بلفاروپلاستی-پلک-بالا

بلفاروپلاستی پلک بالا چیست و چطور انجام می‌شود؟

بلفاروپلاستی پلک بالا چیست؟آیا راه درمانی برای از بین بردن افتادگی پلک بالا برای همیشه وجود دارد؟چطور باید این کار را انجام دهیم؟ این مقاله به سوالات شما در این رابطه پاسخ می‌دهد. یکی از مشکلاتی که به مرور افزایش سن دیده می‌شود، افتادگی پلک بالای چشم‌ها است. با توجه به اینکه افتادگی پلک بالا روی زیبایی تاثیر قابل توجهی دارد، کسانی که این مشکل را دارند به دنبال راهی برای درمان آن هستند.

با لیفت ابرو و پلک می‌توانید تا حدی این افتادگی را کم کنید، اما برای افتادگی پلک شدید راهی جز جراحی باقی نمی‌ماند! چون میزان پوست‌های چروک خورده و ضایعات زیر پوست زیاد است و باید پزشک آن‌ها را بردارد تا وضعیت چشم‌های فرد به حالت قبلش برگردد.

بلفاروپلاستی پلک بالا یکی از حساس‌ترین عمل‌های زیبایی هست و باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود؛ زیرا اشتباهات پزشکی می‌تواند باعث باقی ماندن جای زخم یا اسکار در این ناحیه شده و به عصب بینایی صدمه وارد کند. در این مطلب از کلینیک VIP نکات مهمی که درباره جراحی پلک بالا و دوران نقاهت پس از آن وجود دارد را برایتان آورده‌ایم.

بلفاروپلاستی پلک بالا چیست؟

پلک بالا با افزایش سن، به دلیل بیماری یا حتی به صورت مادرزادی ممکن هست دچار افتادگی شود. گاهی مواقع میزان این افتادگی کم هست و با درمان‌های خانگی، لیفت و… می‌توان آن را برطرف کرد؛ اما در صورتی که افتادگی پلک‌ها شدید باشد و جلوی دید شما را بگیرد، باید به دنبال راه دیگری برای درمان این مشکل باشید. برای برطرف کردن افتادگی پلک بالا بهترین راه درمانی که برایتان وجود دارد بلفاروپلاستی است.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در این عمل زیبایی پزشک خطوطی هماهنگ با خط‌های روی چشم را برش میزند و عضلات و چربی‌های انباشته شده زیر پلک را خارج می‌کند. سپس با برداشتن پوست‌های اضافی، پلک را مانند روز اولش می‌کند و بعد از دوران نقاهت باورتان نمی‌شود که افتادگی پلک داشته‌اید! همچنین بعد از عمل وسعت دیدتان زیاد می‌شود و با وجود چشم‌های درشت و زیبا، احساس بهتری دارید و اعتماد به نفستان بالا می‌رود.

    نمونه-بلفارو-پلک-بالا
    نمونه-بلفارو-پلک-بالا

    مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک بالا

    برای بلفاروپلاستی پلک باید پزشک متخصص مراحل زیر را انجام می‌دهد.

    1) مشاوره با پزشک و بررسی پرونده متقاضی و وضعیت سلامتی جسمانی وی

    2) بی‌حسی ناحیه مورد نظر و ایجاد برش روی خطوط پلک برای برداشتن چربی‌ها، پوست‌های اضافی و عضلات

    3) بخیه زدن ناحیه برش خورده با دقت و ظرافت بالا

    4) مراجعه متقاضی به منزل برای گذراندن دوران نقاهت

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی پلک بالا هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا

    کسانی که قصد جراحی پلک بالا را دارند، علاقه‌مند هستند که درباره مزایای بلفاروپلاستی بیشتری کسب کنند. در این بخش مهم‌ترین مزایای جراحی پلک بالا را برایتان ارائه کرده‌ایم:

    • از بین بردن افتادگی و پفت پلک
    • از بین رفتن چین و چروک‌های اطراف چشم
    • بهبود بینایی و باز شدن وسعت دید
    • جوان‌تر شدن
    • افزایش اعتماد به نفس
    • شاداب‌تر شدن چهره
    مراحل-بلفارو-پلاستی
    مراحل-بلفارو-پلاستی

    معایب و عوارض بلفاروپلاستی پلک بالا

    هر عمل زیبایی در کنار مزایایی که دارد با مشکلاتی همراه است. با انتخاب کلینیک زیبایی مناسب می‌توانید این عوارض را تا حد امکان کاهش دهید. در ادامه مشکلاتی که ممکن است موقع بلفاروپلاستی یا پس از عمل جراحی پلک بالا با آن‌ها مواجه شوید را ارائه کرده‌ایم:

    • خارش و سوزش در ناحیه برش پلک
    • تاری دید و دوبینی موقتی
    • خشکی موقتی چشم‌ها
    • تورم و کبودی اطراف چشم‌ها
    • باقی ماندن جای زخم یا اسکار پس از جراحی
    • عفونت پلک‌ها
    • کوتاه شدن پلک‌ها و سختی بستن چشم‌ها
    • نامتقارن شدن چشم‌ها به دلیل جراحی نامناسب

    در صورتی که پس از جراحی درد، سوزش، تورم و دوبینی داشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا این علایم موقتی هستند و پس از یک تا دو هفته بعد از عمل برطرف می‌شوند؛ اما در صورتی که عوارض بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا شدید باشد و تا چند هفته ادامه پیدا کند، حتماً باید برای درمان به پزشک مراجعه کنید.

     

    نکات مهم دوران نقاهت جراحی پلک بالا

    پس از انجام عمل جراحی پلک بالا پزشک نکات ضروری برای دوران نقاهت را با متقاضی در میان می‌گذارد. در صورتی که بلفاروپلاستی با دقت و ظرافت انجام شده باشد، با رعایت این نکات می‌توانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. نکات مهمی که برای موفقیت‌آمیز بودن بلفاروپلاستی وجود دارد را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

    • حداقل تا دو هفته بعد از عمل ویتامین E و داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین مصرف نکنید.
    • الکل و دخانیات را برای دو هفته قبل و بعد از عمل کنار بگذارید.
    • مواد غذایی سالم و سرشار از ویتامین مصرف کنید.
    • از شنا کردن، رفتن به سونا و حمام پر از بخار اجتناب کنید.
    • به هیچ عنوان روی پلک‌هایتان را ماساژ ندهید یا نخارانید.
    • صورتتان را طبق دستور پزشک و با شوینده‌های تجویز شده بشویید.
    • داروهای ضد درد و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
    • پمادهای تجویز شده را در زمان مشخص روی پلک‌هایتان بمالید تا جای زخم باقی نماند.
    • به هیچ عنوان تا زمان اجازه پزشک آرایش نکنید و لنز درون چشمتان قرار ندهید.
    • موقع حضور در فضای باز از عینک آفتابی استفاده کنید.
    • از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین اجتناب کنید.
    • برای کاهش درد و کبودی پلک‌ها از کمپرس یخ استفاده کنید.

    هزینه بلفاروپلاستی پلک بالا

    برای تخمین هزینه جراحی پلک بالا یک عدد ثابت وجود ندارد! همان‌طور که دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد و میزان افتادگی پلک در افراد مختلف متفاوت هست، هزینه آن هم برای هر متقاضی جداگانه محاسبه می‌شود. همچنین میزان تبحر و تخصص پزشکی که قصد انجام بلفاروپلاستی را دارد، امکانات کلینیک و… هم در مبلغی که باید برای این عمل زیبایی بپردازید تاثیرگذار هستند.

    بهترین کلینیک برای جراحی پلک بالا

    کلینیکی که قصد جراحی پلک را در آن دارید باید مجوزهای وزارت بهداشت را داشته باشد و این عمل زیبایی را با شرایط استریل کامل برای متقاضیان انجام دهد. همچنین با توجه به حساسیتی که جراحی پلک بالا دارد، پزشکانی که تجربه و تبحر لازم در این زمینه را دارند باید جراحی را بر عهده بگیرند. محیط کلینیک هم باید آرامش‌بخش باشد و متقاضی با حضور در آن مکان استرس‌هایش را فراموش کند. در نهایت ارائه خدمات مشاوره توسط کلینیک بلفاروپلاستی باعث می‌شود که متقاضیان با دید باز و آگاهی بیشتری نسبت به انجام آن اقدام کنند.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی پلک بالا هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند