کاشت مو به روش ترکیبی + مزایا و معایب و هزینه‌های این روش

کاشت مو به روش ترکیبی + مزایا و معایب و هزینه‌های این روش

کاشت مو به روش ترکیبی چیست؟ آیا همه افراد کاندیدای مناسبی برای این روش کاشت مو هستند؟ در کاشت موی ترکیبی از چند روش استفاده می‌شود؟ آیا موهایی که به این روش کاشته می‌شوند پرپشت‌تر از شیوه‌های تکی است؟ در این مقاله قرار است به تمام این سؤال‌ها پاسخ دهیم؛ اما در ابتدای کار باید به علت ریزش مو و اهمیت کاشت مو بپردازیم. تمام افراد در طول زندگی‌شان ریزش مو را به صورت کم یا زیاد تجربه می‌کنند.

ریزش مو طبیعی به دلیل جایگزین شدن موهای جدید با موهای قدیمی صورت می‌گیرد، اما وقتی پای بیماری، شیمی درمان، ریزش موی ژنتیکی یا طاسی مردانه در میان باشد، متاسفانه ریزش موها بیشتر از همیشه است و پس از چند وقت، دیگر مویی روی سرتان باقی نمی‌ماند. البته راه جبران برای اینکه وسعت طاسی شما بیش از اندازه نشود وجود دارند.

کاشت مو همان روشی است که به شما کمک می‌کند تا جای موهای از دست رفته خودتان را دوباره پر کنید و بتوانید موهایی پرپشت ظاهری جوان و سرحال داشته باشید. کاشت مو به چندین روش مختلف انجام می‌شود که در این بخش کاشت مو به روش ترکیبی را بررسی می‌کنیم.

 

کاشت مو به روش ترکیبی چیست؟

کاشت مو معمولاً با سه روش انجام می‌شود. کاشت مو به روش FIT، کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش SUT. در روش FIT از یک پانچ کوچک برای برداشتن فولیکول‌های مو و کاشتن آن‌ها در محل‌های مشخص شده استفاده می‌شود. در روش FUT یک برش نواری از ناحیه بانک مو انجام می‌شود و از موهای موجود روی این نوار برای کاشت استفاده می‌کنند. در روش سوم یا SUT که روش نوین کاشت مو است، از پانج اتوماتیک برای برداشتن و کاشتن فولیکول‌ها در مکان‌های مشخص شده استفاده می‌شود. حالا که روش‌های کلی کاشت مو را شناختیم، نوبت این است که بدانیم اصلاً روش کاشت موی ترکیبی چه چیزی است؟

اگر به روش‌های کاشت مو بالا توجه کنید، متوجه می‌شوید که تنها نوع برداشت و کاشت فولیکول‌ها در آن‌ها با هم تفاوت دارد؛ بنابراین ترکیب آن‌ها هم می‌تواند به تشخیص پزشک معالج استفاده شود. در روش ترکیبی کاشت مو معمولاً از دو روش FUT و FIT برای پوشش دهی کامل وسعت طاسی استفاده می‌شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در روش‌های ترکیبی امکان برداشتن گرافت­های مو نسبت به روش‌های عادی بیشتر است. یرای مثال در کاشت مویی که ترکیب FUT و FIT با هم استفاده می‌شود، پزشک معالج می‌تواند حدود 5000 گرافت مو یا 14000 تار مو را در یک جلسه از ناحیه گیرنده برداشته و در نواحی مورد نظر کاشت کند.

    هزینه کاشت مو ترکیبی
    هزینه کاشت مو ترکیبی

    کاندیدای مناسب کاشت مو به روش ترکیبی چه کسانی هستند؟

    • برای کسانی که وسعت طاسی آن‌ها زیاد است و تنها با یک روش کاشت مو و در یک جلسه امکان پوشش دهی کامل نواحی نیازمند مو وجود ندارد.
    • کسانی که علاقه‌مند هستند موهایشان پرپشت باشد و نمی‌توانند در روش‌های متداول کاشت مو به نتیجه مطلوبشان برسند.
    • کسانی که بالای 25 سال سن دارند و وسعت طاسی سرشان قابل توجه است.
    • کسانی که بانک موی مناسبی برای برداشتن فولیکول‌های مو و برش نواری حاوی فولیکول‌ها برای کاشت را دارند.
    • کسانی که به تعداد گرافت موی زیاد برای کاشت نیاز دارند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    نکته:

    • کسانی که به بیماری‌هایی مانند قند خون مبتلا هستند گزینه خیلی مناسبی برای این عمل زیبایی نیستند.
    • کسانی که نسبت به بریدن بانک مو و کلاً جراحی حساس هستند بهتر است این روش را استفاده نکنند.
    • کسانی که سن و سال بالایی دارند و نمی‌توانند عمل‌های زیبایی نسبتاً طولانی را تحمل کنند کاندیدای مناسب این روش نیستند.

    مراحل کاشت مو به روش ترکیبی

    برای کاشت مو به روش ترکیبی باید این مراحل را طی کنید.

    کلینیک کاشت مو
    کلینیک کاشت مو
    مرحله اول: آنالیز بانک مو و وضعیت متقاضی

    قبل از اقدام برای کاشت باید خدمات مشاوره کاشت مو را از کلینیک VIP تهران دریافت کنید. در این حالت پزشک معالج ابتدا آنالیز سر شما را انجام می‌دهد و اینکه آیا امکان کاشت موی ترکیبی را دارید یا خیر به شما اطلاع می‌دهد. برای انجام کاشت نیاز است که یک سری آزمایش‌های لازم را انجام دهید که پزشک متخصص آن‌ها را برایتان تجویز می‌کند.

    مرحله دوم آماده شدن برای کاشت

    در مرحله دوم برای کاشت آماده می‌شوید. اولین بخش از “کاشت مو به روش ترکیبی” برش نواری بانک مو و برداشتن موها از این بخش است. پس از برش زدن بانک مو، پزشک قسمت مورد نظر را بخیه می‌کند و همکار او گرافت‌های مو را برای کاشت در نواحی مورد نظر آماده می‌کنند.

    پس از جداسازی و مرتب‌سازی گرافت ها، پزشک متخصص آن‌ها را در قسمت‌های معین‌شده کاشت می‌کند و قسمت اول کاشت مو ترکیبی به پایان می‌رسد.

    مرحله سوم: برداشتن گرافت ها از بانک مو و کاشت آن‌ها

    در این مرحله پزشک حدود 1000 گرافت را با کمک پنس از بانک مو برداشته و در نواحی مشخص شده بین قسمت‌های قبلی کاشت می‌کند. با این روش شما می‌توانید در عرض یک جلسه چند برابر روش‌های دیگر فولیکول مو در نواحی طاس کاشت کنید و موهایتان پس از رشد کامل پرپشت و زیباتر است.

    مزایای کاشت مو به روش ترکیبی چیست؟

    • امکان کاشت مو با تعداد بالا تنها در یک جلسه
    • روش قابل‌اطمینان کاشت مو برای پوشش دهی کامل طاسی وسیع
    • امکان برداشت فولیکول‌های بیش از 5000 عدد برای کاشت
    مزایای کاشت مو به روش ترکیبی
    مزایای کاشت مو به روش ترکیبی

    معایب کاشت مو به روش ترکیبی چیست؟

      • جای زخم و اسکار ناشی از برش نواری بانک مو
      • امکان درد و ناراحتی پس از اتمام کاشت و بی‌اثر شدن بی‌حسی
      • امکان بروز عفونت در اثر رعایت نکردن نکات بهداشتی حین کاشت و بعد از آن

    امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش ترکیبی که تشکیل شده از fut  و fit میباشد روش نامناسب و منسوخی شمرده میشود دلیل این امر آسیب رسیدن به پیاز یا ریشه مو در هنگام پانچ است روش پیشنهادی کلینیک روش sut  است که جدیدترین و به روزترین روش به شمار خواهد آمد.

    هزینه کاشت مو به روش ترکیبی چقدر است؟

    برای مشخص شدن هزینه این روش کاشت مو ابتدا باید وضعیت شما بررسی شود؛ بنابراین تا پیش از جلسه مشاوره نمی‌توان عدد دقیقی را به عنوان مبلغ کاشت مو به روش ترکیبی مشخص کرد. برای دریافت اطلاعات کامل درباره هزینه کاشت مو ترکیبی به واتساپ کلینیک vip پیام دهید. همچنین می‌توانید نمونه کاشت موهای ما را در اینستاگرام کلینیک مشاهده کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند