تاثیر عمل بلفاروپلاستی دائمی است و برای همیشه افتادگی پلک را درمان می‌کند؟

تاثیر عمل بلفاروپلاستی دائمی است و برای همیشه افتادگی پلک را درمان می‌کند؟

تاثیر عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟ آیا این عمل زیبایی می‌تواند برای همیشه افتادگی پلک را درمان کند یا خیر؟ چه کسانی می‌توانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک را انجام دهند؟ همه این سوال‌ها برای کسانی که افتادگی یا پف پلک دارند مطرح می‌شود. این مشکل اگرچه در نگاه اول تنها به زیبایی ظاهری مربوط است، اما به صورت کلی افتادگی پلک می‌تواند روند طبیعی زندگی افراد را دچار مشکل کند؟

کسانی که افتادگی پلک دارند معمولا در چشم‌هایشان احساس سنگینی می‌کنند و به سختی می‌توانند چشم‌هایشان را برای ساعت‌های طولانی باز نگه دارند. به همین دلیل به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل هستند.

دلایل افتادگی پلک چیست و بهترین روش درمان چیست؟

افتادگی پلک بالا به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها را در زیر بیان کردیم:

  • پتوز مادر زادی مشکلی است که باعث افتادگی پلک‌ها (معمولا یک پلک) می‌شود.
  • متداول‌ترین دلیل افتادگی پلک افزایش سن است. اغلب کسانی که وارد دوران میان‌سالی می‌شوند به دلیل کاهش قدرت عضلات اطراف چشم و افتادگی پوست با این مشکل مواجه می‌شوند.
  • میاستنی گراویس یا فلج ماهیچه‌ای هم یکی از علت‌های نادر بروز افتادگی پلک به شمار می‌رود.
  • دیستروفی ماهیچه‌ای از دیگر بیماری‌هایی است که به دلیل اختلال در بافت ماهیچه‌ای روی عضلات اطراف چشم‌ها اثر می‌گذارد و باعث افتادگی پلک‌ها می‌شود.
  • بیماری‌ها و مشکلاتی مانند عفونت چشم، ضربه وارد شدن به چشم و تومورهای این ناحیه از دیگر عوامل تاثیر گذار روی افتادگی پلک‌ها هستند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    بهترین راه درمان افتادگی پلک به صورت دائمی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک است. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک با برطرف کردن فلجی عضلات و برداشتن پوست‌هاش شل شده و چربی‌های زیر پوست، چشم‌های شما را درشت و زیبا می‌کند و باعث می‌شود که با دید متفاوتی به دنیا نگاه کنید.

    تاثیر عمل بلفاروپلاستی عکس نتیجه عمل جراحی پلک بالا
    تاثیر عمل بلفاروپلاستی عکس نتیجه عمل جراحی پلک بالا

    مهم‌ترین نکاتی که باید درباره تاثیر عمل بلفاروپلاستی بدانید؟

    • بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش‌ها برای جوان‌سازی است. با این روش چین و چروک و پف‌های ایجاد شده در اطراف پلک‌ها برطرف می‌شود و متقاضی پس از عمل جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهد رسید.
    • برای این عمل زیبایی نیازی به بستری شدن ندارید. پزشک متخصص با بی‌حس کردن پلک‌ها در عرض چند ساعت جراحی پلک را انجام می‌دهد و بعد از آن می‌توانید به خانه بروید و استراحت کنید.
    • عوارض بعد از عمل جراحی پلک محدود است و پس از چند هفته می‌توانید به زندگی معمولتان برگردید (البته در صورتی که این کار توسط پزشک متخصص انجام شده باشد و عفونت و مشکلات پس از عمل رخ ندهد)
    • تنها پزشکانی که تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی پلک دارند می‌توانند این عمل زیبایی را بدون نقص انجام دهند؛ بنابراین در صورتی که قصد انجام بلفاروپلاستی دارید حتما درباره پزشک معالج و محلی که قرار است این عمل زیبایی انجام شود تحقیقات لازم را انجام دهید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    آیا تاثیر عمل بلفاروپلاستی ماندگار و دائمی است؟

    کاربران زیادی درباره ماندگاری بلفاروپلاستی یا جراحی پلک سوال می‌کنند. برای جواب دادن به سوال باید نکات متعددی را در نظر داشته باشید. اول اینکه چه مرکزی را برای بلفاروپلاستی انتخاب کرده‌اید؟ آیا پزشکی که قرار است این عمل را انجام دهد تخصص کافی دارد یا خیر؟ آمادگی شما برای بلفاروپلاستی چقدر است و درباره این عمل زیبایی چقدر اطلاعات دارید؟ سن شما چقدر است؟ همه این موارد می‌تواند در ماندگار بودن یا نبودن بلفاروپلاستی موثر باشد.

    برای اینکه بدانید تاثیر عمل بلفاروپلاستی چقدر است و تحت چه شرایطی این عمل زیبایی نمی‌تواند همیشگی باشد و باید دوباره جراحی پلک را انجام دهید، نکات زیر را باید در نظر داشته باشید:

    عدم رعایت توصیه‌های پزشک برای دوران قبل و بعد عمل

    اغلب افراد سعی می‌کنند که دائمی نبودن و عوارض ناشی از جراحی پلک را فقط به پزشک و کلینیکی که عمل زیبایی انجام می‌دهد ارتباط دهند، در صورتی که این موضوع یک قانون همیشگی نیست! گاهی مواقع خود متقاضی باعث می‌شود که نتیجه جراحی پلک یا بلفاروپلاستی مورد رضایت نباشد. در صورتی که دخانیات یا الکل مصرف کنید، بعد از عمل مدام به پلک‌هایتان دست بزنید و نکات مهمی که پزشک برای دوران نقاهت بیان کرده است را در نظر نداشته باشید، امکان دارد که پلک‌هایتان متقارن نشود یا باز هم بعد از عمل افتادگی وجود داشته باشد. در این صورت به احتمال زیاد مجددا باید جراحی پلک را انجام دهید.

    عدم توجه به مهارت پزشک

    هر پزشکی نمی‌تواند عمل زیبایی را انجام دهد، مخصوصاً وقتی این عمل مربوط به جراحی حساسی مانند بلفاروپلاستی باشد. با توجه به اینکه چشم‌ها بخش مهم و قابل‌توجهی از زیبایی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند و مرکز توجه هستند، کوچک‌ترین انحرافی در آن‌ها می‌تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود که بلفاروپلاستی را نزد پزشکان متبحر و باتجربه و متخصص جراحی پلک در کلینیک VIP انجام دهید.

    نتیجه بلفاروپلاستی در درمان افتادگی پلک
    نتیجه بلفاروپلاستی در درمان افتادگی پلک

    انتخاب کلینیک معتبر و تاثیر عمل بلفاروپلاستی

    با توجه به اینکه عمل بلفاروپلاستی سرپایی است، بعضی از متقاضیان به مطب‌ها و مراکز متفرقه برای دریافت این خدمات مراجعه می‌کنند. در صورتی که مرکز مورد نظر مجوز وزارت بهداشت را نداشته باشد، احتمال بروز عفونت بعد از عمل بالا می‌رود. همچنین اغلب این مراکز بلفاروپلاستی را به تکنسین‌های غیرمتخصص واگذار می‌کنند که باعث می‌شود نتیجه عمل به‌هیچ‌عنوان رضایت‌بخش نباشد.

     

    تاثیر عوامل ژنتیکی بر تاثیر عمل بلفاروپلاستی

    کسانی که به دلیل عوامل ژنتیکی یا ابتلا به بیماری خاصی دچار افتادگی پلک شده‌اند، احتمال دارد که پس از گذشت چند سال از تاریخ جراحی‌شان دوباره این موضوع را تجربه کنند. در صورتی که افتادگی پلک شدید باشد، گاهی نیاز است که عمل بلفاروپلاستی دوباره انجام شود.

    افزایش سن

    با افزایش سن، پوست خاصیت کشسانی یا ارتجاعی خودش را به مرور از دست می‌دهد. به همین دلیل پس از دوران میان‌سالی باز هم افتادگی پلک شدت پیدا می‌کند؛ بنابراین کسانی که در سنین میان‌سالی جراحی پلک را تجربه کرده‌اند، به دلیل کاهش تاثیر عمل بلفاروپلاستی مجددا باید این عمل زیبایی را انجام دهند.

    چطور می‌توانیم بلفاروپلاستی را یک‌بار برای همیشه انجام دهیم؟

      • کلینیک VIP تهران به صورت تضمینی و بدون بازگشت این عمل زیبایی را برایتان انجام می‌دهد.
      • با توجه به اینکه بلفاروپلاستی در این مرکز توسط پزشک متخصص و با تکنیک‌های جراحی پلاستیک انجام می‌شود، بعد از عمل هیچ ردی از جای زخم و بخیه روی صورتتان باقی نخواهد ماند.
      • در صورتی که افتادگی ابرو هم داشته باشید، هم‌زمان با بلفاروپلاستی عمل لیفت ابرو هم در این مرکز برایتان انجام می‌شود.
      • با توجه به استریل بودن و رعایت نکات بهداشتی در کلینیک VIP خیالتان راحت است که دوران نقاهت را به راحتی و سریع سپری می‌کنید و می‌توانید از نتیجه بلفاروپلاستی و چهره جدیدتان لذت ببرید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند