کاشت-مو-برای-موهای-کم-پشت

ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو امکان‌پذیر است؟

آیا باید همیشه با کم پشتی موهایتان کنار بیایید؟ چطور می‌توانید جاهای خالی‌شده سر را با موهای طبیعی که رشد می‌کنند و مانند سایر موهایتان هستند بپوشانید؟ آیا ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو ممکن هست؟ این سوال‌ها دائم در ذهن افرادی که موهایشان مادرزادی کم پشت بوده یا چند وقت هست با ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنند تکرار می‌شود.

 

افرادی که موهای پرپشت و زیبا دارند، هم در جامعه اعتماد به نفس بیشتری دارند و هم زندگی برایشان جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر است. چون موهای پرپشت نقش مهمی در زیبایی افراد مختلف دارد. با حالت دادن به موهایتان می‌توانید ظاهر خودتان را با مدل‌های مختلف هماهنگ کنید و هر نوع لباسی که دوست دارید را امتحان کنید؛ اما کسانی که طاسی یا کم پشتی مو را تجربه می‌کنند چطور باید خودشان را با مد روز هماهنگ کنند؟

کاشت مو فقط مختص کسانی نیست که وسعت طاسی سرشان زیاد هست، بلکه افرادی که از کم پشتی موی سرشان رنج می‌برند هم می‌توانند از این روش برای زیباتر شدن کمک بگیرند.

اگر رژیم غذایی کم‌کالری و فاقد مواد مغذی را تجربه کرده باشید، یا به دلیل بارداری، استفاده از داروهای خاص و … موهایتان کم پشت شده، با کمک کاشت مو می‌توانید این مشکل را درمان کنید. با کلینیک VIP همراه باشید و درباره ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو اطلاعات کسب کنید.

 

چرا به ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو نیاز دارید؟

در گذشته ریزش مو مانند خراب شدن دندان‌ها یک درد لاعلاج بود و کسانی که در اثر ریزش مو، وسعت طاسی سرشان زیاد می‌شد یا موهای کم پشتی داشتند هیچ راهی برای درمان این مشکل پیش رویشان نبود! خانم‌ها و آقایانی که کم پشتی مو یا طاسی داشتند، با پوشاندن سر توسط کلاه و … سعی می‌کردند که این نقض را پنهان کنند تا زیبایی آن‌ها را کمتر تحت تاثیر قرار دهد! اما دیگر زمان پنهان کردن کم پشتی موهایتان به سر آمده!

اگر عادت دارید موهایتان را بکنید و الان با دیدن خودتان در آینه از کم پشتی موهایتان احساس پشیمانی می‌کنید و عصبی‌تر شده‌اید، یا اینکه به خاطر لاغر شدن رژیم غذایی گرفته‌اید و موهایتان دسته دسته ریخته‌اند، باید به پزشک متخصص مو مراجعه کنید. در صورتی که امکان رشد مجدد موهای شما داشته باشد، پزشک با دارو درمانی و تجویز روش‌هایی مانند مزوتراپی موهایتان را تقویت می‌کند؛ اما در صورتی که هیچ درمانی جوابگوی کم پشتی موهایتان نباشد، چاره‌ای جز کاشت مو برایتان باقی نمی‌ماند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    چون فولیکول‌های موهایی که ریخته‌اند کاملاً از بین رفته‌اند و هیچ گرافت یا ریشه‌ای در نواحی کم پشت باقی نمانده که موی جدید از آن بیرون بیاید؛ بنابراین باید فولیکول‌های جدیدی را در این ناحیه کاشت کنید تا مجدداً موهای تازه طبیعی در این قسمت از سر رشد کنند. با توجه به اینکه موهای جدیدتان هم جنس موهای خودتان هستند و از فولیکول‌های بانک مو کاشت می‌شوند، هیچ نگرانی بابت یکدست شدن موها پس از اتمام نقاهت و رشد موهایتان نخواهید داشت.

    روش_های-ترمیم-موهای-کم-پشت-با-کاشت-مو
    روش_های-ترمیم-موهای-کم-پشت-با-کاشت-مو

    چرا باید کم پشتی موهایمان را با کاشت مو درمان کنیم؟

    حالا که راه حل درمان کم پشتی موها پیدا شده، بسیاری از افراد دوست دارند دلیل انجام این عمل زیبایی را بدانند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که‌ ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو چه مزایایی دارد که متقاضیان را برای انجام این عمل زیبایی راغب می‌کند، مواردی که در ادامه ذکر شده را بخوانید.

    1) اصلی‌ترین مزیت ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو” این است که از دیده شدن پوست سرتان در اثر کم مویی و ظاهری که دوستش ندارید راحت می‌شوید؛ زیرا کاشت مو یک فرآیند رشد مو دائمی و همیشگی است. اگر کاشت را یک متخصص حرفه‌ای برایتان انجام دهد و از روش‌های رایج کاشت مو مانند کاشت مو به روش FIT برای پر کردن سرتان استفاده کرده باشد، پس از دوران نقاهت شاهد رشد منظم و یک دست موهای جدیدی که بین موهایتان کاشته شده‌اند خواهید بود.

    2) تنها با کاشت مو می‌توانید به مشکل ریزش مو و کم پشتی مو غلبه کنید. اگرچه داروهای شیمایی و گیاهی زیادی در بازار برای جبران این مشکل وجود دارند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها یک روش درمانی دائمی و ماندگار برای جبران کم پشتی موها نیست!

    با دارو درمانی شاید در کوتاه مدت موهایتان پف شود و تعداد کمی از فولیکول‌های ضعیف شده دوباره سرپا شوند؛ اما با وجود اینکه ریشه موهای ریخته برای همیشه از بین رفته، این راهکار درمانی موقتی است.

    تنها روش تضمین شده‌ای که می‌تواند دوباره شما را به فردی با موهای پرپشت و زیبا تبدیل کند، ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو به روش FIT یا سایر روش‌های مشابه است. این راهکار یک روش به صرفه و کم هزینه است که می‌تواند تضمینی طاسی و کم پشتی موها را جبران کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل ترمیم کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    3) برای اینکه روحیه و اعتماد به نفستان را دوباره مانند سابق به دست بیاورید، نیاز به راهکاری دارید که شما را یکبار برای همیشه از شر طاسی یا کم مویی نجات دهد. کاشت مو همان روشی است که شما را به یک فرد متفاوت با روزهای گذشته‌تان تبدیل می‌کند و کمکتان می‌کند تا از شر شوخی‌ها و کنایه‌ها خلاص شوید و در میان جمع بدرخشید.

     

    4) موهایی که پس از کاشت لابه لای موهایتان رشد می‌کنند، هیچ تفاوتی با موهای خودتان ندارند. پس از دوران نقاهت، می‌توانید موهای کاشت شده را بلند کنید، مدل دهید یا حتی رنگ کنید. با وجود طبیعی بودن موهای کاشت شده، پس از چند سال اصلاً به خاطر نمی‌آورید که روزی درگیر کم پشتی مو بوده‌اید!

    کاشت-مو-پرتراکم
    کاشت-مو-پرتراکم

     

    روش‌های ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو

    برای ترمیم موهای کم پشت با کاشت مو روش‌های مختلفی وجود دارد. پزشک متخصص با توجه به شرایط متقاضی و امکانات کلینیک، بهترین گزینه را برای ترمیم نواحی خالی از مو انتخاب می‌کند. از جمله روش‌هایی که برای ترمیم کم پشتی موهای سر استفاده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • کاشت مو به روش FUT
      • کاشت مو به روش FIT

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    با توجه به اینکه کاشت مو یک درمان سرپایی برای جبران کم پشتی مو یا پوشاندن طاسی سر هست، افراد زیادی متقاضی این عمل زیبایی هستند. این روش درمانی عوارض کمی دارد و امکان رشد موهای طبیعی با بیشترین تراکم را برای متقاضیان فراهم می‌کند. برای اینکه درباره روش کاشت مو افراد کم و شرایط آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، با مشاورین ما از طریق واتساپ ارتباط بگیرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل ترمیم کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند