روش های کاشت مو حانم ها

کاشت مو برای خانم ها-روش ها ودستگاه ها+علت ریزش موی خانم ها

آیا خانم‌ها هم نیاز به کاشت مو دارند؟ چه دلایلی موجب ریزش موی خانم‌ها می‌شود؟ چه روش‌هایی برای کاشت مو برای خانم ها وجود دارد؟ در این مقاله به سوالاتی که در این باره دارید پاسخ خواهیم داد.

چرا کاشت مو برای خانم ها اهمیت دارد؟

چون زیبایی برای خانم‌ها یک عنصر مهم هست. داشتن چهره زیبا در کنار موهایی پرپشت و یکدست می‌تواند اعتماد به نفس یک خانم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد و نقش مهمی در زندگی و موفقیت وی داشته باشد؛ اما همه خانم‌ها از این موهبت خدادادی برخوردار نیستند. عوامل مختلفی وجود دارد که موجب از دست رفتن تار موهای خانم‌ها یکی پس از دیگری خواهد شد.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    اهمیت کاشت مو برای خانم ها

    دلایل ریزش مو در خانم ها چیست؟

    شایع‌ترین دلایلی که موجب ریزش مو در خانم ها می‌شوند عبارتند از:

    1) ریزش موی مردانه

    در الگوی ریزش مو مردانه، موهای جلو سر، بالای سر و فرق سر در خانم‌ها دچار ریزش می‌شود و موهای کناره‌های سر باقی می‌مانند. خانم‌هایی که این مشکل را دارند، معمولاً موهایشان بسیار کم‌پشت هست.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    2) خط رشد مو بالاتر از حد معمول

    بی‌شک به گوشتان خورده است که پیشانی بلند شانس می‌آورد! البته همیشه این جمله درست نیست. خیلی مواقع پیشانی بلند فقط بدشانسی به همراه دارد، چون بالا بودن خط رشد مو می‌تواند چهره شما را مردانه نشان دهد و از ظرافت و زنانگی فاصله بگیرید. کاشت مو برای خانم ها می‌تواند این مشکل را به‌خوبی درمان کند تا یک چهره خاص و متفاوت با همیشه داشته باشید.

    3) کاشت مو برای افراد ترا جنسیتی

    افراد ترا جنسیتی که ویژگی‌های یک خانم را دارند، با کاشت مو می‌توانند مشکل کم‌پشتی مردانه موهایشان را برطرف کنند و موهایی بلند و زیبا داشته باشند.

    4) ریزش مو در اثر از زخم

    زخم شدن بخشی از سر در اثر جراحی یا تصادف، یکی دیگر از مواردی است که موجب کم شدن موی خانم‌ها می‌شود. (برای این مورد امکان کاشت مو فراهم نمی باشد)

    5) ریزش مو کششی

    خانم‌هایی که عادت دارند همیشه موهایشان را دم اسبی ببندند یا بافت‌هایی برای موهایشان انتخاب می‌کنند که فشار زیادی به تار موها وارد می‌کند هم با مشکلات ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنند. جلوی سر و شقیقه‌های این افراد معمولاً مو ندارد یا بسیار کم مو است و تنها با کاشت مو خانم ها می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

    6) تریکوتیلومانیا یا اختلال کندن موی وسواسی

    استرس بیش از حد و مشکلات اعصاب و روان موجب بروز اختلالی به نام تریکوتیلومانیا یا اختلال کندن موی وسواسی در خانم ها می‌شود. افراد مبتلا به این اختلال موهای سرشان و ابروهایشان را می‌کَنَند، به همین دلیل افرادی که به این اختلال مبتلا هستند، دچار طاسی در نواحی مختلف سرشان مانند جلوی پیشانی یا بالای سر می‌شوند.(برای این مورد امکان کاشت مو فراهم نمیباشد )

    7) مشکلات هورمونی و تیروئید

    یکی دیگر از دلایل ریزش مو در خانم ها تنظیم نبودن هورمون‌های زنانه و مشکلات کم‌کاری یا پرکاری غده تیروئید است. در این حالت پزشک با درمان دارویی سعی می‌کند جلوی ریزش را بگیرید.(برای این مورد امکان کاشت مو فراهم نمیباشد )

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت مو” هستید یا خیر.*

      کدام یک از این گروه واجد شرایط کاشت مو هستند؟

      با وجود اینکه تمام خانم‌های ذکر شده با مشکل طاسی یا کم‌پشتی مو دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تمام آن‌ها واجد شرایط کاشت مو نیستند. برای کاشت مو خانم‌ها ابتدا باید پزشک متخصص متقاضی را ویزیت کند. پس از انجام آزمایش‌های لازم و پیدا کردن دلیل ریزش مو، پزشک وضعیت بانک موی مراجعه‌کننده را بررسی می‌کند. در صورتی که مراجعه‌کننده بانک مو خوبی داشته باشد، امکان کاشت مو برای وی وجود نخواهد داشت.

      کلینیک-کاشت-مو-خانم-ها
      کلینیک-کاشت-مو-خانم-ها

      کاشت مو برای خانم ها و آقایان چه تفاوتی دارد؟

      • آقایان معمولاً انتظار واقع‌بینانه‌تری نسبت به کاشت مو دارند؛ اما خانم‌هایی که دچار ریزش مو یا طاسی هستند، انتظار دارند که پس از کاشت به طور کامل این مشکل برطرف شود.
      • با وجود اینکه اغلب خانم‌ها در همان مرحله اول کاشت مو نتیجه مناسبی را دریافت می‌کنند، اما میزان موهای سر آن‌ها پس از رشد ممکن است به اندازه دوران جوانی و کودکی‌شان نباشد؛ زیرا معمولاً خانم ها از آقایان پرموتر هستند.
      • به جز خانم‌هایی که دچار مشکل ریزش موی مردانه هستند، بقیه خانم ها ناحیه اهدا کننده موی بهتری نسبت به آقایان دارند.
      • اغلب آقایان همیشه موهایشان را کوتاه می‌کنند. به همین دلیل جای زخمی که برای برداشت لایه مو ایجاد شده روی پوست آن‌ها دیده می‌شود؛ اما با توجه به اینکه خانم ها همیشه موهایشان بلند است، مشکل دیده شدن جای زخم را ندارند و این ناحیه با موهایشان پوشانده می‌شود.

       

      کاشت مو برای خانم ها با چه روش هایی انجام میشود؟

      کاشت مو برای خانم ها هیچ تفاوتی با کاشت مو برای آقایان ندارند. در این حالت هم از انواع روش‌های کاشت مو SUT-FIT-FUT ترکیبی و فوق ترکیبی، میکروگرافت، سوپر FUE و… با توجه به میزان طاسی و بانک مو استفاده می‌شود اما مناسب ترین روش روش fut هست.در واقع، هم برای آقایان و هم برای خانم ها نیاز است که ابتدا گرافت‌های مو از بانک مو یا ناحیه مشخص شده برداشته شوند و در بخش‌های مشخص شده از سر کاشته شوند.

      روش fut کاشت مو خانم ها
      روش fut کاشت مو خانم ها

      هزینه کاشت مو برای خانم ها

      هزینه کاشت مو برای خانم ها تفاوت زیادی با هزینه کاشت برای آقایان ندارد. از جمله عواملی که می‌تواند روی تعیین قیمت هزینه “کاشت مو برای خانم” ها تأثیرگذار باشد می‌توان به این نکات اشاره کرد:

      • روش کاشت موی انتخاب شده
      • میزان تخصص و مهارتی که پزشک دارد
      • سابقه پزشک در زمینه کاشت مو
      • وسعت طاسی سر
      • هزینه‌های بعد از عمل مانند هزینه دارو و…

      پیشنهاد میکنم مطلب نحوه محاسبه هزینه کاشت مو را مطالعه کنید، خواندن این مطلب 10 دقیقه زمان میبرد و تمام اطلاعات لازم در خصوص هزینه کاشت مو به شما ارائه خواهد شد.

      برای تخمین هزینه کاشت مو برای خانم ها ، ابتدا باید از موهایتان عکس بگیرید و از طریق واتساپ برای کلینیکVIP  ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و شرایط کاشت و هزینه را با شما در میان خواهند گذاشت.

      هزینه کاشت مو خانم ها
      هزینه کاشت مو خانم ها

      بهترین کلینیک کاشت مو برای خانم ها کجاست؟

      بسیاری از پزشکان متخصص و کارشناس‌های کاشت مو، کلینیک vip را برای کاشت مو  خانم ها توصیه می‌کنند. زیرا کلینیک vip تهران یکی از بهترین مراکز کاشت و پیوند مو در ایران محسوب می‌شود.

        • کلینیک vip تهران بیش از 15 سال سابقه دارد.
        • کلینیک vip زیر نظر پزشک متخصص و با همکاری تیم مجرب فعالیت می‌کند.
        • کلینیک تخصصی vip از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی دارد.
        • کلینیک vip دستگاه اسکن و آنالیز سر دارد و خط مو را با دستگاه سه‌بعدی لیزری طراحی می‌کند.
        • کلینیک کاشت موی vip از جدیدترین روش‌های کاشت مو مانند SUT و Micro SUT استفاده می‌کند.
        • در کلینیک vip کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن یا کوتاه کردن مو و بدون جراحی انجام می‌شود.
        • در کلینیک تخصصی vip موی طبیعی و زنده با تراکم بالا کاشته می‌شود که رشد طبیعی هم داشته و می‌توان به آن مدل داد و آن را اصلاح کرد.
        • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
        • در مراجعه حضوری به کلینیک vip تهران، از بانک مو اسکن و آنالیز رایگان صورت می‌گیرد و متخصصان این مجموعه، با توجه به وضعیت بانک مو و نتیجه کاشت، مشاوره‌های تخصصی می‌دهند.

       

      آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

      عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

      کانال ما در اینستاگرام:

      [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]

       


      177 نوشته
      کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

      بدون دیدگاه

      پاسخ دهید

      فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند