عفونت های کاشت ابرو

آنچه کلینیک های کاشت ابرو به شما نمیگویند

کاشت ابرو عوارضی هم دارد که بعضی کلینیک‌ها به شما نمی‌گویند! تورم، التهاب و ریزش مو، از رایج‌ترین عوارض کاشت ابرو هستند. اما آیا راهی برای جلوگیری از این عوارض وجود دارد؟

کاشت ابرو طرف‌داران زیادی بین خانم‌ها و آقایانی دارند که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. کلینیک‌های زیادی هم در این حوزه فعالیت می‌کنند که بعضی از آن‌ها همه واقعیت‌ها درباره عوارض کاشت ابرو را به شما نمی‌گویند. ما در کلینیک vip در تهران ، از صفر تا صد کاشت موی ابرو را برایتان توضیح می‌دهیم. برای نمونه، آیا با عوارض کاشت ابرو آشنا هستید؟

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    واقعیت کاشت ابرو-کلینیک vip
    واقعیت کاشت ابرو-کلینیک vip

    کاشت ابرو برای آقایان و خانم‌ها

    کاشت ابرو به‌صورت طبیعی انجام می‌شود، و با تتو و ابروهای مصنوعی فرق دارد؛ بنابراین به زیبایی طبیعی چهره شما کمک زیادی می‌کند. اما کاشت ابرو هم مانند همه روش‌های زیباسازی، عوارض احتمالی و ریسک‌هایی دارد که بعضی از آن‌ها به تخصص دکتر و کلینیک مربوطه و بعضی دیگر هم به مراقبت‌های بعد از کاشت بستگی دارند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    بنابراین اگر در انتخاب کلینیک کاشت ابرو و دکتر متخصص دقت کرده و بعد هم مراقبت‌های پس از کاشت را جدی بگیرید، احتمال بروز عوارض کاشت ابرو بسیار کاهش یافته و چه‌بسا از بین خواهد رفت.

    برای نمونه، اگر کاشت ابرو به‌درستی و توسط متخصص کاربلد انجام نشود، ممکن است ابروها تقارن نداشته و ظاهر ناخوشایندی پیدا کنند. اگر هنگام کاشت ابرو، فولیکول‌های را در زاویه درستی قرار ندهند، این اتفاق می‌افتد.

    به همین خاطر بهترین توصیه برای کاشت ابرو مراجعه به کلینیک‌های معتبری مانند کلینیک vip تهران است که سال‌ها سابقه مفید داشته و بارها و بارها کاشت ابروی موفق انجام داده باشند. اگر به مرکزی مراجعه کنید که پزشک متخصص نداشته باشد، دچار عوارض کاشت ابرو خواهید شد.

    کلینیک vip تهران
    کلینیک vip تهران

    عوارض کاشت ابروچیست؟

    بعضی عوارض طبیعی بوده و طی چند روز تا چند هفته بعد از کاشت، از بین می‌روند؛ اما بعضی عوارض هم که در کلینیک‌های نامعتبر به وجود می‌آیند، ماندگار بوده و باعث پشیمانی می‌شوند! در این بخش به هفت مورد از رایج‌ترین عوارض کاشت ابرو اشاره می‌کنیم و می‌گوییم کدام‌ها طبیعی هستند و در چه صورتی باید به پزشک مراجعه کنید.

    ۱. درد

    بعد از رفع بی‌حسی، ممکن است ناحیه کاشت ابرو دچار درد شود. این درد طبیعی است و مصرف داروهای مسکن که پزشک تجویز کرده، آن را آرام می‌کند. توصیه می‌شود هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید تا سرتان بالا قرار بگیرد. این کار به کاهش درد و بهبود سریع‌تر عوارض کاشت ابرو کمک می‌کند.

    ۲. خونریزی

    خونریزی یکی از عوارض کاشت ابرو است. برای پیشگیری از خونریزی بعد از عمل، توصیه می‌شود قبل از عمل و تا چند روز بعد از آن، داروهای رقیق‌کننده خون، مانند آسپرین مصرف نکنید.

    بهتر است از یک هفته قبل کاشت ابرو مصرف این داروها را متوقف کنید. اگر به‌خاطر شرایط پزشکی مجبور به استفاده از دارو هستید، حتما پیش از کاشت ابرو با پزشک متخصص مشورت کنید.

    اگر به هر دلیلی دچار خونریزی شدید، از گاز استریل و پارچه تمیز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اگر خونریزی متوقف نشد، حتما به کلینیک مربوطه و پزشک متخصص آن کلینیک مراجعه کنید.

     

    ۳. قرمزشدن پوست، از عوارض کاشت ابرو

    اگر بعد از کاشت، پوست ابرو قرمز شد، نگران نشوید. این مسئله طبیعی است و بعد از چند روز برطرف می‌شود. اما اگر برای مدت طولانی باقی ماند، بازهم توصیه می‌شود به پزشک مراجعه کنید.

    ۴. تورم

    تورم در ناحیه ابرو یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو است. برای پیشگیری از تورم، باید از کمپرس گرم و بعد هم کمپرس سرد استفاده کنید. توصیه می‌شود تا چند روز سر خود را پایین نیندازید. ورزش و فعالیت‌های سنگین هم انجام ندهید.

    ۵. خارش

    یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو احساس خارش است. خیلی‌ها بعد از کاشت ابرو دچار خارش می‌شوند که البته نشانه بهبودی زخم‌هاست و نباید نگران شوید. اما هنگام احساس خارش، به‌هیچ‌وجه به ابرو دست نزنید و آن را نخارانید. برای کاهش خارش، می‌توانید از کمپرس سرد، یا پمادی استفاده کنید که پزشک تجویز کرده است. البته می‌توانید ناحیه ابرو را با دست و به‌آرامی لمس کنید تا خارش برطرف شود.

    ۶. ریزش مو، از عوارض کاشت ابرو

    ممکن است موهای کاشته‌شده دچار ریزش ناگهانی شوند. این مسئله هم طبیعی است و نباید نگرانتان کند! اگر کاشت ابرو به‌طور طبیعی و در کلینیک vip انجام شده باشد، ابروها دوباره رشد کرده و جای موهای ریخته را می‌گیرند. البته رویش موی ابرو ممکن است تا ۴ ماه طول بکشد.

     

    ۷. عفونت

    یکی از خطرناک‌ترین عوارض کاشت ابرو احتمال عفونت در ناحیه ابرو است. البته اگر در کلینیک معتبر کاشت ابرو را انجام بدهید، دچار این عارضه نمی‌شوید. برای پیشگیری از بروز عفونت هم می‌توانید آنتی‌بیوتیک مصرف کنید. بازهم توصیه می‌شود برای مصرف هرگونه دارویی بعد از کاشت ابرو، حتما با پزشک متخصص کلینیک مشورت کنید.

    پیشگیری از عفونت کاشت ابرو
    پیشگیری از عفونت کاشت ابرو

    مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو شامل چه مواردی می شود؟

    همان‌طور که گفتیم، اگر کاشت ابرو را در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام بدهید، دچار عوارض کاشت ابرو نمی‌شوید، یا این عوارض به حداقل ممکن می‌رسند. اما مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو چه هستند؟ در این بخش به مهم‌ترین‌ها آن‌ها می‌پردازیم.

    ۱. مصرف دارو

    داروهایی که پزشک متخصص تجویز کرده، حتما به‌طور مرتب مصرف کنید. توصیه اکید می‌کنیم مصرف داروهای بعد از کاشت را خودسرانه قطع نکنید.

    ۲. شستن ابرو

    تا دو روز بعد از کاشت ابرو، به آن ناحیه دست نزنید. بعد از گذشت دو روز، می‌توانید ابروهای خود را با احتیاط بشویید. این کار به پیش‌گیری از عفونت هم کمک می‌کند. بعد از گذشت دو هفته هم می‌توانید ابروهای خود را مثل همیشه و بدون هیچ نگرانی بشویید.

    ۳. اصلاح ابرو

    بعد از دو هفته از زمان کاشت، به‌شرط آنکه موهای کاشته‌شده رشد طبیعی داشته باشند، می‌توانید ابروهایتان را اصلاح کنید. اما در برداشتن ابرو دقت کنید. بهتر است برای اصلاح ابرو به متخصص مراجعه کنید.

    بعد از گذشت دو هفته، می‌توانید از ریمل ابرو هم استفاده کنید. اما رنگ‌کردن ابروها تا چند ماه پس از کاشت توصیه نمی‌شود.

    بهترین کلینیک کاشت ابرو کجاست؟

    کلینیک تخصصی VIP از وزارت بهداشت مجوز رسمی دارد. این کلینیک با بهترین متخصصان کاشت ابرو و جدیدترین روش‌ها و دستگاه‌ها آماده ارائه خدمت است. کلینیک تخصصی VIP بیش از 15 سال سابقه داشته و با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • نتیجه کاشت ابرو در این کلینیک کاملا طبیعی است.
      • بالاترین تراکم ابرو با طرح دل‌خواه شما و بیشترین ظرافت ممکن را ارائه می‌دهد.
      • کاشت ابرو را با توجه به زاویه خواب مناسب ابرو ی خودتان انجام می‌دهد.
      • کاشت ابروی شما زیرنظر تیم پزشکی متخصص و مجرب انجام می‌شود.
      • محیط کلینیک به‌طور کامل استریل شده است.
      • کاشت ابرو با کمترین و حداقل عوارض انجام خواهد شد

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند