بلفاروپلاستی-بدون-جراحی

آیا بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی ممکن است؟+ روش انجام آن

آیا انجام برداشتن پلک یا بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی امکان‌پذیر هست؟ چه شرایطی برای ارائه این خدمات به متقاضیان وجود دارد؟ چه کسانی می‌توانند بلفاروپلاستی را بدون بیهوشی تجربه کنند؟ کلینیک VIP تهران پاسخ سوالاتتان را در این زمینه خواهد داد.

در قدم اول باید بدانید بلفاروپلاستی چیست و به چه منظور انجام می‌شود؟ بلفاروپلاستی یا جراحی پلک که به عنوان برداشتن پلک هم شناخته می‌شود، راهکاری نوین در پزشکی مدرن هست. در این عمل زیبایی، پوست و پف و چین‌خوردگی‌های پلک بالا و پایین برداشته می‌شود.

در گذشته جراحی پلک تنها با کمک بیهوشی امکان‌پذیر بود و یک روش تهاجمی محسوب می‌شد؛ اما این روزها تمام افراد می‌توانند با روش غیرتهاجمی بلفاروپلاستی مشکل افتادگی پلک‌هایشان را برطرف کنند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که افتادگی پلک‌هایتان واضح هست، اما امکان انجام بلفاروپلاستی با جراحی را ندارید، با کلینیک VIP همراه باشید و راه و روش انجام این عمل زیبایی بدون جراحی را بشناسید.

چرا بلفاروپلاستی نیاز داریم؟

هر فردی در طول زندگی خودش ممکن هست با مشکلات جسمانی زیادی مواجه شود. بالا رفتن سن، شرایط محیطی، بیماری‌های ارثی و حوادث ازجمله مواردی هستند که می‌توانند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهند. یکی از مشکلات رایج بین افرادی که مسن هستند یا از پیری  زودرس رنج می‌برند، افتادگی پلک است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    تیرگی پایین چشم‌ها، چین‌هایی که در اطراف پلک‌ها دیده می‌شود و گود افتادن چشم‌ها از علایم دیگر افزایش سن هستند. البته کسانی هم وجود دارند که به دلیل استفاده زیاد از مواد آرایشی یا به صورت ژنتیکی و مادرزادی درگیر افتادگی پلک هستند. برای اینکه بتوانید دوباره زیبایی خودتان را به دست بیاورید، بهترین روش بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی است.

    رفع-پف-پلک-پایین
    رفع-پف-پلک-پایین

    بلفاروپلاستی بدون جراحی چطور انجام می‌شود؟

    برای انجام بلفاروپلاستی بدون جراحی از پلکسر یا جراحی نرم استفاده می‌شود. این روش درمانی گزینه مطلوبی برای تمام کسانی است که از عمل‌های جراحی می‌ترسند یا شرایط بیهوشی یا جراحی را ندارند. در جراحی پلک با پلکسر هیچ اثری از بریدن و برداشتن پلک و پوست دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث شده که مشکلات ناشی از بریدن و بخیه زدن پلک وجود نداشته باشد!

    پلکسر که یک نوآوری در صنعت پزشکی و مخصوصاً عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود، تنها روی سلول‌های پوستی تاثیرگذار هست. این وسیله بی‌سیم که قابل جابجا کردن هم هست، گرما را به بخش‌هایی از پوست که بافت تجمع یافته دارند وارد می‌کند. با وجود تصعید مایعات موجود در سطوح پوست، حرارت به نواحی اطراف و بافت‌های سالم منتقل نخواهد شد. به همین دلیل هست که در بلفاروپلاستی بدون جراحی پوست اطراف چشم صدمه نمی‌بیند.

    پلکسر برای درمان افتادگی نقاط ریز یک میلی‌متری روی پلک ایجاد می‌کند. پس از استفاده از دستگاه، مایعات زیرپوستی تصعید می‌شوند. با وجود تصعید مایعات کمی احساس درد و سوزش خواهید داشت. این موضوع کاملاً طبیعی است و نباید نگرانی از بابت آن داشته باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در حقیقت پلکسر یا دستگاه Plexr مقداری از پوست اضافی که باعث افتادگی شده را برطرف می‌کند و به لایه‌های زیرین پوست و غشایی آن نفوذ نمی‌کند. حدود سه ماه پس از بلفاروپلاستی بدون جراحی، در محل عمل کلاژن نوع سه تشکیل می‌شود. همین موضوع به بازسازی پوست کمک م‌یکند و عوارض ناشی از بلفاروپلاستی و عوارض احتمالی پوست را کاهش می‌دهد.

    مراحل انجام بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی

    1)انجام مشاوره و آماده شدن متقاضی جهت انجام عمل

    2)بی‌حسی موضعی ناحیه مورد نظر

    3)استفاده از دستگاه پلکسر پلاسما جت برای انتقال پلاسما به پوست

    4)تاثیر گذاشتن پلاسما روی سلول‌های پوستی

    5)منتقل کردن گرما به زیر پوست و تصعید مایعات جمع شده در این ناحیه

    6)رفع چربی اضافی انباشته‌شده زیر پلک

    7)رفع افتادگی پلک با کمک لیفت پلک

    پلکسر-جیست
    پلکسر-جیست

    مزایای بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی

    ازجمله مزایای بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی می‌توان به این  موارد اشاره کرد:

    1)بهترین گزینه برای کسانی که از عمل جراحی می‌ترسند

    2)عدم نیاز به بیهوشی و بی‌حسی

    3)بدون نیاز به برش برای برداشتن پلک

    4)عدم ایجاد زخم و اسکار به دلیل جراحی

    5)بهتر شدن میدان دید پس از عمل

    6)جوان‌تر شدن و زیبایی

    7)از بین بردن چین‌های اطراف چشم و پف زیر چشم

    عوارض بلفاروپلاستی بدون جراحی

    اگرچه برداشتن پلک بدون جراحی یک عمل کم تهاجمی به حساب می‌آید؛ اما با انجام آن ممکن است با عوارضی مواجه شوید. ازجمله مهم‌ترین عوارض

    بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی” می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • درد و سوزش خفیف پس از عمل
    • تورم و قرمزی موقت اطراف چشم‌ها
    • تغییر رنگ موقتی پوست ناحیه مورد نظر
    • حساسیت چشمی
    • بروز زخم‌های حاصل شده از سوختگی پلاسما

    دوران نقاهت بلفاروپلاستی بدون جراحی

    در صورتی که بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی را برای درمان افتادگی پلک‌ها و پف زیر چشم‌هایتان انتخاب کرده‌اید، حتماً به نکاتی که برای دوران نقاهت این عمل زیبایی ارائه شده توجه داشته باشید؛ زیرا بدون رعایت مراقبت‌های لازم، ممکن است با عوارض خاصی مواجه شوید. همچنین دوران نقاهت روی نتیجه نهایی بلفاروپلاستی هم تاثیرگذار است. توصیه‌های مهم مراقبت پس از درمان افتادگی پلک با پلکسر را در ادامه بیان کرده‌ایم:

      • جهت پیشگیری از تورم اطراف چشم‌ها و صورتتان، به مدت دو روز پس از عمل سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید.
      • برای کاهش درد و کبودی پلک‌ها و اطراف چشم‌ها، از کمپرس یخ استفاده کنید.
      • حتماً موقع حضور در فضای باز و مواقع تابش نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنید.
      • به هیچ عنوان مواد آرایشی استفاده نکنید و چشم‌ها و اطراف آن‌ها را مالش ندهید یا نخارانید.
      • داروهای ضد درد و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کرده و به سایر داروها را به صورت خودسرانه مصرف نکنید.
      • پس از بلفاروپلاستی نباید فعالیت بدنی سنگین داشته باشید و ورزش کنید.
      • عدم مصرف الکل و دخانیات تا دو هفته پس از عمل
      • عدم استفاده از لنزهای طبی و مواد شوینده قوی یا لایه‌بردارها

    در انتها کلینیک vip تهران…

    برای انجام  بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی باید به پزشکانی که تجربه این عمل زیبای را دارند و درباره نتیجه‌بخش بودن آن اطلاع دارند مراجعه کنید؛ زیرا در صورتی که پزشک تخصص لازم برای کار با پلکسر یا انجام بلفاروپلاستی را نداشته باشد، احتمال دارد که پوست پلک‌هایتان بسوزد و لکه‌های ناشی از عمل برای همیشه روی ناحیه مورد نظر بماند.

    ما در کلینیک VIP تهران این امکان را برای مراجعین فراهم کرده‌ایم، که ابتدا مشاوره بلفاروپلاستی را دریافت کنند و سپس برای انجام این عمل زیبایی اقدام کنند. برای دریافت خدمات مشاوره، کافی است هم اکنون به واتساپ کلینیک پیام دهید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند