تزریق-چربی-به-خط-اخم

تزریق چربی به خط اخم و نتایج حاصل از آن چیست؟

به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که سن یک فرد بالاتر از آنچه باید به نظر برسد؟ چین و چروک‌های پوستی یا خط اخمی که میان ابروهایشان را در بر گرفته؟ البته خط اخم علاوه بر مسن نشان دادن فرد تاثیر قابل توجهی روی قیافه ظاهری فرد هم دارد؛ و باعث می‌شود کسانی که خط اخم دارند انسان‌هایی عصبانی و کم‌حوصله به نظر برسند. در صورتی که بعضی از افراد صرفاً به خاطر عادت برای دقت کردن، یا ضعیف بودن چشم‌هایشان همیشه خط اخم دارند و این خط به خاطر عصبانی بودن فرد مورد نظر یا پرخاشگری وی روی چهره‌اش دیده نمی‌شود.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که خط اخم دارند و می‌خواهید از شر آن خلاص شوید، تزریق چربی به خط اخم یک گزینه مناسب برای شما است. با کمک این عمل زیبایی می‌توانید با کمک چربی بدنتان خط اخمی که دائم روی پیشانی دارید را از بین ببرید و دوباره چهره‌ای خندان و شاداب داشته باشید. البته برای کسانی که خط اخم عمیقی دارند، گاهی تزریق چربی فقط می‌تواند شدت این خط را کمرنگ کند. با این وجود، باز هم استفاده از چربی برای کم کردن اثر خط اخم عمیق تاثیر قابل توجهی روی چهره فرد دارد.

تزریق چربی امن و کم تهاجمی است و مانند بوتاکس یا ژل حساسیت‌زا نیست. همچنین این ترکیب به خوبی در پوست جذب می‌شود و پس از چند بار تزریق می‌توانید برای همیشه یک چهره جدید بدون خط اخم داشته باشید. در نهایت با توجه به امکان‌پذیر بدن تزریق چربی برای تمام سنین، تمام متقاضیانی که چین و چروک پوستی دارند و خط اخم بین ابروهای آن‌ها را در بر گرفته، با این روش می‌توانند یک چهره جدید و زیبا برای خودشان بسازند.

تزریق چربی به خط اخم چطور انجام می‌شود؟

افراد زیادی اولین عمل زیبایی که می‌خواهند انجام دهند تزریق چربی به خط اخم است. به همین خاطر درباره نحوه انجام تزریق چربی و چگونگی انجام این کار کنجکاو هستند. برای اینکه این گروه پاسخ سوالات خودشان را درباره نحوه تزریق چربی به خط اخم” پیدا کننده، مراحل انجام این عمل زیبایی را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

روش-از-بین-بردن-خط-اخم
روش-از-بین-بردن-خط-اخم

دریافت خدمات مشاوره تزریق چربی

برای شروع تزریق چربی به هرکدام از بخش‌های صورتتان، در اولین قدم باید خدمات مشاوره را دریافت کنید. در طول جلسه مشاوره پزشک وضعیت متقاضی و شرایط جسمانی وی را بررسی می‌کند و به سوالاتی که وی دارد پاسخ می‌دهد. همچنین در این مرحله است که متقاضی درباره نتیجه عمل و انتظارات خودش از آن با پزشک صحبت می‌کند و دید واقع‌بینانه نسبت به تزریق کردن چربی بین خط اخم و اثرات آن پیدا می‌کند. بعد از صحبت‌های متقاضی، پزشک ناحیه مناسب برای برداشت چربی مورد نیاز برای تزریق را مشخص می‌کند.

 

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    انجام آزمایش‌های پیش از عمل

    برای اینکه پزشک از سلامتی جسمانی متقاضی اطمینان حاصل کند، آزمایش‌هایی را برای وی تجویز می‌کند. حتماً باید این آزمایش‌ها را قبل از شروع عمل انجام دهید و پس از تایید نتیجه آزمایش، وقت تزریق چربی را مشخص کنید.

    آماده شدن متقاضی برای تزریق چربی

    این عمل زیبایی با بی حسی موضعی انجام میشود.

    برداشت چربی و خالص‌سازی آن

    چربی تزریق شده به صورت باید خالص و عاری از هرگونه آلودگی باشد. به همین خاطر است که پس از برداشت چربی، پزشک از دستگاه سانتریفیوژ مخصوص برای جداسازی چربی از ناخالصی‌های همراه آن استفاده می‌کند. پس از اینکه میزان خلوص چربی به حد مناسبی رسید، نوبت به تزریق آن می‌رسد.

    تزریق چربی و آماده شدن برای نقاهت

    در مرحله بعد پزشک چربی را طبق تجربه و تخصصی که دارد به ناحیه وسط ابرو تزریق می‌کند. سپس متقاضی برای سپری کردن دوران نقاهت به منزل می‌رود.

    سن-مناسب-تزریق-چربی
    سن-مناسب-تزریق-چربی

    چه کسانی کاندیداهای مناسب تزریق چربی به خط اخم هستند؟

    شکل گرفتن خط اخم مشکلی است که هر کسی در هر سنی می‌تواند آن را تجربه کند. برای خانم‌ها و کسانی که پوستی نرم‌تر و نازک‌تر دارند، این خطوط ریز و کنار هم هستند؛ اما برای آقایان خطوط اخم به صور عمیق شکل می‌گیرد و معمولاً با چین‌هایی روی پیشانی همراه است.

    کسانی که می‌خواهند خط اخم خودشان را از بین ببرند راه‌های زیادی برایشان وجود دارد. بعضی از افراد از درمان‌های خانگی و کرم‌های متنوع برای کم کردن اثر خط اخم کمک می‌گیرند. در طرف دیگر، افرادی هستند که می‌خواهند برای همیشه از دست این خطوط کم‌عمق یا عمیق راحت شوند، به همین خاطر تزریق چربی به خط اخم یا سایر عمل‌های زیبایی را برای برطرف کردن این مشکل انتخاب می‌کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای انجام تزریق چربی بین خط اخم باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستید یا خیر! در ادامه شرایط کاندیداهای مناسب تزریق چربی در بین خط اخم را آورده‌ایم:

    • برای انجام این عمل زیبایی باید شرایط جسمانی مساعدی داشته باشید و به بیماری‌های زمینه‌ای مانند ایدز فشارخون دیابت بالاو … مبتلا نباشید.
    • برای تزریق چربی در بین خط اخم باید مصرف داروهای رقیق‌کننده خون را حداقل هفته قبل و بعد از عمل متوقف کنید. در صورتی که با این کار سلامتی شما به خطر می‌افتد، بهتر است روش دیگری را برای درمان انتخاب کنید.
    • اگر در دوران باردهی و شیردهی هستید، افزایش وزن دارید یا پروسه کاهش وزن را طی می‌کنید، بهتر است این عمل زیبایی را تا رسیدن به شرایط پایدار جسمانی به تاخیر بیندازید.
    • برای تزریق چربی باید مصرف دخانیات و الکل را دو هفته قبل و بعد از عمل کنار بگذارید.
    • برای تزریق چربی نیاز به چربی مناسب برای برداشت و تزریق دارید. اگر جزء افراد خیلی لاغر هستید که برداشت چربی از بدن آن‌ها با عوارض و مشکلات زیادی همراه است، بهتر است راه‌های جایگزین را برای از بین بردن خط‌های اخم روی پیشانی‌تان انتخاب کنید.

    مزایای تزریق چربی برای خط اخم چیست؟

    تزریق چربی نسبت به تزریق ژل و بوتاکس کم تهاجمی‌تر است. به همین خاطر است که متقاضیان از این روش برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورتشان استفاده می‌کنند. همچنین این عمل زیبایی نسبت به درمان‌های دارویی و خانگی نتیجه بهتری دارد. به همین دلیل است که افراد زیادی از تزریق چربی به خط اخم برای جوان‌سازی خودشان کمک می‌گیرند. با این وجود، در این بخش از مطلب، کلینیک زیبایی VIP تهران مزیت‌های اصلی که تزریق چربی برای از بین بردن خط اخم دارد را ارائه کرده است:

    • تزریق چربی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی اثربخشی بیشتری دارد.
    • تمام متقاضیان در سنین مختلف می‌توانند از این روش برای درمان خط اخم خودشان استفاده کنند.
    • اثربخشی بالا روی از بین رفتن خط اخم و افزایش اعتماد به نفس فرد
    • دوران ریکاوری کوتاه
    • عدم نیاز به بیهوشی یا بستری در بیمارستان (مگر در موارد نادر)
    • جوان‌سازی صورت و زیباتر شدن فرد
    • ماندگاری بالای آن نسبت به سایر روش‌ها
    • تقویت خاصیت کلاژن سازی پوست

     

    عوارض تزریق چربی به خط اخم چیست؟

    تا اینجا مطلب اطمینان پیدا کرده‌ایم که تزریق چربی یک عمل زیبایی کم عارضه با نتایج قابل قبول برای از بین بردن خط اخم است؛ اما درباره عوارض ریز و درشتی که تزریق چربی برای متقاضیان به همراه دارد اطلاعاتی ارائه نکرده‌ایم. در این بخش قصد داریم عوارض کوتاه‌مدت و بلندمدتی که به خاطر اشتباهات پزشکی در تزریق چربی برای خط اخم رخ می‌دهد را بررسی کنیم.

    • تورم، کبودی و خارش ناحیه تزریق چربی
    • احتمال بروز خونریزی یا عفونت ناحیه تزریق چربی
    • احساس درد خفیف یا شدید در محل تزریق
    • احتمال برداشت یا تزریق چربی زیاد و نیاز به تخلیه چربی

    همچنین بخوانید : معرفی روش‌های طبیعی و درمانی برای برجسته کردن گونه‌ها

    نکات مهم دوران نقاهت پس از تزریق چربی برای خط اخم

    برای کاهش عوارض تزریق چربی به خط اخم” باید نکاتی که پزشکان برای دوران نقاهت این عمل زیبایی در نظر می‌گیرند را به خوبی رعایت کنید. چون با رعایت موارد ذکر شده می‌توانید بهترین نتیجه را از تزریق چربی بگیرید و به ماندگاری بالای آن کمک کنید. در ادامه مهم‌ترین مواردی که برای دوران نقاهت پس از تزریق چربی برای خط اخم ارائه شده است را آورده‌ایم:

    • به هیچ عنوان محل تزریق را لمس نکنید، نخارانید یا فشار ندهید.
    • از ماساژ دادن چشم‌ها، پیشانی یا اطراف محل تزریق بپرهیزید.
    • برای مشخص شدن نتیجه نهایی تزریق چربی باید صبور باشید تا عوارض کوتاه‌مدت آن برطرف شود و چهره واقعیتان و تغییرات آن را ببینید.
    • مصرف الکل و دخانیات حداقل تا دو هفته بعد از عمل ممنوع است.
    • تا سه هفته نباید داروهای رقیق‌کننده خون و گیاهان دارویی یا مکمل‌های مختلف را مصرف کنید.
    • حتماً آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای مسکن تجویز شده را به موقع مصرف کنید. این داروها درد تزریق و برداشت چربی را برایتان قابل تحمل کرده و از بروز عفونت پیشگیری می‌کند.
    • تا زمانی که پزشک اجازه نداده در استخر، سونا و حمام پر از بخار حاضر نشوید.
    • بلافاصله بعد از تزریق دوش نگیرید و صورتتان را با شوینده‌های متفرقه نشویید.
    • به هیچ عنوان روی صورتتان نخوابید و به ناحیه تزریق فشار وارد نکنید.
    • بهتر است زیر سرتان دو بالشت بگذارید تا سر بالاتر از بدن باشد. با این کار می‌توانید به کاهش التهاب و ورم پس از تزریق چربی کمک کنید.
    • از حضور در برابر نور آفتاب و محل‌های گرم بپرهیزید.
    خط-اخم
    خط-اخم

    میزان ماندگاری تزریق چربی برای خط اخم چقدر است؟

    ماندگاری تزریق چربی در مرحله اول نسبتاً کم است. چون بخش زیادی از چربی تزریق شده توسط پوست جذب می‌شود؛ اما با تکرار تزریق‌ها می‌توانید روی ماندگاری بالاتر آن حساب کنید. البته تاثیر میزان مهارت متخصص و مقدار چربی تزریق شده در هر مرحله را نمی‌توان روی ماندگاری این عمل زیبایی نادیده گرفت! اگر پزشکی که انتخاب می‌کنید حرفه‌ای و باتجربه باشد، خیالتان از بابت تزریق چربی به موقع و به اندازه مناسب راحت است.

    در کنار این دو مورد، سبک تغذیه و متابولیسم شما است که می‌تواند روی ماندگاری تزریق چربی به خط اخم موثر واقع شود. هر چقدر متابولیسم و چربی سوزی فرد بالاتر باشد، احتمال اینکه فاصله جلسه‌های تزریق کوتاه‌تر شود و چربی تزریق شده ماندگاری کمتری داشته باشد وجود دارد. در نهایت، این مراقبت‌های دوران نقاهت است که می‌تواند مدت زمانی که چربی می‌تواند روی پوست باقی ماند را مشخص کند. اگر همه نکات را به خوبی رعایت کنید و شرایط بدنی مناسبی داشته باشید، میزان ماندگاری چربی تزریق شده می‌تواند به دو تا سه سال هم برسد.

     

    هزینه تزریق چربی برای خط اخم چقدر است؟

    روش‌های زیادی برای جوان‌سازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌های پوستی وجود دارد و قیمتی که برای هرکدام از آن‌ها تعیین می‌شود با سایر روش‌ها تفاوت دارد. برای تزریق چربی هم این موضوع وجود دارد. البته علاوه بر اینکه نوع عمل زیبایی می‌تواند روی هزینه آن تاثیر داشته باشد، در این روش باید میزان چربی برداشتی، روش برداشت چربی، نحوه تزریق آن، سن متقاضی، امکانات کلینیک، تجربه و تخصص متخصص و… را هم برای تخمین زدن قیمت نهایی “تزریق چربی به خط اخم” در نظر گرفت.

    برای دریافت قیمت هزینه نهایی تزریق چربی می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کلینیک VIP تهران استفاده کنید. مشاورین ما قیمت نهایی این عمل زیبایی را با توجه به شرایطی که دارید اعلام می‌کنند.

     

    سوالات متداول تزریق چربی برای خط اخم+ جواب‌های تخصصی

    1) تزریق بوتاکس یا تزریق چربی به خط اخم؟

    علاوه بر تزریق چربی می‌توانید از روش‌هایی مانند بوتاکس هم برای از بین بردن خط اخم خودتان استفاده کنید. بوتاکس به صورت موقتی عضلات صورت را فلج می‌کند و با این روش از چین افتادن صورت و پیشانی پیشگیری می‌کند؛ اما در نهایت تاثیر خاصی روی کلاژن سازی پوست و بهتر شدن پوست ندارد. در صورتی که تزریق چربی به خاطر اینکه از جنس خود بدن است باعث طبیعی شدن چهره و بهتر شدن پوست صورت می‌شود. همچنین افراد زیادی به سم بوتاکس واکنش نشان می‌دهند و حساسیت دارند، در صورتی که برای تزریق چربی این مشکل وجود ندارد.

     

    2) برای تزریق چربی خط اخم سن مهم است؟

    با توجه به اینکه چربی بدن خود فرد برای تزریق استفاده می‌شود، معمولاً محدودیت سنی خاصی برای انجام این عمل زیبایی وجود ندارد؛ اما پزشکان توصیه می‌کنند که متقاضیان بالای 18 سال تزریق چربی را انجام دهند.

     

    3) چطور پزشک مناسب تزریق چربی خط اخم را پیدا کنیم؟

    برای انتخاب پزشک مناسب تزریق چربی باید به سابقه پزشک، تخصص پزشک، نمونه کارهای قبلی وی و نظر مشتریانش توجه داشته باشید. همچنین با توجه به کلینیک محل کار پزشک هم می‌توانید کیفیت کار وی را بررسی کنید. در صورتی که پزشک در کیلینک معتبری فعالیت دارد، یک امتیاز مثبت نسبت به سایر همکارانش خواهد داشت.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند