علت-قرمزی-سر-بعد-از-کاشت-مو

علت قرمزی سر بعد از کاشت مو چیست؟

ریزش مو در هر سنی می‌تواند به سراغتان بیاید. دلیل ریزش مو برای هر فردی متفاوت هست. بعضی از افراد با بالا رفتن سن احساس کم‌پشت شدن در موهایشان می‌کنند. در نقطه مقابل کسانی هستند که ریزش موی ژنتیکی دارند و در همان اوایل جوانی شاهد کم‌پشت شدن موهای جلو یا وسط سرشان هستند. تفاوتی ندارد که به چه دلیلی موهایتان را از دست داده‌اید! وقت آن است که به دنبال راهی برای جبران وسعت طاسی سرتان باشید در این مقاله میخواهیم به قرمزی سر بعد از کاشت مو بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

اغلب کسانی که ریزش مو دارند برای پوشاندن وسعت طاسی سرشان به پوستیژ یا موی مصنوعی که شبیه کلاه‌گیس فکر می‌کنند. البته بعضی از افراد ترجیح می‌دهند این مشکل را بپذیرند و سایر موهایشان را هم بتراشند و چهره‌ای داشته باشند که انگار از بدو تولد بدون مو بوده است. تمام این راه‌ها موقتی هست و نمی‌تواند زیبایی چهره‌تان را به شما برگرداند. تنها روشی که می‌توانید برای جبران وسعت طاسی و رشد دوباره موهایتان روی آن حساب کنید کاشت مو است.

در کاشت مو از فولیکول‌های بانک مو برای کاشت استفاده می‌شود و بعد از دوران نقاهت، شاهد رشد موهایی پرپشت و زیبا خواهید بود که طبیعی هستند. البته در طول دوران نقاهت مشکلاتی مانند قرمزی سر بعد از کاشت مو دیده می‌شود که متقاضیان این عمل زیبایی را نگران می‌کند. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند سر بی‌مو داشته باشند تا اینکه پوست سرشان پر از لکه‌های قرمز و ملتهب باشد. اگر شما هم جز این گروه هستید با کلینیک VIP تهران همراه باشید و درباره علت این قرمزی و میزان ماندگاری آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

دلیل قرمزی سر بعد از کاشت مو

برای اینکه دلیلی قرمزی سر بعد از کاشت مو را پیدا کنیم نیاز هست که ابتدا مراحل این عمل زیبایی را بدانیم. در تمام روش‌های کاشت مو به روش‌های دستی و اتوماتیک فولیکول‌ها از بانک مو برداشته می‌شوند، سپس سوراخ‌های ریزی در قسمت‌های پیوند فولیکول ایجاد می‌شود. پس از اینکه کاشت مو تکمیل شد، به دلیل سوراخ شدن سر پوست نواحی کاشت فولیکول‌های مو دچار قرمزی و التهاب می‌شود؛ بنابراین تمام کسانی که پیوند مو را انجام می‌دهند با این موضوع مواجه می‌شوند و نیازی نیست که نگران آن باشید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عوارض-کاشت-مو
    عوارض-کاشت-مو

    میزان ماندگاری قرمزی سر بعد از کاشت مو

    میزان ماندگاری قرمزی ناشی از کاشت مو برای افراد مختلف تفاوت دارد. با توجه به نوع روشی که برای پیوند موها انتخاب شده و شرایط پیوند ممکن هست بعضی از افراد فقط تا یک هفته شاهد قرمزی پوست سرشان باشند؛ اما برای بعضی دیگر از متقاضیان میزان ماندگاری قرمزی پوست و التهاب نواحی کاشت و برداشت فولیکول بیشتر است.

    اگر متقاضی داروهای روان کننده خون مصرف کرده باشد یا اینکه دخانیات و الکل استفاده کند، میزان ماندگاری قرمزی سر و زخم‌های ناشی از کاشت طولانی‌تر خواهد بود؛ اما برای افرادی که وضعیت سلامتی جسمانی خوبی دارند و برنامه غذایی سالمی را پس از کاشت در نظر گرفته‌ اند ماندگاری لکه‌های قرمز کوتاه‌تر از دیگران خواهد بود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    عوامل تاثیرگذار در افزایش قرمزی سر بعد از کاشت مو

    اگرچه قرمزی سر بعد از کاشت مو” برای تمام کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند دیده می‌شود. با این وجود شدت قرمزی برای افراد مختلف متفاوت هست. برای بعضی از افراد قرمزی سر پس از پیوند مو کم است و چند روز بعد از کاشت از بین می‌رود. برای گروهی دیگر شدت قرمزی زیاد است و عمیق بودن زخم‌ها باعث طولانی شدن این عارضه و طولانی‌تر شدن دوران نقاهت می‌شود.

    از جمله عواملی که در افزایش میزان قرمزی پوست سر بعد از کاشت تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • در صورت تخصص نداشتن پزشک سوراخ‌های عمیقی برای پیوند موها ایجاد می‌شود که باعث عفونت و خونریزی در سر و قرمزی و التهاب این ناحیه خواهد شد.
    • در صورتی که متقاضی به داروهای بی‌حسی و… حساسیت داشته باشد، احتمال افزایش شدت قرمزی سرش پس از کاشت وجود دارد.
    • کسانی که غذاهای چرب و شور مصرف می‌کنند بدن حساس‌تری نسبت به دیگران دارند. با تغییر رژیم غذایی می‌توانید میزان شدت قرمزی سر را بعد از کاشت کاهش دهید.
    • روشی که برای “کاشت مو” انتخاب می‌کنید هم می‌تواند قرمزی و التهاب نواحی کاشت و برداشت گرافت­های مو را شدیدتر کرده و دوران نقاهت طولانی کند.
    قرمزی-پوست-بعد-از-کاشت-مو
    قرمزی-پوست-بعد-از-کاشت-مو

    روش‌های کاهش قرمزی و التهاب سر پس از کاشت مو

    اگر چه مشاهده قرمزی سر بعد از کاشت مو طبیعی است و پس از یک تا دو هفته پس از عمل زیبایی برطرف می‌شود، اما پزشکان نکاتی را برای بهبود این عارضه و کاهش شدن التهابات سر توصیه می‌کنند. در ادامه نکاتی که می‌تواند شدت کبودی و قرمزی پس از کاشت را کاهش دهد ارائه کرده‌ایم.

    • بعد از کاشت در محیط‌های آلوده و پر از گردو خاک حضور نداشته باشید.
    • تا چند روز بعد کاشت در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
    • از لمس و خاراندن ناحیه کاشت بپرهیزید.
    • به محض مشاهده تورم، کبودی و قرمزی شدید و ادامه‌دار در ناحیه کاشت مو حتماً این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید.
    • بعد از پیوند مو تا یک ماه فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش نداشته باشید.
    • بعد از کاشت مو از سشوار و حوله زبر برای خشک‌کردن سرتان استفاده نکنید.
    • کرم‌ها و داروهای تجویزشده توسط پزشک متخصص را به موقع مصرف کنید.
    • آب فراوان بنوشید تا بدن هیدراته شود و پوست بهتر بتواند خودش را بازسازی کند.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    شدت قرمزی سر بعد از کاشت مو برای هر فردی ممکن هست کم یا زیاد باشد. اگر دخانیات مصرف می‌کنید یا در حال استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون هستید این قرمزی و التهاب مدت طولانی‌تری روی پوستتان می‌ماند. همچنین در صورتی که پزشک سوراخ‌های عمیقی برای کاشت ایجاد کند یا اینکه کلینیک انتخابی شما تجهیزات لازم برای کاشت مو طبق آخرین متدهای روز را نداشته باشد، عوارض ناشی از پیوند مو مانند قرمزی سر شدت بیشتری خواهد داشت.

    برای اینکه کاشت مو با کمترین عوارض و به بهترین نحو انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک VIP تهران مراجعه کنید. نمونه کارهای این مرکز زیبایی را می‌توانید در صفحه اینستاگرام آن مشاهده کرده و با آگاهی کامل برای پیوند مو کلینیک VIP را انتخاب کنید.*

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند