هر آنچه قبل از کاشت ابرو باید بدانید

هر آنچه باید قبل از کاشت ابرو بدانید

اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو چیست؟ تا به حال به ابروهایتان در آینده نگاه انداخته اید؟ آیا از فرم و حالت آن‌ها راضی هستید؟ تعداد تار موهای ابروهایتان تراکم کافی برای اینکه آن‌ها را به صورت‌های مختلف حالت دهید دارد؟

اگر پا به سن گذاشته‌اید یا مادر زادی ابروهای باریکی دارید، به احتمال زیاد بارها به ذهنتان رسیده است که چطور می‌توان ابروها را پرتراکم‌تر کرد! این سؤال در زمان‌های قدیم جوابی نداشت و از گذشته‌های دور تا امروز روش‌هایی مانند سیاه کردن جای ابروها با زغال، استفاده از مداد ابرو، تتو و حتی میکروبلندینگ برای جبران این مشکل استفاده شده است.

اما این روش‌ها همه موقتی هستند و نمی‌توانند جای ابروی طبیعی و واقعی را برای شما بگیرند. وقتش رسیده به جای استفاده از روش‌های سنتی به سراغ کاشت ابرو بروید. در کاشت ابرو از موهای خود فرد استفاده می‌شود و پزشک تار موها را مطابق زاویه مناسب برای ابرو در محل مشخص شده کاشت می‌کند. به همین دلیل کسانی که در کلینیک VIP خدمات کاشت ابرو را دریافت می‌کنند هیچ تفاوتی با کسانی که مادرزادی ابروهای پرپشت و زیبا دارند نخواهند داشت.

 

اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو

برای کاشت ابرو باید ابتدا مقدمات این عمل زیبایی را آماده کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو را بیان کنیم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    کاشت-ابرو-تضمینی
    کاشت-ابرو-تضمینی

    1) عدم استعمال دخانیات

    استعمال دخانیات روی سلامتی و سرعت گردش خون شما تأثیر قابل توجهی دارد. برای کاشت ابرو هم این موضوع بسیار مهم است. حداقل یک ماه قبل از کاشت ابرو نباید هیچ دخانیاتی از جمله سیگار و قلیان مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این صورت ممکن است فرایند عمل و نتیجه کاشت قابل قبول نباشد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) عدم مصرف قرص ویتامین E و آسپرین

    اگر به دستور پزشک معالجتان ویتامین‌هایی مانند ویتامین E یا قرص آسپرین مصرف می‌کنید، توصیه می‌کنیم که حداقل 10 روز قبل از عمل مصرف این داروها را متوقف کنید؛ زیرا ویتامین E و آسپرین هر دو موجب رقیق شدن خون می‌شوند و ممکن است حین کاشت ابرو خونریزی شدیدی رخ دهد. این موضوع را حتماً به عنوان “اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو” در نظر داشته باشید.

    3) عدم مصرف مشروبات الکلی

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که مصرف مشروبات الکلی دارد، رقیق شدن بی‌اندازه خون است. به همین دلیل به عنوان اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو توصیه می‌شود که حداقل دو هفته قبل از مراجعه به کلینیک vip، مصرف مشروبات الکلی را متوقف کنید.

     

    4) مشاوره با پزشک متخصص

    حتماً قبل از کاشت ابرو باید خدمات مشاوره کلینیک VIP را دریافت کنید. پزشک معالج در جلسه مشاوره پرونده پزشکی شما را به دقت بررسی می‌کند. پس از بررسی پرونده مشخص می‌شود که شما امکان کاشت ابرو را دارید یا خیر! همچنین پزشک درباره مراحل کاشت ابرو، دوران نقاهت و مدل‌های کاشت ابرو با مراجعه‌کننده صحبت می‌کند؛ بنابراین جلسه مشاوره این امکان را برایتان فراهم می‌کند که خدمات کاشت ابرو را به بهترین نحو و بدون مشکل دریافت کنید.

    با توجه به اینکه طرح ابرو قبل از کاشت بررسی و توسط متقاضی و پزشک تأیید می‌شود، نتیجه کاشت ابرو هم رضایت‌بخش‌تر خواهد بود.

    نمونه-پیوند-ابرو
    نمونه-پیوند-ابرو

    5) برنامه‌ریزی برای کاشت ابرو

    جالب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو برنامه‌ریزی برای این عمل زیبایی است. اگر برنامه داشته باشید، می‌توانید به موقع وقت کاشت ابرو را رزرو کرده و خدمات مشاوره را دریافت کنید. همچنین در صورتی که خارج از تهران ساکن هستید، حتماً باید برنامه‌ریزی کنید که یک روز قبل از کاشت در تهران باشید. روز عمل دوش بگیرید و در کلینیک حاضر شوید تا کاشت ابرو به بهترین نحو برای شما انجام شود.

    6) استراحت کافی روز قبل از کاشت

    اگر چه عمل زیبایی کاشت ابرو سرپایی است و نیاز به بیهوشی و بستری کردن ندارد، اما استرس و اضطراب شب قبل از کاشت مانند هر عمل زیبایی دیگری به سراغتان خواهد آمد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که شب قبل از کاشت ابرو به خوبی استراحت کنید، به نتیجه عمل فکر نکنید و خودتان را برای دور ماندن از افکار بیهوده سرگرم کنید. با کنترل استرس روز عمل هم احساس بهتری خواهید داشت.

    7) مصرف غذاهای سالم و مغذی

    مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار شب قبل از کاشت ابرو شما را بی‌خواب می‌کند. این بی‌خوابی باعث می‌شود که روز عمل خسته و خواب‌آلوده باشید و احساس خوبی نداشته باشید. همچنین مصرف غذاهای سنگین و چرب ممکن است موجب مسمومیت و حالت تهوع برایتان شود و مجبور باشید که کاشت ابرو را به تعویق بیندازید.

     

    به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند روز قبل از کاشت ابرو حتماً غذاهای سالم و مغذی مصرف کنید. اگر نوبت ظهر عمل دارید، صبحانه کامل بخورید و اگر نوبت شما برای عصر است، سعی کنید یک وعده غذایی سبک و مقوی برای ناهار خودتان انتخاب کنید. با مصرف غذای مناسب احساس شادابی موقع کاشت دارید و ضعف و … به سراغ شما نخواهد آمد.

    8) شناسایی محل کلینیک

    اگر تنها یک بار به کلینیک VIP مراجعه کرده‌اید یا تا به حال به صورت حضوری در این مرکز نبوده‌اید، حتماً به عنوان اقدامات لازم قبل از کاشت ابرو به شناسایی محل کلینیک هم توجه داشته باشید. چند روز قبل از عمل به محل مورد نظر بروید و آدرس را یادداشت کنید. چون اگر روز کاشت نتوانید محل کلینیک را شناسایی کنید، ممکن است زمان عمل را از دست بدهید و مجبور شوید زمان دیگری را برای دریافت این خدمات رزرو کنید.

    مراجعه به کلینیک قبل از کاشت ابرو

    9) عدم مصرف ماینوکسیدیل

    افراد زیادی برای درمان ریزش ابروهای خودشان از محلول ماینوکسیدیل استفاده می‌کنند. یک هفته قبل از کاشت ابرو مصرف این دارو را متوقف کنید. در صورتی که پس از کاشت نیاز به مصرف این دارو یا داروهای مشابه داشته باشید، پزشک معالج آن را برایتان تجویز خواهد کرد.

    چرا برای کاشت مو به کلینیک VIP مراجعه کنیم؟

      • کلینیک vip تهران یکی از بهترین مراکز کاشت و پیوند مو در ایران محسوب می‌شود.
      • کلینیک vip تهران بیش از ۱۵ سال سابقه دارد.
      • کلینیک vip زیر نظر پزشک متخصص و با همکاری تیم مجرب فعالیت می‌کند.
      • کلینیک تخصصی vip از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی دارد.
      • امکان کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش FUT
      • کاشت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان کاشت ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱ تماس بگیرید. در صفحه کاشت ابرو، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید نتیجه طبیعی کار درخواست‏ کنندگان قبلی را مشاهده کنید و در صورت تمایل فرم مشاوره مندرج در صفحه را تکمیل نمایید تا مشاوران کلینیک با شما تماس بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند