انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو را چطور انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا نمونه کارهای کلینیک کفایت می‌کند یا باید به سابقه، رعایت بهداشت و رضایت مراجعین مرکز هم توجه کنیم؟ در این مقاله مهم‌ترین نکات انتخاب کلینیک کاشت ابرو را ارائه کرده‌ایم.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو حتی از انتخاب مدل ابرو هم مهم‌تر است؛ زیرا پزشک یا کلینیکی که قصد دارید کاشت ابروی خودتان را به او بسپارید باید حتماً مجوزهای بهداشتی لازم را داشته باشد. همچنین پزشکانی که عمل کاشت را انجام می‌دهند باید حتماً تجربه و تخصص کافی جهت انجام این کار را داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است کاشت ابرو مطابق خواست شما انجام نشود و نتوانید با چهره جدیدتان کنار بیایید. حتی نابلدی پزشک و عدم تخصص او در این زمینه ممکن است ظاهر شما را از قبل کاشت بدتر کند و مشکلاتی مانند عفونت جای کاشت و زاویه نامناسب رشد ابروها را در پی داشته باشد. با توجه به نکات گفته‌شده، حتماً برایتان این سؤال پیش‌آمده است که بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران کدام است و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کلینیک کاشت ابرو تهران-کلینیک vip
کلینیک کاشت ابرو تهران-کلینیک vip

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت ابرو

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

     دارای مجوزهای لازم

    کلینیکی که برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنید، باید مجوزهای لازم برای انجام این عمل زیبایی را داشته باشد. تنها در این صورت است که می‌توانید به صلاحیت مرکز درمانی و انجام درست کاشت توسط متخصص کلینیک اطمینان حاصل کنید. کلینیک VIP مجوز رسمی وزارت بهداشت را دارد و با ارائه ضمانت‌نامه کتبی، کاشت ابرو را برای مراجعینش انجام می‌دهد. با وجود مجوز کلینیک و ارائه ضمانت‌نامه، شما خیالتان راحت خواهد بود که کاشت ابرو مطابق استاندارد و خواست شما در این مرکز انجام می‌شود.

    مشاوره با مراجعه‌کننده

    پزشک باید حتماً با متقاضی کاشت ابرو مشاوره داشته باشد؛ زیرا در جلسه مشاوره مراجعه‌کننده می‌تواند حالت ابروی درخواستی خودش را به پزشک نشان دهد و پزشک با بررسی طرح‌های پیشنهادی و حالت چهره متقاضی، بهترین گزینه را به وی پیشنهاد دهد. تنها در این حالت است که مراجعه‌کننده پس از کاشت از نتیجه به دست آمده احساس رضایت کامل خواهد داشت.

    کاشت درست ابروها

    بهترین کلینیک کاشت ابرو فولیکول‌ها را به‌درستی از پشت سر جدا می‌کند و در ناحیه مورد نظر عمل کاشت را انجام می‌دهد. در صورتی که موقع انتخاب و جداسازی فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها دقت لازم وجود نداشته باشد، احتمال دارد که فولیکول‌ها صدمه ببینند و ابروها پس از کاشت پرپشت و خوش حالت نشوند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    علاوه بر برداشتن و جایگذاری فولیکول‌های مو در محل مناسب، توجه به این نکته ضروری است که جهت کاشت ابروها باید به‌درستی تنظیم شود. چون در صورتی که ابروها تحت زاویه درست کاشته نشوند، پس از رشد حالت طبیعی را نخواهند داشت و به هم ریخته و نامرتب جلوه می‌کنند.

    بهترین کلینیک کاشت ابرو
    بهترین کلینیک کاشت ابرو

    تناسب ابروها با هم

    تنها کاشت ابروها و حالت آن‌ها نیست که می‌تواند صورت شما را خاص و متفاوت کند، بلکه هماهنگ بودن ابروها هم مهم هست. دو ابروی کاشت شده درست مانند ابروهای طبیعی شما باید هماهنگ کاشته شده باشند. پزشک باتجربه و متخصصی که در بهترین کلینیک کاشت ابرو فعالیت دارد می‌تواند این کار را به‌درستی و با نهایت دقت و ظرافت برایتان انجام دهد؛ اما در صورتی که کاشت ابرو را به مراکز غیر معتبر بسپارید یا از پزشکانی که در مطب این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید، احتمال دارد که کاشت ابرو به دستیار پزشک سپرده شود و وی نتواند قرینگی ابروها را به‌درستی در بیاورد و پس از کاشت مجبور باشید مجدداً ابروهایتان را ترمیم کنید.

     

    انجام آزمایش‌های لازم

    پزشک قبل از کاشت حتماً باید علت ریزش ابروهای مراجعه‌کننده را با انجام آزمایش‌های لازم تشخیص دهد. در صورتی که ریزش ابروها به دلیل عدم تعادل هورمون‌ها یا بیماری خاصی باشد، باید مراجعه‌کننده ابتدا به دنبال درمان مشکل برود و در صورتی که کاشت ابروها متوقف نشد و ابروها مجدداً رشد نکردند، در بهترین کلینیک کاشت ابرو جای خالی آن‌ها را با استفاده از جدیدترین روش‌های کاشت ابرو پر کند.

    عواملی که شما را نیازمند کاشت ابرو می‌کنند عبارتند از:

    • نازک و کم‌پشت بودن ابروها به‌طور ژنتیکی
    • کم شدن ابروها در اثر افزایش سن و اصلاح مدام آن‌ها
    • نارضایتی از شکل و حالت طبیعی ابروها
    • ریزش ابروها در اثر بیماری‌هایی مانند سرطان

    انتخاب روش کاشت ابرو مناسب

    انتخاب روش کاشت ابرو بسیار مهم است. بعضی از مراکز درمانی تنها از روش‌های قدیمی برای کاشت استفاده می‌کنند و تجربه یا تجهیزات کاشت با روش‌های جدید را ندارند؛ اما کلینیک VIP که به‌عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران شناخته می‌شود، با کمک تجهیزات امروزی و روش‌های مدرت عمل کاشت ابرو را برای متقاضیان انجام می‌دهد.

    امکان ویزیت مجازی

    با توجه به اینکه انتخاب کلینیک کاشت ابرو سخت است و خانم‌ها حساسیت خاصی روی این موضوع دارند، کلینیک VIP این امکان را برای مراجعه‌کنندگان خودش فراهم کرده که به‌طور رایگان ویزیت شوند. برای دریافت ویزیت آنلاین رایگان تنها باید فرمی که در صفحه کاشت ابرو قرار دارد را تکمیل کنید و منتظر تماس مشاورین ما باشید.

    عوارض کاشت ابرو

    در صورتی که کلینیک مناسبی را برای کاشت ابروهایتان انتخاب نکرده باشید و به دلیل ارزان بودن یا دسترسی آسان یک مرکز متفرقه را انتخاب کنید، باید به فکر چاره‌ای برای درمان عوارض ناشی از کاشت ابرو باشید. ازجمله عوارضی که معمولاً پس از کاشت دیده می‌شود می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    • ملتهب و قرمز شدن اطراف ناحیه کاشت
    • التهاب و عفونت پس از کاشت ابرو
    • خونریزی و کبودی ناحیه کاشت
    • زاویه نامناسب ابروهای کاشته شده
    • تراکم نداشتن ابروهای کاشته شده
    • عدم قرینه بودن ابروهای کاشته شده

    چرا کلینیک VIP را برای کاشت ابرو انتخاب کنیم؟

    کلینیک VIP بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران هست زیرا:

      • بهترین و باتجربه‌تری پزشکان متخصص در زمینه کاشت ابرو در آن حضور دارند.
      • از جدیدترین متدهای روز دنیا برای کاشت ابرو استفاده می‌کند.
      • در فضای کاملاً استریل و بهداشتی کاشت ابرو انجام می‌شود.
      • هزینه معقول و منصفانه برای کاشت ابرو در نظر گرفته شده.
      • مشاوره رایگان برای بررسی شرایط مراجعه‌کننده در نظر گرفته شده و می‌توانید در اسرع وقت درباره امکان کاشت و روش کاشت ابروهایتان اطلاعات کسب کنید.
      • کاشت با بالاترین تراکم کاشت ابرو، بیشترین ظرافت و طرح ابرو دلخواه
      • نتیجه کاملاً طبیعی و کاشت بر اساس زاویه خواب مناسب ابرو
      • ارائه ضمانت‌نامه کتبی برای اطمینان از کاشت ابروها مطابق سلیقه مراجعه کننده

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    2 Comments

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند