همه-چیز-درباره-تزریق-چربی-به-سینه-را-اینجا-بخوانید!

همه چیز درباره تزریق چربی به سینه را اینجا بخوانید

برای اصلاح وضعیت سینه‌ها باید چه کاری انجام دهیم؟ آیا جز جراحی راهی برای بهبود عدم تقارن سینه‌های خانم‌ها وجود دارد؟ خانم‌هایی که سینه‌هایشان کوچک است یا سینه‌هایشان متقارن نیست به دنبال پیدا کردن جواب این سوال‌ها هستند. اگرچه کسانی که بخشی از بافت سینه خودشان را به خاطر سرطان یا … از دست داده‌اند هم به دنبال راهی برای جبران فرورفتگی بخش‌های برداشته شده سینه‌هایشان هستند.اینکه چطور می‌توان این مشکلات به ظاهر کوچک اما مهم را برطرف کرد را تکنیک‌های جدید پزشکی مشخص می‌شود. با تزریق چربی به سینه می‌توانید مشکل عدم تقارن سینه‌ها را برطرف کرده و کمی به آن‌ها حجم بدهید.

همچنین کسانی که به خاطر بیماری بخشی از بافت سینه خودشان را از دست داده‌اند یا افرادی که پروتز سینه دارند و می‌خواهند تقارن سینه‌هایشان را بهبود دهند، با این روش می‌توانند سینه‌های خوش‌فرم و زیباتری داشته باشند که اندام آن‌ها را متناسب نشان می‌دهد.

با توجه به جدید بودن این روش، کسانی که متقاضی تزریق چربی برای سینه هستند می‌خواهند با مراحل انجام این عمل زیبایی و شرایط انجام آن بیشتر آشنا شوند. به همین خاطر در این مطلب از کلینیک VIP تهران نکات مهم تزریق چربی سینه را برایتان آورده‌ایم.

 

مراحل تزریق چربی به سینه چیست؟

تزریق چربی به سینه را چطور شروع کنیم؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید مراحل انجام این عمل زیبایی را خوب بشناسید. در ادامه قدم به قدم مراحلی که برای تزریق کردن چربی به سینه‌ها باید طی کنید را ارائه کرده‌ایم.

توصیه_های-مهم-قبل-از-تزریق-چربی-به-سینه
توصیه_های-مهم-قبل-از-تزریق-چربی-به-سینه

دریافت خدمات مشاوره از کلینیک زیبایی

قبل از تزریق چربی باید پزشک وضعیت سینه‌ها را معاینه کند. در این مرحله مشخص می‌شود که متقاضی شرایط لازم برای انجام این عمل زیبایی را دارد یا خیر. در صورتی که سینه‌ها شرایط مناسبی برای تزریق داشته باشد، وضعیت جسمانی متقاضی بررسی می‌شود. در این زمان باید به سوالاتی که پزشک درباره مصرف دارو یا ابتلا به بیماری‌ها از شما می‌پرسد پاسخ دهید. برای دید واقع‌بینانه متقاضی، پزشکان معمولاً تصاویر نمونه‌ای را در این جلسه به وی نشان می‌دهند تا با درک کامل از وضعیت نهایی پس از عمل بتواند برای انجام آن تصمیم بگیرد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    انجام آزمایش‌های لازم و آمادگی برای تزریق

    پزشکان برای اطمینان از سلامتی متقاضیان برای انجام تزریق، آزمایش‌های خاصی را برای آن‌ها تجویز می‌کنند. تا این آزمایش‌ها را انجام ندهید و نتایج آن را به پزشک ارائه نکنید، امکان انجام تزریق چربی به سینه” را نخواهید داشت. چون پس از تایید نتایج است که پزشک وقت عمل را برایتان تعیین می‌کند. در صورتی که در این مرحله مشکل جسمانی خاصی مشاهده نشود، پزشک تاریخ تزریق چربی را با مشورت متقاضی مشخص خواهد کرد.

     

    آماده شدن برای برداشت چربی

    بخش‌های بدن برای برداشت چربی در طول جلسه مشاوره با توافق پزشک و متقاضی مشخص می‌شوند. در این جلسه پزشک با داروهای مخصوص این بخش‌ها را بی‌حس می‌کند. سپس یک برش کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد شده و برداشت چربی با کمک دستگاه لیپوساکشن انجام می‌شود. میزان چربی برداشتی در این مرحله مهم است. اگر چربی زیادی برداشت شود، ناحیه مورد نظر ممکن است از حالت طبیعی خارج‌شده و فرورفتگی یا … پیدا کند. اگر میزان چربی برداشتی کم باشد هم نیاز است که دوباره این مراحل تکرار شود تا چربی مورد نیاز برای تزریق به سینه تامین شود.

    آماده‌سازی چربی برای تزریق به سینه

    چربی برداشت شده را نمی‌توان مستقیماً به سینه تزریق کرد. چون در طول برداشت چربی بافت‌های دیگری هم با آن از بدن خارج می‌شوند؛ بنابراین لازم است که چربی در سانتریفیوژ قرار بگیرد و تمام ناخالصی‌ها از آن جدا شوند. پس از جداسازی ناخالصی‌ها، چربی آماده تزریق است. این چربی در سرنگ‌های مخصوص قرار می‌گیرد تا برای تزریق استفاده شود.

    انجام تزریق چربی به سینه

    در مرحله بعد از ابزارهای مخصوص تزریق چربی یا سرنگ‌های ویژه برای وارد کردن چربی خالص به بافت سینه استفاده می‌شود. اگر سرنگ برای تزریق انتخاب شده باشد، پزشک چند بار آن را در نواحی مختلف سینه وارد کرده و هر بار قسمتی از چربی را در بافت سینه تزریق می‌کند. میزان تزریق و پراکندگی آن باید به نحوی باشد که چربی به تمامی نواحی برسد و بافت سینه پس از تزریق حالت مناسبی داشته باشد. بعضی مواقع حین تزریق و پس از آن پزشک از ماساژ دادن هم برای توزیع درست چربی استفاده می‌کند تا حالت سینه یکدست شود.

    آماده شدن برای سپری شدن دوران نقاهت

    در صورتی که نیاز به بخیه یا پانسمان نواحی تزریق و برداشت چربی باشد، پزشک این کار را انجام می‌دهد. سپس متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت به منزل می‌رود.

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    توصیه‌های مهم قبل از تزریق چربی به سینه

    قبل از اینکه برای تزریق چربی برای سینه اقدام کنیم چه کارهایی باید انجام دهیم؟ بعضی از متقاضیان این سوال را می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که آیا این عمل زیبایی نیاز به شرایط خاصی قبل عمل دارد، یا اینکه متقاضی می‌تواند زندگی طبیعی خودش را داشته باشد و فردای آن برای تزریق چربی به سینه اقدام کند.

    اگر می‌خواهید تزریق چربی برایتان یک عمل زیبایی کم تهاجمی باشد و از نتیجه آن لذت ببرید، باید نکاتی که پزشکان برای قبل و بعد از انجام این عمل زیبایی ارائه می‌کنند را به خاطر داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روی نتیجه نهایی تزریق تاثیرگذار باشد و باید قبل از شروع عمل رعایت کنید را ارائه کرده‌ایم:

    • حتماً آب و مایعات مصرف کنید تا بدن هیدراته باشد و چربی تزریق‌شده به خوبی در میان بافت سینه قرار بگیرد. نوشیدن آب برای زودجوش خوردن زخم‌ها و کوتاه شدن دوران نقاهت هم موثر است.
    • اگر می‌خواهید زخم‌هایتان سریع‌تر ترمیم شوند، باید مصرف الکل و دخانیات را حداقل سه هفته قبل از عمل “تزریق چربی به سینه” متوقف کنید.
    • داروهای روان کننده خون مانند آسپرین، ژلوفن، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی می‌توانند شدت خونریزی را حین برداشت چربی، تزریق آن و بعد از عمل بالا ببرند. به همین خاطر توصیه می‌شود این داروها را حداقل دو هفته قبل از عمل مصرف نکنید.
    • قبل از تزریق چربی سینه دوش بگیرید و بدنتان را تمیز کنید. چون بعد از آن ممکن است امکان دوش گرفتن تا چند روز برایتان وجود نداشته باشد.
    • قبل از تزریق چربی خودتان را سرگرم کنید و به نتیجه نهایی عمل فکر نکنید. هر چقدر استرس بیشتری داشته باشد، روز عمل و بعد از آن برایتان سخت‌تر خواهد گذشت.
    • بهتر است روز تزریق و 24 ساعت بعد از آن فردی به عنوان همراه کنارتان حضور داشته باشد.

    خواندن این مطلب پیشنهاد می شود: دوران نقاهت پس از تزریق چربی چه مواردی را رعایت کنیم

    مراقبت‌های دوران نقاهت بعد از تزریق چربی

    فقط دوران قبل از تزریق چربی به سینه نیست که باعث تغییر نتیجه نهایی این عمل زیبایی می‌شود، بلکه عدم رعایت دوران نقاهت هم می‌تواند نتیجه تزریق را تا حد زیادی تغییر دهد و وضعیت سینه‌ها را حتی از قبل هم بدتر کند. به همین خاطر است که پزشکان روی دوران نقاهت پس از تزریق چربی تاکید بیشتری دارند و به متقاضیان توصیه می‌کنند در این دوران تمام توصیه‌ها را به دقت انجام دهند. مهم‌ترین نکاتی که باید در این دوران رعایت کنید را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

    • از کاهش یا افزایش وزن ناگهانی و مصرف غذاهای چرب، شیرین و شور بپرهیزید.
    • پس از تزریق چربی برای سینه به هیچ عنوان نباید فعالیت‌های جسمانی سنگین یا ورزش انجام دهید. بهتر است به مدت یک هفته تا ده روز استراحت کنید و فعالیت‌های سبک انجام دهید تا چربی جذب شود.
    • از خوابیدن روی سینه پس از تزریق بپرهیزید. بهتر است موقع خواب رو به سقف بخوابید و سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید تا فشار کمی به سینه‌ها وارد شود.
    • از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان یا فشار دادن و ماساژ دادن سینه‌ها بپرهیزید.
    • به هیچ عنوان پس از تزریق چربی سینه به استخر و سونا نروید و سولار نکنید.
    • استفاده از دخانیات، الکل و داروهای رقیق‌کننده خون تا سه هفته پس از تزریق ممنوع است.
    • حتماً برای استفاده از سوتین با پزشکتان مشورت کنید و سوتینی را استفاده کنید که مورد تایید پزشک است.
    • برای مشاهده نتیجه نهایی تزریق چربی باید صبور باشید و عجله نکنید.
    • داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را به موقع مصرف کنید. با کمک این داروها می‌توانید درد ناشی از تزریق را کاهش داده و جلوی عفونت محل برداشت و تزریق چربی را بگیرید.
    مراقبت_های-دوران-نقاهت-بعد-از-تزریق-چربی
    مراقبت_های-دوران-نقاهت-بعد-از-تزریق-چربی

    مزایای تزریق چربی به سینه چیست؟

    برای تزریق چربی در سینه‌هایتان آماده هستید؟ اگر کمی برای انجام این عمل زیبایی تردید دارید، مزیت‌های مهم آن را در ادامه برایتان آورده‌ایم تا با شناخت بیشتری بتوانید در این باره تصمیم بگیرید.

    • برجسته شدن سینه‌ها بدون نیاز به استفاده از پروتز یا جسم خارجی
    • کم عارضه و کم خاطر بودن تزریق چربی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی به خاطر برداشت چربی از بدن خود فرد
    • عدم نیاز به بی‌هوشی برای برداشت یا تزریق چربی(مگر در مواقع خاص)
    • عدم خالی شدن چربی تزریق‌شده و بروز مشکل مانند پروتزها
    • ماندگاری بالای چربی تزریق‌شده به خاطر هماهنگی با بافت بدن

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    عوارض تزریق چربی سینه چیست؟

    تزریق چربی برای سینه مانند عمل‌های زیبایی دیگر عوارض شدید مانند خونریزی یا کبودی‌های سنگین به همراه ندارد. با این وجود برای انجام این عمل زیبایی باید با عوارض احتمالی و موقتی آن هم آشنا باشید. در ادامه مشکلاتی که ممکن است برای متقاضیان تزریق چربی به سینه رخ دهند را بیان کرده‌ایم.

    • بروز خارش، سوزش، بی‌حسی یا کبودی مختصر در ناحیه برداشت یا تزریق چربی
    • حساسیت نشان دادن متقاضیان به داروهای بی‌حسی
    • امکان جذب چربی تزریق‌شده توسط بدن و نیاز به تکرار عمل در فاصله‌های زمانی کوتاه
    • بروز عفونت یا زخم در ناحیه تزریق به خاطر عدم رعایت بهداشت
    • عدم تقارن سینه‌ها پس از تزریق به خاطر عدم دقت پزشک
    • برداشت چربی بیش از حد از بدن و بروز مشکل برای متقاضی

    کاندیداهای مناسب تزریق چربی سینه چه کسانی هستند؟

    تا به اینجا مهم‌ترین نکات تزریق چربی به سینه” را یاد گرفتید. حال وقت آن رسیده که بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستید یا خیر؟ در ادامه شرایط کسانی که امکان انجام این عمل زیبایی را دارند آورده‌ایم:

    • افرادی که وضعیت جسمانی مناسبی دارند و به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، فشارخون و… مبتلا نیستند.
    • کسانی که انتظار واقع‌بینانه از نتیجه تزریق چربی سینه دارند.
    • افرادی که بالای 18 سال دارند و فرآیند رشد سینه‌هایشان کامل شده.
    • کسانی که قصد کاهش یا افزایش وزن ندارند و در دوران بارداری یا شیردهی نیستند.
    • افرادی که سینه‌هایشان کوچک است و می‌خواهند کمی آن‌ها را توپر کنند.
    • متقاضیانی که سینه‌هایشان نامتقارن است یا به خاطر بیماری بخش از بافت سینه خودشان را از دست داده‌اند و می‌خواهند این مشکل را برطرف کنند.
    • کسانی که چربی کافی در بدنشان برای برداشت و تزریق در سینه دارند.

    چه زمانی تزریق چربی برای سینه را انجام دهیم؟

    برای اینکه تزریق چربی سینه را انجام دهید باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله آن‌ها می‌توان به درمان فرورفتگی‌های موجود در پوست این ناحیه اشاره کرد. برای اینکه انحنای ناشی از پروتز سینه را اصلاح کنید و سینه‌های متقارن و خوش‌فرمی داشته باشید هم می‌توانید تزریق چربی را در نظر داشته باشید. به طور کلی تزریق چربی برای جوان‌سازی استفاده می‌شود و برای کاهش چین و چروک‌های پوست سینه‌ها و خوش‌فرم شدن آن‌ها می‌توانید با تشخیص پزشک برای انجام این عمل زیبایی اقدام کنید.

    ماندگاری تزریق چربی سینه‌ها چقدر است؟

    برای اینکه بدانید میزان ماندگاری چربی تزریق‌شده برای سینه‌ها چقدر است باید عوامل زیادی را در نظر داشته باشید. از جمله آن‌ها می‌توان به میزان چربی مورد نیاز برای تزریق و نوع متابولیسم بدن متقاضی اشاره کرد.

    در صورتی که ماندگاری چربی در بدنتان بالا باشد و پزشک چربی‌های مقاوم بدن را برای تزریق انتخاب کند، نتیجه این عمل زیبایی گاهی تا یک سال هم برایتان دوام خواهد داشت. با این وجود، به مرور با افزایش سن و فاصله گرفتن از زمان آخرین تزریق ممکن است حالت سینه‌ها عوض شود و به شکل اولش در بیاید.

     

    چاقی یا لاغری روی نتیجه تزریق چربی برای سینه تاثیر دارد؟

    اغلب متقاضیانی که تزریق چربی سینه را انجام می‌دهند می‌خواهند بدانند که آیا این عمل زیبایی با کاهش یا افزایش وزن آن‌ها دچار تغییر می‌شود یا خیر؟ در صورتی که وزن شما تا حدود 10 کیلو زیاد شود، معمولاً نتیجه تزریق چربی برای سینه‌ها با تغییرات زیادی مواجه نخواهد شد.

    اما به محض اینکه شروع به کاهش وزن و چربی سوزی کنید، این بخش از بدن هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و چربی‌های ناحیه سینه شروع به آب شدن می‌کنند. به همین خاطر است که پزشکان توصیه می‌کنند که وقتی برای تزریق کردن چربی به سینه‌هایتان اقدام کنید که نمی‌خواهید چاق یا لاغر شوید و از تناسب‌اندامتان اطمینان دارید.

    سوالات متداول تزریق چربی سینه+ پاسخ‌های تخصصی

    1) هزینه تزریق چربی سینه چقدر است؟

    هزینه تزریق چربی به سینه از یک کلینیک به کلینیک دیگر با هم تفاوت دارد. چون هر مرکز زیبایی یک سری امکانات را برای انجام این عمل زیبایی در نظر می‌گیرد. پزشکانی که در هر کلینیک حضور دارند هم با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارند دارای دستمزد متفاوتی هستند. هزینه‌های جانبی دیگری مانند داروهای قبل و بعد از تزریق هم به لیست مبلغی که برای تزریق چربی سینه لازم است باید اضافه شود؛ بنابراین برای به دست آوردن رقم دقیق تزریق چربی باید با کلینیک زیبایی مد نظرتان تماس بگیرید و از قیمت به روز این عمل زیبایی مطلع شوید.

     

    2) بهترین کلینیک تزریق چربی به سینه کجاست؟

    بهترین کلینیک تزریق چربی مکانی است که کادری حرفه دارد، بهترین پزشکان شهر را برای ارائه خدمات انتخاب کرده و تجهیزاتی که جدید و امروزی هستند را برای انجام عمل‌های زیبایی به بهترین نحو تهیه کرده است. کلینیک VIP تهران با سابقه بیش از 15 سال و کادر درمانی حرفه‌ای یکی از بهترین مراکز در زمینه تزریق چربی سینه است. با مشاهده نمونه کارها و رضایت متقاضیان قبلی این مرکز درمانی می‌توانید تزریق چربی و سایر عمل‌های زیبایی را با آسودگی خاطر  کامل در این کلینیک زیبایی انجام دهید.

     

    3) میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به سینه چقدر است؟

    حجم چربی برداشتی برای تمام متقاضیان یکسان نیست. با توجه به میزان چربی مورد نیاز برای تزریق و امکان اهدای چربی توسط بدن متقاضی، حجم چربی لازم برای برجسته‌سازی سینه‌ها مشخص می‌شود.

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند