بهترین روش برای درمان افتادگی پلک چیست؟

بهترین روش برای درمان افتادگی پلک چیست؟

بهترین روش درمان افتادگی پلک چیست؟ اگر همیشه دیگران به شما می‌گویند  چرا خسته و خواب‌آلود هستید و از اینکه پف چشم‌هایتان شما را مسن‌تر نشان می‌دهد ناراحت هستید، بی‌شک به این فکر کرده‌اید که علت این مشکل چیست! افتادگی پلک بالا موجب می‌شود که چشم‌های شما کوچک‌تر و پف‌آلوده‌تر به نظر برسد. همچنین این افتادگی آستانه دید شما را نیز کاهش می‌دهد.

افتادگی پلک پایین هم نه تنها شما را مسن‌تر از آن چیزی که هستید نشان می‌دهد، بلکه به طور مستقیم روی زیبایی و شادابی چهره شما تأثیرگذار است؛ بنابراین اگر قصد دارید که همیشه شاداب، زیبا و جوان بمانید، باید با علم روز دنیا هماهنگ شوید و به دنبال راهی باشید که خسته و پف‌آلود بودن چشم‌ها را برطرف کند.

روش‌های درمان افتادگی پلک

برای درمان افتادگی پلک‌ هایتان می‌توانید هم از روش‌های طبیعی استفاده کنید و هم از عمل زیبایی. با توجه به اینکه میزان افتادگی چقدر است، امکان دارد که با روش‌های سرپایی و معمولی نتوانید آن را برطرف کنید.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    هزینه-رفع-افتادگی-پلک
    هزینه-رفع-افتادگی-پلک

     

    1) درمان افتادگی پلک با ورزش و تقویت پلک‌ها

    بعضی از افراد معتقد هستند که افتادگی پلک به دلیل کاهش قدرت عضلات چشم رخ می‌دهد. به همین دلیل با انجام ورزش‌هایی مانند بالا کشیدن ابروها مانند لیفت ابرو، ماساژ پشت پلک‌ها، کشیدن پلک‌ها و حتی پوشاندن پلک‌ها سعی می‌کنند که این افتادگی را درمان کنند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که درمان با ورزش را به‌عنوان بهترین روش درمان افتادگی پلک انتخاب کنید، کافی است که روزانه 20 تا 30 بار این تمرینات را انجام دهید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مشکلات این روش درمانی:

    با وجود اینکه ورزش پلک و چشم می‌تواند گردش خون را در این ناحیه بهتر کند و با کمترین هزینه و زمان قابل انجام است، اما گاهی مواقع حرکت بیش از حد عضلات افتادگی را شدیدتر می‌کند.

    2) درمان افتادگی پلک با مواد طبیعی و گیاهی

    برای اینکه “بهترین روش درمان افتادگی پلک” را پیدا کنید، می‌توانید به سراغ روش‌های درمانی طبیعی بروید. در این روش می‌توانید با زنجبیل، چای کیسه‌ای، ترکیب جو و عسل، ماست و آرد جو، خیار، سفیده تخم‌مرغ ماسک درست کنید و این ماسک را روزانه 20 تا 30 دقیقه روی پوست اطراف چشم‌هایتان قرار دهید.

    مشکلات این روش درمانی:

    این روش درمانی برای کسانی که افتادگی پلک‌هایشان کم است بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما برای کسانی که افتادگی پلک شدید دارند و چین‌های پنجه کلاغی در زیر چشم‌هایشان دیده می‌شود، نباید انتظار معجزه داشته باشید. بزرگ‌ترین مشکل استفاده از این روش، حساس بودن دور چشم‌ها و احتمال بروز حساسیت شدید در اثر استفاده از ماده مورد نظر است.

    3) درمان افتادگی پلک با قطره چشم

    شاید باور نکردنی به نظر برسد، اما حتی برای افتادگی پلک‌هایتان هم می‌توانید از قطره چشم مخصوص استفاده کنید. قطره‌هایی که برای این موضوع تجویز می‌شوند انقباض سریع پلک‌ها را به همراه دارند. به همین دلیل به خوبی می‌توانند افتادگی پلک را درمان کنند. البته حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که قطره‌های مخصوص درمان افتادگی پلک باید حتماً توسط پزشک تجویز شود.

    روش_های-درمان-افتادگی-پلک
    روش_های-درمان-افتادگی-پلک

    مشکلات این روش درمانی:

    اگر تجربه استفاده از قطره استریل چشم یا اشک مصنوعی را داشته باشید، حتماً به خوبی میدانید که استفاده مداوم از قطره چشم می‌تواند تاری دید، خشکی چشم، اشکی شدن چشم‌ها و تورم چشم و پلک را به همراه داشته باشد.

    4) درمان افتادگی پلک با کرم‌های مخصوص

    شاید استفاده از کرم‌های مخصوص به نظر شما بهترین روش برای درمان افتادگی پلک به نظر برسد، به همین دلیل ترجیح میدهید به جای روش‌های ذکر شده به سراغ این گزینه بروید. برای درمان افتادگی پلک با این روش باید کرم‌های مخصوصی که برای افزایش گردش خون و تقویت عضلات اطراف چشم وجود دارد را استفاده کنید. این کرم‌ها معمولاً حاوی کلاژن هستند و پوست اطراف چشم‌ها را بهتر می‌کنند.

    مشکلات این روش درمانی:

    اگرچه درمان با کرم‌های مخصوصی که توسط پزشکان تجویز می‌شود بهترین انتخاب است؛ اما نمی‌توانید این نکته را نادیده بگیرید که، این درمان موقتی است و نمی‌تواند دائمی باشد. همچنین توجه به این نکته نیز ضرورت دارد که بعضی از افراد نسبت به استفاده از این کرم‌ها حساسیت نشان می‌دهند.

    5) درمان افتادگی پلک با روغن

    بعضی از افراد بهترین روش برای درمان افتادگی پلک را استفاده از روغن‌های گیاهی مانند روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن چای می‌دانند؛ زیرا این روغن‌ها حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان هستند و توانایی جوان‌سازی پوست و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست را دارند.

    مشکلات این روش درمانی:

    با توجه به اینکه برای جذب روغن باید اطراف چشم را ماساژ دهید، احتمال دارد که پوست این ناحیه شل‌تر شده و افتادگی پلک‌ها بیشتر شود. همچنین استفاده از بعضی روغن‌های گیاهی مانند روغن درخت چای خطرناک است و ممکن است سوزش، قرمزی چشم‌ها و تحریک‌پذیری چشم‌ها و اطراف آن‌ها را به همراه داشته باشد.

    6) درمان افتادگی پلک با نخ یا لیفت

    یکی از بهترین روش‌های درمان افتادگی پلک‌ها را می‌تواند استفاده از نخ یا لیفت کردن دانست. در این روش پزشک ابتدا پلک را بی‌حس می‌کند و سپس با برش‌های نازک و بخیه زدن سعی می‌کند که افتادگی را برطرف کند. بخیه‌هایی که در این روش استفاده می‌شوند به طور خودکار در پوست جذب می‌شوند و نیاز به کشیدن ندارند.

    مشکلات این روش درمانی:

    با وجود اینکه استفاده از نخ یا لیفت برای درمان افتادگی پلک مؤثر است و هزینه نسبتاً کمی دارد؛ اما این روش درمانی ممکن است موجب بروز حساسیت‌های پوستی، نامتقارن شدن پلک‌ها و حتی حرکت پلک‌ها در زیرپوست شود.

    7) درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی

    تا به امروز هیچ‌کدام از روش‌های مطرح‌شده نتوانسته به اندازه بلفاروپلاستی درمان افتادگی پلک مؤثر باشد. در این روش پزشک متخصص با ایجاد برش‌هایی در بالا و پایین پلک‌ها چربی‌های اضافه را تخلیه می‌کند و پوست اضافی را بر می‌دارد. سپس ناحیه برش خورده را بخیه میزند و پس از چند ماه، باورتان نمی‌شود که شما افتادگی پلک داشته‌اید! به همین دلیل است که بلفاروپلاستی به‌عنوان بهترین روش درمان افتادگی پلک در این روزها شناخته می‌شود.

    افتادگی-پلک-با-بلفاروپلاستی
    افتادگی-پلک-با-بلفاروپلاستی

    مشکلات این روش درمانی

    در صورتی که از پزشکان غیرمتخصص و مراکز درمانی نامعتبر برای بلفاروپلاستی کمک بگیرید، احتمال دارد که افتادگی پلک‌ها به طور کامل برطرف نشود، چشم‌ها به دلیل عدم رعایت بهداشت کلینیک عفونت کنند، احساس خارش و سوزش شدید پس از عمل داشته باشید یا بعد از عمل پلک‌های نامتقارن مشاهده شود.

     

    چرا بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در کلینیک VIP

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از وزارت بهداشت مجوز دارند. کلینیک تخصصی vip مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه است. این کلینیک به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر یکی از بهترین جراحان پلک کشور فعالیت می‌کند.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد.
      • بلفاروپلاستی پف پلک بالا و لیف ابرو را هم‌زمان و در یک روز انجام می‌دهد.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip درد و خون‌ریزی نداشته و هیچ نیازی به بیهوشی هم ندارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند