چه-افرادی-نمی_توانند-کاشت-ابرو-را-انجام-دهند

چه افرادی نمی توانند کاشت ابرو را انجام دهند؟

آیا تمام افراد می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند؟ احتمال امکان پذیر نبودن کاشت ابرو برای متقاضیان چقدر هست؟ تحت چه شرایطی ممکن هست شما کاندیدای مناسبی برای دریافت خدمات کاشت ابرو نباشید؟ اگر این سوال‌ها را بارها در ذهنتان مرور کرده‌اید و به دنبال جواب آن‌ها هستید، با این مقاله همراه باشید و درباره شرایط کاشت ابرو و امکان پذیر بودن یا نبودن این عمل زیبایی اطلاعات کسب کنید.

اگر چه تمام عمل‌های زیبایی کم ریسک و بدون عوارض نیستند، اما کاشت ابرو به عنوان یکی از عمل‌های کم تهاجمی و نسبتاً آسان در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا در کاشت ابرو قرار نیست هیچ ماده خارجی وارد بدن متقاضی شود یا اینکه فردی که نیاز به کاشت دارد، مجبور به پیوند موی مصنوعی و غیرطبیعی شود.

 

در حقیقت در کاشت ابرو طبیعی، ابروهایتان از همان جنس موهایتان هست و بدن به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کند. با این وجود در برخی مواقع کاشت ابرو نتیجه خوبی برای متقاضیان به همراه ندارد، یا اینکه با توجه به سابقه پزشکی و شرایط جسمانی متقاضی، اصلاً انجام این عمل زیبایی برای وی امکان پذیر نیست!

 

دلایل ریزش ابروها چیست؟

قبل از اینکه به سراغ امکان پذیر نبودن کاشت ابرو یا انجام این عمل زیبایی برویم، باید علت این مشکل را پیدا کنیم. از مهم‌ترین عواملی که در ریزش ابروها نقش دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوامل ژنتیکی
  • اصلاح ابروها و سست شدن ریشه موهای ابرو
  • بالا رفتن سن
  • استفاده زیاد از لوازم آرایشی مانند مداد ابرو
  • کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عمل-کاشت-ابرو
    عمل-کاشت-ابرو

     

    شرایط کاشت ابرو چیست؟

    بدن هر فرد شرایط خاصی دارد و این موضوع روی رشد ابروها و موها هم تاثیرگذار هست. به همین خاطر هست که در امکان پذیر بودن یا امکان پذیر نبودن کاشت ابرو اولین موضوعی که مورد توجه پزشکان قرار می‌گیرد، شرایط جسمانی فرد متقاضی هست. پزشک با توجه به شرایط جسمانی شما و انتظاری که از کاشت ابرو دارید، شرایطتان را برای انجام این عمل زیبایی بررسی می‌کند. سپس در صورتی که شرایط کاشت ابرو را داشته باشید، این عمل زیبایی را برایتان انجام می‌دهد. در ادامه شرایطی که برای کاشت ابرو در نظر گرفته می‌شود را ارائه کرده‌ایم:

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    سلامت جسمانی

    اولین قدم برای بررسی امکان پذیر نبودن کاشت ابرو” یا شدنی بودن این موضوع، بررسی پرونده پزشکی متقاضی هست. کسانی که به دیابت مبتلا هستند، افرادی که حساسیت پوستی دارند یا اینکه نسبت به داروهای بی‌حسی آلرژی نشان می‌دهند، افرادی که ضعف و کمبود مواد مغذی دارند و… همه از جمله کسانی هستند که نمی‌توانند کاشت ابرو را انجام دهند؛ بنابراین پس از جلسه مشاوره کاشت ابرو در کلینیک VIP تهران، پزشک با بررسی پرونده متقاضی می‌تواند به وی اعلام کند که آیا کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هست یا خیر!

     

    کسانیکه نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند
    کسانیکه نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند

     

    امکان اهدای فولیکول برای کاشت

    پزشک متخصص کاشت ابرو از موهای پشت سر، بانک مو و نواحی اطراف گوش برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می‌کند. در صورتی که شما بانک موی مناسبی نداشته باشید و پزشک تشخیص دهد که فولیکول‌های موجود برای اهدا به اندازه گرافت­های لازم برای کاشت ابرو نیست، درباره امکان پذیر نبودن کاشت ابرو نتیجه را به متقاضی اعلام خواهد کرد.

     

    توصیه میکنیم این مقاله  مطالعه کنید: علت‌های ریزش ابرو در خانم‌ها + روش‌های درمان

     

    عدم مصرف دخانیات و الکل

    افراد زیادی هستند که با وجود علاقه‌مند بودن به کاشت ابرو، حاضر به ترک دخانیاتی مانند سیگار یا قلیان نیستند. این موضوع برای مصرف کنندگان الکل هم صدق می‌کند. در صورتی که الکل یا دخانیات مصرف می‌کنید، جزء کسانی هستید که امکان پذیر نبودن کاشت ابرو” برایتان درست است.

    الکل خون را رقیق می‌کند و احتمال خونریزی حین کاشت و بعد از آن را افزایش می‌دهد. مصرف دخانیات نیز موجب کاهش اکسیژن رسانی به فولیکول‌های تازه کاشت شده و عدم رشد آن‌ها می‌شود. به همین خاطر کسانی که دخانیات یا الکل مصرف می‌کنند، نتیجه خوبی از کاشت ابرو نخواهند گرفت.

    چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

    کاشت ابروی طبیعی شما را از لوازم آرایش و تتو برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا بی‌نیاز می‌کند. البته به شرطی که کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی باشید. برای آگاهی درباره امکان پذیر نبودن کاشت ابرو یا امکان پذیر بودن آن، باید بدانید که واجد شرایط این عمل زیبایی هستید یا خیر. در ادامه درباره شرایطی که کاندیداهای مناسب کاشت ابرو باید داشته باشند را ارائه کرده‌ایم:

    1) کسانی که بانک موی مناسب با موهای ضخیم و قدرتمند دارند، کاندیدای مناسبی برای دریافت خدمات کاشت ابرو هستند.

    2) کسانی که به دلیل افزایش سن، ژنتیک یا انجام تتو و … ابروهایشان را از دست داده‌اند، کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستند.

    3) کسانی که ابروهای نامتقارن دارند و با کمک کاشت مو می‌توانند آن‌ها را یک شکل و زیبا کنند.

     

    امکان پذیر نبودن کاشت ابرو برای چه کسانی صادق است؟

    شرایطی که نشان می‌دهد شما کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نیستید عبارتند از:

    1) افراد مبتلا به قند خون و فشارخون نمی‌توانند کاشت ابرو را انجام دهند.

    2) افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند که موجب ریزش مو می‌شود، جز گروهی هستند که “امکان پذیر نبودن کاشت ابرو” برایشان درست است.

    3) کسانی که به مشکلات عصبی دچار شده‌اند و موهای سر و ابروهایشان را می‌کنند هم نمی‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

    4) افراد زیر 20 سال که ریزش ابرو دارند، حتماً باید با پزشک برای درمان آن صحبت کنند. در صورت موثر نبودن دارو درمانی، کاشت با صلاحدید پزشک برای این افراد انجام خواهد شد.

    5) کسانی که الگوی ریزش ابروهایشان هنوز نامشخص است هم جزء گروه امکان پذیر نبودن کاشت ابرو قرار دارند.

    6) کسانی که بانک موی مناسبی ندارند هم نمی‌توانند کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

    7) اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید و حتی یک روز هم نمی‌توانید فعالیت بدنی‌تان را متوقف کنید، یا اینکه موقعیت شغلی و زندگی شما به نحوی تنظیم شده که نمی‌توانید یک روز هم در منزل استراحت کنید، شرایط شما برای کاشت ابرو مناسب نیست.

    8) کسانی که به بیماری تیروئید مبتلا هستند تا زمانی که این بیماری را درمان نکرده‌اند نباید کاشت ابرو انجام دهند. قبل از انجام کاشت ابرو حتماً باید آزمایش‌های لازم را انجام دهید تا مشخص شود امکان کاشت ابرو را دارید یا خیر.

    9) در صورتی که نسبت به بی‌حسی موضعی حساسیت دارید، کاشت ابرو طبیعی برایتان امکان پذیر نخواهد بود

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    با وجود اینکه تمام دلایل امکان پذیر نبودن کاشت ابرو” و شرایط کاشت را در این مقاله برایتان آوردیم، در صورتی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارید با ما در تماس باشید. کلینیک VIP تهران با وجود بهترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص و باتجربه، کاشت ابرو را به بهترین نحو برای متقاضیان انجام می‌دهد. نمونه کارهای این مرکز را می‌توانید در اینستاگرام کلینیک مشاهده کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند