درمان-ریزش-مو

درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو امکان‌پذیر است؟

درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو یک چراغ امید در قلب کسانی که موهای جلوی سرشان کم‌پشت است روشن می‌کند. ریزش موها علت‌های مختلفی دارد. استرس و اضطراب، مواد غذایی که مواد مغذی کافی برای بدن ندارند، شامپوها و شوینده‌های نامناسب و ژنتیک دست به دست هم داده‌اند تا خانم‌ها و آقایان را با مشکل ریزش مو مواجه کنند.

بهترین راه برای اینکه جلوی ریزش موهایتان را بگیرید، تغییر سبک زندگی‌تان است. در قدم اول باید یک زندگی سرشار از آرامش و برنامه غذایی سالم برای خودتان فراهم کنید. سپس با مراجعه به پزشک علت دقیق ریزش موهایتان را پیدا کنید. پزشک ابتدا دلایل ریزش موی جلوی سر را بررسی می‌کند. در صورتی که دارو درمانی جوابگو باشد، داروها و ویتامین‌های لازم را برایتان تجویز می‌کند.

اگر بخش زیادی از فولیکول‌های جلو سرتان را از دست داده باشید و درمان دارویی جوابگو نباشد، پزشک متخصص کاشت مو جلو سر را برایتان انجام می‌دهد. با کمک این عمل زیبایی در کلینیک VIP، می‌توانید دوباره موهایی پرپشت و خوش‌حالت در جلوی سرتان داشته باشید و از تماشای خودتان در آینده لذت ببرید.

چرا موی جلوی سر می‌ریزد؟

برای درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو باید ابتدا علت این مشکل را پیدا کنید. با شناخت دلایل ریزش موهای جلوی سرتان می‌توانید از پیشرفت وسعت طاسی سر یا کم مو شدن آن پیشگیری کنید. در ادامه مهم‌ترین مواردی که می‌تواند ریشه موها را مخصوصاً در جلوی سر سست کند برایتان آورده‌ایم:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عوامل ژنتیکی

    یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش موهای جلوی سر ژنتیک هست. اگر اعضای خانواده شما دچار این مشکل هستند یا در بین اقوام درجه یک خودتان کسی را سراغ دارید که دچار ریزش مو جلوی سر شده، احتمال ریزش موهای این ناحیه برای شما هم وجود خواهد داشت. این مشکل ممکن هست در همان سنین جوانی دیده شود و شما را وارد کند که به دنبال درمان ریزش موهای جلوی سر با پیوند مو بروید؛ یا اینکه سنین بالاتر با ریش موهای جلوی سرتان مواجه شوید. در هر سنی که دچار این مشکل شده باشید و ژنتیک در آن دخیل باشد، کاشت مو تنها راه تضمینی جبران موهای از دست رفته شما هست.

    علت-ریزش-موهای-جلوی-سر
    علت-ریزش-موهای-جلوی-سر

    سبک زندگی غلط

    از دیگر مواردی که روی سلامتی پوست و مو شما موثر هست می‌توان به سبک زندگی که انتخاب کرده‌اید اشاره کرد. اگر رژیم غذایی نامناسبی دارید و به اندازه کافی مواد مغذی مصرف نمی‌کنید، ریزش موهایتان و کم‌پشت شدن آن‌ها یک موضوع عادی است.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در کنار تغذیه نامناسب، مواردی مانند استفاده زیاد از رنگ مو و مواد آرایشی، نداشتن شامپو سازگار با جنس مو، افراط یا تفریط در حمام کردن و … هم می‌تواند روی ریزش موهایتان تاثیرگذار باشد. اگر هیچ‌کدام از این نکات را رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود باید به دنبال کلینیک زیبایی برای “درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو” باشید.

    درگیری با بیماری و مشکلات زندگی

    همیشه اشتباه از سمت متقاضی نیست و گاهی مواقع علت ریزش موهای جلو سر به دلیل ابتلا به بیماری‌های خاص هست. اگر شما هم دچار کم‌پشتی مو یا حتی طاسی سر هستید، باید برای شناسایی بیماری خودتان به پزشک مراجعه کنید. از جمله بیماری‌هایی که می‌تواند موجب ریزش مو شود می‌تواند به کم‌کاری یا پرکاری تیروئید، ابتلا به سرطان، کمبود آهن و… اشاره کرد.

    البته فقط بیماری نیست که باعث از دست دادن دسته‌دسته موهایتان می‌شود. گاهی زندگی روی ناخوش خودش را به تصویر می‌کشد و نمی‌توانید برای کاهش میزان استرس و اضطرابی که دارید کار خاصی انجام دهید. این استرس گاهی باعث می‌شود که عصبی شده و موهای جلو سرتان را بکنید. یا اینکه در اثر بی‌خوابی و … موهایتان سست شوند و از بین بروند. برای غلبه بر این مشکل درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو هم می‌تواند کمکتان کند؛ اما به شرطی که ابتدا زندگی‌تان رنگ آرامش به خودش بگیرد و بعد به دنبال درمان کم مویی یا طاسی سرتان بروید.

    مزایای درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو

    با وجود اینکه روش‌های زیادی مانند مزوتراپی یا پی آر پی برای جبران کم مویی سر ارائه شده، چرا باید به سراغ درمان ریزش مو با پیوند مو برویم؟ برای اینکه خیالتان از بابت روش درمانی که انتخاب کرده‌اید راحت شود، مزایای کاشت مو برای جبران ریزش موهای جلوی سر را در ادامه آورده‌ایم:

    • قطعی بودن نتیجه کاشت و ماندگاری بالای موهای کاشت شده
    • درمان کم‌پشتی موهای جلوی سر یا وسعت طاسی این ناحیه
    • امکان انتخاب الگوی کاشت توسط متقاضی
    • کاشت مو با بیشترین تراکم
    • امکان استفاده از متدهای مختلف برای کاشت مو
    • عدم نیاز به بیهوشی و جراحی برای کاشت
    • دوران نقاهت کوتاه و رشد طبیعی موها پس از بازه زمانی سه ماهه
    درمان-ریزش-مو-آقایان
    درمان-ریزش-مو-آقایان

    معایب درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو

    آیا درمان ریزش موهای جلوی سر با کاشت مو عوارضی هم به همراه دارد؟ در ادامه عوارض موقتی و مشکلاتی که این عمل زیبایی دارد را هم برایتان آورده‌ایم تا با آگاهی کامل بتوانید برای انجام کاشت مو جلوی سر اقدام کنید.

    • هزینه بالاتر نسبت به مزوتراپی یا پی آر پی
    • نیمه تهاجمی بودن کاشت مو
    • باقی ماندن جای زخم یا اسکار در صورت برش نواری بانک مو
    • کبودی، خارش و سوزش ناحیه اهدا کننده و گیرنده
    • مصنوعی شدن موها به دلیل عدم تخصص کافی پزشک

    تعدادی فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت جلوی سر چقدر است؟

    برای اینکه موهایتان شبیه موهای طبیعی خودتان قبل از ریزش شود، باید پزشک متخصص نواحی خالی‌شده جلوی سر را شناسایی کرده و فولیکول‌های اهدایی بانک مو را در این قسمت کاشت کند. با توجه به اینکه میزان ریزش موی جلوی سرتان چقدر هست، تعداد فولیکول‌هایی که برای کاشت نیاز دارید مشخص خواهد شد.

    اگر علاوه بر درمان موهای جلوی سر با کاشت مو نیاز به پیوند مو در قسمت میانی سر و… هم باشد، احتمال دارد که پزشک متخصص از روش‌های ترکیبی برای کاشت استفاده کند؛ بنابراین تا زمانی که پزشک شرایط متقاضی را بررسی نکند، تخمین دقیق تعداد فولیکول‌های اهدایی و زمان کاشت ممکن نخواهد بود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند