بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در تهران

بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در تهران

بلفاروپلاستی پلک به کسانی توصیه می‌شود که مشکل افتادگی پلک بالا یا پف زیر چشم دارند. بعضی مواقع پف زیر چشم موجب چین‌های پلیسه ای و تیره شدن این ناحیه می‌شود و روی زیبایی افراد تأثیر بسیار قابل توجهی دارد. برای درمان این مشکل باید به کلینیکی مراجعه کنید که عمل بلفاروپلاستی پلک را توسط پزشک متخصص جراحی پلک انجام می‌دهد.

بلفاروپلاستی پلک چطور افتادگی پلک را درمان می‌کند؟

برای انجام بلفاروپلاستی پلک ، پزشک ابتدا وضعیت پلک‌های بیمار و میزان افتادگی آن‌ها را مورد بررسی قرار می دهد. برای این ارزیابی نیاز هست که شما تصویر چشم‌هایتان را برای کلینیک VIP ارسال کنید و از پزشکان این مرکز درمانی درخواست مشاوره کنید. پس از بررسی وضعیت پلک‌ها، پزشک متخصص با متقاضی ملاقات می‌کند و شرایط سلامتی وی و انتظاراتی که او از عمل دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    پس از چکاب سلامتی بیمار و نوع عملی که نیاز دارد (پلک بالا، پلک پایین یا هر دو)، پزشک وقت عمل را تعیین می‌کند. در طول عمل پوستی که در بالای پک افتادگی ایجاد کرده یا سبب چین‌خوردگی یا ایجاد پف پلک پایین شده برداشته می‌شود. سپس پزشک محل عمل را بخیه می‌کند تا زخم‌ترمیم شود. در صورتی که چربی بالای چشم موجب افتادگی پلک شده باشد، پزشک نسبت به تخلیه چربی و بخیه زدن پلک اقدام می‌کند.

    ارسال تصویر چشم قبل از بلفاروپلاستی
    ارسال تصویر چشم قبل از بلفاروپلاستی

    چه کسانی بهترین کاندیدهای بلفاروپلاستی پلک هستند؟

    همه کسانی که افتادگی پلک دارند گزینه مناسبی برای انجام عمل بلفاروپلاستی پلک بالا یا پایین نیستند! برای اینکه بتوانید از مزایای این عمل زیبایی بهره‌مند شوید باید شرایط زیر را داشته باشید:

    • سلامتی جسمی و عدم ابتلای به بیماری‌های که موجب دیر جوش خوردن زخم‌ها می‌شوند مانند دیابت بالا
    • قرار داشتن در سن مناسب برای دریافت خدمات بلفاروپلاستی
    • واقع‌بین بودن نسبت به نتیجه عمل بلفاروپلاستی

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    عوارض عدم توجه به انتخاب پزشک متخصص

    اگر کلینیک نامناسبی را برای عمل بلفاروپلاستی پلک انتخاب کنید و پزشک شما تجربه و تخصص کافی در انجام این عمل نداشته باشد عوارض مهم انجام نادرست این عمل را در زیر گفته ایم:

    • ماندن جای زخم بالا یا پایین چشم
    • عفونت کردن جای زخم
    • بخیه زدن نادرست محل عمل و نامتقارن شدن پلک‌ها بعد از عمل
    • تاری دید
    • عدم برداشتن کامل پوست یا چربی و نیاز به انجام عمل زیبایی مجدد
    • تورم و خون‌مردگی اطراف چشم

    چطور پزشک معالج خوبی برای بلفاروپلاستی انتخاب کنم؟

    برای اینکه بلفاروپلاستی نتیجه مطلوبی داشته باشد و عوارض بعد از عمل به حداقل میزان ممکن برسد، باید این عمل را نزد پزشک متخصص انجام دهید؛ اما انتخاب پزشک بلفاروپلاستی پلک کار چندان ساده‌ای نیست. زیرا بسیاری از پزشکان عمومی تجربه کافی در این زمینه ندارند و فقط با برندینگ و تبلیغات توانسته‌اند جایگاهشان را برای انجام عمل به این مهمی در جامعه باز کنند.

    بعضی از پزشکان متخصص هم بیشتر مراحل را به دستیاران خودشان واگذار می‌کنند و بلفاروپلاستی به درستی انجام نمی‌شود. برای انتخاب دکتر بلفاروپلاستی پلک حتماً باید به چند نکته توجه کنید.

    نکته اول:

    آیا پزشکی که قرار است این عمل را انجام دهد اولین بار است که بلفاروپلاستی را تجربه می‌کند، یا اینکه سال‌ها است در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند کارش را تضمین کند. این موضوع را تنها با دیدن نمونه کارهای پیشین پزشک یا کلینیک مد نظرتان می‌توانید متوجه شوید.

    نکته دوم:

    آیا کسانی که پیش پزشک بلفاروپلاستی پلک انجام داده‌اند، از این کار راضی هستند یا خیر؟

    عکس نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک
    عکس نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک

    نکته سوم:

    آیا این کار در محیط کلینیک و با امکانات کامل انجام می‌شود یا در مطب و با کمک دستیار پزشک

    نکته چهارم:

    آیا پزشک دغدغه سلامتی بیمار را دارد یا خیر؟ اگر پزشک دغدغه سلامتی بیمار را نداشته باشد، ممکن است به چکاپ اولیه و بررسی پرونده پزشکی بیمار اهمیت نشان ندهد و نتیجه عمل قابل قبول نباشد. حتی ممکن است عمل بلفاروپلاستی پلک عوارضی به همراه داشته باشد که غیر قابل جبران است.

    نکته پنجم:

    خوش‌اخلاق و با حوصله بودن پزشک هم جز مواردی است که موقع عمل بلفاروپلاستی پلک باید به آن توجه داشته باشید. پزشک باید برای بیمار وقت بگذارد و او را با تمام جوانب قبل و بعد عمل آشنا کند. همچنین صحبت پزشک می‌تواند دید واقع‌بینانه از عمل بلفاروپلاستی برای بیمار با خود به همراه داشته باشد.

    نکات عمل بلفاروپلاستی پلک

    اگر تصمیم جدی دارید که هر طور شده از پف زیر چشم‌هایتان یا افتادگی پلک فوقانی که دارید راحت شوید، مواردی را باید حتماً مد نظر داشته باشید:

    • کسانی که باردار یا شیرده هستند، باید این عمل را به بعد از این دوران منتقل کنند.
    • در صورت ابتلا به بیماری دیابت، فشارخون، قند خون یا مشکلات مربوط به سیستم ایمنی بدن توصیه می‌شود که بلفاروپلاستی پلک را در صورت صلاحدید پزشک انجام دهید.
    • حداقل دو هفته زمان نیاز است تا بتوانید به زندگی طبیعی برگردید؛ بنابراین برنامه‌هایتان را تنظیم کنید که دچار مشکل نشوید.
    • با پزشکتان درباره تمایل به بیهوشی یا بی‌حسی حین عمل صحبت کنید و روشی که با شرایط شما سازگاری بیشتری دارد را در نظر بگیرید.
    • با پزشک معالجتان درباره داروهایی که مصرف می‌کنید حتماً صحبت کنید؛ زیرا ممکن است بعضی از داروها منجر به لخته شدن خون در بدن شوند و در طول دوران عمل و پس از آن نیاز به قطع کردن دارو یا جایگزین کردن آن وجود داشته باشد.
    • حتماً برای کشیدن بخیه‌های پلک نزد پزشک مراجعه کنید و خودسرانه این کار را انجام ندهید!
    • روز عمل باید همراه داشته باشید تا شما را تا منزلتان همراهی کند.
    • کمپرس یخ از تورم و خون‌مردگی پیشگیری می‌کند. حتماً مطابق تجویز پزشک روی پلک‌هایتان کمپرس را قرار دهید.
    رعایت نکات بلفاروپلاستی
    رعایت نکات بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در کلینیک VIP

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از وزارت بهداشت مجوز دارند. کلینیک تخصصی vip مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران با بیش از 15 سال سابقه است. این کلینیک با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر یکی از بهترین جراحان پلک کشور فعالیت می‌کند.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • بلفاروپلاستی در کلینیکvip ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد.
      • بلفاروپلاستی پف پلک بالا با لیف ابرو را هم‌زمان و در یک روز انجام می‌دهد.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip درد و خون‌ریزی نداشته و هیچ نیازی به بیهوشی هم ندارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند