بهترین-فصل-کاشت-مو

بهترین فصل کاشت مو کدام است؟

بهترین فصل کاشت مو چه وقت هست؟ این عمل زیبایی در کدام شرایط آب و هوایی نتایج بهتری دارد؟ آیا پیوند مو در ماه‌های خنک سال می‌تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد؟ با کلینیک vip همراه باشید و بهترین فصل کاشت مو که می‌توانید برای کاشت موهایتان انتخاب کنید را بشناسید.

هیچ کسی دوست ندارد که موهای زیبا و پرپشت خودش را از دست بدهد؛ اما همیشه شرایط زندگی مطابق خواست ما پیش نمی‌رود. برخی مواقع ژنتیک است که برای زیبایی ما تصمیم می‌گیرد و باعث ریزش موهایمان می‌شود، بعضی مواقع هم حوادثی مانند تصادف، سوختن پوست یا بیماری‌هایی مانند سرطان و سوءتغذیه موجب از دست دادن موهای زیبا و پرپشتی که داریم می‌شوند.

متقاضیانی که به طور ناگهانی موهایشان را از دست می‌دهند؛ علاقه‌مند هستند که بلافاصله مناطقی از سرشان را که دچار کم مویی شده دوباره با فولیکول‌های جدید مو پر کنند. افرادی که به تازگی پیوند مو را شناخته‌اند و مدت‌ها است که از کم مویی رنج می‌برند هم از جمله کسانی هستند که می‌خواهند هر چه سریع‌تر کاشت مو را تجربه کنند. هیجانی که متقاضیان کاشت برای رویش مجدد موهایشان دارند قابل درک است! اگر شما هم در حال حاضر درگیر این هیجان هستید، ما کمکتان می‌کنیم تا با شناخت بهترین فصل کاشت مو این عمل زیبایی را با کمترین مشکلات و بهترین نتیجه انجام دهید.

چطور بهترین زمان را برای کاشت مو انتخاب کنیم؟

در پیوند مو نیاز به بستری و استراحت طولانی ندارید. چون این عمل زیبایی به صورت سرپایی و در چند ساعت انجام می‌شود. بعد از آن هم می‌توانید به منزل بروید و دوران نقاهت را سپری کنید؛ اما برای مشخص کردن فصل کاشت و تعیین زمان دقیق برای انجام این عمل زیبایی باید به نکاتی که در ادامه ذکر شده توجه داشته باشید:

  • بعد از کاشت مو نمی‌توانید در برابر نور آفتاب و فضاهای پر از باد و گرد و خاک حاضر شوید.
  • سرتان به هیچ عنوان نباید عرق کند. چون تعریق سر موجب رشد باکتری در این نقطه شده و عفونت را در پی دارد.
  • دو هفته قبل از کاشت نباید داروهای رقیق‌کننده خون مانند وافارین مصرف کنید.
  • دو هفته قبل و بعد از عمل نباید سراغ دخانیات و الکل بروید.
  • در روزهای اول کاشت سرتان پر از دلمه‌های خونی هست و به مرور این دلمه‌ها می‌ریزند و پوست جدید جای آن‌ها قرار می‌گیرد.
  • انجام فعالیتهای بدنی سنگین بعد از کاشت ممنوع است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    قبل از انتخاب بهترین فصل کاشت مو”، باید مواردی که ذکر شده را در نظر داشته باشید؛ زیرا عدم توجه به نکات ذکر شده می‌تواند نتیجه کاشت مو را تغییر دهد و نتیجه مطلوب را از این عمل زیبایی نگیرید.

    کلینیک کاشت مو
    کلینیک کاشت مو

    انتخاب بهترین فصل کاشت مو

    کاشت مو در هر چهارفصل سال می‌تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد، به شرطی که پزشک باتجربه و متخصص این عمل زیبایی را برایتان انجام دهد و نکاتی که برای قبل و بعد از عمل پیوند مو وجود دارد را به خوبی رعایت کنید. با این وجود نمی‌توان نقش شرایط آب و هوایی را در نتیجه نهایی و موفقیت‌آمیز سپری کردن دوران نقاهت نادیده گرفت. به همین دلیل شرایط کاشت مو در فصل‌های مختلف سال را به همراه مزایا و معایب آن‌ها در ادامه برایتان آورده‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    توصیه میکنیم این مقاله را  مطالعه کنید : درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو امکان‌پذیر است؟

    کاشت مو در فصل بهار

    آب و هوای بهاری لذت‌بخش و معتدل هست؛ اما در این فصل باران‌های پی در پی و باد هم دیده می‌شود. اغلب افراد در فصل بهار زمان بیشتری را در بیرون خانه حضور دارند و برای لذت بردن از طبیعت تازه یک لحظه را هم از دست نمی‌دهند.

    از جمله مزایای کاشت مو در این فصل می‌توان به ورود میوه‌ها و سبزیجات تازه به بازار اشاره کرد. همچنین با وجود مرطوب بودن هوا، نیازی نیست که برای حالت دادن مو‌ها از سشوار و… استفاده کنید.

    اگر جزء کسانی هستید که می‌خواهید سال نو را با تغییر نو شروع کنید، بهترین فصل کاشت مو برایتان بهار هست. توصیه می‌شود که پیوند موهایتان را برای روزهای آخر اسفند بگذارید تا در تعطیلات بهار بتوانید در منزل استراحت کرده و دوران نقاهت را بدون مشکل سپری کنید.

    معایب کاشت مو در این ماه تغییرات ناگهانی آب و هوا و گرامی مستقیم خورشید در پایان فصل و ماه خرداد است. اگر در این فصل قصد کاشت مو دارید، حتماً از کلاه برای محافظ از فولیکول‌های جدید استفاده کنید.

    در نهایت بزرگ‌ترین مشکلی که دارید این است که جای کاشت مو روی سرتان مشخص است و شاید نتوانید از تعطیلات نوروزی لذت کافی ببرید.

    نمونه کاشت مو
    نمونه کاشت مو

    کاشت مو در فصل تابستان

    تابستان برای شهرهای خنک و متعادل می‌تواند بهترین فصل کاشت مو باشد، اما برای مناطقی که گرم و خشک هستند و تعریق بدن و سر زیاد هست، تابستان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کاشت باشد. در این فصل احتمال آفتاب‌سوختگی پوست سر زیاد است و شدت صدمه دیدن فولیکول‌های جدید بالا می‌رود. در نهایت فصل تابستان احتمال عفونت منطقه کاشت را افزایش می‌دهد و روند طبیعی کاشت مو را مختل می‌کند.

    در این فصل هم میوه‌های تازه‌وارد بازار می‌شوند و می‌توانید با کمک آن‌ها ویتامین‌های ضروری برای بدنتان را تامین کنید.

    کاشت مو در پاییز

    آب و هوای پاییز و بهار شباهت زیادی به هم دارد، اما باید تفاوت که در پاییز باران و سرما شدید است و گرد و خاک زیادی در هوا وجود دارد. در این فصل مدارس و دانشگاه‌ها شروع به کار می‌کنند و کسانی که در این مراکز فعالیت دارند، باید آماده حضور در محل کارشان شوند.

    اگر چه تعریق بدن در پاییز کمتر است و خورشید ملایم‌تر می‌تابد، اما تغییرات شدید آب و هوایی را نمی‌شود نادیده گرفت! اگر در دانشگاه و مدارس حضور دارید، بهتر است کاشت را زمانی که امکان استراحت در منزل دارید انجام دهید. چون جای دلمه‌ها رو سر دیده می‌شود و ممکن است موقع حضور در محیط‌های اجتماعی احساس ناراحتی کنید.

    کاشت مو در زمستان

    زمستان هم می‌تواند به عنوان بهترین فصل کاشت مو” انتخاب شود؛ زیرا آفتاب در این فصل کمتر دیده می‌شود و از گرما و تعریق تابستان خبری نیست! با این وجود سرمای بیش از حد زمستان می‌تواند به فولیکول‌های تازه کاشت شده صدمه وارد کند.

    برای اینکه نتیجه مطلوبی از پیوند مو در این فصل بگیرید، باید زمان بیشتری را در منزل سپری کنید و حتماً ویتامین‌های لازم برای رشد موها را مصرف کنید.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    با توجه به نکاتی که در این مطلب ارائه کردیم، مشخص است که انتخاب بهترین فصل کاشت مو تا حد زیادی به شرایط محل زندگی متقاضیان و نوع زندگی آن‌ها بستگی دارد. برای اینکه بتوانید کاشت را تحت بهترین شرایط و در بهترین زمان انجام دهید، می‌توانید از متخصصین پیوند مو کمک بگیرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند