کاشت مو برای موهای کم پشت به چه صورت انجام می‌شود؟

کاشت مو برای موهای کم پشت به چه صورت انجام می‌شود؟

آیا کاشت مو برای موهای کم پشت امکان‌پذیر است؟ افرادی که موهایشان کم پشت شده از کدام روش کاشت مو باید استفاده کنند؟ برتری کاشت مو نسبت به مزوتراپی چیست؟ بیشتر افراد به محض شنیدن عبارت کاشت مو تصور می‌کنند که این عمل زیبایی تنها برای افراد طاس ارائه شده است، در صورتی که اصلا این طور نیست!

اغلب کسانی که به سراغ کاشت مو می‌روند موهایشان در بخشی از سر مانند پیشانی یا وسط سر کم پشت شده است و قبل از اینکه وسعت طاسی سرشان بیش از حد شود و بانک مویشان را به طور کامل از دست بدهند باید به فکر برطرف کردن این مشکل باشند. در حقیقت، کاشت مو بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند موهایی پرپشت داشته باشند و به سادگی جای موهای ریخته شده را با موهای طبیعی خودشان پر کنند.

کاشت مو یا درمان دارویی موهای کم پشت؟

چرا روش دارو درمانی نه؟ این سؤال اولین موضوع مطرح شده در زمینه کاشت مو برای موهای کم پشت است. اگر دچار این مشکل هستید، بی‌شک بارها و بارها دارو درمانی یا حتی درمان‌های طبیعی را برای جبران ریزش موهایتان و پر کردن نواحی خالی شده سرتان تجربه کرده‌اید.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    اگرچه درمان‌های دارویی و گیاهی می‌تواند تا حدودی مشکل ریزش مو را برطرف کند و حتی موجب رشد مجدد موهایتان شود، اما متاسفانه این درمان‌ها اغلب موقتی هستند؛ یعنی تا زمانی که شما دارو مصرف می‌کنید و درمان را ادامه می‌دهید، موهایتان دوباره جان می‌گیرند و رشد می‌کنند، اما به محض متوقف کردن درمان موها شروع به ریختن می‌کنند و دوباره پوست سرتان نمایان می‌شود. به همین دلیل، تنها راه درمانی که برای جبران کم پشتی و طاسی سر دارید، کاشت مو است.

    نمونه-پیوند-مو
    نمونه-پیوند-مو

    کدام روش کاشت مو برای جبران کم پشتی مناسب است؟

    روش‌های زیادی برای کاشت مو وجود دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به برداشت نواری موها از بانک مو، برداشتن دانه‌ای موها با پانچ دستی و برداشتن موها با پانچ اتوماتیک و کاشت آن‌ها اشاره کرد. در بین این روش‌ها، بهترین گزینه برای کاشت مو برای موهای کم پشت، روش SUT و میکرو SUT است.

    برای استفاده از این روش ابتدا وضعیت بانک موی متقاضی مورد بررسی قرار می‌گیرد. کسانی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند و کم پشتی موهای آن‌ها نسبتاً کم است، معمولاً بانک موی مناسبی برای کاشت دارند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش سوپر Sut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در کاشت مو به روش SUT، متخصص با کمک پانچ اتوماتیک فولیکول‌های مو را از قسمت بانک مو جدا می‌کند و در نواحی مشخص شده در سر می‌کارد. با توجه به اینکه کاشت مو در این روش به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، میزان آسیبی که به بانک مو وارد می‌شود کمتر است.

    در روش SUT تعداد فولیکول‌هایی که پزشک می‌تواند برداشت کند حدود 14000 عدد است. به همین دلیل SUT به عنوان بهترین روش برای کاشت مو و جبران کم پشتی مو شناخته می‌شود؛ زیرا تعداد فولیکول‌هایی که در این روش از بانک مو و نواحی اطراف گوش‌ها استخراج می‌شود حدود 3 برابر بیشتر از سایر روش‌ها است.

    مراحل انجام کاشت مو برای جبران کم پشتی

    مراحل کاشت مو برای موهای کم پشت به این صورت است:

    مرحله اول: معاینه بالینی و بررسی وضعیت متقاضی

    در این مرحله ابتدا پرونده پزشکی متقاضی و داروهایی که مصرف می‌کند بررسی می‌شود. در صورتی که امکان کاشت مو وجود داشته باشد، پزشک وضعیت کشسانی پوست، میزان چربی پوست سر و وسعت طاسی را بررسی می‌کند. در نهایت حدود فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت تخمین زده می‌شود.

    در صورتی که تصاویر خاصی را برای کاشت مو در نظر دارید، در این مرحله می‌توانید آن‌ها را به پزشک معالج نشان دهید و درباره حالت کاشت مو نظر وی را در این باره بپرسید.

    پس ازبررسی‌های لازم، آزمایش‌های لازم برای بیمار تجویز می‌شود و بعد از انجام آن‌ها و ارائه نتایج، تاریخ کاشت مو برای متقاضی تنظیم خواهد شد.

    کاشت-مو-با-تراکم-بالا
    کاشت-مو-با-تراکم-بالا

    مرحله دوم: تزریق بی‌حسی و آماده شدن برای کاشت

    برای کاشت مو باید بی‌حسی در ناحیه کاشت و اهدا کننده تزریق شود تا متقاضی هنگام عمل احساس درد نکند.

    مرحله سوم: برداشت مو از ناحیه اهدا کننده

    دراین مرحله نوبت به برداشت مو از قسمت بانک مو و اطراف سر می‌رسد. این قسمت از کاشت مو باید با دقت و حوصله انجام شود. چون کوچک‌ترین اشتباهی در برداشت فولیکول‌ها موجب صدمه وارد شدن به آن‌ها می‌شود. همچنین عدم تخصص در برداشت مو موجب آسیب وارد شدن به بانک مو می‌شود و ممکن است این ناحیه کم مو شود و حتی پوست سر این قسمت مشخص باشد.

    به همین دلیل توصیه می‌شود که از پزشکان متخصص کلینیک VIP تهران برای انجام “کاشت مو برای موهای کم پشت” کمک بگیرید. متخصصین ما توانایی کاشت مو با بیشترین تراکم و ظرافت را دارند و بهترین نتیجه را می‌توانید در نمونه‌های انجام شده توسط کلینیک VIP مشاهده کنید.

    مرحله چهارم: کاشت موها در ناحیه مشخص شده

    برای کاشت مو ابتدا طراحی خط مو با دستگاه سه‌بعدی لیزری انجام می‌شود. سپس نواحی مورد نظر برای کاشت مو مشخص شده و فولیکول‌های تک مو و چند مو در این مناطق کاشته می‌شوند. بعد از تکمیل کاشت، متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت به منزل می‌رود و منتظر مشاهده نتایج کاشت مو می‌ماند.

     

    عوارض کاشت مو برای موهای کم پشت

    پس از اتمام کاشت مو برای موهای کم پشت معمولاً این عوارض دیده می‌شود:

    • بی‌حس و دردناک شدن پوست سر در نواحی کاشت و برداشت
    • دلمه و خون‌مردگی در پوست سر
    • قرمز و ملتهب شدن پوست سر

    این مشکلات به مرور پس از کاشت مو برطرف می‌شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

    مراقبت‌های بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت

    مراقبت‌های لازم برای کاشت مو برای موهای کم پشت هیچ تفاوتی با سایر روش‌ های کاشت مو ندارد. در این دوران هم باید:

      • داروهایتان را به موقع مصرف کنید تا نواحی پیوند گیرنده و اهدا کننده دچار عفونت نشوند.
      • در صورت بروز درد داروهای مسکن مصرف کنید.
      • از حمام کردن و استفاده از مواد شیمایی در روزهای اول کاشت بپرهیزید.
      • طبق تجویز پزشک موهایتان را شستشو دهید و از خشک‌کردن آن‌ها با فشار حوله و سشوار بپرهیزید.
      • از لمس و خارش پوست سر پس از کاشت اجتناب کنید.
      • به هیچ عنوان فعالیت‌های جسمانی سنگین نداشته باشید.
      • از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
      • به هیچ عنوان داروهای رشد مو را بدون مشورت پزشک مصرف نکنید.
      • موقع خواب سرتان را بالاتر از بالشتان قرار دهید تا به فولیکول‌های کاشته شده صدمه وارد نشود.
    چرا کلینیک VIP برای کاشت مو برای موهای کم پشت

    کلینیک vip یکی از بهترین کلینیک‌های تهران در زمینه ارائه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش است. برای اینکه درباره سوابق کاشت مو این مرکز برای افرادی که موهایی کم پشت دارند مطلع شوید، کافی است که به اینستاگرام کلینیک vip سر بزنید. اگر نیاز به خدمات مشاوره دارید، همین حالا در واتساپ برای ما پیام بگذارید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش سوپر Sut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند