کاشت ریش و سبیل برای افرادی که مادرزادی ریش کوسه‌ای دارند

کاشت ریش و سبیل برای افرادی که مادرزادی ریش کوسه‌ای دارند

زیبایی تنها مختص خانم‌ها نیست! بلکه آقایان هم برایشان مهم است که چهره‌ای زیبا، موهایی پرپشت و ریش و سبیلی پر داشته باشند تا بتوانند با حالت دادن آن چهره خودشان را به روش‌های مختلف آرایش کنند. این موضوع برای کسانی که جوان هستند اهمیت و ارزش بیشتری دارد. در واقع نقش ریش و سبیل پرپشت در افزایش اعتماد به نفس آقایان جوان بسیار تاثیرگذار است؛ اما تمام افراد شانس اینکه موها و ریش و سبیل پرپشت داشته باشند را ندارند که در این صورت نیاز به کاشت ریش و سبیل خواهند داشت!

بعضی از آقایان به طور ژنتیکی کم مو هستند و ریش و سبیل آن‌ها در همان ابتدا کم‌پشت است. به مرور این موضوع بیشتر جلب توجه می‌کند و آن‌ها متوجه تفاوت خودشان با سایرین می‌شوند. این افراد در واقع ریش کوسه‌ای دارند؛ یعنی ریشی که بسیار کم‌پشت است و تار موهای آن به صورت پراکنده رشد کرده است.

با وجود پیشرفت علم، امکان کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای فراهم شده است. با کمک این جراحی زیبایی می‌توانید ریش و سبیل را به حالتی که دلتان می‌خواهد با مشورت پزشک کاشت کنید. با توجه به اینکه در کاشت ریش و سبیل از موهای طبیعی خود شما استفاده می‌شود، ریش و سبیلتان بعد از رشد هیچ تفاوتی با ریش و سبیل افرادی که مادرزادی ریش و سبیل پرپشت و زیبایی دارند نخواهد داشت.

روش‌های کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای

افرادی که ریش کوسه‌ای دارند می‌توانند از روش‌های متنوعی که برای کاشت ریش وجود دارد استفاده کنند. در ادامه متداول‌ترین روش‌های کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای را ارائه کرده‌ایم:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    روش_های-کاشت-ریش
    روش_های-کاشت-ریش

    1) کاشت ریش و سبیل به روش fut

     کاشت ریش به روش fut دقیقاً شبیه کاشت مو به این روش است. برای کاشت به این روش ابتدا پزشک متخصص بانک مو و قسمت ریش را بررسی می‌کند. سپس آزمایش‌های لازم برای انجام کاشت را تجویز می‌کند. در صورتی که فرد مورد نظر محدودیتی برای کاشت ریش به روش fut نداشته باشد، طی مراحل زیر کاشت ریش برای متقاضی انجام می‌شود:

    • مشخص کردن ناحیه اهدا کننده فولیکول مو از بانک مو
    • تعیین نقاط مورد نظر برای پیوند فولیکول‌های مو برداشته شده
    • ضدعفونی کردن ناحیه کاشت و اهدا کننده
    • تزریق بی‌حس‌کننده برای بی‌حسی موضعی سر و قسمت ریش و سبیل
    • برداشتن نوار باریک از بانک مو و بخیه زدن این ناحیه
    • استخراج فولیکول‌ها و تفکیک تارهای مو برای کاشت
    • ایجاد سوراخ‌های ریز در نواحی مشخص شده برای کاشت با سوزن‌های میکرو
    • کاشت ریش با گرافت­های تک مو و با زاویه و تراکم مناسب
    • تمام شدن کاشت و راهنمایی متقاضی برای استراحت در منزل و سپری کردن دوران نقاهت

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل به روش fut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) کاشت ریش به روش fit

    روش دوم “کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای” fit است. در این روش فولیکول‌های مو با پانچ دستی از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و در نواحی مشخص شده برای ریش و سبیل کاشت می‌شوند. مراحل کلی این روش به صورت زیر است:

    • مشخص کردن نواحی اهدا کننده و دریافت کننده کاشت
    • ضدعفونی و تزریق بی‌حسی برای هر دو ناحیه اهدا کننده و گیرنده
    • برداشت گرافت­های مو از بانک مو و اطراف سر برای کاشت
    • تمیز کردن و مرتب کردن گرافت­های برداشته شد.
    • تمام شدن کاشت ریش و سپری کردن دوران نقاهت

     

    3) کاشت ریش به روش sut

    اگر نسبت به برش بانک مو و جراحی حساسیت دارید و می‌خواهید با سرعت و دقت بیشتری کاشت ریش برایتان انجام شود، کاشت ریش به روش sut می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. البته تمام افراد نمی‌توانند با این روش کاشت ریش یا کاشت مو را انجام دهند. برای کاشت ریش به روش sut باید بانک موی مناسبی داشته باشید و مرکزی که قصد کاشت در آن را دارید، امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه این خدمات را داشته باشد. مراحل کاشت ریش به این روش به صورت زیر هستند:

    • مشخص کردن نواحی اهدا کننده و دریافت کننده خدمات کاشت
    • ضدعفونی کردن بانک مو و ریش سبیل
    • تزریق بی‌حسی برای عدم احساس درد حین کاشت
    • استخراج گرافت­های مو یا هولدر یا پانچ اتوماتیک از قسمت اهدا کننده
    • کاشت گرافت­های تک مو در نواحی مشخص شده
    • تمام شدن فرآیند کاشت و سپری کردن دوران نقاهت
    هزینه-کاشت-ریش-و-سبیل
    هزینه-کاشت-ریش-و-سبیل

    بهترین روش کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای

    حالا که درباره روش‌های مختلف کاشت ریش و سبیل اطلاعات کسب کردید، وقت آن است که بهترین روش برای کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای را بشناسید. برای کاشت ریش باید برداشت فولیکول‌های مو به صورت تکی انجام شود. همچنین موقع برداشت نیاز است پزشک متخصص دقت و ظرافت به خرج دهد تا بانک مو به دلیل برداشت تعداد موی بالا صدمه نبیند. به همین دلیل توصیه می‌شود که کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای به روش fut انجام شود.

    در این روش پزشک با دقت تک تک موها را از بانک مو بر می‌دارد، سپس با حوصله مرتب‌سازی آن‌ها را انجام می‌دهد و کاشت با ظرافت بیشتری انجام می‌شود. به همین خاطر کسانی که در کلینیک vip تهران کاشت ریش را انجام داده‌اند، از خدمات این مرکز و ریش و سبیل نهایی خودشان نهایت رضایت را دارند.

    هزینه کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای

    هزینه کاشت ریش برای افراد مختلف تفاوت دارد. اگر ریش شما کوسه‌ای باشد، مسلماً تعداد موهای بیشتری برای کاشت نیاز است و هزینه‌ای که باید بپردازید هم بیشتر از کسانی است که ریش کم‌پشت دارند. با این وجود، نمی‌توان به طور دقیق مبلغ کاشت ریش و سبیل برای افراد با ریش کوسه‌ای را تخمین زد.

    حتماً باید پزشک عکس شما را ببیند، تصویر ریشی که می‌خواهید داشته باشید را هم به وی نشان دهید، سپس با توجه به زمان جراحی و… هزینه این عمل زیبایی مشخص می‌شود. برای اینکه بتوانید هزینه تقریبی کاشت ریش را تخمین بزنید، از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از ما بپرسید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل به روش sut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند