کوتاهی-مو-برای-کاشت-مو

کوتاهی مو برای کاشت مو ضروری است یا خیر؟ + کوتاهی مو پس از کاشت

چرا  باید کوتاهی مو برای کاشت مو را انجام دهیم؟ آیا بدون کوتاه کردن موهای سر هم می‌توان این عمل زیبایی را انجام داد یا خیر؟ چه کسانی برای کاشت مو نیاز به کوتاهی دارند؟ اگر ریزش موهایتان شما را کلافه و عصبی کرده و هیچ راهی برای برطرف کردن آن پیدا نکرده‌اید، باید واقع‌ بین باشید و بدانید که دیر یا زود وسعت طاسی شما بیشتر می‌شود.

البته ریزش مو برای بعضی از افراد موقتی هست و پس از چند وقت موهای از بین رفته با موهای جوان و جدید جایگزین می‌شود. در این افراد فولیکول‌ها هنوز قدرت ادامه حیات دارند. اما برای افرادی که ریزش موی آن‌ها ارثی است، هیچ امیدی برای رشد مجدد فولیکول‌ها و ادامه رویش مو دیده نمی‌شود. این افراد تنها راهی که پیش رویشان برای رشد مجدد موهای طبیعی و تازه وجود دارد، دریافت خدمات کاشت مو از کلینیک vip تهران هست.

برای کاشت مو به شیوه سنتی یا برش نواری حتما باید موهای سرتان را تا حد امکان کوتاه کنید یا اینکه حتی بتراشید. کسانی که رشد موهایشان کند هست، نمی‌خواهند موقع کاشت موهایی که دارند را هم از دست بدهند و با سری کم مو یا بدون مو چند ماه زندگی کنند. به همین دلیل به دنبال راهی هستند که بتوانند بدون کوتاهی مو برای کاشت این عمل زیبایی را تجربه کنند. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که آیا این موضوع امکان‌ پذیر هست یا خیر؟

 

آیا حتما باید موهایمان را قبل از کاشت کوتاه کنیم؟

بارها خودتان را با موهای کم تصور کرده‌اید و از اینکه مجبور هستید این موضوع را تا زمانی که کاشت مو کامل شود و موهایتان رشد کنند تحمل کنید ناراحت هستید؟ به نظر شما دیگران نسبت به کوتاهی مو برای کاشت مو چه احساس دارند؟

عده‌ای از متقاضیان به خاطر همین موضوع به طور کامل قید کاشت مو را می‌زنند و ترجیح می‌دهند که با ظاهر جدید خودشان کنار بیایند. اما چرا موها را قبل از کاشت کوتاه می‌کنند یا می‌تراشند؟ مهم‌ترین دلیل این موضوع ظرافت و دقت مورد نیاز برای برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در برش نواری موها باید پزشک معالج دقیقاً ناحیه مورد نظر را مطابق فولیکول‌هایی که برای کاشت نیاز دارد برش بزند. زیرا ممکن هست متقاضی بعد از کاشت دوباره نیاز به این عمل زیبایی پیدا کند و نباید بانک موی مو صدمه ببیند. قسمتی که قرار هست فولیکول‌ها را دریافت کند هم باید تمیز باشد تا پزشک بتواند دقیقاً نواحی کاشت فولیکول‌ها را متناسب با تراکم مورد نظر مشخص کند. به همین دلیل هست که در عمل زیبایی کاشت مو معمولاً موهای سر را کوتاه می‌کنند یا حتی می‌تراشند.

    کاشت مو بدون کوتاهی
    کاشت مو بدون کوتاهی

    در کدام روش کاشت نیاز به کوتاهی موها وجود ندارد؟

    پیشرفت علم روی کاشت مو هم تاثیر گذاشته است. این روزها با وجود استفاده از تجهیزات نوین در کاشت مو به روش SUT، خیالتان راحت هست که می‌توانید  با توجه به الگو ریزش موهایتان کاشت را بدون کوتاهی موها انجام دهید. در این روش برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و دخالت دست وجود ندارد. به همین خاطر هم بانک مو و پوست صدمه زیادی موقع عمل نمی‌بینند. با توجه به اینکه در روش SUT موها تک به تک برداشته و کاشته می‌شوند، نیازی به کوتاه کردن موها برای کاشت وجود ندارد. اگر می‌خواهید این خدمات را دریافت کنید، با واتساپ کلینیک VIP تهران در ارتباط باشید.

    کوتاهی موها پس از کاشت مو

    کاشت مو یک عمل زیبایی است. در اولین قدم باید این موضوع را بپذیرید و به این نکته توجه داشته باشید که نگهداری از موها پس از کاشت بسیار مهم است. در حالت عادی شما می‌توانید هر وقت موهایتان بلند شد برای کوتاهی آن‌ها اقدام کنید. اما در کاشت مو نمی‌توانید به محض جوانه زدن موها آن‌ها را دست‌کاری کنید.

    چون اولین رشد موها نشان دهنده این است که فولیکول‌ها به خوبی در محل مورد نظر قرار گرفته اند و کاشت جوابگو بوده است. در هفته‌های اول پس از کاشت پوست سر حاوی دلمه و زخم‌های ناشی از کاشت مو است. پس از آن، موهایی که نرم و کرک مانند هستند روی سر دیده می‌شوند. البته این موها موقتی هستند و پس از چند وقت  می‌ریزند. موهایی که در مرحله بعدی رشد می‌کنند، نتیجه واقعی کاشت مو هستند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای اصلاح موهای تازه کاشت شده بهتر است از قیچی استفاده کنید. به هیچ عنوان استفاده از تیغ یا ماشین اصلاح برای کوتاهی موها بعد از کاشت توصیه نمی‌شود. فردی که موهایتان را کوتاه می‌کند باید خبره باشد و با کشیدن موها به فولیکول‌های تازه کاشت شده صدمه وارد نکند. همچنین باید کوتاهی به نحوی انجام شود که موهای رشد کرده پوشش دهی خوبی روی سر ایجاد کنند.

    پس از کاشت مو بهتر هست موهایتان را رنگ نکنید و از مواد شیمیایی برای افزایش رشد موها یا حالت‌دهی به آن‌ها استفاده نکنید. زیرا موهای کاشت شده جوان و ضعیف هستند و باید فرصت کافی برای قوی شدن و توانایی تحمل مواد شیمایی را پیدا کنند.

    کاشت-مو-بدون-کوتاهی
    کاشت-مو-بدون-کوتاهی

    مراقبت‌های ضروری پس از کاشت موی طبیعی

    اگر می‌خواهید دوران نقاهت را بدون دردسر سپری کنید و موهایتان به خوبی دوران رشد را طی کنند، حتما باید نکاتی که در ادامه ذکر شده را رعایت کنید.

      • حتما روزهای اولیه پس از کاشت مو در منزل استراحت کنید و از انجام فعالیت‌های سنگین اجتناب کنید.
      • موقع خواب نباید ناحیه کاشت با بالش در تماس باشد. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که متقاضیان سرشان را زاویه 45 درجه روی بالش قرار دهند و حداقل تا سه روز پس از کاشت به همین حالت بخوابند.
      • نوع تغذیه شما در روند بهبودی‌تان تاثیر قابل توجهی دارد. کسانی که مواد غذایی سالم سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی مصرف می‌کنند، دوران نقاهت پس از کاشت را به خوبی پشت سر می‌گذارند و می‌توانند سریع‌تر نتیجه این عمل زیبایی هیجان‌انگیز را مشاهده کنند.
      • حتما داروهای تجویز شده را مصرف کنید و به نکاتی که برای شستشو سر و رعایت بهداشت ذکر شده توجه داشته باشید. زیرا عفونت ناحیه کاشت مو باعث طولانی شدن دوران نقاهت و صدمه دیدن فولیکول‌ها می‌شود.
      • برای خشک کردن موهایتان از سشوار و حوله استفاده نکنید.
      • به هیچ عنوان الکل، دخانیات و داروهای رقیق‌کننده خون مصرف نکنید.

    برای مشاهده نتیجه کاشت مو در کلینیک vip تهران، به اینستاگرام ما سربزنید. کاشت مو در کلینیک با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌شود. با وجود اینکه کلینیک پروانه وزارت بهداشت هم دارد، خیالتان از بابت کاشت مو در محیط استریل راحت خواهد بود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند