آیا-جراحی-پلک-و-عمل-زیبایی-پلک-نیاز-به-ترمیم-دارد؟

آیا جراحی پلک و عمل زیبایی پلک نیاز به ترمیم دارد؟

آیا تمام کسانی که بلفاروپلاستی انجام می‌دهند نیاز به عمل ترمیم جراحی پلک دارند؟ چه کسانی ممکن هست نتیجه مطلوب را از این عمل زیبایی نگیرند؟ برای نتیجه مطلوب بلفاروپلاستی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ کلینیک vip کمکتان می‌کند تا درباره این عمل زیبایی و علت ترمیم آن بیشتر بدانید.

دنیا را با چشم‌ها بسته تصور کنید! بلفاروپلاستی یا جراحی پلک همان عمل زیبایی است که شما را از این موضوع نجات می‌دهد. چون با افتادگی پلک‌ها، به مرور دیدن محیط اطراف برایتان سخت‌تر می‌شود. گاهی حتی میزان افتادگی به اندازه‌ای خواهد شد که بستن چشم‌هایتان برایتان بهتر از باز ماندن آن‌ها است. چون افتادگی پلک‌ها باعث می‌شود که روی چشم‌هایتان فشار وارد شود و باز نگه‌داشتن آن‌ها احساس خستگی برایتان دارد.

در کنار این مشکلات بینایی، افتادگی پلک‌ها روی ظاهر افراد هم تاثیرگذار هست. وقتی افتادگی پلک دارید، چهره شما پف‌آلود و خوابالوده به نظر می‌رسد. همچنین با وجود افتادگی پلک، سن و سال شما بالاتر از سن واقعیتان دیده می‌شود.

برای اینکه کم سن و جوان به نظر برسید و چشم‌هایتان مانند روزهای جوانی‌تان دید خوبی داشته باشند، بلفاروپلاستی کمکتان می‌کند. با وجود اینکه جراحی پلک می‌تواند افتادگی آن‌ها را برطرف کند، اما بعضی مواقع تنها با یکبار عمل زیبایی نمی‌توان نتیجه مطلوب را گرفت! در این مقاله از کلینیک VIP به سراغ این موضوع رفته‌ایم و ترمیم جراحی پلک و دلایل آن را بررسی کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    چرا ترمیم جراحی پلک را نیاز داریم است؟

    برای ترمیم جراحی پلک باید ابتدا علت این موضوع را بررسی کنیم. اغلب کسانی که برای عمل‌ترمیم مراجعه می‌کنند، سنشان بیشتر شده و دوباره پوست بالا و پایین پلک‌هایشان چروک افتاده است؛ بنابراین در بیشتر مواقع افزایش سن موجب نیاز به ترمیم جراحی پلک” می‌شود؛ اما همیشه این موضوع دلیل ترمیم بلفاروپلاستی نیست!

    جراحی-افتادگی-پلک
    جراحی-افتادگی-پلک

    گاهی مواقع عدم تخصص کافی جراح این شرایط را برای متقاضیان به وجود می‌آورد. اگر جراح تخصص کافی در این زمینه را نداشته باشد، امکان دارد که پوست، چربی‌ها و عضله‌های اطراف چشم‌ها را به خوبی بر ندارد. همین موضوع باعث می‌شود که پس از چند وقت دوباره پوست این ناحیه چروک شود و متقاضی مجدداً نیاز به انجام عمل بلفاروپلاستی داشته باشد.

    باقی ماندن جای زخم و بخیه پای چشم‌ها و بالای پلک‌ها و نارضایتی متقاضیان از نتیجه عمل زیبایی از دیگر دلایل ترمیم بلفاروپلاستی هستند. اگر چشم‌هایتان موقع بلفاروپلاستی نامتقارن شده باشند هم باید حتماً برای ترمیم جراحی پلک وقت بگیرید. درنهایت عدم رعایت نکات گفته شده توسط پزشک در دوران نقاهت هم ممکن هست نتیجه بلفاروپلاستی رضایت‌بخش نباشد و نیاز داشته باشید که مجدداً جراحی را انجام دهید.

    پزشک برای ترمیم جراحی پلک به چه نکاتی توجه می‌کند؟

    جراحی زیبایی مانند آرایش کردن نیست که بارها و بارها بتوانید آن را انجام دهید! زیرا هر عمل زیبایی در کنار مزایایی که دارد، عوارضی را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، پزشک معالج برای ارائه خدمات ترمیم بلفاروپلاستی حتماً وضعیت مراجعه‌کننده را بررسی می‌کند.

    در صورتی که نتیجه نامطلوب بلفاروپلاستی به دلیل عدم رعایت نکات مهم دوران نقاهت مانند مصرف الکل و دخانیات رخ داده باشد، پزشک قبل از عمل مجدداً در این رابطه با متقاضی اتمام‌حجت می‌کند؛ زیرا در صورتی که دو هفته قبل و بعد از عمل مصرف دخانیات و الکل را ترک نکنید، امکان دارد ترمیم جراحی پلک باز هم نتیجه خوبی برایتان به همراه نداشته باشد. چون مصرف این مواد باعث رقیق شدن خون و دیر جوش خوردن زخم‌ها می‌شود. همچنین احتمال بروز عفونت در پلک را پس از عمل جراحی افزایش می‌دهد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “جراحی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    دومین موضوعی که پزشک را متقاعد می‌کند که به صورت 100% عمل زیبایی جراحی پلک را برایتان انجام دهد، مربوط به انحراف چشم‌هاست. اگر پزشکی که بلفاروپلاستی را انجام می‌دهد تخصص و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، احتمال دارد که پلک‌هایتان پس از جراحی نامتقارن شود و چشم‌ها کج به نظر برسند. در این حالت باید متقاضی مجدداً ترمیم جراحی پلک را انجام دهد.

    دلیل-ترمیم-جراحی-پلک
    دلیل-ترمیم-جراحی-پلک

    مراقبت‌های بعد از ترمیم بلفاروپلاستی چیست؟

    بعد از انجام بلفاروپلاستی باید به توصیه‌های پزشک برای دوران نقاهت توجه داشته باشید؛ زیرا عدم رعایت نکات ذکر شده باعث می‌شود که این عمل زیبایی حتماً بعد از ترمیم هم نتیجه مد نظرتان را نداشته باشد.

      • بعد از جراحی از کیسه یخ یا کمپرس یخ برای کاهش درد و تورم پلک‌ها استفاده کنید.
      • به هیچ عنوان پلک‌هایتان را لمس نکنید و ماساژ ندهید. معمولاً پزشکان برای درمان سریع‌تر زخم‌ها و کاهش میزان خارش پمادهایی را تجویز می‌کند که باید مرتب آن‌ها را استفاده کنید.
      • بعد ازترمیم جراحی پلک به هیچ عنوان مشروبات الکلی و دخانیات را مصرف نکنید. پزشکان توصیه می‌کنند که مصرف این مواد را تا حداقل دو هفته بعد از جراحی متوقف کنید.
      • بعد از بلفاروپلاستی نباید ورزش سنگین انجام دهید. پزشکان توصیه می‌کنند تا دو هفته بعد از عمل از انجام فعالیت‌هایی که موجب به افزایش گردش خون و تعریق می‌شوند اجتناب کنید.
      • پس از ترمیم جراحی نمی‌توانید چشم‌هایتان را برای مدت طولانی باز نگه دارید. به همین دلیل برای این عمل زیبایی باید همراه داشته باشید. همراهتان بهتر است تا 24 ساعت بعد از عمل کنار شما بماند و وضعیتتان را چک کند.
      • برای اینکه چشم‌هایتان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت شود و گرد و خاک و آلودگی به پلک‌هایتان نرسد، توصیه می‌کنیم که پس از عمل زیبایی پلک حتماً عینک آفتابی استفاده کنید.
      • برای کاهش تورم اطراف پلک‌ها، بعد از ترمیم بلفاروپلاستی باید سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید. بهترین راه خوابیدن پس از این عمل زیبایی زاویه 45 درجه سر نسبت به بدن هست. اگر چند بالش زیر سرتان بگذارید می‌توانید این زاویه را برای خوابتان درست کنید.
      • حتماً داروها و آنتی‌بیوتیک‌هایی که برای پیشگیری از عفونت تجویز شده را مصرف کنید.
      • در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید یا به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستید، باید داروهایتان را قبل و بعد از عمل زیبایی جراحی پلک با مشورت پزشک متخصص مصرف کنید.

    و در انتها کلینیک VIP تهران…

    ترمیم جراحی پلک یا عمل “بلفاروپلاستی” به دلایل مختلفی انجام می‌شود. مهم‌ترین دلیل تکرار این عمل زیبایی افزایش سن و افتادگی مجدد پوست پلک پایین و بالا است؛ اما اشتباهات پزشکی و عدم رعایت نکات مهم دوران نقاهت هم می‌تواند موجب تکرار جراحی پلک شود. اگر قصد جراحی پلک یا ترمیم بلفاروپلاستی را دارید، با واتساپ کلینیک vip تهران در تماس باشید. مشاورین ما درباره شرایط این عمل زیبایی شما را راهنمایی خواهند کرد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “جراحی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند