کاشت ابرو مناسب خواب مو

کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو در تهران

کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو را تنها باید به مراکز معتبر بسپارید. موهای ابروها هم مانند موهای سر ممکن است دچار ریزش شوند و ابروهایتان پس از مدتی نازک و باریک به نظر برسند. این اتفاق به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. ممکن است بیماری دلیل ریزش ابروهایتان باشد یا اینکه به دلایل موروثی ابروهایی نازک و باریک داشته باشید.

البته همه افراد به افزایش سن یا به صورت مادرزادی ابروهایشان باریک نیست. بعضی از افراد به دلیل تغذیه سالم و ژنتیکی که دارند، حتی در سن پیری هم ابروهایی پر و خوش‌حالت دارند که زیبایی خاصی به چهره آن‌ها می‌دهد. اگر شما جز این گروه نیستید و دلتان می‌خواهد هر وقت در آیینه به صورتتان نگاه کردید احساس بسیار خوبی داشته باشید، کلینیک VIP رویای شما را برای داشتن ابروهای زیبا و خوش‌حالت برآورده می‌کند.

ابرو های پر پشت-کلینیک vip
ابرو های پر پشت-کلینیک vip

چرا کاشت ابرو بهترین انتخاب است؟

قبل اینکه به سراغ دلیل کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو برویم؛ باید علت برتری این روش را نسبت به روش‌های دیگر مانند تاتو و میکروبلیدینگ بررسی کنیم. در تاتو و هاشور برای جایگزین کردن ابروهای ریخته شده از رنگ‌های شیمایی استفاده می‌شود؛ بنابراین رنگ شیمایی که در طول این کاشت وارد بدن می‌شود می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. همچنین، در تاتو و هاشور رنگ‌ها هستند که حالت ابرو را روی صورت رسم می‌کنند و مصنوعی بودن ابروی شما کاملاً مشخص میشود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    میکروبلیدینگ هم که جدیداً مد شده است و خانم‌ها برای کاشت ابرو به سراغ آن می‌روند، عوارضی زیر در انتظارشان است:

    • واکنش‌های آلرژیک
    • احتمال بالای عفونت به دلیل کاشت در آرایشگاه یا مکان‌های نامعتبر
    • دائمی نبودن و نیاز به تمدید
    • آسیب رسیدن به بافت صورت به دلیل استفاده از قلم و سوزن نامناسب و فرو بردن عمیق در پوست
    • جای زخم یا اسکار
    • برش‌های ناهماهنگ ایجاد شده روی ابرو
    • کاشت نامناسب رنگ‌دانه‌ها و زیبا نشدن ابروی کاشت شده

    اما در کاشت ابرو از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود. به همین دلیل ابروهایتان پس از کاشت هیچ تفاوتی با ابروهای طبیعی ندارند و اگر کسی برای اولین بار شما را ببینید، اصلاً متوجه نخواهد شد که شما ابروی کاشت شده دارید.

    کاشت ابرو طبیعی
    کاشت ابرو طبیعی

    اهمیت کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو

    تا این بخش از مقاله درباره دلیل کاشت ابرو و برتری آن نسبت به روش‌های دیگر ترمیم محل ابروهای ریخته شده صحبت کردیم، وقتش رسیده که کاشت ابرو را به دقت بررسی کنیم، تا متوجه شوید که چرا باید حتماً این عمل زیبایی توسط متخصص انجام شود و نباید آن را به دست کسانی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه ندارند واگذار کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    متفاوت بودن جهت رشد ابروها

    به ابروهای خودتان و اطرافیانتان به دقت نگاه کنید! آیا جهت رشد آن‌ها مانند رشد موهایتان است؟ البته که نه. موهای سر فقط در یک جهت رشد می‌کنند و حالت آن‌ها مشخص است؛ اما ابروها در هر قسمت سر، میانی و حتی انتها دارای زاویه رشد خاصی هستند. به همین دلیل است که حتماً باید کاشت توسط نیروی متخصص انجام شود تا این کار به درستی انجام شود.

    علاوه بر این موضوع، ضخامت موهای کاشته شده، طول موهای کاشته شده و رنگ آن‌ها باید در نواحی مختلف ابرو متفاوت باشد تا ابروی کاشت شده شبیه ابروی طبیعی به نظر برسد. به همین دلیل متخصص کلینیک VIP تهران به دقت و با زاویه درست موهای با ضخامت و طول مشخص را درست در جهت رشد ابرو روی نواحی مشخص شده کاشت می‌کند.

    زاویه خاص رشد موهای ابرو نسبت به فولیکول

    موهای سرتان فقط در جهت عمودی رشد می‌کنند و نیازی نیست که موهای کاشت شده روی هم بخوابند و رشد آن‌ها در جهت‌های مشخصی باشد. همچنین فاصله رشد موهای سر نسبت به ابروها حساسیت کمتری دارد. تار موی ابروها باید با زاویه مناسب و در جهت درست کاشته شوند تا پس از رشد شکل ابروها حالت مناسبی داشته باشد. با توجه به این نکته، پزشک کلینیک vip از موهای پشت گوش‌ها و ناحیه پشت سر که زاویه مناسب برای کاشت در ناحیه ابرو دارد استفاده می‌کند.

    تک مویی بودن تار ابرو

    یکی از نزدیکانتان را انتخاب کنید و به دقت موهای سرش را بررسی کنید. با دیدن تار موها متوجه می‌شوید که گاهی چند تار مو از یک ناحیه بیرون آمده‌اند. این موضوع برای کاشت ابروها نباید رخ بدهد. چون موهایی که برای ابروها دارید تک مویی هستند و واحدهای فولیکولی جدید هم که در این ناحیه کاشت می‌شوند باید تک مویی باشند. پزشک متخصص برای کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو بهتر است از روش کاشت نقطه‌ای استفاده کند و موهای مورد نیاز برای ابرو را از بین فولیکول‌های تک مویی انتخاب کند. این کار را تنها پزشکانی می‌توانند انجام دهند که تجربه و تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند.

    تفاوت چرخه رشد ابرو و مو

    حتماً به این نکته توجه کرده‌اید که موهای ابروها برخلاف موهای سرتان چرخه رشد مشخصی دارند و از یک اندازه‌ای بیشتر بلندتر نمی‌شوند. به همین دلیل موقع کاشت ابرو پزشک باید موهایی را انتخاب کند که این قابلیت را داشته باشند و رشد آن‌ها کنترل شده باشد تا ابروهای کاشت شده درست شبیه ابروهای طبیعی فرد به نظر برسند. اگر پزشک تخصص لازم برای انتخاب تار ابروها را نداشته باشد، موهای کاشت شده ممکن است بیش از حد بلند شوند و به طور مداوم نیاز به اصلاح یا کوتاهی آن‌ها داشته باشید.

    انتخاب طرح ابروها پیش از انجام کاشت

    اغلب متقاضیان کاشت ابرو، علاقه‌مند هستند که ابروهای جدیدشان طبق مدل خاصی کاشت شود تا ظاهر زیباتر و جذاب‌تری داشته باشند. اگر شما هم جز این گروه هستید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در جلسه مشاوره قبل از کاشت، تصاویر ابروهایی که می‌خواهید داشته باشید را برای مشاورین کلینیک ارسال کنید. پزشک با توجه به حالت چهره شما و طرح‌های ارسالی، بهترین گزینه را برای کاشت ابرو طبیعی متناسب با خواب مو به شما پیشنهاد می‌کند و می‌توانید چهره زیبایی داشته باشید.

    موقع انتخاب طرح مناسب برای کاشت ابرو به این نکات توجه داشته باشید که بالا رفتن بیش از حد ابروها، زاویه کاشت آن‌ها، فاصله ابروها از هم و میزان تراکم و پهنای ابروها می‌تواند حالت چهره شما را به طور کامل تغییر دهد. به عنوان مثال اگر وسط ابروها زیاد بالا باشد، احتمال دارد که چهره شما برای همیشه خشمگین و عصبی به نظر برسد.

    کاشت ابرو مناسب با چهره-کلینیک vip
    کاشت ابرو مناسب با چهره-کلینیک vip
    چرا کلینیک VIP یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران است؟

    توجه داشته باشید که با مراجعه به یک مرکز زیبایی کم‎ سابقه به منظور پرداخت هزینه کمتر، نه تنها خود را با خطر بروز عوارض جانبی خطرناک روبه‌رو می‌کنید، بلکه احتمالاً از نتیجه کاشت خود ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید این کار را دوباره انجام دهید. این مسئله یعنی صرف زمان و هزینه دو برابر!

    به ‌همین ‎دلیل، قصد داریم شما را با مجهزترین کلینیک کاشت ابرو حرفه‌ای در تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و امکان ارائه ضمانت‎نامه کتبی (۱۰۰% تضمینی) آشنا کنیم.

    کلینیک کاشت ابرو VIP با داشتن سابقه طولانی در زمینه کاشت ابرو و برخورداری از بهترین متخصص کاشت ابرو ایران، به واقع یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. از دلایل برتری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

      • امکان کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش FUT
      • کاشت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه
      • امکان ارائه قیمت‎های مناسب‎تر، به ‎خصوص برای عروس خانم‎های جوان

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان کاشت ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱ تماس بگیرید.  در صفحه کاشت ابرو، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید نتیجه طبیعی کار درخواست‌کنندگان قبلی را مشاهده کنید و در صورت تمایل فرم مشاوره مندرج در صفحه را تکمیل نمایید تا مشاوران کلینیک با شما تماس بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند