هزینه-بلفاروپلاستی-با-بیمه

قیمت بلفاروپلاستی چقدر است+ امکان پرداخت بیمه

قیمت بلفاروپلاستی چقدر هست؟ آیا قیمت جراحی پلک بالا و پایین تفاوت دارد؟ چه عواملی در تعیین قیمت بلفاروپلاستی نقش دارند؟ کسانی که قصد انجام جراحی پلک را دارند، بی‌شک با این سوال‌ها در ذهنشان مرور می‌شود؛ زیرا همیشه یکی از مهم‌تری پرسش‌هایی که درباره عمل‌های زیبایی مطرح می‌شود، قیمت انجام آن است.

متقاضیان زیادی به صورت مادرزادی یا در اثر بالا رفتن سن به مشکل افتادگی پلک بالا یا پایین دچار می‌شوند، اما تمام آن‌ها امکان انجام جراحی پلک را ندارد. بعضی از این افراد به دلیل شرایط جسمانی خاصی که دارند از بلفاروپلاستی معاف شده‌اند، اما در نقطه مقابل افرادی وجود دارند که به دلیل عدم آگاهی از قیمت بلفاروپلاستی از انجام آن اجتناب می‌کنند.

اگر تصمیم خودتان را برای انجام جراحی پلک بالا یا جراحی پلک پایین را گرفته‌اید، قطعاً این سوال برایتان وجود دارد که قیمت عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟ با کلینیک VIP تهران همراه باشید و در این باره اطلاعات کسب کنید.

قیمت عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

برای تخمین قیمت و هزینه بلفاروپلاستی باید ابتدا شرایط متقاضی ارزیابی شود. با توجه به اینکه فرد متقاضی جراحی پلک به مرور و به دلیل افزایش سن دچار این مشکل شده و هر روز افتادگی پلک وی شدیدتر می‌شود، یا متقاضی از بدو تولد افتادگی پلک داشته و دیگر پیشرفتی در آن دیده نمی‌شود، قیمت جراحی پلک تخمین زده می‌شود.

همچنین برای کسانی که به دلیل بیماری یا حادثه دچار افتادگی یا آسیب‌دیدگی پلک می‌شود، مبلغی که برای بلفاروپلاستی تعیین می‌شود متفاوت خواهد بود. در نهایت، با توجه به اینکه متقاضی نیاز به درمان افتادگی یک پلک یا دو پلک را دارد، یا اینکه علاوه بر بلفاروپلاستی پلک بالا به عمل پلک پایین هم نیاز دارد، قیمت بلفاروپلاستی” متغیر خواهد بود.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای جراحی پلک زمانی بین 1 تا 1.5 ساعت به طور معمول در نظر گرفته می‌شود. اگر متقاضی شرایط خاصی داشته باشد، امکان دارد که این بازه زمانی کمی طولانی‌تر باشد؛ اما در کل، با توجه به اینکه بلفاروپلاستی عمل سرپایی است و نیاز به بیهوشی ندارد، قیمت آن نسبت به سایر عمل‌های جراحی مناسب‌تر هست.

    قیمت عمل بلفاروپلاستی
    قیمت عمل بلفاروپلاستی

    چه کسانی باید قیمت بلفاروپلاستی را بپردازند؟

    برای اینکه قیمت بلفاروپلاستی یا جراحی پلک بالا یا پایین را تخمین بزنید، باید بدانید که این مشکل به چه دلایلی رخ می‌دهد. در ادامه متداول‌ترین دلایل افتادگی پلک را برایتان ارائه کرده‌ایم:

    1) اولین گروه متقاضی جراحی پلک کسانی هستند که به دلیل افزایش سن نیاز به این عمل زیبایی دارند. این گروه معمولاً در هر دو چشم افتادگی پلک بالا و پایین را دارند و چین‌وچروک‌های اطراف چشم‌هایشان زیاد هست. در کنار این گروه، کسانی که دچار پیری زودرس شده‌اند هم قرار می‌گیرند. کسانی که به مرور دچار افتادگی پلک و چین‌وچروک در صورتشان می‌شوند، نسبت به این گروه بهتر می‌توانند با شرایطی که دارند کنار بیایند. در واقع افراد مسن ممکن است حتی بدون انجام جراحی پلک برای زیبایی بتوانند زندگی طبیعی خودشان را ادامه دهند، اما برای کسانی که دچار پیری زودرس شده‌اند پذیرش این موضوع بسیار دشوار است.

    2) کسانی که پف زیر چشم دارند یا به دلیل چین‌های پاکلاغی پایین چشم‌هایشان نیاز به پرداخت قیمت بلفاروپلاستی و انجام این عمل زیبایی دارند.

    3) افتادگی پلک فقط روی زیبایی شما تاثیرگذار نیست! بلکه گاهی مواقع میزان افتادگی به اندازه‌ای هست که بینایی شما را مختل می‌کند و میزان دید محیطی شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. اگر افتادگی و شل شدگی پلک روی دید شما تاثیر گذاشته باشد، حتماً باید عمل جراحی پلک را انجام دهید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی” هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

     

    عوامل موثر در قیمت بلفاروپلاستی کدام هستند؟

    از جمله مواردی که روی مبلغ جراحی پلک بالا یا پایین تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • میزان افتادگی پلک‌ها و سختی عمل بلفاروپلاستی
    • نیاز به جراحی پلک‌های یک یا دو چشم
    • پرداخت قیمت جراحی پلک توسط بیمه
    • تخصص پزشک انتخاب شده
    • کلینیک زیبایی که برای جراحی پلک انتخاب کرده‌اید
    • دستمزد پزشک برای جراحی پلک بالا یا پایین
    • متد و روش انتخابی برای جراحی پلک
    • شرایط متقاضی بلفاروپلاستی
    قیمت-جراحی-پلک
    برای تخمین قیمت بلفاروپلاستی یا جراحی پلک باید ابتدا شرایط فرد توسط پزشک ارزیابی شود

    شرایط پرداخت قیمت و هزینه بلفاروپلاستی توسط بیمه

    بیمه هزینه جراحی‌های زیبایی را پرداخت نمی‌کند، مگر اینکه پزشک متخصص تشخیص دهد که متقاضی به دلیل بهبود وضعیت جسمانی یا درمان نیاز به آن عمل دارد. در صورتی که جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را فقط به خاطر زیباتر شدن و جوان‌تر شدن انجام می‌دهید، هزینه آن را باید خودتان بپردازید؛ اما برای کسانی که افتادگی پلک روی میزان دید آن‌ها تاثیر گذاشته است، جراحی پلک با پرداخت هزینه توسط بیمه انجام می‌شود. البته باید پزشک متخصص حتماً این موضوع را تایید کند.

    آیا قیمت و هزینه بلفاروپلاستی ارزشش را دارد؟

    بدون قدرت بینایی زندگی ما مختل خواهد شد. افتادگی پلک می‌تواند لذت خوب دیدن را از ما بگیرد. علاوه بر آن، چین‌وچروک و افتادگی پلک روی ظاهر شما هم تاثیر قابل توجهی دارد. کسانی که افتادگی پلک دارند، نسبت به هم سن و سال‌های خودشان مسن‌تر به نظر می‌رسند. آرایش خوب روی پوستشان قرار نمی‌گیرد و نمی‌توانند یک نگاه زیبا داشته باشند. با همه این گفته‌ها، بی‌شک متوجه شده‌اید که چرا متقاضیان بلفاروپلاستی معتقد هستند که قیمت جراحی پلک ارزش پرداخت دارد. در ادامه موارد دیگری که روی تصمیم‌گیری متقاضیان برای پرداخت قیمت بلفاروپلاستی” تاثیرگذار هستند را آورده‌ایم:

      • باز شدن چشم‌هایتان و بازگرداندن زیبایی و جوانی به شما
      • کوتاه بودن دوران ریکاوری پس از جراحی بلفاروپلاستی
      • بلفاروپلاستی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی عوارض کمتری دارد
      • بلفاروپلاستی به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی و بستری ندارد
      • در صورتی که پزشک متخصص این عمل زیبایی را در مرکز معتبر زیبایی انجام دهد، نیازی به تکرار عمل جراحی پلک نخواهید داشت. در حقیقت با یک بار هزینه بلفاروپلاستی می‌توانید برای همیشه از افتادگی پلک‌هایتان راحت شوید.
      • پس از عمل بلفاروپلاستی و سپری شدن دوران نقاهت، زاویه دید شما بسیار گسترده‌تر خواهد شد؛ زیرا هیچ‌چیزی وجود دارند که مانع از دید مناسب شما شود.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای محاسبه قیمت بلفاروپلاستی یا قیمت جراحی پلک باید عوامل دخیل در این موضوع را بشناسید. در صورتی که متقاضی یک بار جراحی پلک را انجام داده باشد، نیاز به جراحی دو پلک داشته باشد، شرایط جسمانی ویژه‌ای داشته باشد و … مبلغی که برای بلفاروپلاستی باید بپردازد نسبت به فرد عادی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل هست که توصیه می‌کنیم قبل از شروع بلفاروپلاستی، حتماً جلسه مشاوره را با کلینیک VIP تهران داشته باشید. برای مشاوره و دریافت راهنمایی لازم درباره جراحی پلک با واتساپ ما در ارتباط باشید.ق

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی” هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند