عمل کاشت ریش و سبیل دائمی هست؟

عمل کاشت ریش و سبیل دائمی هست؟

آیا عمل کاشت ریش و سبیل دائمی است یا پس از چند ماه دوباره و چندباره باید این عمل را انجام دهیم؟ کاشت ریش  و کاشت سبیل با چه روشی انجام میشود کدام کلینیک کاشت ریش و سبیل انجام دهیم ؟ در این مقاله اطلاعاتی که لازم است قبل از عمل کاشت ریش و سبیل بدانید را نوشته ایم.

چرا عمل کاشت ریش و سبیل

کسانی که به سراغ عمل کاشت موی طبیعی برای ریش و سبیل می‌روند معمولاً ریش‌های کوسه‌ای و کم‌پشت دارند و از سن رشد ریش و سبیل آن‌ها گذشته است. به همین دلیل کسانی که قصد دارند ریش و سبیلی پرپشت داشته باشند تا بتوانند آن را به حالت‌های مختلف فرم دهند کاشت ریش را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که در کلینیک کاشت مو ریش و سبیلVIP  با مجهزترین دستگاه‌ها انجام می‌شود و از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می‌کنند؛ زیرا موهای کاشته شده ریش و سبیل تنها وقتی قابل حالت‌دهی هستند و می‌توانند ظاهر مراجعه‌کننده را زیباتر کنند که، از جنس موهای خود فرد باشد. این موها مانند موهای خود فرد رشد می‌کنند. به نحوی که بعد از کاشت باورپذیر نیست که متقاضی ریش و سبیل کاشته شده دارد همچنین این عمل براساس خواب موی صورت متقاضی و الگوی روییش دلخواه خود فرد انجام خواهد شد.

قبل از اینکه به دائمی بودن یا نبودن عمل کاشت  ریش و سبیل بپردازیم، به سراغ این موضوع می‌رویم که چرا کاشت مو برای ریش و سبیل لازم است و آقایان به چه دلیلی ممکن است از نعمت داشتن ریش و سبیل پرپشت و زیبا بی‌بهره بمانند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

     چرا کاشت  ریش و سبیل انجام می‌شود؟

    اغلب افراد تصور می‌کنند که با درمان‌های خانگی یا دارو می‌توانند رشد ریش و سبیل خودشان را بهبود دهند و نیازی به عمل کاشت ندارند! به همین دلیل در اغلب موارد دیده می‌شود که فرد با مالیدن روغن زیتون یا سیاه دانه یا داروهای دست ساز سعی بر این دارد که فولیکول‌هایی که زیر پوست پنهان‌شده را فعال کند و ریش و سبیلی پرپشت داشته باشد! اگر شما هم این تصور را دارید، باید به سن رشد موهای بدن توجه ویژه کنید.

    عدم رشد ریش و سبیل-کلینیک vip
    عدم رشد ریش و سبیل-کلینیک vip

    رشد ریش و سبیل‌ها معمولاً پس از دوران نوجوانی در مردان شروع می‌شود و به مرور موهای صورت آن‌ها پر می‌شود؛ اما همه افراد تا این حد خوش‌شانس نیستند که رشد موهای ریش و سبیل آن‌ها به صورت طبیعی شکل بگیرد.درمان های خانگی ممکن است مانع از ریزیش ریش و سبیل شود اما نمیتواند باعث شود ریش و سبیل شما به حالتی که میخواهید رشد کند و پرپشت شود.

    دلایل عدم رشد ریش و سبیل یا از دست دادن موهای صورت آقایان

    دلایل متعددی برای عدم رشد ریش و سبیل یا از دست دادن آن وجود دارد. در ادامه به مهم‌ترین مواردی که روی کم‌پشتی موهای صورت آقایان یا از دست دادن آن‌ها تأثیرگذار است اشاره می‌کنم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    ژنتیک

    بعضی از افراد به‌طور مادرزادی کم مو هستند و ریش و سبیل کوسه‌ای دارند. این اختلال ژنتیکی است و معمولاً پس از 20 سال مشهود می‌شود. در اغلب مواقع موی بدن و سر این افراد نیز کم است.

    هورمون‌ها

    تاثیری که هورمون‌ها روی رشد ریش و سبیل دارند انکارناپذیر است. بدون ترشح هورمون‌های مورد نیاز فولیکول‌های مو، رشد موها امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل است که پزشکان برای بررسی علت عدم رشد مو، درخواست انجام آزمایش‌های هورمونی را دارند؛ زیرا در صورتی که مشکل به هورمون‌ها مرتبط باشد، امکان دارد که بتوان با درمان دارویی تا حدودی مشکل عدم رشد ریش و سبیل و موهای سر را در آقایان درمان کرد.

    بیماری آلوپسیا

    بیماری آلوپسیا یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در رشد موهای آقایان تأثیرگذار باشد. این بیماری هیچ ربطی به ریزش مو ندارد! کسانی که به آلوپسیا مبتلا هستند در حقیقت لکه‌هایی در نواحی مختلف بدنشان و قسمت ریش و سبیل دارند که مویی در آن‌ها رشد نمی‌کند.

    حوادث

    بعضی دیگر از افراد ممکن است در اثر سانحه‌ای، قابلیت رشد موهای بخشی از صورتشان را از دست بدهند و ریش و سبیل آن‌ها مانند سایرین صاف و یکدست نباشد. ازجمله حوادثی که منجر به این مشکل می‌شود می‌توان به تصادف، سوختگی در پوست صورت، بریدگی و زخم و جراحی اشاره کرد.

     

    عمل کاشت ریش و سبیل به چه روش هایی انجام میشود :

    برای اینکه بدانید آیا موهای کاشته شده در ریش و سبیل همیشه در همان ناحیه باقی می‌مانند و رشد طبیعی دارند یا نه، باید درباره روش‌های کاشت مو برای ریش و سبیل اطلاعات به دست بیاورید.

    نمونه-کاشت-ریش
    نمونه-کاشت-ریش

    1) کاشت ریش و سبیل به روش FIT

    روش FIT یکی از اولین روش‌هایی بود که برای عمل کاشت ریش استفاده می‌شد. در این روش موها به کمک یک پانج دستی از محل مورد نظر برداشته می‌شود و عمل کاشت نیز با هم دستگاه انجام می‌شد. این روش به دلیل نامناسب بودن برای کاشت ریش منسوخ شده هست زیرا موی کاشته شده در صورت متقاضی در جهت مناسب رشد نخواهد کرد ودر نتیجه فرد متقاضی مجبور است دائما موی صورت خود را اصلاح کند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]

     

    2) کاشت ریش به روش fue

    در این روش یک دستگاه برقی برای برداشتن گرفت‌های مو و عمل کاشت استفاده می‌شود. با توجه به اینکه دیگر برداشت‌ها دستی انجام نمی‌شود، سرعت و دقت در این عمل کاشت بسیار زیاد است. این روش بیشتر برای کاشت مو استفاده میشود و برای کاشت ریش مناسب نیست .

    3) کاشت ریش با روش Super FUE

    در این روش نیز گرفت‌های مو با کمک دستگاه‌های برداشته شده و در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شوند؛ اما با توجه به اینکه پس از برداشت گرفت‌ها عمل مرتب‌سازی آن‌ها انجام می‌شود و در دسته‌بندی‌های مناسب در نواحی از پیش مشخص‌شده کاشت صورت می‌گیرد، این روش بیشتر برای کاشت مو اقایان استفاده میشود و برای کاشت ریش به دلیل عدم تراکم دهی بالا مناسب نیست و توصیه نمیشود .

     

    کلینیک-کاشت-ریش

    4) کاشت  ریش یا سبیل با روش FUT

    در این حالت یک لایه‌نازک از پست سر برداشته می‌شود و از طریق برداشتن و دسته‌بندی موهای این ناحیه، عمل کاشت انجام می‌شود.

    در حال حاضر بهترین روش برای کاشت ریش و سبیل روش FUT میباشد زیرا میتوان موهای کاشته شده را با تراکم بالاتر و رعایت زاویه خواب مناسب روی صورت متقاضی کاشت کرد

    در نتیجه…

    مروری کلی به روش‌هایی تأیید شده کاشت موی ریش و سبیل نشان می‌دهد که در تمام این روش‌ها موها از خود بدن مراجعه‌کننده برداشته شده و در نواحی مشخص‌شده بر اساس الگوی تأیید شده توسط بیمار و پزشک کاشته می‌شوند. طبیعی است که این موها مانند موهای خود فرد رشد می‌کنند قابل اصلاح و دائمی است. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً عمل کاشت ریش را در مراکز معتبر و نزد پزشک متخصص انجام دهید.

    چرا که پس از اتمام کاشت و رشد موهای این ناحیه، توانایی تغییر حالت آن‌ها را نخواهید داشت. پس برای کاشت ریش نهایت دقت را به خرج بدهید تا همان‌طور که دلتان می‌خواهد کاشت انجام شود و از انجام این عمل زیبایی خوشحال و راضی باشید.

     

    اگر کاشت ریش یا سبیل انجام دهید :

    • امکان اصلاح و شکل دادن به آن‌ها را دارید
    • موهای ریش و سبیلتان همیشه پرپشت و ماندگار است
    • ظاهر ریش و سبیل طبیعی است و حالت مصنوعی ندارد

    کجا عمل کاشت ریش و سبیل انجام دهیم؟

    کلینیک کاشت ریش VIP در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه و ۷۰۰۰ نمونه عمل موفق می‌تواند ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

    – کاشت ریش دقیقاً با توجه طرح و مدل دلخواه شما انجام می‌شود

    – موی ریش و سبیل کاملاً بر اساس زاویه خواب مناسب مو کاشته خواهد شد

    – کاشت ریش با حداکثر تراکم انجام می‌شود

    – کاشت ریش موی زنده قابل رشد و قابل اصلاح انجام می‌شود

    – تمامی مراحل عمل کاشت ریش یا کاشت سبیل توسط تیم پزشکی متخصص کاشت ریش انجام خواهد شد و به هیچ عنوان این کار به کارآموز سپرده نمی‌شود.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند