بهترین-زمان-اصلاح-ابرو-بعد-از-کاشت-چه-وقت-است؟

بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت چه وقت است؟

تصور کنید فردی از بدو تولد با ابروهای نازک و کم‌پشت متولد شده یا اینکه به خاطر بیماری، افزایش سن و… ابروهایش را از دست داده، این فرد ممکن است خودش را هر روز با دوستان و آشنایان خودش که ابروهای کمانی و پرشت دارند مقایسه کند. این مقایسه می‌تواند تاثیر منفی روی روحیه فرد داشته باشد. به همین خاطر هست که لوازم‌آرایشی‌های مختلف مانند مداد ابرو و سایه ابرو تولید شدند.

حتی بعضی از افراد برای اینکه ابروهایشان دائم پاک نشوند به سراغ تتو یا عمل‌های زیبایی که با جوهر روی پوست تار ابرو می‌کشند می‌روند؛ اما ابروهای طبیعی خود فرد کجا و ابروهایی که به واسطه جوهر و تزریق و آرایش آماده می‌شود کجا!با توجه به این نیاز، پزشکان به سراغ کاشت ابرو از طریق فولیکول‌های مو خود متقاضی رفته‌اند. در این روش بانک موی خودتان اهدا کننده موهای تک تار برای کاشت ابرو هست.

البته پزشکان می‌توانند از نواحی اطراف گوش هم موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو را بردارند. با وجود اینکه ابروهای کاشت شده مانند ابروهای خود فرد هستند و به خوبی رشد می‌کنند، اما اصلاح ابرو بعد از کاشت باید با دقت بیشتری انجام شود. بعضی مواقع ممکن است پزشک با توجه به شرایط متقاضی و استقامت فولیکول‌های وی، اصلاح ابرو را صلاح نداند و متقاضی فقط بتواند ابروهایش را با قیچی کوتاه کند و مرتب نگه دارد.

اگر حالت دادن به ابروهای تازه کاشت شده برایتان مهم است و می‌خواهید درباره امکان اصلاح کردن ابروها پس از کاشت اطلاعات کسب کنید، با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه باشید.

معرفی روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت

قبل از اینکه برای برداشتن و اصلاح ابروهای تازه جوانه‌زده خودتان اقدام کنید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که رشد ابرو به سختی و در زمان طولانی انجام می‌شود. اگر ابروهای خودتان را بردارید، فولیکول‌های آن‌ها توانایی تولید موهای جدید را دارند؛ اما برای ابروهای جدید ممکن است فولیکول‌ها هنوز قدرت کافی برای تولید دوباره مو را نداشته باشند و ابروهای زیبا و پرپشتتان به ابروهای تنک، خالی و نازک تبدیل شوند. برای اینکه راه “اصلاح ابرو بعد از کاشت” و حالت دادن آن‌ها پس از کاشت را یاد بگیرید، بهترین روش‌هایی که برای این کار وجود دارد را در ادامه ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    نمونه-کاشت-ابرو-در-تهران
    نمونه-کاشت-ابرو-در-تهران

    استفاده از قیچی برای کوتاه کردن و حالت دادن ابروها

    پر بودن ابروها به خودی خود زیبا است و می‌توانید بدون برداشتن آن‌ها چهره زیبایی داشته باشید؛ اما در صورتی که هر کدام از موهای ابروهایتان یک اندازه داشته باشد، حالتی شلخته و نامنظم ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث خشمگین و عصبانی به نظر رسیدن چهره شما شود. به همین خاطر است که به عنوان اولین انتخاب برای اصلاح ابروها پس از کاشت به سراغ استفاده از قیچی رفته‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    با کمک قیچی می‌توانید ابروهای کاشت شده که نامنظم رشد کرده‌اند را مرتب کنید و اصلاح ابرو بعد از کاشت را انجام دهید. حتماً برای کوتاه کردن ابروهای جدیدتان یک قیچی تیز انتخاب کرده و این کار را با صبر و دقت انجام دهید. در غیر این صورت ممکن هست گرافت­های مو به قیچی گیر کنند و از جای خودشان خارج شوند.

    برای اینکه موهای تازه ابرو از حالت شوک خارج شوند و بتوانید به راحتی آن‌ها را حالت دهید، بهتر هست یک تا دو ماه به آن‌ها زمان بدهید. پس از این بازه زمانی ریسک آسیب وارد شدن به تار ابروها موقع استفاده از قیچی کمتر خواهد شد.

     

    اصلاح ابروهای کاشت شده با کمک تیغ

    اگر ابروهای ریزی که در پایین یا بالای ابروی اصلیتان رشد کرده‌اند شما را آزار می‌دهند و به دنبال راهی هستید که ابروهایتان را کادری و زیبا کنید، تیغ یکی از بهترین ابزارها برای این کار است. با کمک تیغ می‌توانید اطراف ابروهایتان را بتراشید و ابروهایتان را حالت دهید.

    تیغ موها را از ریشه نمی‌کند و فقط مو را از روی سطح پوست جدا می‌کند. البته برای کسانی که کاشت انجام داده‌اند این کار باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود. چون فشار وارد کردن به نواحی کاشت ابرو یا اشتباه کردن در استفاده از تیغ می‌تواند به فولیکول‌های جدیدی که کاشت شده‌اند صدمه بزند.

     

    استفاده از موچین برای اصلاح ابروها

    موچین ابروها را از ریشه می‌کند و ممکن است اصلاح موهای کاشت شده ابرو با آن، منجر به خالی شدن دوباره این ناحیه شود. البته اگر می‌توانید موهای قدیمی با موهای جدید را جدا کنید، می‌توانید برای برداشتن موهای خود ابرو از موچین استفاده کنید.

    پس از کاشت تا زمانی که پزشک اجازه نداده حق استفاده از موچین را برای اصلاح ابرو بعد از کاشت ندارید. چون موچین زخم ایجاد می‌کند و همین زخم می‌تواند بستری برای ایجاد عفونت در ناحیه کاشت و صدمه وارد شدن به ریشه فولیکول‌های جدید باشد.

    استفاده از وکس برای اصلاح ابروهای جدید

    کسانی که می‌خواهند تمام موهای ریز و درشت زیر ابروها و صورتشان را بردارند و صورتی صاف و ابروهایی زیبا داشته باشند، به سراغ وکس می‌روند. در این روش هم موهای صورت و ابرو از ریشه در می‌آیند تا اثری از رد پای آن‌ها روی پوست باقی نماند. به همین دلیل هست که پزشکان توصیه می‌کنند تا چند ماه اول کاشت ابرو از وکس برای اصلاح آن‌ها استفاده نکنید.

    برای استفاده از وکس پس از اجازه پزشک، باید یک فرد متخصص در این زمینه را انتخاب کنید. چون آرایشگرهای ناوارد و تازه‌کار به موهای تازه کاشت شده صدمه وارد می‌کنند و باعث تغییر نتیجه کاشت ابرو می‌شوند. اگر می‌خواهید اصلاح ابرو کاشت شده را با وکس انجام دهید، حتماً به مراکزی مراجعه کنید که تجربه و نمونه کار کافی در این زمینه دارند.

     

    کمک گرفتن از بند برای اصلاح ابرو بعد از کاشت

    بند انداختن صورت و ابروها قدیمی‌ترین روشی است که برای تمیز کردن و صاف کردن صورت و باز کردن چهره استفاده می‌شود. این روش تک تک ابروها را از ریشه می‌کند و حالتی که می‌خواهید را به ابروهایتان می‌دهد. با وجود اینکه بند انداختن صدمه جدی برای ابروهای طبیعی ندارد، اما موقع استفاده از آن برای ابروهای کاشت شده باید دقت کنید. چون کوچک‌ترین فشاری می‌تواند به ابروهای جوانتان صدمه بزند و دیگر امکان رشد آن‌ها وجود نداشته باشد.

    بهتر است تا چند ماه بعد از پیوند از این روش برای اصلاح ابرو بعد از کاشت” استفاده نشود، تا موهای جدید در جای خودشان محکم شوند. البته پزشکان توصیه می‌کنند که متقاضیان کاشت ابرو تا حد امکان از کندن موهای ابرو از ریشه اجتناب کنند. چون هر چقدر این کار بیشتر تکرار شود، ابروها کم‌پشت‌تر و خالی‌تر می‌شوند.

    توصیه میکنیم این مقاله  مطالعه کنید: کاشت ابرو نی نی سایت پاسخ به سوالات کاربران در مورد کاشت ابرو در نی نی سایت

    لیزر موهای زائد ابرو

    علم پیشرفت کرده و به همان نسبت روش‌های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد صورت ایجاد شده است. یکی از این روش‌ها که می‌تواند برای از بین بردن موهای صورت و بدن استفاده شود، لیزر است. لیزر درمانی باعث فریز فولیکول‌های مو شده و جلوی رشد موهای زائد را می‌گیرد. همچنین با چند جلسه لیزر درمانی می‌توانید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید و نیازی به تحمل درد اصلاح یا استفاده از تیغ نخواهید داشت.

    با وجود اینکه لیزر درمانی برای همه افراد یک روش مناسب و کم‌خطر محسوب می‌شود، اما کسانی که کاشت ابرو انجام داده‌اند به هیچ عنوان نباید از این روش استفاده کنند. چون لیزر جلوی فعالیت فولیکول‌های جوان را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که ابروهایتان خوش‌حالت و پر شوند. اگر لیزر درمانی را برای اصلاح ابرو بعد از کاشت انجام دهید، به احتمال زیاد دوباره ابروهایتان کم‌پشت و نازک می‌شود و مجبور هستید برای رشد مجدد آن‌ها کاشت ابرو را دوباره انجام دهید.

    کلینیک کاشت ابرو دائمی
    کلینیک کاشت ابرو دائمی

    بهترین روش اصلاح ابروها بعد از کاشت کدام است؟

    بعد از کاشت ابرو بهترین روشی که می‌توانید برای مرتبط کردن آن‌ها استفاده کنید کمک گرفتن از قیچی و تیغ است. البته در این حالت هم دقت داشته باشید تا فولیکول‌های مو صدمه نبینند و کشیده نشوند. اگر به سراغ اصلاح با بند، موچین وکس و… بروید، امکان دارد که از ریشه درآوردن فولیکول‌ها باعث از بین رفتن ریشه موهای تازه کاشت شده شود و دیگر ابروهایتان درنیاید. کسانی که با این مشکل مواجه می‌شوند، تنها در صورت امکان کاشت مجدد ابرو می‌توانند دوباره چهره‌ای زیبا و ابروهای پرپشت داشته باشند.

    چند وقت پس از کاشت ابروها می‌توان آن‌ها را اصلاح کرد؟

    بعضی از افراد به محض کاشت ابرو تصور می‌کنند که دیگر این ابروها طبیعی هستند و می‌توانند به راحتی آن‌ها را اصلاح کنند و مدل دهند. یکی از دلایل این موضوع بلند بودن تارهای پیوندی و شبیه بودن آن‌ها به تارهای ابرو واقعی خود فرد است. در صورتی که به هیچ عنوان تا 10 روز اول که پوست هنوز در اثر ایجاد سوراخ‌های کاشت زخم است و فولیکول‌ها سر جای خودشان محکم نشده‌اند نباید برای این کار اقدام کنید.

    توصیه می‌شود که حداقل تا سه تا چهار هفته اول پس از کاشت از دست‌کاری و اصلاح ابروهای کاشت شده بپرهیزید. چون در این دوران تار موها به تازگی جابجا شده‌اند و هنوز دچار شوک هستند. همچنین ریشه فولیکول‌های جوان هنوز هم سست است و ممکن است صدمه جدی به آن وارد شود. نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد، بروز خونریزی یا ایجاد کبودی در ناحیه کاشت است. با توجه به حساسیتی که این ناحیه پس از پیوند ابرو دارد، بهتر است اصلاح ابرو بعد از کاشت را به زمان دیگری موکول کنید.

    تاثیر نحوه کاشت ابرو روی ماندگاری آن

    این روزها کلینیک‌های زیبایی زیادی کاشت ابرو را انجام می‌دهند. در بعضی از این مراکز پزشک‌های متخصص و حرفه‌ای برای انجام این کار حضور دارند و می‌توانند با کمک جدیدترین متدهای روز دنیا، بهترین کاشت ابرو را برای متقاضیان انجام دهند. در بعضی دیگر از مراکز، پزشکان عمومی با دانش ابتدایی و غیرحرفه‌ای خدمات پیوند ابرو را ارائه می‌دهند و نتیجه آن به هیچ عنوان قابل‌قبول نخواهد بود.

    پزشکان متخصص با توجه به اهمیتی که زاویه‌سازی ابروها موقع کاشت دارند و استقامت موهای تک تار، به سراغ گرافت­هایی از بانک مو می‌روند که بهترین گزینه برای پیوند ابرو هستند. این موها پس از کاشت به خوبی در محل مورد نظر قرار می‌گیرند و رشد آن‌ها مانند موهای خود ابرو خواهد بود. به همین دلیل است که توصیه می‌شود کاشت ابرو را در مراکز متفرقه انجام ندهید.

    کلینیک زیبایی VIP تهران با سابقه بیش از 15 ساله و بهره‌مندی از کادر متخصص و حرفه‌ای در این زمینه، خدمات کاشت ابرو را با بهترین کیفیت و بالاترین تراکم و زیبایی به متقاضیان ارائه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات پیوند ابرو و مطرح کردن پرسش‌هایی از قبیل زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت”، می‌توانید با مشاورین ما در واتساپ در ارتباط باشید.

    سوالات متداول اصلاح ابروهای پیوند شده + جواب‌های تخصصی

    1) آیا می‌توانیم با نخ ابروهایمان را اصلاح کنیم؟
    استفاده از نخ برای اصلاح ابروهای کاشت شده بعد از شش ماه اشکالی ندارد. با این وجود به خاطر اینکه در برداشتن ابروها موها از ته کنده می‌شوند، احتمال اینکه دوباره موهای ابروهایتان کم شود وجود دارد.

     

    2) زمان مناسب اصلاح ابرو با قیچی بعد از کاشت چه وقت است؟
    حداقل زمانی که برای اصلاح ابروها پس از پیوند در نظر گرفته شده 90 روز است. البته با توجه به تنوع روش‌های کاشت ابرو و شرایط متقاضیان، باید حتماً برای این موضوع با پزشک معالجتان مشورت کنید.

     

    3) امن‌ترین وسیله برای اصلاح ابروهای کاشت شده چیست؟
    برای اینکه ابروهای جوان صدمه نبینند و همیشه بتوانید از نعمت داشتن ابروهای زیبا و پرپشت برخوردار باشید، توصیه می‌شود که از تیغ یا قیچی برای مرتب کردن ابروهای کاشت شده استفاده کنید و کمتر به سراغ نخ و موچین و… بروید.

     

    4) آیا هم‌زمان با اصلاح ابروها می‌توان آن‌ها را رنگ کرد؟
    برای رنگ کردن ابروها شرایط متفاوتی با اصلاح آن‌ها وجود دارد. اگر تازه ابرو کاشته‌اید، حداقل  6 ماه باید صبر کنید تا امکان رنگ کردن آن‌ها را داشته باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند