پیوند موی ریش و سبیل هر چیزی که لازم است بدانید

پیوند موی ریش و سبیل هر چیزی که لازم است بدانید

اگر شما دچار ریزش ریش یا سبیل شده ‎اید و نیاز به عمل پیوند موی ریش و سبیل یا کاشت موی ریش و سبیل برای پرپشت شدن و حالت دادن به ریش و سبیل خود دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیوند ریش و سبیل حتما با ما همراه باشید!

امروزه با پیشرفت‌های صورت ‌‌گرفته در علم پزشکی، به خصوص شاخه جراحی پلاستیک و زیبایی، علاوه ‎بر کاشت مو، امکان پیوند موی ریش و سبیل نیز برای آقایان فراهم شده است. روشی دائمی و طبیعی که پس از هر بار اصلاح ریش یا سبیل، امکان رویش مجدد آن‌ها وجود خواهد داشت. در صورتی ‎که تمایل دارید با بهترین کیفیت و هزینه‌ای معقول عمل پیوند ریش و سبیل را انجام دهید، قبل از هرچیز این مقاله را بخوانید.

 

آنچه که باید درباره پیوند موی ریش و سبیل بدانید

در همه آقایان پس از دوران بلوغ، ریش یا سبیل به‌صورت یکنواخت رشد نمی‎کند و مواردی دیده شده است که به‎‌ دلیل نقص ژنتیکی و مشکلات هورمونی، عملا رشد ریش و سبیل روی صورت غیر ممکن است. خبر خوب این است که حتی اگر مصرف داروهایی مثل ماینوکسیدیل یا فیناستراید یا مکمل‌هایی مثل ال کارنیتین-ال تارترات موثر نباشد، اگر پیوند موی ریش و سبیل توسط پزشک مجرب و انتقال موهای شما به ناحیه رویش ریش یا سبیل تان انجام شود ، تا پایان عمر از ظاهر صورت مردانه خود رضایت کامل خواهید داشت.

 

حتما عمل کاشت موی ریش و سبیل را در یک کلینیک معتبر و باسابقه انجام دهید و پیش از هرگونه اقدامی در مورد جزئیات هزینه، مزایا و عوارض جانبی احتمالی پیوند ریش و سبیل، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    نحوه انجام عمل کاشت موی ریش و سبیل به چه شکل است؟

    در طی این عمل، پزشک فولیکول‌های مو (پیاز مو) را از پشت سر یا کناره‌های آن برداشت کرده و به پوست بالای لب، خط فک یا هر جایی‎ که می‌خواهید ریش و سبیل شما رشد کند، با طراحی کاملا حرفه ای پیوند می‎زند. ظاهرا روشی ساده به‌نظر می‎رسد اما در عمل روندی پیچیده است و نیاز به تجربه زیادی دارد. اصولا پیوند موی ریش و سبیل به روش FUT انجام می‌شود که در ادامه به نحوه انجام این روش موثر و ماندگار، اشاره شده است:

    • برداشت فولیکول‌های مو. اولین قدم تراشیدن ناحیه‌ای از سر شما به‌ منظور فراهم کردن زمینه برداشت فولیکول‌های سالم هشت، زیرا این کار نمای واضح‌تری به پزشک می‌دهد. نگران نباشید، قبل از شروع برداشت، با بی‌حسی موضعی نواحی مورد نظر بی‌حس می‌شوند.
    • کاشت فولیکول‌های مو. پس از برداشتن فولیکول‌های مو از سر شما، پزشک هر کدام را زیر میکروسکوپ بررسی کرده و به‌صورت جداگانه شروع به کاشت در ناحیه صورت می‌کند.

    عمل پیوند موی ریش و سبیل در یک جلسه  چند ساعته انجام میشود و برای بهبودی از این عمل ، به یک روز زمان نیاز دارید.

     

    ممکن است پوسته‌های ریزی در اطراف فولیکول موی تازه کاشته شده ایجاد شود که طی چند روز برطرف می‌شوند. بعد از حدود یک هفته تا شش ماه ، می‌توانید برای اصلاح ریش و سبیل جدید خود اقدام کنید. ممکن است بعد از 2 یا 3 هفته در ناحیه ریش یا سبیل خود با ریزش مو مواجه شوید. نگران نباشید، طبیعی است زیرا باید فولیکول‌های موهای جدید رشد کنند تا بتوانند جای موهای قدیمی و معیوب را بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مراقبت های بعد از پیوند موی طبیعی کاشت ریش و سبیل

    پزشک دستورالعمل‌های مراقبت در منزل را به شما ارائه می‌دهد که معمولا شامل مواردی مانند استفاده از پماد آنتی‌بیوتیک برای پوست سر و صورت شما هست. برخی از فعالیت‌هایی که باید حداقل در چند روز اول از انجام آن‌ها اجتناب کنید، عبارتند از:

    • شنا كردن

    • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

    • سیگار کشیدن

    • استفاده از سونا یا وان آبگرم

    • فعالیت بدنی شدید، به ویژه هر چیزی که باعث تعریق شود

    • لمس، مالش یا خراشیدن مناطق برداشت یا کاشت فولیکول‌های مو

     

    ممکن است به شما توصیه شود که صورت خود را بعد از پیوند موی ریش و سبیل برای چند روز شستشو ندهید یا حداقل از مالش پوست آن خودداری کنید.

     

    نکات بعد از پیوند ریش و سبیل
    نکات بعد از پیوند ریش و سبیل

     

    چه کسی کاندیدای مناسبی برای عمل پیوند ریش و سبیل است؟

    ممکن است این سوال به ذهن شما برسد که سن مناسب پیوند موی ریش و سبیل دقیقا چه سنی است؟ اگرچه مقالات علمی معتقدند که امکان کاشت برای پسران جوان از سنین 21 یا 22 سالگی به بعد وجود دارد اما پزشکان در عمل توصیه می‌کنند که تا 25 سالگی صبر شود، زیرا در چنین سنی ترشح هورمون‌های مردانه به تکامل رسیده و فرد تقریبا وضعیت رویش موهای صورتش به حالتی پایدار نزدیک شده است. در نتیجه می‌توان با اطمینان بیشتری جهت کاشت و پیوند گرافت‌های مو اقدام کرد.

     

    از آنجایی ‌که در روش FUT برای عمل “پیوند موی ریش و سبیل” ، فولیکول‌های مو از پشت سر برداشت می‌شوند، مهم است که شما در این قسمت، فولیکول‌های موی سالمی داشته باشید.

    اگر دقت کنید، در مردان طاس با وجود ریزش تمام موهای جلوی سر، هنوز پشت سر کمی مو وجود دارد. بنابراین با وجود مقاومت بالای موهای پشت سر، احتمال اینکه هنوز در پشت سر خود فولیکول‌های سالم داشته باشید، زیاد است.

     

    پزشک معمولا قبل از شروع عمل، پوست سر شما را بررسی می‌کند و تشخیص می‌دهد که آیا واحدهای فولیکولی کافی برای پیوند مو وجود دارد یا خیر. اگر به‌نظر برسد که چنین شرایطی فراهم نیست، پزشک ممکن است درمان‌های جایگزین را توصیه کند.

     

    اگر انواع طاسی مانند آلوپسی آره‏آتا و تریکوتیلومانیا مبتلا هستید  یا دچار سوختگی شدید پوست هستید ، پزشکان معتبر معمولا پیوند موی ریش و سبیل شما را انجام نخواهند داد.

     

    آیا کاشت موی ریش و سبیل روشی موفقیت‌آمیز است؟

    طی 3 یا 4 ماه اول، فولیکول‌های پیوند شده مو، باید در محل خود رشد کنند. اگر این روند به خوبی پیش برود، می‌توانید مطمئن باشید که در 4 یا 5 ماه آینده صورتی با ریش و سبیل طبیعی مانند سایر آقایان خواهید داشت.

     

    بسیاری از افراد بعد از انجام این روش معتقدند که اگرچه روشی زمان‌بر و تا حدودی پرهزینه است اما ظاهر موهای جدید ریش و سبیل کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد و تا آخر عمر باقی خواهند ماند.

     

    اگر پیوند موی ریش و سبیل در یک مرکز معتبر انجام نشود، امکان دارد جای بخیه و زخم‌هایی که در زمان برداشتن فولیکول‌های مو ایجاد می‌شوند، برای همیشه باقی بماند یا چرک کندیا کاشت ریش طبیعی نداشته باشید . حتی در مواردی ممکن است صورت فرد قرمز یا کبود شود یا خونریزی کند. احتمال آسیب عصبی و بی‌حسی دائمی یا موقت در نواحی دستکاری شده پوست نیز وجود دارد. اگر بعد از گذشت چند روز همچنان روند پوسته‌پوسته شدن، قرمزی، تورم یا تحریک پوست صورت شما ادامه یافت، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

     

    پیوند موی ریش و سبیل به صورت دائمی
    پیوند موی ریش و سبیل به صورت دائمی با موی زنده قابل رشد

     

    یک پزشک حرفه‌ای کاشت مو، اصولا قبل از شروع عمل، سابقه پزشکی شما را بررسی و همچنین در مورد هرگونه دارو یا مکمل‌هایی که در حال حاضر مصرف می‎کنید، از شما سوال می‎کند.

    پیشنهاد میکنم مقاله کاملی در خصوص میزان ماندگاری عمل پیوند موی ریش و سبیل نوشته شده است را مطالعه کنید» عمل کاشت ریش و سبیل دائمی هست؟

     

    هزینه کاشت ریش و سبیل

    اصولا هزینه پیوند ریش و سبیل بسته به تعداد تراکم مورد نیاز، سابقه پزشک و نوع روش انتخابی برای کاشت  متغیر است. بنابراین بهتر است در مشاوره اولیه خود با پزشک در این زمینه صحبت کنید. قبل از انجام این روش، پزشک باید پوست سر و صورت شما را معاینه کند تا مشخص شود که آیا شما کاندیدای خوبی هستید یا خیر. در بعضی از کلینیک‌ها، این مورد نیز با پرداخت هزینه همراه است. از آنجایی ‌که پیوند ریش یا سبیل یک عمل زیبایی است، معمولا تحت پوشش بیمه نیست.

     

    کجا باید عمل کاشت ریش یا سبیل را انجام داد؟

    این روش زیبایی باید توسط پزشک کاشت مو یا کادر درمان انجام شود. توصیه می‎کنیم در طی جلسه اول مشاوره، حتما نمونه کارهای قبلی پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید.

     

    بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل
    بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل

     

    بهترین کلینیک پیوند ریش و سبیل در تهران

    متاسفانه بسیاری از آقایان به‌منظور پرداخت هزینه کمتر به مراکز زیبایی کم‎سابقه مراجعه می‌کنند که معمولا با خطر بروز عوارض جانبی، دریافت یک نتیجه بد و نیاز به انجام دوباره عمل، همراه خواهد شد.

     

    کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت نامه کتبی فعالیت میکند.

     

    این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی ریش و سبیل شما است . از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    • در این کلینیک عمل پیوند موی ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام میشود.
    • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی کاشت ریش و سبیل استفاده می‎شود.
    • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
    • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم پیوند موی ریش و سبیل است.

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان ، با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره 09120998715 تماس بگیرید. حتی در  وب‌سایت کاشت ریش نیز فرمی به ‌منظور دریافت ویزیت رایگان ارائه شده است که جهت اطلاع از مراحل و هزینه‎های کاشت می‎توانید آن را پر کنید. در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملا مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید

    در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتا یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند