رنگ-کردن-مو-بعد-از-کاشت-ابرو

آیا رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو درست است؟

چه کسانی امکان رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو را دارند؟ آیا رنگ کردن ابروهای تازه کاشت شده می‌تواند روی سلامتی آن‌ها تاثیر بگذارد؟ دلیل اینکه نباید پس از کاشت ابروها را رنگ کنیم چیست؟ در این مقاله از کلینیک vip تهران به سوال‌های شما در این رابطه پاسخ خواهیم داد.

 

ابروهای کم‌پشت روی زیبایی و حالت چهره تاثیر قابل توجهی دارند. اگر ابروهای مادرزادی نازکی دارید، قطعاً بارها شده که حسرت کسانی که ابروهای پرپشت و زیبا دارند را بخورید. حتی ممکن هست بارها از مداد و سایه و لوازم آرایشی کمک گرفته باشید تا حالت ابروهایتان را عوض کنید! اما همه این کارها می‌تواند برای چند لحظه ابروهای شما را پرپشت کند، به محض اینکه صورتتان را بشویید، با ابروهایی مواجه خواهید شد که کم‌پشت و نازک هستند.

راهکاری که این روزها برای جبران کم‌پشتی ابروها وجود دارد، کاشت ابرو ی طبیعی است. در این روش شما هم می‌توانید ابروهایی پرپشت و طبیعی مانند دیگران داشته باشید که امکان حالت دادن دارند؛ اما کاشت ابرو با رشد طبیعی ابرو تفاوت دارد! اگر نکات دوران نقاهت را رعایت نکنید و به مواردی که پزشک معالج برای رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو می‌گوید توجه نداشته باشید، ممکن هست پس از کاشت هم ابروهایتان تغییر قابل توجهی نداشته باشند و شانس زیباتر شدن را برای همیشه از دست بدهید!

 

چرا رنگ کردن ابرو پس از کاشت درست نیست؟

رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو مجاز نیست! مگر غیر این است که پزشکان متخصص در کاشت ابرو از موهای خود فرد استفاده می‌کنند. پس چه دلیلی وجود دارد که ابروهای طبیعی کاشت شده به رنگ واکنش نشان دهند؟ اگر برای شما هم این سوال پیش آمده، باید کمی به عقب برگردیم و روند کاشت ابرو تا مراحل کامل شدن رشد آن را با هم مرور کنیم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای کاشت ابرو طبیعی، پزشک ابتدا بانک مو و وضعیت موهای پشت سر و اطراف گوش‌های متقاضی را بررسی می‌کند. باید موهای شما برای کاشت کافی باشد تا پزشک بتواند به تعداد نیاز فولیکول‌های تک تار مو برای کاشت در قسمت ابروها انتخاب کند. پس از این مرحله، باید برای کاشت آماده شوید. در این بخش آزمایش‌های لازم را برای بررسی وضعیت سلامتی‌تان انجام می‌دهید، سپس در کلینیک vip حاضر می‌شوید و پزشک متخصص کاشت ابرو را برایتان انجام می‌دهد.

    پس از آن وارد دوران نقاهت پس از کاشت ابرو می‌شوید. رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو در این دوران است که مطرح می‌شود. با توجه به اینکه فولیکول‌های تازه کاشت شده جوان هستند و رنگ ابرو از مواد شیمیایی تشکیل شده است، رنگ کردن ابروها بلافاصله پس از کاشت ممکن است به ریشه فولیکول‌ها صدمه وارد کند و باعث ریزش آن‌ها شود.

     

    کلینیک-کاشت-ابرو-در-تهران
    کلینیک-کاشت-ابرو-در-تهران

    چه مدت پس از کاشت امکان رنگ کردن ابروها را داریم؟

    برای کسانی که سال‌ها ابروهای نازک داشته‌اند یا در اثر بالا رفتن سن یا حادثه ابروهایشان را از دست داده‌اند، کاشت ابرو شروع یک زندگی جدید است. ذوق و احساس خوشحالی که پس از دیدن ابروهای جوانه‌زده به سراغتان می‌آید، ممکن است بارها و بارها شما را وسوسه کند که رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو” را انجام دهید؛ اما نباید تسلیم این وسوسه شوید و باید اجازه بدهید تا دوران نقاهت و روند رشد طبیعی ابروها به خوبی سپری شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای اینکه فولیکول‌های جوان تازه کاشت شده به محیط جدید خودشان عادت کنند، پزشکان دست‌کاری ابرو و رنگ کردن آن را تا 6 ماه اول ممنوع کرده‌اند. کوچک‌ترین اشتباهی در دورانی که ابروهای جوان در حال جاگیر شدن هستند، باعث می‌شود که تمام صبر و تلاشی که برای کاشت ابرو داشته‌اید هدر برود. گاهی این موضوع حتی امکان کاشت مجدد ابروها را هم از شما می‌گیرید. چه چیزی بدتر از این؟

    برای رنگ کردن ابروها و حتی اصلاح و حالت دادن آن‌ها بازه زمانی 6 تا 9 ماه در نظر گرفته شده است. این بازه زمانی را پزشکان متخصص به طور کلی در نظر گرفته‌اند و تمام افراد نمی‌توانند به آن اکتفا کنند. چون وضعیت سلامتی شما، نوع تغذیه‌ای که دارید، عوامل ژنتیکی و… روی دوران نقاهت پس از کاشت ابرو تاثیرگذار هستند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید.

     

    نکات مهم دوران نقاهت پس از کاشت ابرو چیست؟

    هرچقدر نکاتی که برای دوران نقاهت پس از کاشت ابرو در نظر گرفته شده را بهتر رعایت کنید، روند بهبودتان هم سریع‌تر طی می‌شود و زودتر هم می‌توانید برای رنگ کردن ابروها یا حالت دادن آن‌ها اقدام کنید. مهم‌ترین نکات دوران نقاهت پس از کاشت ابرو عبارتند از:

    • به هیچ عنوان پس از کاشت ابرو فعالیت‌های بدنی سنگین انجام ندهید؛ زیرا فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش موجب تعریق می‌شود. با وجود تعریق و افزایش گردش خون، ممکن هست ریشه فولیکول‌ها دچار آسیب شود یا عفونت در ناحیه کاشت رخ دهد.
    • تنها آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای ضد درد تجویز شده توسط پزشک معالج را مصرف کنید. مصرف داروی خودسرانه در این دوران ممکن است نتیجه کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار دهد.
    • از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید و برای رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو” حتماً طبق دستور پزشک معالجتان عمل کنید.
    • از مصرف مواد غذایی چرب و شور بپرهیزید و سعی کنید غذاهای سالم سرشار از ویتامین و مواد معدنی مصرف کنید.
    • تا چند روز پس از کاشت سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید! بهترین حالت خوابیدن پس از کاشت ابرو، قرار دادن دو بالش زیر سر و تنظیم زاویه 45 درجه بین سر و بدنتان است.
    • از کندن دلمه‌های روی ناحیه کاشت اجتناب کنید و به هیچ عنوان منطقه کاشت ابرو را لمس نکنید و نخارانید.
    • اگر احساس درد یا خارش دارید، از کمپرس سرد یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
    • پس از کاشت ابرو صورتتان را با آب و صابون‌های متفرقه نشویید و با حوله به صورت محکم خشک نکنید. توصیه می‌شود که آب ولرم را به آرامی از پشتیبانی تا پایین صورت بریزید و با دستمال نرم چند ضربه به صورتتان بزنید تا خشک شود.
    سوالات-متداول-بعد-از-کاشت-ابرو
    سوالات-متداول-بعد-از-کاشت-ابرو

    کجا کاشت ابرو را انجام دهیم؟

    کاشت ابرو یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین عمل‌های زیبایی هست. اگر برای کاشت به سابقه و تجربه کلینیک زیبایی توجه نداشته باشید، ممکن است نتیجه کاشت ابرو حتی از ابروهایی که قبلاً داشته‌اید هم بدتر شود.

    کلینیک vip تهران با بیش از 15 سال سابقه و تجربه‌های فراوان کاشت ابرو، امکان انجام این عمل زیبایی را به بهترین نحو برایتان فراهم کرده است. برای دریافت خدمات پشتیبانی و سوال و جواب درباره کاشت ابرو مانند رنگ کردن مو بعد از کاشت ابرو و … با واتساپ ما در تماس باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند