نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی که باید حتماً بدانید

نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی که باید حتماً بدانید

درباره نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی چیزی شنیده‌اید؟ اگر جراحی پلک بالا نیاز دارید، یا اینکه می‌خواهید با جراحی پلک چین‌های پنجه کلاغی پایین چشمتان را از بین ببرید، باید درباره بلفاروپلاستی و نکات مهم قبل از این عمل اطلاعات کافی داشته باشید. زیرا بدون دانستن اطلاعات ضروری قبل از عمل جراحی پلک، ممکن هست آمادگی لازم را برای انجام آن نداشته باشید و نتیجه این عمل زیبایی با آنچه انتظارش را دارید بسیار متفاوت باشد.

اغلب کسانی که به دنبال انجام عمل جراحی پلک هستند، تنها به انتخاب کلینیک و میزان تخصص و تبحر پزشک توجه می‌کنند. در صورتی که اگر نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی و موارد ضروری برای دوران نقاهت پس از آن را به خوبی رعایت نکنید، بهترین پزشک زیبایی هم نمی‌تواند نتیجه نهایی را برایتان تغییر دهد. با کلینیک vip همراه باشید و نکات مهم قبل از جراحی پلک بالا یا پایین را بدانید.

بلفاروپلاستی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

قبل از اینکه به سراغ نکات مهم قبل از بلفاروپلاستی برویم، باید بدانیم که این عمل زیبایی چیست و چرا افراد مختلف به آن نیاز پیدا می‌کنند؟

با بالا رفتن سن چه علایمی می‌تواند شما را نگران کند؟ آیا جز این است که پوست اولین گزینه‌ای هست که با افزایش سن خاصیت کشسانی خودش را از دست می‌دهد و به مرور چین و چروک در نواحی مختلف بدن و صورت، مخصوصاً در اطراف لب‌ها و چشم‌ها دیده می‌شود.

چین‌های سایر نواحی صورت را شاید بتوانید با گریم و … بپوشانید، اما افتادگی پلک چیزی نیست که بتوان آن را حتی پشت آرایش زیاد پنهان کرد. مخصوصاً که این افتادگی باعث کاهش قدرت بینایی شما هم می‌شود و می‌تواند زندگی را برایتان سخت‌تر کند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    به همین دلیل در بین روش‌های نوین پزشکی، جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برای از بین بردن این عارضه هم دیده می‌شود. در جراحی بلفاروپلاستی پزشک با برداشتن پوست و عضلات و چربی‌های زائد پلک، دوباره جوانی و شادابی را به چهره شما هدیه می‌کند.

    عکس-جراحی-پلک-بالا
    عکس-جراحی-پلک-بالا

    نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

    برای اینکه قبل، حین و بعد از عمل جراحی پلک مشکل خاصی برای متقاضی رخ ندهد، مطالبی که هر فردی برای شروع بلفاروپلاستی و انجام این عمل زیبایی باید بداند را در ادامه ارائه کرده‌ایم.

    داشتن آمادگی پیش از بلفاروپلاستی

    1) برای انجام بلفاروپلاستی نباید به هیچ عنوان لنز طبی داشته باشید. بنابراین در صورتی که از لنزهای طبی یا زیبایی استفاده می‌کنید؛ در روز عمل باید آن‌ها را از چشمتان در بیاورید.

    2) شرایط روحی و روانی شما در انجام این عمل زیبایی تاثیر قابل توجهی دارد. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند به هیچ عنوان استرس نداشته باشید. در صورت استرس داشتن، سیستم ایمنی بدنتان ضعیف خواهد شد و زخم‌های ناشی از جراحی پلک بالا” یا پایین دیرتر درمان می‌شوند.

    3) حتماً با یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان هماهنگ باشید تا حین عمل همراه شما باشد. همچنین همراهتان باید شما را پس از عمل تا منزل برساند و تا حد امکان یک روز برای پایدار شدن شرایطتان کنارتان بماند.

    4) به هیچ عنوان لباسی که یقه تنگ دارد نپوشید. زیرا درآوردن آن بعد از عمل سخت خواهد بود.

    5) دو هفته قبل و بعد از جراحی پلک بالا یا پایین به هیچ عنوان داروهای رقیق‌کننده خون، دخانیات و الکل مصرف نکنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل جراحی بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    دریافت خدمات مشاوره قبل از جراحی پلک

    1) قبل از شروع بلفاروپلاستی باید حتماً با پزشک متخصص برای انجام این عمل زیبایی مشورت کنید. در این مرحله پزشک پروند پزشکی فرد را بررسی می‌کند و در صورتی که داروی خاصی مصرف ‌کند، امکان استفاده از آن قبل و بعد از عمل را  اعلام خواهد کرد. همچنین متقاضی می‌تواند سوالاتی که درباره نتیجه بلفاروپلاستی، انجام آن و عوارض بلفاروپلاستی دارد را از پزشک بپرسد.

    2) در صورتی که برای بار دوم یا چندم است که بلفاروپلاستی را انجام می‌دهید، یا جراحی روی نقاط دیگر بدنتان انجام داده‌اید، به عنوان نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی باید این موضوع را یادداشت کنید و حتماً با پزشک آن را در میان بگذارید.

    3) اگر به دیابت، ایدز یا بیماری‌های خاص دیگر مانند فشارخون مبتلا هستید، در جلسه مشاوره این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

    4) در صورتی که الکل یا دخانیات مصرف می‌کنید، حتماً این موضوع را با پزشک مطرح کنید.

    5) اگر به داروی خاصی مانند داروهای بی‌حسی یا آنتوبیوتیک­ها حساسیت دارید، حتماً این موضوع را در جلسه مشاوره بیان کنید.

    جلسات مشاوره قبل از عمل بلفاروپلاستی به این دلیل برگزار می‌شود که شرایط متقاضی برای عمل به دقت ارزیابی شود. زیرا ممکن هست فردی که قصد انجام جراحی پلک بالا یا پایین را دارد، با نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی آشنایی کافی نداشته باشد و درباره اینکه عمل زیبای ذکر شده برایش مناسب است یا نه چیزی نداند.

    با توجه به اینکه جراحی پلک بالا” یا پایین می‌تواند برای بعضی از افراد خطرآفرین باشد، کلینیک‌های زیبایی مانند کلینیک VIP تهران یک جلسه مشاوره با متقاضیان در نظر می‌گیرند. در این جلسه علاوه بر مطرح‌شدن انتظارات و شرایط فرد، یک چک لیست کلی برای شرح حال وی در نظر گرفته شده. با پاسخ‌دهی به این چک لیست و سوال و جواب‌های مطرح‌شده توسط پزشک متخصص، امکان‌سنجی بلفاروپلاستی برای فرد مورد نظر بررسی خواهد شد.

    جراحی-پلک-بالا-و-پایین
    جراحی-پلک-بالا-و-پایین

    مراقبت‌های ضروری قبل از جراحی پلک

    در بین نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی مواردی وجود دارد که به عنوان مراقبت‌های پیش از عمل در نظر گرفته می‌شود. در ادامه این موارد را بررسی کرده‌ایم:

    1) از مصرف داروهای روان کننده خون مانند آسپرین، داروهای ضد التهابی، ویتامین E و مواردی که باعث افزایش گردش خون می‌شوند و ضد انعقاد خون هستند اجتناب کنید.

    2) قبل از عمل مواد غذایی سبک مصرف کنید و از خوردن غذاهای سنگین و نوشیدنی‌های انرژی‌زا یا الکلی اجتناب کنید.

    3) چند روز پیش از عمل از داروهای ضد درد مانند استامینوفن استفاده کنید، تا درد حین عمل و پس از آن برایتان طاقت‌فرسا نباشد.

    4) در صورت استفاده از لنز طبی حتماً با پزشک معالج مشورت کنید.

    5) قبل و بعد از جراحی پلک بالا یا پایین از آرایش کردن چشم‌هایت خودداری کنید.

    6) قبل از عمل دوش بگیرید و نظافت شخصی را برای انجام بهتر بلفاروپلاستی رعایت کنید.

    7) قبل از عمل به هیچ عنوان فیلم زیاد تماشا نکنید و ساعت‌ها برای مطالعه و نگاه کردن به گوشی چشم‌هایتان را باز نگه ندارید. هر چقدر خستگی چشم‌هایتان کمتر باشد، عمل بهتر انجام می‌شود و احساس ناراحتی نخواهید داشت.

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    در این مطلب مهم‌ترین نکات قبل از عمل جراحی بلفاروپلاستی که لازم هست بدانید را ارائه کردیم. اگر قصد جراحی پلک بالا یا جراحی پلک پایین را دارید، برای مشاوره با شماره واتساپ

    کلینیک VIP در ارتباط باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل جراحی بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند