داروهای-تقویتی-بعد-از-کاشت-ابرو

بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو کدام هستند؟بهترین دارو تقویت ابرو

بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو را می‌شناسید؟ به نظر شما مصرف چه داروهایی پس از کاشت ابرو طبیعی ضروری هست؟ آیا مصرف دارو می‌تواند روی نتیجه نهایی کاشت تاثیرگذار باشد؟ اگر ابروهایتان نامتقارن هست یا به دلیل حادثه یا در اثر ژنتیکی که دارید بخشی از ابروهایتان را از دست داده‌اید، بی‌شک بارها و بارها به کاشت ابرو فکر کرده‌اید.

البته روش‌های دیگری جز کاشت مانند تتو هم وجود دارد که می‌تواند ریزش ابرو را کمتر نشان دهد؛ اما هیچ‌کدام از این روش‌ها ابروهای طبیعی به شما نمی‌دهد و تمام افراد با دیدنتان متوجه مصنوعی بودن ابروهایتان می‌شوند. به همین دلیل هست که متقاضیان کاشت ابرو روز به روز در حال افزایش هستند.

در کاشت ابرو نیازی به بیهوشی و سپری کردن دوران نقاهت طولانی ندارید. همچنین با توجه به اینکه از تار ابروهای خودتان برای کاشت استفاده می‌شود، به هیچ عنوان مشکلی از بابت ریزش ابروها و مصنوعی بودن آن‌ها نخواهید داشت. در این روش فولیکول‌های مو پس از شش ماه مانند تارهای طبیعی ابرو رشد می‌کنند و می‌توانید ابروهای پرپشت و طبیعی و ماندگار داشته باشید.

 

چرا شناختن بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو مهم است؟

اگر کاشت ابرو طبیعی را انجام داده باشید و نتیجه آنچه امیدوار هستید نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ ابروهایی که به صورت پراکنده رشد کرده‌اند و چهره شما را خشمگین یا مسن نشان می‌دهند، کابوس تمام افرادی هستند که می‌خواهند خدمات کاشت ابرو را دریافت کنند. اگرچه عمل زیبایی کاشت ابرو امکان پیوند موهای طبیعی خودتان را برای جبران کم مویی این ناحیه برطرف می‌کند، اما نحوه کاشت و دوران پس از آن؛ می‌تواند رشد فولیکول‌ها را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند در دوران نقاهت از مالیدن و خاراندن منطقه کاشت پرهیز کنید. همچنین استخر، ورزش‌های سنگین و حتی شستشوی صورت در دوران نقاهت ممنوع هست.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    بعد از کاشت ابرو، تمام نکات شستشوی صورت و تمیز کردن ناحیه کاشت فقط باید طبق دستور پزشک انجام شود؛ اما برای افزایش رشد ابروها و قوی شدن ریشه فولیکول‌ها چه راه‌هایی وجود دارد؟ در ادامه بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو را به همراه مواردی که باید در دوران نقاهت رعایت کنید ارائه کرده‌ایم.

    مراقبت-های-بعد-ازکاشت-ابرو
    مراقبت-های-بعد-ازکاشت-ابرو

    آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای ضد درد

    شاید شنیدن نام آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها در بین “بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو” برایتان عجیب باشد، اما باید بدانید که اولین مرحله برای رشد ابروها پیشگیری از عفونت ناحیه کاشت هست. با کمک داروهای ضد درد می‌توانید میزان دردی که در ناحیه کاشت دارید را کم کنید و نیازی به لمس یا مالش این قسمت نخواهید داشت؛ بنابراین فولیکول‌ها از آسیب‌های احتمالی ناشی از لمس در امان می‌مانند. با مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها هم جلوی عفونت را می‌گیرد و دوران نقاهت را با موفقیت سپری می‌کنید. اگرچه این داروها در واقعیت تقویتی محسوب نمی‌شوند، اما برای بهبود رشد ابروها پس از کاشت مهم و ضروری هستند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها

    ویتامین‌ها و مواد مغذی نقش مهمی در بهبود فرآیند رشد موها و ناخن‌ها دارند. به همین دلیل است که پزشکان متخصص برای شروع دارو درمانی ریزش موها و ابروها ابتدا ویتامین تجویز می‌کنند. در طول فرایند دارو درمانی لازم هست که شما آزمایش‌های لازم را برای تشخیص میزان ویتامین‌ها و مواد مغذی بدنتان انجام دهید. در صورتی که کمبود ویتامین باعث ریزش ابروهایتان شده باشد، پزشک ابتدا با تجویز ویتامین‌ها و مکمل‌های ضروری سعی می‌کند که این مشکل را برطرف کند

    البته فقط کسانی که ریزش مو یا ابرو را تجربه می‌کنند به ویتامین و مکمل‌های ضروری نیاز ندارند! بلکه افرادی که کاشت ابرو را انجام می‌دهند نیز به عنوان بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو باید این داروها تقویتی را مصرف کنند؛ زیرا بدون تامین مواد مغذی بدن نمی‌توان به رشد ابروها و قدرت گرفتن فولیکول‌های جوان امیدوار بود.

    ماینوکسیدیل

    ماینوکسیدیل هم به عنوان یکی از بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو شناخته می‌شود. اگرچه این دارو بیشتر برای تقویت رشد موهای سر و پیشگیری از ریزش آن‌ها استفاده می‌شود؛ اما نمی‌توان نقش ماینوکسیدیل را در درمان ریزش ابروها و بهبود رشد آن‌ها نادیده گرفت.

    طبق دستورالعمل این دارو؛ باید آن را همه روزه روی ابروهایتان بمالید. البته این کار را باید با پنبه و به آرامی انجام دهید و اجازه ندهید که ماینوکسیدیل به پوستتان یا اطراف چشمتان برسد. برای مصرف این دارو پس از کاشت ابرو طبیعی، حتماً باید با پزشک معالجتان مشورت کنید.

    مصرف-ویتامین‌ها-و-مکمل‌ها-بعد-از-کاشت-ابرو
    مصرف-ویتامین‌ها-و-مکمل‌ها-بعد-از-کاشت-ابرو

    فولیک اسید و امگا 3

    در بین بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو” نام فولیک اسید و امگا 3 هم به چشم می‌خورد. برای اینکه تار موی ابروهایتان قوی و ضخیم باشد و ابروهای پرپشتی داشته باشید، باید فولیک اسید و امگا 3 مصرف کنید. البته مصرف مواد غذایی سرشار از امگا 3 مانند ماهی سالمون هم می‌تواند گزینه مناسبی برای متقاضیان کاشت ابرو باشد.

    تغییر برنامه غذایی

    در صورتی که تا قبل از کاشت ابرو رژیم غذایی سالمی نداشته‌اید و مواد غذایی شیرین، چرب یا شور مصرف می‌کرده‌اید؛ وقت آن رسیده که در برنامه غذایی خودتان تغییر جدی ایجاد کنید؛ زیرا بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو استفاده از مواد غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی است. اگر پروتئین، دانه‌ها و سبزیجات را در برنامه غذایی خودتان قرار دهید، شاهد رشد ابروها و موهایتان خواهید بود. البته این تغییر برنامه غذایی روی پوست و سلامتی شما هم تاثیرگذار هست و می‌توانید کیفیت زندگی خودتان را بهتر کنید.

    نکات مهم برای تهیه بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

    اگرچه کاشت ابرو یکی از عمل‌های زیبای غیرتهاجمی و ساده محسوب می‌شود، اما مصرف داروهای خودسرانه قبل و بعد از عمل می‌تواند متقاضی را با مشکل جدی مواجه کند. به عنوان مثال مصرف داروهای رقیق کننده خون احتمال خونریزی حین کاشت ابرو طبیعی و پس از آن را افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم قبل از مصرف هر دارویی حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید و از مصرف داروهای تقویتی و… به صورت خودسرانه پرهیز کنید.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای اینکه بهترین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو” را بهتر بشناسید، باید با پزشکانی که در زمینه کاشت ابرو طبیعی تخصص دارند مشورت کنید. کلینیک VIP تهران این فرصت را برای متقاضیان فراهم کرده است که قبل از کاشت ابرو با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرند. از طریق واتسپ می‌توانید تمام سوالاتی که درباره کاشت ابرو طبیعی و نحوه انجام این عمل زیبایی دارید را با ما مطرح کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند