کاهش-وزن-پس-از-لیپوماتیک

کاهش وزن پس از لیپوماتیک چقدر خواهد بود؟

کاهش وزن پس از لیپوماتیک چند کیلو است؟ آیا کسانی که اضافه‌وزن قابل توجهی دارند با انجام این عمل زیبایی می‌توانند به تناسب اندام برسند یا پیکرتراشی فقط برای کسانی که چاقی موضعی دارند مناسب هست؟ با کلینیک vip تهران همراه باشید و همه چیز را درباره کاهش وزنی که این عمل زیبایی به همراه دارد بدانید.

اضافه‌وزن یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که هر کسی می‌تواند با آن دست و پنجه نرم کنند. شکمی که چین‌های ریز و درشت دارد و پاهای سنگین و چربی‌های پهلو از بزرگ‌ترین مشکلاتی هستند که حتی افرادی که اضافه‌وزن مختصری دارند هم به آن گرفتار هستند.

برای کاهش وزن بهترین راه رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن است. در حقیقت شما در عرض یک روز یا یک هفته چاق نشده‌اید که بخواهید اضافه‌وزنتان را به همان سرعت از دست بدهید. البته روش‌های کمکی برای از بین بردن چربی‌های سمجی که اصلاً نمی‌توانید از شر آن‌ها راحت شوید وجود دارد. کاهش وزن پس از عمل لیپوماتیک همان چیزی است که رویای شما را برای داشتن پهلوهای بدون چربی برآورده می‌کند؛ اما چقدر چربی در اثر این عمل زیبایی از دست می‌دهید را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

کاهش وزن پس از لیپوماتیک چقدر است؟

اگر پیکرتراشی را به قصد کاهش کل اضافه‌وزنتان در نظر گرفته‌اید، باید بدانید که هنوز شناخت شما نسبت به این عمل زیبایی کافی نیست! زیرا کاهش وزن پس از لیپوماتیک به اندازه‌ای هست که چربی‌های موضعی بدن که محکم و سخت شده‌اند و به راحتی با رژیم و ورزش برطرف نمی‌شوند از بین ببرد.

شما نمی‌توانید تمام بدنتان را سوراخ بزنید و با کمک لوله مخصوص لیپوماتیک چربی تخلیه کنید؛ بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند که قبل از اقدام برای این عمل زیبایی ابتدا با کمک رژیم غذایی و ورزش اضافه‌وزنتان را تا حد امکان کم کنید. سپس پزشک معالج در بازه‌های زمانی مشخص چربی‌های باقی‌مانده را کمک لیپوماتیک برایتان برطرف می‌کند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در حقیقت لیپوماتیک جراحی لاغری نیست! بلکه این عمل زیبایی راهی هست که شما را به تناسب اندام می‌رساند. با انجام پیکرتراشی آن چیزی که برایتان در آینه مشهود است، کاهش سایزی است که در اثر از بین رفتن چربی‌های زائد سرسخت رخ می‌دهد. البته از بین رفتن این چربی‌ها روی کاهش وزن هم تاثیرگذار است؛ اما کاهش وزن پس از لیپوماتیک به اندازه‌ای نیست که بتواند وزن کلی بدن شما را به طرز قابل توجهی تغییر دهد!

    کلینیک-پیکرتراشی
    کلینیک-پیکرتراشی

    کاندیدای مناسب پیکرتراشی چه کسانی هستند؟

    حالا که درباره میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک اطلاعات به دست آوردید و متوجه شدید همه افراد متقاضی مناسب پیکرتراشی نیستند، وقت آن رسیده که درباره کاندیداهای مناسب لیپوماتیک اطلاعات به دست بیاورید.

    • کسانی که با رعایت رژیم غذایی و ورزش وزن خودشان را کم کرده‌اند و نیاز به لاغری موضعی برای رسیدن به تناسب اندام دارند.
    • کسانی که پس از لیپوماتیک یا پیکرتراشی همچنان رژیم غذایی سالم را رعایت می‌کنند؛ زیرا در صورتی که غذاهای چرب و شیرین یا شور مصرف کنید و به رژیم غذایی سال خوری خودتان پابند نباشید، چربی‌هایی که در اثر پیکرتراشی از بین رفته‌اند مجدداً در بدنتان تشکیل می‌شوند.
    • مادران باردار و شیرده بهتر هست تا پایان دوران شیردهی این عمل زیبایی را انجام ندهند؛ زیرا مواد بی‌حسی و داروهای استفاده شده برای پیکرتراشی ممکن است برای نوزادان مضر باشد.
    • کسانی که نسبت به نتیجه پیکرتراشی واقع‌بین هستند و انتظار کاهش وزن پس از لیپوماتیک را با هدف لاغری زیاد ندارند.
    • افراد مبتلا به دیابت و بیماری‌های خاص بهتر است این عمل زیبایی را انجام ندهند.
    • کسانی که دخانیات و الکل مصرف می‌کنند به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی از این عمل زیبایی نخواهند گرفت. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند قبل از پیکرتراشی دخانیات و الکل را ترک کنید.

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    نتیجه لیپوماتیک چه زمانی مشخص می‌شود؟

    اگرچه کاهش وزن پس از لیپوماتیک” محسوس نیست، اما تاثیر پیکرتراشی روی کاهش سایز متقاضیان قابل توجه است. به همین دلیل کسانی که قصد انجام لیپوماتیک را دارند، علاقه‌مند هستند درباره زمان مشاهده نتیجه نهایی این عمل زیبایی هم اطلاعات کسب کنند.

    تا سه روز پس از انجام پیکرتراشی تاثیر آن روی پوست شما به میزان قابل توجهی پررنگ است. آثار کبودی و ورم در این دوران روی پوست به وضوح قابل مشاهده است. به مرور این کبودی‌ها برطرف می‌شود تا اینکه بعد از دو یا سه هفته به طور کامل پوست به حالت طبیعی خودش برمی‌گردد؛ اما نتیجه واقعی کاهش سایز ناشی از پیکرتراشی را سه ماه پس از انجام این عمل زیبایی می‌توانید مشاهده کنید.

     

    البته این نتیجه به شرطی قابل مشاهده است که پس از انجام لیپوماتیک از مصرف مواد غذایی چرب و مضر پرهیز کنید و سیگار یا الکل استفاده نکنید. اگر نکاتی که پزشک برای دوران نقاهت در نظر گرفته را به خوبی رعایت کنید، لیپوماتیک می‌تواند شما را به یک فرد خوش اندام کمر باریک که چربی زائدی در بدنش ندارد تبدیل کند.

    جراحی-لیپوماتیک
    جراحی-لیپوماتیک

    چطور برای لیپوماتیک آماده شویم؟

    اگرچه اغلب افراد به قصد کاهش وزن پس از لیپوماتیک به سراغ پیکرتراشی می‌روند، اما در نهایت کسانی می‌توانند این خدمات را دریافت کنند که شرایط مناسبی برای انجام آن دارند. برای آمادگی لیپوماتیک باید مراحل زیر را طی کنید:

    1) با واتساپ کلینیک vip ارتباط بگیرید و درخواست مشاوره پیکرتراشی را ثبت کنید. در طول مشاوره پزشک شرایط جسمانی و بدنی شما را بررسی می‌کند و درباره لیپوماتیک اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌کند.

    2) در مرحله بعد پرونده پزشکی متقاضی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورتی که متقاضی به بیماری خاصی مبتلا باشد، حتماً باید این موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارد.

    3) سپس پزشک آزمایش‌های لازم قبل از عمل را برای متقاضی تجویز می‌کند. در صورتی که جواب آزمایش‌ها مناسب باشد، متقاضی برای انجام پیکرتراشی یا لیپوماتیک آماده خواهد شد.

    4) قبل از اینکه برای لیپوماتیک مراجعه کنید، باید مصرف داروهای رقیق کننده خون و مواد غذایی که باعث افزایش سرعت گردش خون در بدن می‌شوند را متوقف کنید. ویتامین E، زردچوبه و فلفل از جمله مواردی هستند که احتمال خونریزی حین عمل و پس از آن را بالا می‌برند.

    5) در صورتی که شرایط مساعدی داشته باشید، پزشک متخصص در شرایط استریل و با کمک تجهیزات لازم لیپوماتیک را انجام می‌دهد. این عمل زیبایی سرپایی است و دو تا سه ساعت بیشتر زمان نیاز ندارد. پس از اتمام برداشتن چربی‌ها، لازم هست به منزل مراجعه کرده و استراحت کنید.

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند