حداقل سن کاشت مو چقدر است؟

حداقل سن کاشت مو چقدر است؟

حداقل سن کاشت مو را میدانید؟ به نظر شما جوان‌ها هم می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند، یا فقط متقاضیانی که در سنین میان‌سالی هستند می‌توانند سراغ کاشت مو بروند؟ قبل از جواب دادن به این پرسش‌ها، باید به سراغ این موضوع برویم که ریزش مو و طاسی معمولاً چه کسانی را درگیر می‌کند!

ریزش مو فقط برای بعضی از افراد و در سنین خاصی رخ نمی‌دهد! از پیر تا جوان و زن و مرد ممکن هست دچار ریزش موهایشان شوند و نتوانند جلوی طاس یا کم مو شدن خودشان را بگیرند. در گذشته کلاه‌گیس، کلاه یا روسری وظیفه پوشاندن سر و مانع از دیده شدن نواحی طاس شده را داشتند؛ اما این روزها پیشرفت علم دستاوردی به نام کاشت مو را برای حل این مشکل به ارمغان آورده است.

با کمک پیوند مو می‌توانید فولیکول‌هایی که در بانک مویتان دارید را به نواحی که طاس یا کم مو شده‌اند پیوند بزنید. با توجه به اینکه فولیکول‌های کاشت شده از همان موهای طبیعی خود فرد هستند، پس از 9 ماه تا یک سال شاهد رشد موهایی پر و یکدست خواهید بود که شبیه سوپراستارهای سینما هست!

اما این موضوع زمانی می‌تواند به حقیقت بپیوندد که شما کاشت مو را در سن مناسبی انجام دهید. در غیر این صورت احتمال اینکه نواحی دیگر سرتان دچار ریزش مو شوند و مجدداً طاس شوید وجود دارد. حتی ممکن هست دیگر بانک موی مناسبی هم برای ترمیم کاشت مو نداشته باشید و مجبور شوید با ظاهر جدیدتان برای ادامه زندگی‌تان کنار بیایید.

سن مناسب کاشت مو چه وقت است؟

برای پیدا کردن حداقل سن کاشت مو باید درباره بازه زمانی که متقاضیان می‌توانند برای این عمل زیبایی اقدام کنند اطلاعات به دست بیاورید. سنی برای کاشت مو مناسب هست که الگوی طاسی متقاضی مشخص شده باشد.

اگر در زمان بلوغ یا دوران پرجوش و خروش جوانی دچار ریزش مو شده‌اید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر نواحی که کم مو شده‌اند را دوباره پر کنید، باید بدانید که سن مناسبی را برای پیوند مو انتخاب نکرده‌اید؛ زیرا در این سن هنوز میزان وسعت طاسی سر مشخص نشده و ممکن هست پس از کاشت موهای نواحی دیگر سرتان هم بریزید؛ بنابراین شانس استفاده از تمام ظرفیت بانک مویتان را برای کاشت مو از دست می‌دهید. همچنین در سن بلوغ هورمون‌های مردانه معمولاً تنظیم نیستند و ممکن هست اختلال هورمونی روی نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر منفی داشته باشد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

     

    بهترین زمانی که می‌توانید برای کاشت مو اقدام کنید بعد از 20 سالگی است که الگوی ریزش موهایتان مشخص شده و ریزش موها تقریباً کامل شده هست؛ بنابراین حداقل سن کاشت مو را می‌تواند برای بالای سن 20 سالگی در نظر گرفت. برای تعیین دقیق سن کاشت باید حتماً توسط پزشک متخصص ویزیت شوید. چون شرایط هر متقاضی با دیگری برای کاشت تفاوت دارد و نمی‌توان برای تمام متقاضیان کاشت یک سن ثابت را در نظر گرفت.

    کمترین-سن-کاشت-مو
    کمترین-سن-کاشت-مو

    کمترین سن کاشت مو چقدر است؟

    ریزش مو به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. بعضی از افراد به خاطر حادثه، جراحت، آتش‌سوزی و… موهایشان را از دست می‌دهند. در نقطه مقابل افرادی قرار دارند که موهایشان به خاطر ژنتیک و وراثت در همان سنین جوانی شروع به ریختن می‌کند. البته استفاده از مواد آرایشی مانند رنگ مو، تافت، چسب مو و… هم می‌تواند یکی از دلایل ریزش مو در خانم‌ها باشد.

    با توجه به اینکه ریزش مو برای هر فردی ممکن هست به دلیل خاصی رخ داده باشد؛ نمی‌توان سن خاصی را برای شروع ریزش مو و اعلام درخواست کاشت توسط متقاضیان در نظر گرفت. اما به طور کلی متخصصان معتقد هستند که ریزش مو در مردان بیشتر از زنان است و از دوران بلوغ به بعد ممکن است فولیکول‌های مو از بین بروند و ریزش موها شدت پیدا کند. برای این افراد و کسانی که به طور مادرزادی کم مو هستند، سن کاشت مو 21 سال به بالا در نظر گرفته شده است؛ یعنی تا حد امکان پزشکان کاشت مو را زیر این سن انجام نمی‌دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    چرا تعیین بازه زمانی برای کاشت مو مهم است؟

    بعضی از متقاضیان کاشت مو به محض اینکه موهایشان شروع به ریختن می‌کند به سراغ این عمل زیبایی می‌روند. این افراد معمولاً از پزشک متخصص درخواست می‌کنند که موهایشان را در همان لحظه پیوند بزنند و دوباره یک چهره جذاب برای آن‌ها بسازند؛ اما این تصمیم در بیشتر مواقع تحت تاثیر هیجان ناشی از ریزش مو گرفته می‌شود و متقاضی ممکن هست بعد از چند وقت از این تصمیمش پشیمان شود!

    در ادامه نکاتی که برای تعیین بازه زمانی کاشت مو به روش sut و… مهم است را ارائه کرده‌ایم. پزشکان بری تعیین حداقل سن کاشت مو” یا همان 21 سالگی به این موارد توجه می‌کنند.

    • تمام شدن فرآیند ریزش و مشخص شدن الگوی ریزش موی متقاضی
    • آمادگی جسمانی و روانی متقاضی برای کاشت مو
    • از بین نرفتن بانک مو برای کاشت پرتراکم مو
    • عدم نیاز به کاشت مجدد در صورت ریزش موهای متقاضی
    سن-پیوند-مو
    سن-پیوند-مو

    بهترین کاندیداهای کاشت مو چه کسانی هستند؟

    تنها مشخص شدن حداقل سن کاشت مو برای انجام این عمل زیبایی کافی نیست! بلکه باید متقاضیان کاشت مو به روش sut و… درباره اینکه کاندیدای مناسب برای پیوند مو هستند یا خیر هم اطلاعات کسب کنند. در ادامه لیست کسانی که واجد شرایط انجام این عمل زیبایی هیجان‌انگیز هستند را آورده‌ایم.

      • کسانی که ریزش موی ژنتیکی دارند.
      • افرادی که به خاطر حادثه، زخم یا بیماری‌هایی مانند آلوپسی آره آتا موهایشان را از دست داده‌اند.
      • کسانی که بانک موی مناسبی برای کاشت دارند.
      • کسانی که به لحاظ جسمانی سالم هستند و مشکلاتی مانند دیابت و… ندارند.
      • کسانی که موهای کم‌پشتی دارند و می‌خواهند موهایشان را پرپشت و متراکم کنند.
      • افرادی که سیگار یا دخانیات مصرف نمی‌کنند.
      • افرادی که در دوران شیردهی و بارداری نیستند.
      • افرادی که به بیماری‌های خود ایمنی مبتلا نیستند.
      • کسانی که می‌توانند نکات دوران نقاهت را به خوبی رعایت کنند.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای داشتن موهای پرپشت و زیبا می‌توانید کاشت مو به روش sut یا هر روش دیگری که پزشک صلاح می‌داند را انتخاب کنید. البته به شرطی که سن شما از حداقل سن کاشت مو که 21 سال هست، کمتر نباشد. چون در این سن ریزش موها ثابت شده و کاشت می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

    اگر کاندیدای مناسبی برای پیوند مو هستید و شرایط سنی مطلوب این عمل زیبایی را دارید، هم اکنون می‌توانید با واتسپ کلینیک vip تهران ارتباط بگیرید و خدمات مشاوره را برای انجام بهترین کاشت مو دریافت کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند