دوران نقاهت پس از تزریق چربی

دوران نقاهت پس از تزریق چربی چه مواردی را رعایت کنیم

دوران نقاهت پس از تزریق چربی به صورت را چطور می‌توانیم به خوبی سپری کنیم؟ آیا برای اینکه تزریق چربی نتیجه خوبی داشته باشد، شرایط خاصی وجود دارد؟ چه اما و اگرهایی برای دوران نقاهت بعد از تزریق چربی وجود دارد؟

اگر پوستتان شل شده و چین و چروک روی صورتتان مشهود است، قطعاً روش‌هایی که می‌توان این مشکل را برطرف کرد را بررسی کرده‌اید. در کنار تزریق بوتاکس و ژل، تزریق چربی به صورت روش جدیدی است که برای برطرف کردن چروک‌های صورت، برجسته‌سازی و زاویه سازی صورت و از همه مهم‌تر برطرف کردن گودی زیر چشم‌ها ارائه شده.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در این روش که به عنوان بهترین گزینه جوان‌سازی صورت هم شناخته شده، از چربی طبیعی بدن برای تزریق استفاده می‌شود. به همین خاطر چربی تزریق‌شده به سرعت جذب بدن می‌شود و پس از اتمام دوران نقاهت؛ شما با چهره‌ای بدون چروک و زاویه‌دار مواجه می‌شوید که دست کمی از زیبایی سوپراستارها ندارد.

    نقاهت-تزریق-چربی
    نقاهت-تزریق-چربی

    مراحل تزریق چربی به صورت طبیعی

    برای برداشتن چربی و تزریق آن به نواحی مختلف بدن مانند صورت، چانه، سینه و… مراحل زیر باید طی شود:

    1) آماده‌سازی متقاضی برای دریافت خدمات زیبایی (در این مرحله نیاز است که شما با واتساپ کلینیک vip در ارتباط باشید و خدمات مشاوره را از متخصصین ما دریافت کنید)

    2) کنار گذاشتن مصرف دخانیات، الکل و داروهای رقیق‌کننده خون

    3) انجام آزمایش‌های لازم برای ارزیابی سلامتی جسمانی متقاضی

    4) مراجعه به کلینیک vip برای انجام تزریق (در این مرحله ابتدا متقاضی آماده برداشتن چربی می‌شود و سپس در ناحیه مورد نظر بی‌حسی تزریق می‌شود)

    5) در صورتی که متقاضی بانک چربی مناسب داشته باشد، با کمک سوزن‌های ریز مخصوص برداشتن چربی از نواحی مشخص‌شده انجام می‌شود.

    6) پس از برداشتن چربی، نمی‌توان آن را مستقیما در محل مورد نظر تزریق کرد. در این مرحله پزشک متخصص از دستگاه سانتریفیوژ برای جداسازی چربی خالص از سایر بافت‌ها استفاده می‌کند.

    7) سپس چربی خالص به دست آمده با سوزن‌های ظریف در قسمت‌های مورد نظر تزریق می‌شود. تزریق چربی به صورت به آرامی انجام می‌شود تا حالت صورت و… تحت کنترل باشد و میزان تزریق چربی به صورت زیاد یا کم نشود.

    8) پس از اتمام تزریق متقاضی به منزل مراجعه می‌کند و آماده سپری کردن دوران نقاهت می‌شود.

     

    دوران نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است؟

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پیش روی متقاضیان تزریق چربی وجود دارد، زمان لازم برای سپری کردن دوران نقاهت است؛ زیرا تمام افراد نمی‌توانند زمان طولانی پس از تزریق در منزل استراحت کنند و کار و زندگی خودشان را تعطیل کنند. جالب است بدانید که دوران نقاهت تزریق چربی نسبت به مواد مصنوعی مانند ژل و فیلر کوتاه‌تر است؛ زیرا چربی به محض تزریق جذب می‌شود و پس از چند روز کم کم ورم و التهاب ناحیه تزریق هم کم می‌شود.

    زمان تقریبی برای دوران نقاهت پس از تزریق چربی” بین 5 تا 12 روز است. با توجه به شرایط جسمانی متقاضی این بازه زمانی ممکن است بیشتر هم شود. البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که رعایت دستورات پزشک در دوران نقاهت هم تاثیر قابل توجهی روی نتیجه نهایی تزریق و کوتاه‌تر شدن دوران نقاهت دارد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    عوارض-تزریق-چربی
    عوارض-تزریق-چربی

    مراقبت‌های دوران نقاهت پس از تزریق چربی

    پس از تزریق چربی باید نکاتی که پزشک برای دوران نقاهت ذکر کرده را به دقت رعایت کنید. در صورت رعایت نکاتی که برای دوران نقاهت پس از تزریق چربی در نظر گرفته شده، نتیجه این عمل زیبایی برایتان رضایت‌بخش خواهد بود. همچنین وقتی به توصیه‌های پزشک معالجتان توجه کنید، زمان بهبودی شما کوتاه‌تر خواهد شد. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که باید در دوران نقاهت بعد از تزریق چربی در نظر داشته باشید را ارائه کرده‌ایم.

     

      • پس از تزریق چربی به صورت احتمال دارد که کبودی و ورم در ناحیه مورد نظر دیده شود. برای کاهش درد و ورم پس از تزریق، از کمپرس یخ استفاده کنید.
      • موقع خواب سرتان را با زاویه 45 درجه نسبت به بدن قرار دهید. بالاتر بودن سر باعث می‌شود که ورم صورت پس از تزریق کمتر شود.
      • برای حمام کردن حتما آب را ولرم کنید. تا زمانی که پزشک اجازه نداده است از حضور در حمام پر از بخار، دوش گرفتن با آب گرم، شنا کردن و رفتن به سونا و جکوزی بپرهیزید.
      • پس از تزریق در برابر نور مستقیم آفتاب نباشید و از انجام سولاریوم اجتناب کنید.
      • از خاراندن و لمس کردن نواحی برداشتن چربی و تزریق چربی بپرهیزید.
      • بعد از تزریق نباید داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین را مصرف کنید. حتما قبل از تزریق با پزشک معالجتان در این باره گفتگو کنید و تحت نظر وی قبل و بعد از تزریق مصرف این داروها را متوقف کنید.
      • مصرف الکل و دخانیات باعث می‌شود که خون غلیظ یا رقیق شود و نتیجه تزریق خوب نشود. همچنین مصرف این مواد باعث طولانی شدن دوران نقاهت می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از تزریق و بعد از آن مصرف این موارد را متوقف کنید.
      • پس از تزریق باید نکات بهداشتی را رعایت کنید تا عفونت در قسمت‌های تزریق و برداشت چربی به وجود نیاید.
      • نسبت به عمل تزریق چربی واقع‌بین باشید و از نتیجه نهایی تزریق چربی و زاویه سازی لذت ببرید.

    کجا تزریق چربی به صورت را انجام دهیم؟

    اگرچه تزریق چربی به صورت در ظاهر ساده به نظر می‌رسد؛ اما کسانی که قصد دارند از این طریق زیباسازی چهره خودشان را انجام دهند، باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنند؛ زیرا اشتباه در تزریق می‌تواند حالت چهره شما را مصنوعی و عروسکی کند. همچنین استفاده از چربی زیاد یا کم می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و دیگر خودتان را دوست نداشته باشید.

    علاوه بر این، در صورتی که مرکز درمانی استریل نباشد، احتمال بروز عفونت پوستی برایتان وجود دارد. در نهایت اینکه عدم استفاده از پزشکان متخصص و سپردن تزریق چربی به افراد ناوارد، باعث می‌شود که زاویه سازی صورت به خوبی انجام نشود. حتی تزریق اشتباه می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری مانند آسیب وارد شدن به عصب‌های بدن را در پی داشته باشد.

    برای اینکه بهترین تزریق چربی را انجام دهید و دوران نقاهت را در کمترین زمان و بی‌دردسر سپری کنید، پیشنهاد می‌کنیم تزریق چربی را در کلینیک vip تهران انجام دهید. این مرکز زیبایی با وجود بیش از 15 سال سابقه و دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند تزریق چربی را به پزشکان متخصص بسپارند و در محیطی استریل این کار را انجام دهند.

     

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی” هستید یا خیر.*

      کانال ما در اینستاگرام:

      [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


      177 نوشته
      کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

      بدون دیدگاه

      پاسخ دهید

      فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند