بلفاروپلاستی-با-لیزر

مراحل انجام بلفاروپلاستی با لیزر+مزایا و معایب

آیا انجام بلفاروپلاستی با لیزر ممکن است؟ این روش چه تفاوتی با جراحی پلک دارد؟ آیا تمام متقاضیان بلفاروپلاستی می‌توانند با کمک لیزر افتادگی پلک‌هایشان را برطرف کنند؟ با کیلینک VIP تهران همراه باشید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید.

افتادگی پلک یکی از مشکلات شایع در سنین بالا برای خانم‌ها و آقایان هست. هر چه سن بیشتر می‌شود، پوست خاصیت کشسانی خودش را از دست می‌دهد و افتادگی پوست بیشتر خواهد شد. به همین خاطر در اطراف پلک‌ها چین و چروک دیده می‌شود و پوست روی پلک به سمت روی چشم کشیده خواهد شد. این کشیدگی پوست و تجمع چربی‌ها و ضعیف شدن عضلاتی که پلک را بالا نگه می‌دارند، باعث می‌شود که پلک بالایی دچار افتادگی شوند.

البته در زیر پلک پایین هم به مرور چین‌های پاکلاغی و پف آلودگی دیده می‌شود. با افزایش افتادگی پلک، زاویه دید متقاضیان بلفاروپلاستی هم محدودتر می‌شود و همین موضوع علاقه آن‌ها را برای برطرف کردن این مشکل بیشتر خواهد کرد.

در گذشته پزشک با بریدن پوست‌های اضافی روی پلک یا زیر پلک و تخلیه چربی‌ها و عضلات افتادگی پلک‌ها را برطرف می‌کرد؛ اما این روزها لیزر درمانی امکان انجام این عمل زیبایی را بدون درد و خونریزی فراهم کرده است. اگر از عمل جراحی می‌ترسید و تا امروز به خاطر درد و خونریزی بلفاروپلاستی پلک‌هایتان را به تاخیر انداخته‌اید، وقت آن رسیده که با بلفاروپلاستی با لیزر و زیر و بم این عمل زیبایی بیشتر آشنا شوید.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    انجام بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

    “بلفاروپلاستی با لیزر” یک روش غیرتهاجمی برای برداشتن چربی‌ها و پوست‌های پلک بالا و پایین است. در این روش سوراخ‌های ریزی با کمک لیزر روی پلک ایجاد می‌شود. سپس پوست‌ها و چربی‌هایی که موجب افتادگی پلک شده‌اند برداشته می‌شوند. پس از اتمام عمل مجدداً از لیزر برای بستن زخم‌ها و سوراخ‌های ایجاد شده استفاده می‌شود.

    با توجه به اینکه سوراخ‌های ایجاد شده ریز و میلی‌متری هستند، دوران نقاهت پس از بلفاروپلاستی بسیار کوتاه هست. همچنین، در این روش هیچ خونریزی را تجربه نخواهید کرد و نیازی نیست که نگران برش خوردن پلک و کوتاه و بلند شدن پلک‌هایتان یا صدمه دیدن چشم باشید.

    بلفاروپلاستی-با-جراحی
    بلفاروپلاستی-با-جراحی

    آیا بلفاروپلاستی با لیزر برای درمان افتادگی پلک کافی است؟

    برای برداشتن پلک می‌توان از جراحی هم استفاده کرد. در این روش ابتدا پزشک روی پلک را برش میزند. سپس پوست اضافی روی پلک و چربی‌ها و عضلاتی که باعث سنگین شدن و افتادگی پلک می‌شوند را بر می‌دارد. در نهایت پلک با بخیه‌های ریز دوخته می‌شود. به تشخیص پزشک ممکن هست از بخیه‌های خود جذب برای بستن زخم روی پلک یا زیر پلک استفاده شود. این بخیه‌ها نیاز به کشیدن ندارند و به مرور در پوست جذب می‌شوند؛ اما در صورتی که بخیه خود جذب نباشد، باید در بازه زمانی مشخص شده برای کشیدن آن اقدام کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی با لیزر هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در بلفاروپلاستی با لیزر نیازی به بریدن پلک و بخیه زدن آن وجود ندارد.چون با کمک لیزر ضایعاتی که باعث افتادگی پلک شده‌اند سوزانده می‌شوند و پس از چند روز به مرور جای سوراخ‌هایی که برای سوزاندن ایجاد شده‌اند هم از بین می‌رود.

    انتخاب روش بلفاروپلاستی به تشخیص پزشک بستگی دارد. اگر میزان افتادگی پلکتان کم باشد، امکان دارد که پزشک فقط با کمک لیزر درمانی افتادگی را برطرف کند؛ اما برای کسانی که افتادگی پلکشان زیاد است، امکان دارد که بلفاروپلاستی معمولی یا جراحی پلک تجویز شود. البته بعضی مواقع پزشکان تلفیق دو روش را برای بهبود افتادگی پلک در نظر می‌گیرند.

    مراحل انجام بلفاروپلاستی با لیزر

    برای انجام بلفاروپلاستی با لیزر آماده هستید؟ در ادامه مراحل این عمل زیبایی را برای کسانی که نیاز به درمان افتادگی پلک دارند آورده‌ایم.

    1) بی‌حس کردن ناحیه مورد نظر برای انجام بلفاروپلاستی

    2) استفاده از لیزر برای ایجاد برش‌های میلی‌متری روی پلک یا زیر پلک

    3) خارج کردن چربی‌ها و عضلات از زیر پوست و برداشتن پوست‌های اضافی

    4) بستن جای زخم‌ها با لیزر  بدون نیاز به بخیه

    بعد از اتمام لیزر پلک‌ها، متقاضی می‌تواند به منزل برود و استراحت کند. در طول دوره درمان حتماً باید نکاتی که برای دوران نقاهت “بلفاروپلاستی” در نظر گرفته شده را رعایت کنید تا این عمل زیبایی بهترین نتیجه را برایتان داشته باشد.

    روش-بلفاروپلاستی-با-لیزر
    روش-بلفاروپلاستی-با-لیزر

    مزایای بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

    اگر برای درمان افتادگی پلک بین دو روش سنتی و استفاده از لیزر تردید دارید، با ما همراه باشید و مزایای لیزر برای بلفاروپلاستی را بشناسید.

    • عدم نیاز به بیهوشی و جراحی برای برداشتن پلک
    • عدم نیاز به برش پلک و ایجاد خونریزی
    • بهبود سریع زخم‌ها
    • از بین بردن چربی‌ها و پوست‌های اضافی پلک در کمترین زمان
    • جوان‌تر و شاداب‌تر شدن چهره بعد از عمل
    • افزایش میزان دید و رفع مشکلات بینایی

    معایب بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

    اگر چه درمان افتادگی پلک با لیزر یک راه آسان و سریع برای جوان‌سازی چهره هست، اما این عمل زیبایی معایبی هم به همراه دارد. در ادامه عوارض بلفاروپلاستی با لیزر را ارائه کرده‌ایم:

    • ایجاد تورم و کبودی در پلک‌ها و اطراف آن‌ها
    • ایجاد التهاب در پلک‌ها
    • فشار وارد شدن به پلک و سختی باز کردن و بستن پلک‌ها بعد از عمل

    عوارضی که بعد از بلفاروپلاستی با لیزر دیده می‌شود معمولاً بعد از یک هفته برطرف می‌شوند؛ بنابراین کسانی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند با خیال راحت می‌توانند برای انجام آن اقدام کنند. البته در صورتی می‌توان به بهبود کامل این عوارض امیدوار بود که پزشک متبحر و باتجربه بلفاروپلاستی را انجام داده باشد. در غیر این صورت احتمال چسبندگی در پلک‌ها، سوزش پلک در اثر لیزر و… وجود دارد.

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    بلفاروپلاستی با لیزر” ماندگاری بالایی ندارد. هزینه این عمل زیبایی با توجه به امکانات کلینیک، شرایط متقاضی، دستمزد پزشک معالج و… مشخص می‌شود. البته کسانی که در شهرهای غیر تهران ساکن هستند، باید هزینه رفت و آمد و اقامت را هم به مبلغی که برای بلفاروپلاستی با لیزر در نظر گرفته شده اضافه کنند.

    برای اینکه بدانید کدام روش بلفاروپلاستی برایتان مناسب هست، می‌توانید با واتساپ کلینیک VIP تهران ارتباط بگیرید و خدمات مشاوره دریافت کنید. متخصصین ما درباره هزینه این عمل و امکان‌پذیر بودن آن برای متقاضیان اطلاعات لازم را در جلسه مشاوره به آن‌ها ارائه می‌کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی با لیزر هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند