بیماری‌های خاص، رژیم‌های غذایی کم‌کالری و سخت، مصرف داروهای خاص، استرس و بروز حادثه اشاره کرد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    البته نمی‌توان نقش ژنتیک را هم در کم‌پشت بودن موهای صورت آقایان نادیده گرفت؛ زیرا بسیاری از این افراد از همان ابتدای دوران بلوغشان شاهد رشد موی صورت نیستند. به مرور که سن این افراد بیشتر می‌شود، کم‌پشتی ریش و سبیل یا داشت ریش کوسه‌ای بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

    ریش و سبیل داشتن و مدل دادن آن از گذشته تا به امروز در بین مردان رایج هست. سلیبریتی­ها و بازیگران از جمله کسانی هستند که همیشه با داشتن موهای صورت زیبا خودشان را متمایز نشان می‌دهند؛ بنابراین کاشت ریش و سبیل برای آقایان به اندازه کاشت مو مهم و ضروری میباشد.

    کاشت-ریش-تهران
    کاشت-ریش-تهران

    آیا هزینه کاشت ریش با کاشت مو تفاوت دارد؟

    افراد زیادی نظرات کاشت ریش را بررسی کرده و آن را با کاشت مو مقایسه می‌کنند. به طور کلی هر دو عمل زیبایی شبیه هم به نظر می‌رسند. در کاشت ریش و کاشت مو از گرافت­های مو خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود. اگر چه برداشت گرافت­ها ممکن هست در هر دو روش کاشت نسبتاً شبیه به هم باشند، اما کاشت ریش و سبیل با کاشت مو در مرحله پیوند مو متفاوت است.

    موقع کاشت ریش باید فقط گرافت­های تک تار انتخاب شوند و تحت زاویه مناسب و با عمق مناسب کاشت آن‌ها انجام شود. در صورتی که پزشک متخصص در روند کاشت ریش دقت نداشته باشد و از تجربه کافی برای انجام این عمل زیبایی برخوردار نباشد، نتیجه پیوند ریش و سبیل غیرقابل قبول خواهد بود. حتی ممکن است ریش شما پس از رشد به صورت مصنوعی به نظر برسد و هزینه کاشت ریش که پرداخت کرده‌اید به طور کامل از بین برود.

    توصیه میکنیم این مقاله را مطالعه کنید : علت ریزش موی صورت مردان چیست؟ + روش‌های درمانی

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کاشت ریش و سبیل چند مرحله دارد؟

    برای پرداخت هزینه کاشت ریش” باید مراحل انجام آن را بشناسید:

    1) در اولین مرحله از کاشت ریش و سبیل باید شما خدمات مشاوره کلینیک VIP تهران را دریافت کنید. در جلسه مشاوره شرایط متقاضی برای کاشت مو، وضعیت جسمانی و سلامتی و ی و بانک مو بررسی می‌شود.

    2) در صورتی که متقاضی مطابق نظرات کاشت ریش و تجربیات پزشک شرایط لازم برای انجام آن را داشته باشد، در جلسه تعیین‌شده به کلینیک vip تهران مراجعه می‌کند.

    3) برای انجام کاشت ابتدا متقاضی در یک اتاق استریل حاضر می‌شود و لباس استریل می‌پوشد. سپس پزشک با بی‌حس کردن بانک مو، فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت را برمی‌دارد.

    4) پس از برداشت فولیکول‌های تک تار، کاشت ریش و سبیل طبق زاویه تعیین شده و با توجه به تراکم مشخص انجام می‌شود. این بخش مهم‌ترین نقطه برای محاسبه مبلغ کاشت ریش هست.

    5) پس از اتمام کاشت توصیه‌های لازم برای مصرف داروها و دوران نقاهت به متقاضی ارائه می‌شود.

    خدمات مشاوره کاشت کلینیکvip
    خدمات مشاوره کاشت کلینیکvip

    چرا هزینه کاشت ریش مقرون‌ به‌ صرفه است؟

    اگرچه هزینه کاشت ریش و سبیل در کلینیک VIP منصفانه تعیین‌شده است؛ اما هنوز هم متقاضیان زیادی برای پرداختن آن به دنبال دلیل هستند. در ادامه مواردی که نشان می‌دهد چرا باید کاشت ریش را انجام دهید و مبلغ پرداختی برای آن منطقی است را بیان کرده‌ایم:

    1) کاشت ریش فقط برای یک بار انجام می‌شود. با توجه به اینکه از موهای خود متقاضی برای کاشت استفاده می‌شود، بعد از دوران نقاهت شاهد رشد موهای طبیعی صورتتان خواهید بود.

    2) با کاشت ریش و سبیل می‌توانید شبیه سوپراستارها شوید و همیشه زیبا و جذاب باشید.

    3) کاشت ریش و سبیل طبیعی این امکان را به شما می‌دهد که هر موقع دوست دارید صورتتان را اصلاح کنید و ریشتان را حالت دهید.

    4) برای کسانی که با دارو درمانی جواب نگرفته‌اند یا ریش کوسه‌ای دارند، کاشت ریش می‌تواند بهترین راه حل باشد.

    عوامل موثر روی هزینه کاشت ریش

    عواملی مهمی که در تعیین قیمت کاشت ریش تاثیرگذار هستند عبارتند از:

    • تعداد گرافت­های برداشته شده برای کاشت (هر چه گرافت­ها بیشتر باشد، هزینه کاشت ریش بیشتر می‌شود)
    • استفاده از روش‌های نوین کاشت و فناوری‌های روز دنیا
    • متد و روش انتخاب شده برای کاشت ریش
    • دستمزد متخصص کاشت ریش
    • هزینه کلینیک زیبایی برای کاشت
    • آزمایش‌های پیش از عمل و داروهای دوران نقاهت
    • فاصله متقاضی تا کلینیک vip تهران

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    اگر معیارتان برای انجام عمل زیبایی صرفاً بررسی نظرات کاشت ریش و هزینه پرداختی برای آن باشد، باید عوارض کاشت ریش و سبیل را هم بپذیرید. کسانی که بدون آگاهی کافی برای کاشت ریش اقدام می‌کنند، ممکن هست به دنبال مراکزی که هزینه کاشت ریش” در آن‌ها پایین است. در صورتی که کاشت را در این مراکز انجام دهید، احتمال عفونت پس از کاشت، برداشت نامناسب و آسیب‌زننده به فولیکول‌ها و بانک مو، کاشت ریش با زاویه نامناسب و… وجود خواهد داشت.

    با توجه به اینکه برخی از این عوارض جبران‌ناپذیر هستند یا برای برطرف کردن آن‌ها باید زمان و هزینه بیشتری بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم کاشت ریش را در مراکز معتبری مانند کلینیک vip تهران انجام دهید. این کلینیک زیبایی بیش از 15 سال سابقه دارد و با وجود دارا بودن مجوز وزارت بهداشت بهترین شرایط را برای عمل‌های زیبایی متقاضیان فراهم می‌کند.*

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند