بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در ایران

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در ایران

آیا چشم هایتان دچار افتادگی شده اند؟ آیا به دنبال بهترین دکتر بلفاروپلاستی برای رفع افتادگی پلک هایتان هستید؟ اگر کاندیدای مناسبی برای انجام عمل بلفاروپلاستی هستید برای انتخاب بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در ایران تا انتهای این مطب با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی روشی است که از آن برای درمان افتادگی پلک یا رفع پف پلک بالا و پایین استفاده می شود ؛بهترین دکتر بلفاروپلاستی از طریق جراحی پلک پوست اضافه اطراف چشم را برش میدهد و بعد از یک عمل حدودا دو ساعته پف پلک یا افتادگی پلک فرد برای همیشه درمان می شود.
برخی موارد افرادی که به دلیل افتادگی پلک دچار اختلال بینایی شده اند با انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی و برداشت پوست اضافه یا عضله یا بافت چربی از روی پلک مشکل شان برطرف می شود.در این جراحی دکتر باید عضلات و تاندون های پلک بالایی را سفت کند تا پلک بالا دیگر دچار افتادگی پلک نشود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    آیا بلفاروپلاستی برای شما مناسب است ؟

    برای پاسخ به این سوال باید با دیدی واقع بینانه به نحوه درمان خود داشته باشید و از معایب و مزایای عمل بلفاروپلاستی و جراحی زیبایی پلک، کاملا آگاه باشید تا تصمیمی قاطعانه برای آن بگیرید. افتادگی پلک شدید منجربه کاهش محدوده ی دید خواهد شد و پوست و چربی اضافی منجربه اختلال در بینایی می شود. در این وضعیت معمولا توصیه به انجام جراحی زیبایی پلک می شود، زیرا علاوه بر یک جراحی زیبایی، برای بهبودی وضعیت بیمار،خاصیت درمانی نیز پیدا می کند.

    کاهش دید با افتادگی پلک
    کاهش دید با افتادگی پلک

    اگر میخواهید بدانید که عمل بلفاروپلاستی برای چشمان شما نتیجه میدهد یا خیر ابتدا با یک دکتر خوب بلفاروپلاستی مشورت کنید برای اطلاع از این مورد میتوانید تصویر چشمان خود را در واتس آپ برای مشاوران بهترین کلینیک بلفاروپلاستی ارسال کنید تا بررسی کنیم که: آیا شما کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    مهم‌ترین عوارضی که ممکن است بعد از بلفاروپلاستی توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی دیده شود، عدم توانایی در کامل بستن چشم‌ها است؛ این مشکل معمولاً پس از گذشت چند هفته بهبود می‌یابد؛ در این مدت باید از قطره چشمی، بخور و پانسمان چشم در طول شب استفاده کنید تا چشم ها خشک نشود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    اما چرا باید در انتخاب کلینیک بلفاروپلاستی دقت کنید ؟

    باتوجه به شیوع بیماری کرونا، باید در انتخاب بهترین کلینیک بلفاروپلاستی حساسیت بیشتری به خرج دهید ، دقت کنید محیط کلینیک استریل باشد و قبل از هر چیز بهداشت و سلامت شما در اولویت آن کلینیک باشد ،اگر عمل بلفاروپلاستی در کلینیک غیر معتبر و توسط پزشک بی تجربه یا تکنسین انجام شود مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:

    • ممکن است رد بخیه تا مدت ها و یا به طور دائمی اطراف پلک باقی بماند
    • ممکن است دچار  دوبینی ، تاری دید یا مشکلات بینایی شوید
    • ممکن است در ناحیه پلک یا چشم دچار درد یا حساسیت شوید
    • ممکن است کبودی و تورم و پف پلک بعد از عمل تا مدت ها باقی بماند
    • ممکن است پوست اضافه به صورت کامل برداشته نشود و نیاز به عمل دوباره باشد
    • ممکن است بعد از عمل دچار تنگی نفس  یا ضربان قلب غیر معمول شوید
    • ممکن است ناحیه عمل یا پلک ها عفونت کند
    • ممکن است اسکار یا جای زخم و بخیه باقی بماند
    • ممکن است پلک ها بیش از اندازه کوتاه شوند و در محل قرارگیری پلک ها مشکل ایجاد شود
    • ممکن است پلک ها برای همیشه بی حس شوند

    در روز های پس از جراحی بلفاروپلاستی ، ممکن است شاهد عارضه هایی باشید، عوارضی از جمله : درد محل جراحی، تغییر رنگ پوست و..که به مرور کاهش یافته و یا برطرف خواهند شد و همچنین برخی از عوارض از جمله : ماندگاری جای زخم، عفونت یا خونریزی ، در صورتی که در مکانی بهداشتی، مجهز و نزد بهترین جراح عمل بلفاروپلاستی انجام داده باشید، دچار این عوارض احتمالی نیز نخواهید شد.

    عمل بلفاروپلاستی جزو عمل هایی است که باید با ظرافت و دقت بسیار بالایی انجام شود. پزشک جراح باید دانش کامل و جامعی از آناتومی صورت و ساختار چشم ها داشته باشد و همچنین به جزئیات زیبایی شناختی چهره دقت داشته باشد. چرا که چشم ها نقش مهمی در زیبا به نظر رسیدن ما دارند.

    علاوه بر این ها، پزشک باید این توانایی را داشته باشد که طوری از تکنیک های جراحی بلفاروپلاستی استفاده کند که مطابق با سلیقه ی فرد مراجعه کننده باشد و با توجه به جنسیت، سن و ساختار چهره ی او، نتیجه ی نهایی کاملا طبیعی و هماهنگ با دیگر اجزای صورت به نظر برسد.

    کلینیک-بلفاروپلاستی
    کلینیک-بلفاروپلاستی

    بنابراین بسیار مهم است که قبل از اقدام به بلفاروپلاستی، به خوبی تحقیق کنید و کلینیکی مطمئن که از کادر پزشکی ماهر و با تجربه برخوردار است را انتخاب کنید.

    وقتی برای جلسه ی مشاوره پیش از عمل با دکتر خود صحبت می کنید، از او درباره ی سوابق کار و حیطه ی تخصصی کار او سوال کنید تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. همچنین می توانید عکس های مربوط به مراجعین قبلی را در گالری کلینیک های معتبر بلفاروپلاستی مشاهده کنید و خودتان درباره ی نتیجه بلفاروپلاستی در کلینیک مورد نظر، قضاوت کنید.

    برای تصمیمگیری در مورد عمل بلفاروپلاستی باید در مورد یک کلینیک بلفاروپلاستی خوب در ایران تحقیق کنید ، و در مورد خطرات این عمل آگاه باشید همانطور که گفتیم  اگر یک پزشک بی تجربه عمل بلفاروپلاستی پلک را انجام دهد عوارض بعد از عمل و جای بخیه ها تا همیشه باقی خواهد ماند برای تصمیم گیری درست و انتخاب بهترین کلینیک بلفاروپلاستی تصاویر نمونه عمل های دکتر را بررسی کنید نظارات مشتریان پزشک بلفاروپلاستی و میزان رضایت از عمل  را در نظر داشته باشید.

     

    جراحی پلک در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود

    عمل بلفاروپلاستی و لیفت پلک ها، نسبتا راحت و بدون پیچیدگی است و می تواند به شکل سرپایی انجام شود. این عمل معمولا بین ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت طول خواهد کشید. مدت زمان عمل بستگی به این دارد که آیا به طور همزمان نیاز به عمل دیگری هم در ناحیه ی چشم ها دارید یا نه. بسته به این که چقدر قرار است طول بکشد، به شما داروهای بی حسی عمومی و یا بی حسی موضعی داده می شود.

    اکثر پزشکان ماهر و با تجربه در زمینه ی بلفاروپلاستی، از تکنیک هایی استفاده می کنند که شما بعد از عمل نیازی به بانداژ و بستن چشم های خود نداشته باشید. البته ممکن است قطره های چشمی برای شما تجویز شود که در ابتدا کمی باعث تار شدن دید شما شود.

    نمونه-بلفارو
    نمونه-بلفارو

    قدم اول آمادگی برای عمل

    وقتی دارید برای عمل آماده می شوید، خوب است برای خود موزیک ها و یا کتاب های صوتی مورد علاقه ی خود را آماده کنید تا در چند روز ابتدایی پس از عمل به راحتی بتوانید به استراحت بپردازید.همچنین مصرف آسپرین یا دارو های مشابه ، محصولات دارای ویتامین E ، سیگار و محصولات حاوی نیکوتین را حذف کنید.

    قدم دوم مشاوره

    در اولین جلسه مشاوره که میتواند به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام شود سوابق پزشکی و داروهای مصرفی شما بررسی خواهد شد

    همچنین در مورد مشکلاتی مانند تیروئید ،آلرژی،خشکی چشم ،دیابت و داروهای مصرفی پرس و جو خواهد شد علاوه بر آن تصاویر چشمان شما برای ارائه به پزشک متخصص بلفاروپلاستی از شما دریافت میشود.

    قدم سوم معاینه

    چشم و بینایی شما توسط پزشک متخصص بلفاروپلاستی مورد ارزیابی و آزمایش قرار میگیرد و درصورت لزوم برخی آزمایشات قبل از جراحی توسط دکتر انجام میشود  و اگر امکان جراحی بلفاروپلاستی برای شما فراهم باشد ، پزشک در مورد مراقبت های لازم بعد از عمل بلفاروپلاستی و نحوه انجام عمل به شما اطلاعات لازم را خواهد داد.

    قدم چهارم تعیین نوبت بلفاروپلاستی

    بعد از بررسی های لازم عمل بلفاروپلاستی در کلینیک با محیطی بهداشتی و کاملا استریل زیر نظر وزارت بهداشت و با تجهیزات مدرن و به روز انجام خواهد شد و بعد از عمل به شما ضمانت نامه تحویل داده خواهد شد.

    در طول یک الی دو هفته ی ابتدایی پس از انجام عمل، ممکن است کمی کبودی یا تورم در ناحیه ی چشم ها مشاهده کنید و همچنین احساس کنید پلک های شما به طور غیر معمولی تنگ هستند. اما به ندرت احساس درد خواهید داشت. استفاده از کمپرس یخ و بالا نگه داشتن سر هنگام خواب کمک می کند تا علائم ذکر شده زود تر رفع شوند.

    چرا میگوییم کلینیک VIP بهترین کلینیک بلفاروپلاستی ایران است ؟

    • بلفاروپلاستی پف پلک بالا با لیف ابرو همزمان در یک روز انجام خواهد شد
    • عمل بلفاروپلاستی با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی انجام میشود
    • این عمل بدون درد و بیهوشی و با استفاده از تکنیک های جراحی پلاستیک انجام خواهد شد  و هیچ رد اسکار یا بخیه باقی نمیماند
    • محیط کلینیک کاملا استریل شده و VIP است
    • این عمل نیازی به ترمیم و تمدید ندارد و نتایج عمل بلفاروپلاستی کامل دائمی و بدون بازگشت خواهد بود

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    2 Comments

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند