بلفاروپلاستی-با-بی-حسی

بلفاروپلاستی با بی‌حسی انجام می‌شود یا نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا بلفاروپلاستی با بی‌حسی انجام می‌شود؟ چه کلینیک‌هایی خدمات جراحی پلک را بدون نیاز به بیهوشی ارائه می‌کنند؟ آیا تمام کسانی که این خدمات را دریافت می‌کنند می‌توانند بلفاروپلاستی را با بی‌حسی انجام دهند یا خیر؟ گذر زمان و بالا رفتن سن بی‌شک زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اولین نشانه‌های این موضوع هم روی پوستتان دیده می‌شود.

چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان اولین چیزی هست که بالا رفتن سن برایتان به ارمغان می‌آورد؛ اما چرا پوست چروک می‌افتد و چین‌های پنجه کلاغی پایین چشم‌ها را در برمی‌گیرد؟ اولین موضوعی که باعث افتادگی پوست می‌شود، کاهش قدرت سلول‌های پوستی برای تولید کلاژن و الاستین است. همان موادی که پوست را شاداب و سرزنده نگه می‌دارند. اما نوع تغذیه، بی‌خوابی و استرس و حوادث و بیماری هم می‌توان باعث چین افتادن اطراف چشم‌ها شود.

البته تمام کسانی که نیاز به عمل بلفاروپلاستی دارند از افراد مسن نیستند! گاهی مواقع متقاضیان جراحی پلک از بدو تولد و به صورت ژنتیکی با این مسئله درگیر هستند. تحت هر شرایطی که چروک اطراف چشم‌ها و افتادگی پلک به سراغ شما آمده باشد، جراحی پلک کمکتان می‌کند که برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید و چشم‌هایی زیبا و بدون ورم داشته باشید. در این مقاله کلینیک vip درباره شرایط این عمل زیبایی و انجام آن با بی‌حسی سخن خواهیم گفت.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    مراحل انجام بلفاروپلاستی

    برای اینکه درباره شرایط انجام بلفاروپلاستی با بی‌حسی اطلاعات کسب کنیم، باید مراحل انجام این عمل زیبایی را به خوبی بشناسیم.

    نمونه-بلفاروپلاستی-با-بی-حسی
    نمونه-بلفاروپلاستی-با-بی-حسی

    مرحله 1: دریافت خدمات مشاوره و بررسی وضعیت جسمانی متقاضی

    قبل از اینکه برای بلفاروپلاستی مراجعه کنید، حتماً باید خدمات مشاوره جراحی پلک را دریافت کنید؛ بنابراین در قدم اول این عمل زیبایی باید به واتساپ ما مراجعه کنید. در جلسه مشاوره، پزشک تصاویر ارسالی متقاضی را بررسی می‌کند و امکان‌پذیر بودن یا نبودن بلفاروپلاستی را با وی در میان می‌گذارد.در قدم بعدی باید شرایط سلامتی متقاضی مورد بررسی قرار بگیرد.

    در صورتی که به بیماری‌هایی مانند قند خون یا فشارخون مبتلا باشید یا داروهای خاصی مصرف کنید که خون را رقیق می‌کند، این عمل زیبایی برایتان مناسب نخواهد بود. همچنین کسانی که داروهای بی‌حسی حساسیت دارند، نمی‌توانند بلفاروپلاستی با بی‌حسی را انجام دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مرحله 2: آماده شدن برای انجام بلفاروپلاستی

    در این مرحله متقاضی برای انجام بلفاروپلاستی آماده می‌شود. برای جراحی پلک باید در کلینیک vip حاضر شوید، در اتاق مخصوص استریل باشید و لباس‌های استریل مخصوص را بپوشید.

    مرحله 3: بی‌حسی پلک‌ها و شروع عمل

    پس از آماده شدن متقاضی، بلفاروپلاستی با بی‌حسی شروع می‌شود. در اولین قدم پزشک از داروهای مخصوص برای بی‌حس شدن پلک‌ها و عدم احساس درد حین عمل استفاده می‌کند. سپس روی پلک‌ها برش ایجاد می‌کند و چربی‌ها و عضله‌های فلج شده را خارج می‌کند. در نهایت پوست اضافی این ناحیه برش می‌خورد و جای زخم روی پوست باقی نمی‌ماند. اگر پزشک در این مرحله تخصص کافی نداشته باشد، احتمال دارد که به عصب بینایی آسیب وارد شود یا اینکه به دلیل برش‌های نامتقارن، چشم‌هایتان هماهنگ و یکسان نباشد و دوباره نیاز به عمل پیدا کنید.

     

    مرحله 4: بخیه زدن پلک‌ها

    شاید تصور کنید که انجام بلفاروپلاستی با بی‌حسی” یا بیهوشی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی افراد متقاضی این عمل زیبایی است، در صورتی که این موضوع درست نیست! بعد از انجام جراحی پلک باید پزشک متخصص پلک‌ها را بخیه بزند.

    در صورتی که کوچک‌ترین اشتباهی در این قسمت از بلفاروپلاستی رخ دهد یا پزشک معالجتان تخصص و توانایی کافی برای انجام این کار را نداشته باشد، پس از جوش خوردن زخم‌ها و کشیدن آن‌ها، جای زخم یا اسکار پشت چشم‌هایتان باقی می‌ماند. به همین دلیل توصیه می‌شود که به هیچ عنوان به مراکز متفرقه برای جراحی پلک مراجعه نکنید!

    رفع-افتادگی-پلک
    رفع-افتادگی-پلک

    روش‌های مختلف انجام بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به سه روش انجام می‌شود که عبارتند از:

    1) جراحی پلک با بیهوشی

    2) جراحی پلک در حالت نیمه بی‌هوش

    3) بلفاروپلاستی با بی‌حسی

    در صورتی که متقاضی فوبیا یا ترس از جراحی داشته باشد، پزشک در حالت بیهوشی بلفاروپلاستی را انجام می‌دهد. انجام “بلفاروپلاستی با بی‌حسی” یا در حالت نیمه بی‌هوش هم کاملاً به شرایط روحی و جسمانی متقاضی این عمل زیبایی بستگی دارد.

    در حالت کلی به خاطر اینکه بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی سرپایی است و انجام آن چند ساعت بیشتر زمان نیاز ندارد، معمولاً پزشکان با بی‌حسی جراحی پلک را انجام می‌دهند. مخصوصاً در صورتی که فرد متقاضی سن بالایی داشته باشد، بیهوشی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     

    مزایای بلفاروپلاستی با بی‌حسی

    از جمله مزایای جراحی پلک بدون نیاز به عمل بیهوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • انجام بلفاروپلاستی تنها در یک جلسه به طور کامل
    • هوشیار بودن متقاضی حین عمل و امکان مراجعه به منزل به محض اتمام بلفاروپلاستی
    • عدم دارا بودن عوارض بیهوشی
    • عدم وجود شوک بیهوشی
    • هزینه پایین‌تر عمل
    • دوران نقاهت کوتاه‌تر و بهبود سریع‌تر
    • امکان انجام بلفاروپلاستی برای افراد مسن

    معایب بلفاروپلاستی با بی‌حسی

    از جمله مشکلات بلفاروپلاستی با بی‌حسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حساسیت نشان دادن به داروهای بی‌حسی
    • تاری دید موقت پس از عمل
    • ترس و اضطراب حین عمل برای کسانی که از تیغ جراحی و شرایط اتاق عمل می‌ترسند.

    شرایط بهبودی بعد از انجام بلفاروپلاستی با بی‌حسی

    بعد از اینکه جراحی پلک را انجام دادید، باید شرایطی که برای دوران نقاهت در نظر گرفته شده را به خوبی رعایت کنید. در صورتی که در این دوران کوتاهی کنید و موارد ذکر شده را جدی نگیرید، احتمال دارد که بلفاروپلاستی نتیجه مطلوبی برایتان نداشته باشد.

      • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش درد
      • استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک و عدم مصرف داروهای خودسرانه
      • استفاده از قطره‌های تجویز شده جهت بهبود بینایی
      • عدم استفاده از مواد آرایشی تا زمان توصیه پزشک
      • عدم انجام فعالیت‌های بدنی سنگین
      • عدم حضور در برابر نور آفتاب و محیط‌های آلوده پر از گرد و خاک
      • نخاراندن و نمالیدن پلک‌ها
      • نگاه نکردن طولانی به گوشی موبایل یا کامپیوتر
      • اجتناب از مصرف دخانیات و الکل

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    در صورتی که شرایط سنی شما مناسب بلفاروپلاستی هست و یک بار برای همیشه می‌خواهید از افتادگی پلک یا چین و چروک‌های اطراف آن خلاص شوید، همین حالا با واتساپ کلینیک vip تماس بگیرید. در این مرکز بلفاروپلاستی با بی‌حسی” انجام می‌شود و دوران نقاهت برایتان کوتاه‌تر خواهد بود. همچنین مواد مضر بیهوشی وارد بدنتان نمی‌شود و نیازی نیست که ساعت‌ها پس از عمل منتظر به هوش شدن باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند