مراقبت_های-بعد-از-کاشت-ابرو

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو + کارهایی که نباید انجام دهیم؟

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را جدی بگیرید تا پس از کاشت نیز ابروهایتان سالم و پرپشت باشد؛ زیرا بدون وجود ابروهای  زیبا، حتی اگر مالک زیباترین چشم‌ها و نگاه جهان هم باشید اعتماد به نفستان کم است. همچنین با وجود نداشتن ابروهای پرپشت و زیبا نمی‌توانید خشم و شادی یا غم و اندوه و حتی تعجب خودتان را به درستی نشان دهید. چون این ابروها هستند که تمام حالت‌های درونی شما را فقط در یک نگاه به نمایش می‌گذارند.

نکات و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو

اگر ابروهایتان به دلیل بیماری، بالا رفتن سن، استفاده از لوازم آرایشی و… دچار ریزش شده است و به تازگی کاشت ابرو را در کلینیک vip تهران انجام داده‌اید یا قصد انجام این کار را دارید، باید حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    چه اقداماتی بعد از کاشت ابرو انجام دهیم؟

     

    1) کاهش درد با مصرف مسکن

    برای کاشت ابرو فولیکول‌های مو از پشت یا اطراف سر برداشته شده و با مهارت تیم پزشکی در محل ابرو طبق زاویه مناسب کاشت می‌شوند. با توجه به اینکه عمل کاشت ابرو سرپایی است، درد زیادی بعد از آن نخواهید داشت؛ اما توصیه می‌شود که در روزهای اول بعد از عمل داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک را درست در زمان‌های تعیین‌شده مصرف کنید تا میزان درد موجود در ناحیه کاشت و پیوند دهنده کم شود و قابل‌تحمل‌تر باشد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) دوری از نور مستقیم آفتاب

    با توجه به اینکه تابش مستقیم نور خورشید موجب ضعیف شدن فولیکول‌های مو می‌شود و پس از کاشت ابروهایتان ممکن است نتیجه خوبی حاصل نشود، پزشکان توصیه می‌کنند که به عنوان مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به هیچ عنوان در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. در صورتی که مجبور به تردد در فضای باز در طول روز هستید، حتماً از کلاه لبه‌دار یا عینک آفتابی مناسب که ابروها را می‌پوشاند استفاده کنید.

    به هیچ عنوان بعد از کاشت ابرو مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید
    به هیچ عنوان بعد از کاشت ابرو مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

     

    3) شستشو درست ابروها

    پزشکان توصیه می‌کنند که در روزهای اول کاشت ابروها از شستشوی ابرو کاشته شده آن‌ها اجتناب کنید؛ اما کسانی که نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند می‌توانند تنها با آب ولرم و شامپو بچه به مدت 5 دقیقه صورت خودشان را بشویند بدون اینکه ابروهارو لمس کنند. در این مدت به هیچ عنوان نباید با ابروها تماس داشته باشید؛ آن‌ها را ماساژ دهید یا صورتتان را با حوله یا پارچه زبر خشک کنید.

    اگر در این موضوع دقت کافی نداشته باشید، گرافت‌های تازه کاشته شده سست می‌شوند و کاشت ابرو نتیجه دلخواهتان را برآورده نخواهد کرد. این نکته را نیز به عنوان مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو رعایت کنید و اجازه بدهید فولیکول‌ها در محل مورد نظر قرار بگیرند و شاهد رشد و پرپشت شدن ابروهایتان باشید.

     

    4) عدم استفاده از شوینده‌های قوی

    بعد از 6 روز سپری شدن از زمان کاشت ابروها و طبق مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو امکان شستشوی صورتتان را با آب و صابون یا شامپو دارید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از شوینده‌های قوی می‌تواند به فولیکول‌های تازه کاشته شده صدمه وارد کند. به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند در این دوران از شامپو یا صابون بچه برای شستشو صورتتان استفاده کنید.

     

    توصیه میکنیم این مقاله  مطالعه کنید:  کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو در تهران

     

    5) عدم قرار دادن کمپرس یخ روی ابروها

    فولیکول‌های مو با زاویه مشخصی در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند تا پس از رشد موها ابروهایتان جهت مناسبی داشته باشند و بتوانید از داشتن یک ابروی زیبا و پرپشت طبیعی لذت ببرید؛ اما در صورتی که کمپرس یخ را به دلیل درد یا کبودی ناحیه مورد نظر روی ابروهایتان قرار دهید، ممکن است زاویه فولیکول‌های کاشت شده تغیر کند یا حتی فولیکول‌ها ضعیف و سست شوند و از بین بروند.

    برای اینکه درد ابروهای کاشته شده را کاهش دهید می‌توانید کمپرس یخ را کمی بالاتر یا پایین‌تر از ابرو و روی صورتتان قرار دهید. با این کار تورم حاصل از کاشت کم می‌شود و احساس دردی که دارید کاهش پیدا می‌کند.

     

    6) رنگ کردن ابروها

    اغلب خانم‌هایی که به سراغ کاشت ابرو طبیعی می‌روند انتظار دارند که بلافاصله پس از رشد ابروهایشان بتوانند آن‌ها را رنگ کنند. در صورتی که این کار درست نیست. به دلیل ضعیف و سست بودن فولیکول‌های تازه کاشت شده، توصیه می‌شود که حداقل تا شش ماه پس از کاشت از رنگ کردن ابروهایتان اجتناب کنید.

    حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که “مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو” تنها برای مدت مشخصی نیست. اگر مدام ابروهای کاشت شده را رنگ‌آمیزی کنید، احتمال ریزش و نازک شدن مجدد آن‌ها مانند ابروهای طبیعی وجود دارد.

    تا شش ماع بعد از کاشت ابرو آن هارا رنگ نکنید

    7) پوسته زدایی ناحیه کاشت ابرو

    با توجه به اینکه در ناحیه ابرو سوراخ‌هایی با پانچ اتوماتیک ایجاد می‌شود و تار ابروها درون آن‌ها قرار می‌گیرند، پس از کاشت جای زخم‌ها به صورت پوسته‌پوسته‌شده دیده می‌شود. این پوست‌ها سه تا هفت روز بعد از عمل به مرور برطرف می‌شوند و پس از دو هفته جای قرمز باقی‌مانده روی پوست به طور کامل خوب می‌شود؛ بنابراین در دستور مراقبت‌های پس از کاشت ابرو ذکر شده است که این پوسته‌ها را نخراشید و اجازه بدهید تا زخم کاشت خودش بهبود پیدا کند.

     

    8) ریزش موی ابروها پس از کاشت

    عده‌ای در بین نکات مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به دنبال این هستند که آیا موهای کاشته شده دائمی هستند یا نه؟ سه تا چهار هفته پس از کاشت موهای ابروها به طور کامل می‌ریزد، اما نباید نگران باشید. نتیجه واقعی پیوند ابرو چهار تا شش ماه بعد از عمل دیده می‌شود.

     

    9) صورتی و قرمز شدن ناحیه کاشت یا پیوند دهنده

    بیشتر افراد در نواحی پیوند دهنده و گیرنده قرمزی و التهاب را مشاهده می‌کنند؛ اما این حالت نباید برای شما نگران‌کننده باشد. چرا که قرمزی ابروها و ناحیه پیوند دهنده 2 تا 6 هفته بعد از کاشت برطرف می‌شود. در صورتی که این مشکل طولانی‌تر شد می‌توانید با پزشک معالج آن را در میان بگذارید.

     

    10 ) طریقه لباس پوشیدن بعد از کاشت ابرو

    جالب است بدانید که در بین دستورالعمل مراقبت‌های پس از کاشت ابرو نحوه لباس پوشیدن هم دیده می‌شود. به دلیل حساس بودن موهای تازه کاشته شده، توصیه می‌شود به هیچ عنوان در روزهای اولیه کاشت از لباس‌هایی که یقه تنگ دارند و باید از سر عبور کنند استفاده نکنید؛ زیرا حرکت لباس روی صورت و ابروها ممکن است باعث فشار وارد شدن به ریشه موهای کاشته شده شود. این موضوع سست شدن فولیکول‌ها یا تغییر زاویه آن‌ها را در پی دارد.

     

    دلایل انتخاب کلینیک VIP برای کاشت ابرو حرفه‌ای در تهران

    قصد داریم شما را با مجهزترین کلینیک کاشت ابرو حرفه‌ای در تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و امکان ارائه ضمانت‎نامه کتبی (۱۰۰% تضمینی) آشنا کنیم. کلینیک کاشت ابرو VIP با داشتن سابقه طولانی در زمینه کاشت ابرو برخورداری از بهترین متخصص کاشت ابرو ایران، به‌واقع یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. از دلایل برتری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • امکان کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش FUT
      • کاشت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه
      • امکان ارائه قیمت‎های مناسب‎تر، به ‎خصوص برای عروس خانم‎های جوان

     

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان کاشت ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱ تماس بگیرید. در صفحه کاشت ابرو، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید نتیجه طبیعی کار درخواست‏ کنندگان قبلی را مشاهده کنید و در صورت تمایل فرم مشاوره مندرج در صفحه را تکمیل نمایید تا مشاوران کلینیک با شما تماس بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند