درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش جدیترین و بهترین متد دنیا

درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش جدیترین و بهترین متد دنیا

درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش امکان‌پذیر است؟ افتادگی پلک بالا یا پایین مشکلی است که اغلب مواقع در اثر افزایش سن بروز می‌کند. البته عده‌ای به دلایل موروثی یا ابتلا به بیماری خاصی دچار افتادگی پلک یا پف آلودگی پلک می‌شوند. اگر برای درمان افتادگی پلک و پف پلک به دنبال روش‌های درمان طبیعی هستید، بی‌شک ورزش کردن یکی از انتخاب‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد. با توجه به این درمان افتادگی پلک با ورزش یکی از بی‌خطرترین و ساده‌ترین روش‌ها برای این کار است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش

برای درمان افتادگی پلک‌هایتان با ورزش این روش ها وجود دارد:

مرحله شروع-گرم کردن پلک‌ها

قبل از شروع ورزش درمانی برای افتادگی پلک‌ها باید ابتدا آن‌ها را گرم کنید؛ بنابراین برای شروع باید دست‌هایتان را خوب با آب و صابون بشویید و ماساژ دادن پلک‌هایتان را شروع کنید. چند دقیقه این کار را انجام دهید تا پلک‌ها و چشم‌هایتان خوب گرم شوند و آماده انجام حرکات ورزشی مورد نظر باشند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    هزینه-درمان-افتادگی-پلک
    هزینه-درمان-افتادگی-پلک

    روش اول: پلک زدن

    اولین روش درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش، پلک زدن است. در این حالت توصیه می‌شود که عضلات پلک‌ها را منقبض کرده و به مدت یک دقیقه سریع پلک بزنید. سپس پلک زدن را به آرامی و با قدرت بیشتری برای دقیقه دوم انجام دهید. در حالت دوم باید به عضلات چشم‌هایتان فشار بیاورید تا تقویت شوند.

     

    روش دوم: تحریک عضله‌های چشمی

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش باید به دنبال راهی برای تقویت عضلات این ناحیه باشید. یکی از بهترین روش‌هایی که برای تقویت عضلات چشم‌ها وجود دارد، ماساژ دادن سریع پلک‌ها و اطراف چشم‌ها است. با این روش عضلات اطراف چشم‌ها و پلک‌ها تحریک می‌شوند و می‌توانید تأثیر آن را روی کاهش افتادگی پلک‌هایتان مشاهده کنید.

    روش سوم: تمرین لیفت ابرو

    می‌توانید از ورزش‌هایی که شبیه لیفت ابرو هستند هم کمک بگیرید. در این حالت باید انگشت‌های خودتان را زیر ابروهایتان قرار دهید و با انگشتانتان پلک‌هایتان را سمت بالا بکشید. میزان کشیدگی باید به اندازه‌ای باشد که به پلک‌ها فشار بیاورد. هم‌زمان با این کشیدگی به چشم‌هایتان فشار وارد کنید که پلک‌هایتان بسته بماند. این کار را هر روز سه مرتبه و به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

    روش چهارم: کشش پلک‌ها

    برای “درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش” می‌توانید از کشش آن‌ها نیز استفاده کنید. در این روش انگشتان خودتان را بالای ابروهایتان قرار دهید و به سمت بالا بکشید. در حین بالا بردن ابروهایتان سعی کنید که چشم‌های خودتان را بسته نگه دارید تا به عضلات پلک‌ها فشار وارد شود. هر روز 10 بار و به مدت 10 ثانیه این کار را تکرار کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “درمان افتادگی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    روش پنجم: یوگای چشم

    همان‌طور که انجام ورزش یوکا تأثیر قابل توجهی روی افزایش قدرت بدنی دارد، یوگای چشم که به عنوان تمرین تراتاکا شناخته می‌شود هم می‌توان تا حد قابل توجهی روی تقویت چشم‌ها و عضلات اطراف آن‌ها مؤثر باشد. روش‌های مختلفی برای یوگای چشم وجود دارند که متداول‌ترین آن‌ها عبارتند از:

    • روشن کردن یک شمع و نگاه کردن به آن تا زمانی که چشم‌هایتان اشک بزند و خسته شود.
    • خوابیدن به پشت و خیره شدن به سقف، سپس نگاه کردن به سمت شانه چپ بدون حرکت دادن سر، بعد نگاه نکردن به سمت شانه راست بدون حرکت دادن سر
    نمونه-بلفاروپلاستی-در-تهران
    نمونه-بلفاروپلاستی-در-تهران

    روش ششم: پوشاندن چشم‌ها

    یکی از روش‌های درمان افتادگی پلک‌ها مخصوصاً برای کودکان، پوشاندن چشم سالم برای ساعت‌های مشخصی از روز است. در این حالت پزشکان به مدت 2 ساعت روی چشم سالم را می‌پوشانند تا تمام فعالیت‌های بینایی فقط به یک چشم محدود شود. با این روش فشار بیشتری به چشمی که افتادگی دارد وارد می‌شود و عضلات آن تقویت می‌شوند. به همین دلیل است که این روش هم جز درمان افتادگی پلک و پف پلک با ورزش قرار دارد.

    روش هفتم: قرار دادن انگشتان به حالت C در اطراف چشم‌ها

    در این روش باید انگشتان خودتان را به حالت C در اطراف چشم‌ها قرار دهید. انگشت اشاره شما باید روی پلکتان قرار بگیرد و انگشت شصتتان روی گونه باشد. حال با دو انگشت اطراف پلک‌ها را بکشید و نگه دارید. این روش را چند بار در روز و هر بار به مدت 10 ثانیه انجام دهید.

    آیا ورزش برای درمان افتادگی پلک جوابگو است؟

    با توجه به اینکه حرکت‌های ورزشی تنها موجب تقویت عضلات اطراف چشم‌ها و کشیدگی بهتر پوست این ناحیه می‌شود، تنها افرادی که افتادگی پلک کمی دارند از آن‌ها جواب می‌گیرند. در حقیقت این روش بیشتر از افتادگی پلک‌ها پیشگیری می‌کند تا این مشکل را درمان کند.

    کسانی که افتادگی پلک شدیدی را تجربه می‌کنند، باید به سراغ روش‌های درمانی قوی‌تر مانند بلفاروپلاستی بروند. در این روش پزشک پوست اطراف پلک‌ها را باز می‌کند، عضلات و چربی جمع شده در این ناحیه را بر می‌دارد، سپس پوست‌های اضافی را برش زده و بخیه میزند. با توجه به اینکه کلیه بافت‌های مؤثر در افتادگی پلک در این روش برداشته می‌شوند، بلفاروپلاستی نتیجه قابل توجهی در درمان افتادگی پلک‌ها دارد.

    درمان-افتادگی-پلک
    درمان-افتادگی-پلک

    چرا بلفاروپلاستی پلک توسط متخصص پلک در کلینیک VIP

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از وزارت بهداشت مجوز دارند. کلینیک vip مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه است. این کلینیک به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر یکی از بهترین جراحان پلک کشور فعالیت می‌کند.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد.
      • بلفاروپلاستی پف پلک بالا و لیف ابرو را هم‌زمان و در یک روز انجام می‌دهد.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip درد و خون‌ریزی نداشته و هیچ نیازی به بیهوشی هم ندارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند.

    آیا شما کاندید مناسب “درمان افتادگی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند