هزینه کاشت ریش در تهران

کاشت ریش در تهران از روش تا هزینه ها

اگر میخواهید عمل کاشت ریش انجام دهید برای اطلاع از هزینه کاشت ریش در تهران و شناخت معتبرترین کلینیک کاشت ریش در تهران تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کاشت ریش در تهران با چه روشی انجام میشود

امروزه با پیشرفت‌های صورت ‌‌گرفته در علم پزشکی، ب‎خصوص شاخه جراحی پلاستیک و زیبایی، علاوه ‎بر کاشت مو، امکان کاشت ریش و سبیل نیز برای آقایان فراهم شده است.عمل کاشت ریش در کلینیک VIP تهران به روش FUT انجام خواهد شد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای انجام این عمل، پزشک فولیکول‌های مو (پیاز مو) را از پشت سر یا کناره‌های آن برداشت کرده و به پوست با طراح و مدل دلخواه شما پیوند می‎زند.

    با تراشیدن ناحیه کوچکی از پشت سر شما برای دریافت فولیکول های سلام عمل پیوند شروع خواهد شد،قبل از شروع به برداشت ،ناحیه مورد نظر با بی حسی موضعی بی حس خواهد شد و هیچ دردی را حس نخواهید کرد.

    پس از برداشتن فولیکولهای مو از سر شما پزشک هرکدام را زیر میکروسکوپ بررسی کرده و فولیکول های زنده را در ناحیه صورت میکارد.

     

    عمل کاشت موی ریش در کلینیک VIP تهران در یک جلسه چند ساعته انجام میشود ،ممکن است بعد از کاشت ریش با اطراف فولیکول های کاشته شده پوسته پوسته شود که طی چند روز برطرف میگردد،بعد از حدود شش ماه که مو به صورت کامل رشد کرد میتوانید برای اصلاح ریش اقدام کنید،ممکن است بعد از 2 تا سه هفته در ناحیه ریش با ریزش مو مواجه شوید که این امری طبیعی هست زیرا باید فولیکولهای موهای جدید رشد کند تا جای موهای قدیمی را بگیرد.

    روش کاشت ریش-کلینیک vip
    روش کاشت ریش-کلینیک vip

     

    اگر عمل کاشت ریش در تهران و یک کلینیک معتبر و با سابقه و توسط پزشک با تجربه انجام شود ؛ هیچ عوارضی نخواهد داشت و تا آخر عمر ریش هایی پر پشت خواهید داشت که میتوانید به هر مدلی آن را اصلاح کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    چه افرادی میتوانند عمل کاشت ریش یا سبیل انجام دهند ؟

    با ریزش ژنتیکی موهای ریش یا سبیل یا سبک زندگی نامناسب و استرس زیاد ،یا بروز حادثه که موجب سوختگی ریش و سبیل شود افراد نیاز به کاشت مو در ناحیه ریش و سبیل پیدا میکنند :

    • اگر نواحی در ریش شما به صورت یک لکه خالی شده باشد.

    • اگر بانک موی مناسبی در قسمت پشت یا کناره‌های سر دارید

    • اگر انتظاراتتان از کاشت ریش و سبیل واقع‌بینانه است نکات و توصیه های مربوط به کاشت ریش را میدانید

    شما میتوانید کاندید مناسبی برای عمل کاشت ریش در تهران باشید.

    قابل ذکر است که در صورت ابتلا به انواع طاسی مانند آلوپسی آره‏آتا و تریکوتیلومانیا یا سوختگی شدید پوست،امکان انجام عمل کاشت ریش در کلینیک VIP تهران وجود نخواهد داشت

    انواع ریزش مو در آقایان

    داشتن ریش پر پشت و سال در آقایان باعث زیبایی و جوانی آنها خواهد شد و میتوانند ریش خود را با طرح و مدل دلخواهشان اصلاح کنند.گاهی به دلایل زیاد آقایان دچار ریزش مو در ریش ، مو ، یا سبیل میشوند ریزش مو در آقایان به دو دسته ریزش مو برگشت پذیر و ریز موی برگشت ناپذیر تقسیم میشود :

    ریزش مو برگشت پذیر

    در ریزش موی برگشت پذیر برخی بیماری ها باعث ایجاد ریزش مو می شوند که اگر به موقع کنترل و درمان بشوند می توان شاهد رشد دوباره ی مو های ریخته شده باشیم. چند نمونه از بیماری و علت های ریزش موی برگشت پذیر عبارت اند از:

    داشتن رژیم لاغر کننده ی شدید، داشتن رژیم غذایی نا سالم، کمبود ویتامین ها مانند ویتامین ب، کمبود پروتئین در بدن، کم خونی و کاهش میزان آهن، کمبود روی، اختلال در کارکرد غده ی تیروئید( کم کاری یا پر کاری) ، قرار گرفتن طولانی مدت در اوضاع و شرایط اضطراب آور و استرس زا، مصرف برخی از دارو ها مانند دارو های مکمل _ دارو های ضد افسردگی_ دارو های خواب آور_ دارو های هورمونی به خصوص در خانم ها و ….

     

    ریزش مو برگشت ناپذیر

    دسته ی دوم علل ایجاد ریزش موی برگشت نا پذیر نیز عبارت اند از: بیماری های خود ایمنی مثل لوپوس پوستی و لیکن پلان، بیماری های عفونتی و قارچی، آلوپسی آره آتا یا بیماری ریزش موی سکه ای، اسکار های در نواحی جراحی شده، نواحی مورد رادیوتراپی قرار گرفته، محل سوختگی، مصرف برخی مواد مخدر و دخانیات در مدت زمان طولانی، آبسه و عفونت های دندان و لثه، بیماری تریکوتیلومانیا( نوعی اختلال روانی که فرد پس از قرار گرفتن در شرایط استرس آور شروع به کندن مو های خود در ناحیه ی خاصی از بدن می کند) و … .

    بیماری های قارچی و عفونی باکتریایی با درگیر کردن ریشه ی تار های مو باعث از بین رفتن فولیکول های آن ها به صورت تدریجی می شوند و در نهایت موهای ناحیه ی عفونی دچار ریزش مو می شوند.

    بهترین پیشنهاد برای درمان ریزش موی برگشت ناپذیر و ریزش موی سبیل ها مراجعه به بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران جهت کاشتن مو های ریش می باشند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]

     

    چرا کاشت ریش در تهران؟

    تعداد کلینیک های کاشت ریش در شهر های مختلف کشور بسیار است اما همان طور که می دانیم اعتماد بدون تحقیق و بدون آگاهی ممکن است باعث ایجاد حس پشیمانی در فرد مراجعه کننده بشود چرا که عمل کاشت ریش و مو نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالایی می باشد و این کار مستلزم مهارت بالا و سابقه ی عالی و درخشان پزشک متخصص و نیز کادر درمانی همراه او است.

    در تهران کلینیک های زیادی برای کاشت ریش وجود دارد و به علت رقابت در کلینیک های کاشت ریش تهران سطح کیفی خدمات و قیمت مناسب تر است.

    در شهر های بزرگ دیگر کشور ممکن است پزشکان باتجربه ای برای عمل کاشت ریش وجود داشته باشد ، اکیدا توصیه میکنیم پیش از انجام عمل کاشت ریش ابتدا سوابق و نمونه عمل های کلینیک را بررسی بفرمائید ، در صورت امکان رضایت و نظر مشتریان کلینک را جویا شوید و سپس در مورد قیمت و هزینه کاشت ریش در تهران یا شهرستان بررسی کنید .

    کاشت ریش در تهران-کلینیک vip
    کاشت ریش در تهران-کلینیک vip

    مقایسه هزینه و قیمت کاشت ریش در تهران و سایر استانها

    هزینه کاشت ریش در کلینیک VIP تهران به عواملی مانند میزان تراکم دلخواه و طرح و مدل دلخواه متقاضی بستگی دارد و حدودا قیمت کاشت ریش در این کلینیک بعد از دیدن تصویر صورت شما توسط پزشک اعلام خواهد شد.

    • انجام عمل کاشت ریش در مشهد به روش FUT و FIT توسط معروف ترین پزشکان مشهد و بهترین کلینیک های مشهد بین 3800 تا 7 میلیون تومان هزینه دارد.
    • کاشت ریش در اصفهان در معتبرترین کلینیک های اصفهان با هزینه حدودی 5 تا 8 میلیون تومان  انجام خواهد شد.
    • عمل کاشت ریش در شیراز توسط تکنسین کاشت مو شیراز حدودا بین 3 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد.شیراز بدلیل تعدد زیاد مراکز کاشت مو و عدم استفده از پزشک در طول عمل هزینه پایین تری نسبت به شهرای بزرگتر دارد.
    • هزینه کاشت ریش در تبریز با هزینه بین 5 تا 7 میلیون انجام میشود. باتوجه به اینکه دستگاه ها و تجهیزات کاشت ریش از تهران به تبریز منتقل میشود ، و پزشکان کاشت ریش هم در تهران و هم در تبریز مطب دارند ، عمل های کاشت ریش در تبریز ضعیف تر انجام میشود و با روش های قدیمی در حدود قیمت 5 تا 7 میلیون تومان انجام خواهد شد
    • کاشت ریش در تهران در معتبرترین کلینیک های تهران با هزینه حدودی 9 تا 15 میلیون تومان  انجام میشود.علت این تفاوت هزینه های بالا و دستمزد تیم پزشکی ماهر است.
    • هزینه و قیمت کاشت ریش در اهواز به دلیل هزینه های پایین تر نسبت به کلان شهرها هزینه پایین تری نسب به شهرهایی مثل تهران و کرج دارد.هزینه کاشت  ریش در اهواز بین 4 تا 6 میلیون است.
    • هزینه و قیمت کاشت ریش در کرمان و در همدان را میتوان به دلیل دوری از پایتخت و هزینه های سربار پایین تر بین 3نیم تا 5نیم میلیون دانست.
    • هزینه و قیمت کاشت ریش در کرمانشاه با روش fut با هزینه بین 4.5 تا 7 میلیون انجام میشود.
    • هزینه و قیمت کاشت ریش در کرج ( البرز ) را میتوان مانند کاشت ریش در تهران دانست.

    همانطور که مشاهده کردید عمل کاشت ریش در تهران اگر توسط پزشک با تجربه و در کلینیک معتبر انجام شود تفاوت هزینه زیادی با کلینیک های کاشت ریش در سایر استانها ندارد.در کلینیک های کاشت ریش تهران مانند کلینیک VIP باتجربه ترین پزشکان حضور دارند و باتوجه به نمونه عمل های زیاد انجام شده پزشکان تجربه و سابقه کافی برای انجام عمل کاشت ریش با حداقل عوارض و جدیدترین دستگاه ها را دارند.

     

    کاشت ریش ارزان چه خطراتی دارد ؟

    عدم رعایت زاویه خواب مناسب که میتوان ممهترین نکته در کاشت ریش و سبیل نام برد.

    عدم تقارن خط ریش در دوطرف صورت بعد از پروسه کاشت ریش در تهران

    عدم تراکم مناسب برای ریش که باعث میشود متقاضی نه تنها به زیباییش کمکی نشود بلکه به روحیه و اعتماد به نفس شخص ضربه بزند.

    تخریب بانک مو را میتوان یکی دیگر از مهمترین خطرات در کاشت ارزان ریش،ابر و مو نام برد.

    عدم حضور پزشک در هنگام عمل برای پایین آوردن چشمگیر هزینه کاشت ریش باعث افزایش احتمال خطرات پزشکی میشود.

    عدم استفاده از تیم پزشکی مجرب،درخیلی از مراکز برای پایین آوردن قیمت کاشت ریش از کارآموز استفاده میکنند.

    رعایت نکردن اصول اولیه پزشکی،باتوجه به حضور پررنگ ویروس کوید 19 و امثال این بیماری های ویروسی و میکروبی استریل نبودن اتاق عمل میتواند جان متقاضی را به خطر بیندازد.

    خطرات کاشت ریش ارزان
    خطرات کاشت ریش ارزان

     بهترین مرکز کاشت ریش در تهران

    کلینیک VIP تهران با 15 سال سابقه در زمینه کاشت ریش با بالاترین تراکم ممکن بیش از 150 نمونه عمل موفق در این زمینه دارد ، این کلینیک عمل کاشت ریش را با طرح و مدل دلخواه شما و حفظ حالت طبیعی و براساس خط رویش مو صورت شما انجام میدهد، این عمل توسط بهترین متخصص کاشت ریش در تهران در یک جلسه حدودا دو ساعته انجام میشود و بعد از عمل به شما بابت خدمات انجام شده ضمانت نامه کتبی ارائه خواهد شد.

      • طراحی ریش براساس طرح دلخواه شما و نظر پزشک با دستگاه سه بعدی لیزری انجام میشود
      • و کاشت ریش کاملا براساس حالت و زاویه خواب مو بدون هیچگونه درد برش و خونریزی انجام میشود
      • کاشت ریش در تهران با جدیدترین تکنیک های جراحی پلاستیک انجام میشود و هیچ رد اسکار یا بخیه روی صورت یا پشت سر باقی نخواهد ماند
      • برای عمل کاشت ریش در تهران از پیشرفته ترین لوازم و دستگاه های لیزر سه بعدی کاشت مو استفاده میشود
      • محیط کلینیک کاملا استریل و ضد عفونی میشود و تمام پرسنل و پزشکان این کلینیک تمامی مراقبت های بهداشتی در مورد بیماری کرونا و سایر بیماری های ویروسی و عفونی را انجام خواهند داد

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند