روش های خانگی اقتادگی پلک

روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک + بهترین روش درمان

روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک چیست؟ آیا روشی وجود دارد که بتواند افتادگی پلک را برای همیشه درمان کند؟ چه عواملی موجب افتادگی پلک بالا و پایین می‌شوند؟ اگر به میان‌سالی نزدیک شوید، چین‌های اطراف چشم‌هایتان کم‌کم خودنمایی می‌کنند.

این چین و چرک‌ها به مرور با افزایش سن موجب افتادگی پوست شده و افتادگی پلک‌ها را در پی خواهند داشت. البته همه افراد فقط در اثر افزایش سن دچار افتادگی پلک نمی‌شوند، گاهی مواقع استفاده بیش از حد از لوازم‌آرایش، حضور مداوم در برابر نور آفتاب باعث این موضوع می‌شود. بعضی مواقع حتی افتادگی پلک به صورت مادرزادی وجود دارد.

7 روش درمان خانگی افتادگی پلک

برای برطرف کردن افتادگی پلک روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه ابتدا روش‌های خانگی و سپس بهترین روش درمان افتادگی پلک را ذکر کردیم.

1) استفاده از سفیده تخم مرغ

یکی از روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک استفاده از سفیده تخم مرغ است. در این روش باید تخم مرغ را شکسته و سفیده و زرده آن را از هم جدا کنید. سپس سفیده تخم مرغ را با پنبه به اطراف چشم بمالید و صبر کنید تا خشک شود. با وجود اینکه سفیده تخم مرغ بعد از خشک شدن پوست را می‌کشد و افتادگی کمی که در اطراف پلک‌ها دیده می‌شود به مرور برطرف خواهد شد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    2) استفاده از یخ

    اگر کمپرس یخ استفاده کرده باشید حتماً میدانید که سرد کردن پوست موجب سفت و محکم شدن آن می‌شود. به همین دلیل در بین” روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک” استفاده از یخ هم به چشم می‌خورد. در این روش یخ را در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌هایتان حرکت دهید و هر روز چند بار این کار را تکرار کنید. نتیجه جالب آن را پس از چند وقت مشاهده خواهید کرد.

    3) استفاده از ماسک خیار

    خیار پوست را شاداب و تازه می‌کند. همچنین استفاده از ماسک خیار روی کشش پوست و پیشگیری از افتادگی آن هم مؤثر است. با کمک ماسک خیار می‌توانید افتادگی پلک‌ها را برطرف کنید. در این روش باید خیار را حلقه حلقه کنید و آن را به مدت 10 دقیقه روی چشم‌ها قرار دهید. برای نتیجه‌بخش بودن این درمان خانگی باید چندین بار در طول هفته این ماسک خیار را استفاده کنید.

    تاثیر ماسک خیار در کشش پوست و پیشگیری از افتادگی پلک
    تاثیر ماسک خیار در کشش پوست و پیشگیری از افتادگی پلک

    4) ترکیب سیب و عسل

    استفاده از سیب و عسل هم یکی از روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک است. در این روش تنها باید سیب را رنده کرده و با عسل ترکیب کنید. سپس آن را روی پلک‌هایتان بمالید. حدود 10 دقیقه صبر کنید و بعد ماسک را بشویید. با توجه به آب‌رسان بودن سیب و خاصیتی که عسل برای کشیدگی و سفت کردن پوست دارد، استفاده از این ماسک کمکتان می‌کند که به مرور چین و چروک‌های دور چشم و افتادگی پلک‌هایتان را درمان کنید.

    5) استفاده از چای بابونه

    باورش سخت است اما در بین روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک استفاده از چای بابونه هم دیده می‌شود. بابونه خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و مصرف آن موجب شادابی و جوانی پوستتان می‌شود. برای برطرف کردن افتادگی پلک‌ها چای بابونه دم شده را در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود. سپس آن را روی پلک‌ها بمالید و 20 دقیقه صبر کنید. در نهایت صورتتان را شسته و خشک کنید. برای تأثیرگذاری این درمان باید آن را به طور مداوم در طول هفته انجام دهید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    6) استفاده از آلوئه ورا

    این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که درباره خاصیت آلوئه ورا برای پوست اطلاعی نداشته باشد! آلوئه ورا آب‌رسانی پوست را به بهترین نحو انجام می‌دهد و برای برطرف کردن لکه‌ها و چین و چروک پوست بهترین انتخاب است. برای اینکه چین و چروک پلک‌هایتان را برطرف کنید، توصیه می‌کنیم برگ آلوئه ورا از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سپس شهد آن را روی پلک‌ها بمالید و بعد از 15 دقیقه پوستتان را بشویید. با چند بار تکرار این کار از نتیجه شگفت‌انگیزی که آلوئه ورا روی پوستتان دارد شگفت‌زده خواهید شد.

    7) استفاده از روغن زیتون

    روغن زیتون یکی از مواد طبیعی است که برای جوان‌سازی و طراوت پوست و مو استفاده می‌شود. برای اینکه از چین و چروک پوست و افتادگی پلک‌ها پیشگیری کنید، می‌توانید این روغن گیاهی را در نظر داشته باشید.

    اگر از بین روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک روغن زیتون را انتخاب کرده‌اید، باید کمی روغن را در ظرف بریزید و سپس با پنبه آن را به اطراف چشم‌هایتان بزنید. سپس صورتتان را بشویید و خشک کنید. پس از چند ماه متوجه می‌شوید که چقدر پوستتان شاداب‌تر و جوان‌تر شده و دیگر اثری از افتادگی‌های سطحی پلک و چین و چروک‌های دور چشم‌ها دیده نمی‌شود.

    راه قطعی درمان افتادگی پلک چیست؟

    با وجود اینکه روش‌های خانگی برای درمان افتادگی پلک، یکی از سریع‌ترین راهکارها برای برطرف کردن این مشکل هستند، اما برای کسانی که افتادگی پلک شدید دارند اصلا جوابگو نخواهند بود! اگر افتادگی پلک آستانه دید شما را کم کرده و چهره شما را پیر و خسته نشان می‌دهد، باید به دنبال یک راهکار اساسی برای برطرف کردن این مشکل باشید.

    راهکار پیشنهادی ما بلفاروپلاستی یا جراحی پلک در کلینیک vip است. در طول جراحی پلک چربی‌ها، عضله‌ها و پوست‌های اضافی این ناحیه برداشته می‌شوند. به همین دلیل پس از گذراندن دوران نقاهت هیچ اثری از افتادگی و خستگی چشم‌ها وجود نخواهد داشت و از دیدن چهره جدیدتان شگفت‌زده می‌شوید.

    بلفاروپلاستی برای مردان برای افتادگی پلک
    بلفاروپلاستی برای مردان برای افتادگی پلک

    جالب‌ترین نکته درباره بلفاروپلاستی این است که جراحی پلک تنها در یک جلسه انجام می‌شود و برای همیشه افتادگی پلک را برطرف می‌کند.

    چرا بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در کلینیک VIP

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از وزارت بهداشت مجوز دارند. کلینیک تخصصی vip مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه است. این کلینیک با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر یکی از بهترین جراحان پلک کشور فعالیت می‌کند.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد.
      • بلفاروپلاستی پف پلک بالا با لیف ابرو را هم‌زمان و در یک روز انجام می‌دهد.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip درد و خون‌ریزی نداشته و هیچ نیازی به بیهوشی هم ندارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند