کاشت مو به روش نیوگرافت

کاشت مو به روش نیوگرافت چیست + مزایا و معایب

آیا خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت به گوشتان خورده است؟ به نظر شما این روش کاشت مو چه تفاوت‌هایی با روش‌های قدیمی و امروزی دیگر دارد؟ آیا با انتخاب این روش می‌توانید بانک مویتان را از آسیب‌های احتمالی حفظ کنید؟ با کلینیک VIP تهران همراه باشید و این روش کاشت مو حرفه‌ای را بهتر بشناسید.

این روزها روش‌هایی که برای کاشت مو در نظر گرفته می‌شوند مانند گذشته محدود نیستند! به همین دلیل متقاضیان می‌توانند با آزادی عمل بیشتری نسبت به انتخاب یک روش کاشت برای جبران وسعت طاسی خودشان اقدام کنند. البته این آزادی و تنوع روش‌های کاشت مو مشکلاتی را هم به همراه دارد. متقاضیان کاشت مو نمی‌توانند بهترین روش را پیدا کنند و ممکن هست سردرگم شوند.

به همین دلیل متخصصین ما شما را برای شناسایی یکی از بهترین روش‌های کاشت مو یا خدمات کاشـت مو به روش نیوگرافت راهنمایی می‌کنند. تا با آگاهی بیشتری بتوانید کاشت مو را انجام دهید و از تجربه آن لذت ببرید.

کاشت مو به روش نیوگرافت چیست؟

قدم اول بررسی خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت، شناخت آن هست. در کاشت مو به روش Neo graft یا نیوگرافت فقط تخصص پزشک برای انجام این عمل زیبایی به کار نمی‌رود، بلکه ربات‌های پزشکی پیشرفته هم برای انجام کاشت به بهترین نحو در خدمت متخصص هستند. با توجه به اینکه تخصص پزشک و دقت ربات‌های همکار در کاشت مو دخیل هستند، سرعت و دقت کاشت مو به میزان قابل توجهی بیشتر می‌شود.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    رباتی که برای خدمات کاشـت مو به روش نیوگرافت” انتخاب شده برنامه‌ریزی‌ شده است. به نحوی که می‌تواند برداشت واحدهای فولیکولی از بانک مو و کاشت آن‌ها در ناحیه دریافت کننده را به بهترین نحو انجام دهند.

    در کاشـت مو به روش نیوگرافت ریشه مو و پوست سر از هرگونه آسیب ناشی از برداشت و کاشت فولیکول در امان خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه کاشت مو به بهترین نحو انجام می‌شود، پس از رشد موهایتان شاهد رشد آن‌ها با بیشترین تراکم خواهید بود.

    کاشت-مو-نیوگرافت
    کاشت-مو-نیوگرافت

    مزایای کاشت مو به روش نیوگرافت

    برای انتخاب بهترین روش کاشت مو، مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید مزایای آن روش است. در این بخش ویژگی‌های متمایز خدمات کاشـت مو به روش نیوگرافت را برای شناخت بهتر این روش کاشت برایتان آورده‌ایم:

    • کاشت مو ایمن و کم تهاجمی نسبت به سایر گزینه‌ها
    • امکان انجام برای خانم‌ها و آقایان
    • عدم وجود جای زخم یا اسکار پس از کاشت
    • عوارض جانبی کمتر نسبت به سایر روش‌ها مخصوصاً برش نواری بانک مو
    • انجام با بی‌حسی و عدم نیاز به تزریق وریدی یا بی‌هوشی
    • درد و ناراحتی کمتر پس از کاشت
    • عدم نیاز به بخیه در بانک مو
    • دوران نقاهت کوتاه‌تر و بهبودی سریع‌تر
    • استخراج جداگانه تک تک فولیکول‌های مو و پیوند زدن تکی آن‌ها
    • کاشت مو دائمی و همیشگی با تارهای طبیعی مو
    • آسان و ساده‌تر بودن روش کاشت

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش نیوگرافت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    معایب کاشـت مو به روش نیوگرافت

    همان‌طور که تمام عمل‌های زیبایی در کنار مزایای بی‌شمارشان عوارضی هم دارند، خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت” هم با معایبی همراه هست. در ادامه به مشکلات کاشت مو به این روش اشاره کرده‌ایم:

      • طولانی و زمان‌بر بودن انجام کاشت به دلیل برداشت فولیکول‌ها به صورت تکی
      • هزینه بیشتر نسبت به روش‌های سنتی
      • مناسب نبودن برای افراد با وسعت طاسی زیاد (به دلیل طولانی شدن کاشت و هزینه بالای آن)
      • قرمزی و التهاب بانک مو و ناحیه گیرنده پیوند
      • احتمال بروز عفونت پس از کاشت
      • انجام نامناسب کاشت به دلیل عدم حضور متخصص باتجربه
    کاشت مو به روش نیوگرافت
    کاشت مو به روش نیوگرافت

    چرا کاشت مو به روش نیوگرافت باید تحت نظر متخصص انجام شود؟

    اغلب افراد به محض شنیدن اینکه ربات قرار هست کار کاشت مو را انجام دهد، به حضور متخصص کاشت توجه نمی‌کنند! در صورتی که تجهیزات کافی برای خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت وجود داشته باشد؛ اما این عمل زیبایی تحت نظر پزشک انجام نشود، شما نتیجه مطلوبی را نخواهید گرفت. زیرا ربات کاشت مو مانند انسان نمی‌تواند خودش تمام فعالیت‌های لازم برای کاشت مو را تشخیص دهد و باید پزشک متخصص کاشت مو پارامترهای آن را تنظیم کند.

    به عنوان مثال پزشک متخصص باید زاویه کاشت گرافت‌ها را برای روبات مشخص کند. ربات پس از تنظیم این پارامتر دقیقاً گرافت‌ها را مطابق زاویه در نظر گرفته شده توسط پزشک متخصص کاشت می‌کند.

    کاندیدای مناسب برای کاشت مو نیوگرافت

    پس از بررسی شرایط لازم خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت”، وقت آن رسیده که درباره کاندیداهای مناسب دریافت این خدمات بیشتر بدانید. زیرا با وجود پرطرفدار بودن و محبوب بودن این عمل زیبایی، هنوز هم افراد زیادی امکان دریافت خدمات مربوط به آن را ندارند.

    برای اینکه بدانید آیا امکان کاشـت مو به روش نیوگرافت را دارید یا خیر، حتماً باید با یک مرکز تخصصی کاشت مو مشورت کنید. پزشک متخصص ابتدا پرونده پزشکی و شرایط سلامتی جسمانی متقاضی را بررسی می‌کند. سپس با توجه به وسعت طاسی و میزان تراکم بانک مو بهترین گزینه را به فرد مورد نظر پیشنهاد می‌کند.

     

    کسانی که الکل یا دخانیات مصرف می‌کنند و به هیچ عنوان قصد کنار گذاشتن این مواد را ندارند، به هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستند. این گروه تنها به شرطی می‌توانند کاشت مو نیوگرافت را انجام دهند که، مصرف دخانیات و الکل را حداقل برای دو هفته قبل و بعد از عمل متوقف کنند.

    کسانی که نیاز به داروهای روان کننده خون مانند آسپرین یا وافارین دارند، افراد مبتلا به دیابت و کسانی که فشارخون دارند هم کاندیدای مناسبی برای دریافت خدمات کاشـت مو به روش نیوگرافت” نیستند.

    برای اینکه درباره شرایط کاشت مو برای این گروه اطلاعات کسب کنید، باید حتماً با متخصصین کاشت مو و افرادی که تجربه لازم را در این زمینه دارند مشورت کنید.. پس از بررسی وضعیت جسمانی و شرایط متقاضی، پزشک متخصص درباره چگونگی ارائه خدمات کاشت مو و امکان‌پذیر بودن یا نبودن آن موارد لازم را به شما ارائه می‌کند.

    کدام کلینیک خدمات کاشت مو را به بهترین نحو انجام می‌دهد؟

    برای انتخاب کلینیک کاشت مو باید به سابقه آن مرکز، تیمی که قرار هست کاشت را برایتان انجام دهد، امکانات کلینیک و از همه مهم‌تر شرایط رعایت بهداشت توجه داشته باشید.

    در کلینیک vip تهران باوجود سابقه بیش از 15 سال، متخصصین کاشت مو حضور دارند. کاشت مو در این مرکز تحت نظر مجوزهای وزارت بهداشت انجام می‌شود و خدمات کاشت مطابق با شرایط متقاضی ارائه خواهد شد.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات کاشت مو به روش نیوگرافت یا سایر روش‌ها، با واتساپ ما در ارتباط باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش نیوگرافت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند