نقاهت-بلفاروپلاستی

مدت نقاهت بعد از بلفاروپلاستی چقدر است؟

مدت زمان نقاهت بعد از بلفاروپلاستی چقدر هست؟ آیا بعد از این عمل زیبایی زمان زیادی را باید در منزل استراحت کنیم؟ چه کسانی پس ازجراحی پلک می‌توانند بلافاصله به زندگی معمولی خودشان برگردند؟

اگر چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان شما را ناراحت می‌کند یا اینکه به خاطر افتادگی پلک بالا نمی‌توانید چشم‌هایتان را باز نگه دارید، حتماً به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل رفته‌اید. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی همان عمل زیبایی هست که چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان را از بین می‌برد و افتادگی پلک را به طور کامل برطرف می‌کند. در حقیقت بلفاروپلاستی در کنار مزایایی که برای افزایش زاویه دید شما دارد، یک عمل زیبایی پرطرفدار برای برطرف کردن چین‌خوردگی و افتادگی پلک‌ها به شمار می‌رود.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای متقاضیان بلفاروپلاستی وجود دارد، راه و روش انجام این عمل زیبایی و نحوه سپری کردن دوران نقاهت پس از انجام آن است. در این مقاله از کلینیک vip تهران نکاتی که برای سپری کردن نقاهت بعد از بلفاروپلاستی و نتیجه‌بخش بودن این عمل باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چطور انجام می‌شود؟

    برای درمان افتادگی پلک‌هایتان مراحل زیر را باید پشت سر بگذارید:

    1) بی‌حسی پلک‌ها و آماده شدن برای جراحی پلک

    2) برش پلک‌ها و خارج کردن چربی و عضلات از آن‌ها

    3) بریدن پوست‌های اضافی پشت پلک برای از بین بردن کامل افتادگی

    4) بخیه زدن پلک‌ها و آماده شدن متقاضی برای دوران نقاهت

    نکته:

    برای اینکه جای بخیه پس از جراحی باقی نماند و پلک‌هایتان به طور متقارن برش بخورند و بخیه زده شوند، باید بلفاروپلاستی را نزد پزشک حاذق و در بهترین مراکز زیبایی تهران انجام دهید. همچنین، در عمل پلک پایین بهتر هست از بخیه‌های جاذب استفاده شود تا نیازی به کشیدن بخیه و باقی ماندن جای آن وجود نداشته باشد.

    نمونه-قبل-بعد-بلفاروپلاستی
    نمونه-قبل-بعد-بلفاروپلاستی

    آیا دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی طولانی است؟

    در قدم اول باید بدانید که سپری کردن نقاهت بعد از بلفاروپلاستی چقدر زمان نیاز دارد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که می‌خواهید پس از جراحی پلک به سر کارتان برگردید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که این موضوع امکان‌پذیر نخواهد بود.

    اگرچه بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی سرپایی است، اما پس از اینکه جراحی به پایان رسید باید همراه داشته باشید تا با کمک وی بتوانید به منزل مراجعه کنید؛ زیرا در این عمل زیبایی پزشک پشت پلک‌ها یا پایین پلک‌ها را برای برداشت چربی و عضله‌های فلج شده برش میزند و بهتر هست تا چند ساعت بعد از عمل زیاد چشم‌هایتان را باز نگه ندارید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در چند روز اول پس از جراحی در قسمت پلک‌ها تورم و کبودی دیده می‌شود و در این ناحیه احساس درد خواهید داشت. با کمک کمپرس یخ و داروهای مسکن تجویزشده توسط پزشک می‌توانید این دوران را به راحتی پشت سر بگذارید.از روز سوم به بعد از بلفاروپلاستی می‌توانید کارهای روزمره خودتان را انجام دهید. البته نباید در دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی” فعالیت‌های سنگین داشته باشید؛ زیرا فشار وارد شده به پلک‌ها و کوچک‌ترین اشتباهی در این دوران می‌تواند نتیجه نهایی جراحی پلک را به طور کامل برایتان تغییر دهد.

     

    آیا استراحت مطلق بعد از بلفاروپلاستی نیاز است؟

    برای گذراندن نقاهت بعد از بلفاروپلاستی نیازی نیست که استراحت مطلق داشته باشید. در واقع کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، بلافاصله بعد از جراحی افتادگی پلک می‌توانند به منزل مراجعه کنند و زندگی طبیعی خودشان را ادامه دهند.

    البته در این دوران توصیه می‌شود که از انجام فعالیت‌هایی مانند رانندگی، مطالعه، کار با کامپیوتر و… که نیاز به تمرکز و بازماندن چشم‌ها به صورت متوالی دارند اجتناب کنید. پس از جراحی پلک احساس درد خواهید داشت؛ بنابراین باید کسی همراهتان باشد تا شما را به منزل برساند.بعد از آن هم ممکن هست تاری دید و التهاب را در پلک‌ها مشاهده کنید. به مرور این عوارض هم برطرف می‌شوند و می‌توانید با آرامش فعالیت‌های روزمره سبک خودتان را از سر بگیرید.

    طول-درمان-بلفاروپلاستی
    طول-درمان-بلفاروپلاستی

    دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی چقدر زمان نیاز دارد؟

    همه عمل‌های زیبایی حتی بلفاروپلاستی دورانی را برای سپری کردن نقاهت پس از عمل نیاز دارند. در دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی” ریکاوری پوست انجام می‌شود و بخش مهمی از نتیجه جراحی پلک را هم نحوه سپری کردن این بازه زمانی هست.اگر برای شما هم سوال شده که پس از عمل چقدر زمان برای سپری شدن دوران نقاهت نیاز است، باید بدانید که 10 روز پس از اتمام جراحی پلک می‌تواند به زندگی عادی خودتان ادامه دهید.

    پس از دو هفته از جراحی پلک هم به مرور می‌توانید بهبود پیدا کردن تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه عمل مشاهده کنید؛ بنابراین بازه زمانی دو یا سه هفته را می‌تواند به عنوان زمان سپری شدن دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی و امکان حضور در اجتماع در نظر بگیرید.

    چطور نقاهت بعد از بلفاروپلاستی را سریع‌تر پشت سر بگذاریم؟

    با وجود اینکه دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی” زیاد طولانی نیست، اما با کمک روش‌های ارائه شده در زیر می‌توانید این بازه زمانی را کوتاه‌تر می‌کند:

      • استفاده از کمپرس یخ باعث کاهش میزان درد شما شده و تورم و کبودی اطراف پلک‌هایتان را کاهش می‌دهد.
      • اجتناب از فعالیت‌های بدنی سنگین
      • مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای تجویزشده توسط پزشک
      • رعایت نکات ارائه شده توسط پزشک برای شستشوی صورت و…

    نقش کلینیک زیبایی در دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی

    اگرچه بخش مهمی از نقاهت بعد از بلفاروپلاستی به بازه زمانی پس از عمل و رعایت نکات ذکر شده توسط پزشک متخصص بستگی دارد، اما نمی‌توان نقش کلینیک زیبایی را در سپری شدن این بازه زمانی نادیده گرفت. در صورتی که جراحی پلک را در مراکز زیبایی معتبر انجام ندهید، به دلیل عدم استریل بودن محل یا لوازم عمل ممکن هست تا مدت‌ها با عفونت پلک درگیر باشد. همین موضوع سپری شدن دوران نقاهت را طولانی‌تر می‌کند.

    از طرفی در صورتی که پزشک معالج تخصص کافی برای انجام جراحی پلک را نداشته باشد، احتمال دارد که حین عمل یا پس از آن با مشکلاتی مواجه شوید که دوران نقاهت را بیشتر می‌کند. به همین دلیل است که پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که در انتخاب مرکز زیبایی و فردی که قرار است جراحی پلک را برایتان انجام دهد دقت لازم را داشته باشید.

    کلینیک vip تهران با وجود سابقه بیش از 15 سال و انجام جراحی پلک‌های متعدد، این امکان را برای شما فراهم کرده که بهترین عمل بلفاروپلاستی را تجربه کنید. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز به اینستاگرام کلینیک مراجعه کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند