کاشت-مو-برای-بیماران-قلبی

کاشت مو برای بیماران قلبی امکان‌پذیر است؟

آیا کاشت مو برای بیماران قلبی ممکن هست؟ این افراد تحت چه شرایطی می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند؟ آیا تمام بیماران قلبی امکان کاشت مو را دارند یا خیر؟ کلینیک vip تهران در این مقاله به سوال‌های مهم شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

تمام افراد در طول زندگی خودشان ممکن است با ریزش مو مواجه شوند. بعضی از آن‌ها به خاطر عوامل ژنتیکی موهایشان را از دست می‌دهند، در نقطه مقابل کسانی قرار دارند که به خاطر مداومت در استفاده از لوازم آرایشی مانند ژل و چسب و تافت یا رژیم‌های غذایی نادرست باعث ریزش موهایشان می‌شوند.

اگر بین 50 تا 150 تار مو در طول روز از دست می‌دهید، جای نگرانی وجود ندارد. چون بیشتر از 10 هزار فولیکول روی سرتان وجود دارد که این ریزش طبیعی مو را جبران کند؛ اما برای ریزش موی بالاتر از 150 تار مو، باید به فکر چاره باشید.

آیا کاشت مو برای بیماران قلبی امکان‌پذیر است؟

بیماری قلبی مشکلی رایج در بین مردم کل جهان است. این گروه از افراد ممکن هست در رده‌های سنی مختلفی قرار داشته باشند. اگر بیماری قلبی دارید و موهایتان به هر دلیلی دچار ریزش شده، نباید از حق طبیعی کاشت مو و زیباتر شدن محروم شوید.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای کاشت مو باید شرایطی که ایده آل شما است را پیدا کنید و با انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران، این عمل زیبایی خاص و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

    نمونه کاشت مو پر تراکم
    نمونه کاشت مو پر تراکم

    فرآیند کاشت مو برای بیماران قلبی چگونه است؟

    کاشت مو برای بیماران قلبی با سایر افراد هیچ تفاوتی ندارد. کسانی که به این مشکل مبتلا هستند هم باید بانک موی مناسبی داشته باشند. سپس پزشک معالج با کمک تجهیزات موجود عمل انتقال فولیکول‌ها از بانک مو به نواحی که دچار طاسی شده است را انجام می‌دهد. وقتی انتقال فولیکول‌ها کامل شده و وسعت طاسی پوشانده شده، متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت آماده می‌شود.

     

    تنها موضوعی که موقع کاشت برای بیماران قلبی مطرح می‌شود، ایمن بودن انجام این عمل زیبایی و عدم بروز مشکلات خاص برای این گروه هست.

    نکته مهم : تمامی افرد دارای سابقه بیماری قلبی باید از پزشک خود تاییدیه بگیرند و سپس کاشت بکنند . مخصوصا افرادی که عمل قلب باز انجام داده اند یا فنر گذاشته اند .

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کدام بیماران قلبی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند؟

    همان‌طور که تمام افرادی که ریزش مو دارند نمی‌توانند کاشت مو را انجام دهند، در بین بیماران قلبی هم گروه خاصی می‌توانند این خدمات زیبایی را دریافت کنند. در ادامه کاندیداهای مناسب این گروه برای کاشت مو را معرفی کرده‌ایم:

    • کسانی که الگوی طاسی موی مردانه دارند و بیشتر از 5 سال است که موهایشان را از دست داده‌اند.
    • افرادی که نسبت به کاشت مو واقع‌بین هستند. این گروه از افراد می‌دانند که به وجود انجام کاشت مو، ممکن است که دوباره ریزش موها ادامه داشته باشد.
    • کسانی که شرایط جسمانی مساعدی دارند. پزشک با انجام آزمایش‌های لازم تشخیص می‌دهد که چه گروهی از بیماران قلبی امکان کاشت مو را دارند.

    اقدام لازم قبل از کاشت برای بیماران قلبی

    کاشت مو برای بیماران قلبی با شرایط خاصی همراه است. این افراد باید نکاتی که در ادامه ارائه شده را قبل از شروع عمل زیبایی رعایت کنند:

    • در صورتی که داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین مصرف می‌کنید، باید به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل مصرف آن‌ها را تحت نظر پزشک متوقف کنید؛ زیرا داروهای رقیق کننده خون احتمال خونریزی حین عمل و بعد از آن را افزایش می‌دهند و دوران نقاهت را طولانی می‌کنند.
    • به هیچ عنوان یک هفته قبل و بعد از عمل دخانیات مصرف نکنید و مشروبات الکلی ننوشید!
    • در صورتی که ویتامین‌هایی مانند ویتامین E یا K مصرف می‌کنید، تحت نظر پزشک مصرف آن‌ها را متوقف کنید.
    • قبل از اقدام برای کاشت مو، حتماً دوش بگیرید و سرتان را با شامپو ملایم شستشو دهید.
    • روز عمل به هیچ عنوان روی موهایتان سرم آب‌رسان، ژل، اسپری و… نزنید.
    • از مصرف چای سبز، چای، شیر و قهوه یک شب پیش از انجام عمل کاشت مو اجتناب کنید.
    • قبل از اقدام برای کاشت یک وعده غذایی سبک مصرف کنید. زیاده‌روی در غذا ممکن هست موجب رفلکس معده شود و با وجود افزایش احتمال استفراغ سلامتی شما را به خطر بیندازد.
    • به هیچ عنوان شب قبل از کاشت استرس و اضطراب نداشته باشید. با تماشای یک فیلم شاد و گذراندن لحظات خوش کنار خانواده می‌توانید احساس ترس و استرس را از خودتان دور کنید.
    خطرات-کاشت-مو
    خطرات-کاشت-مو

    اقدام لازم بعد از کاشت برای بیماران قلبی

    برای بعد از کاشت مو برای بیماران قلبی نکات زیر ارائه شده است:

    • حتماً روز کاشت با خودتان همراه داشته باشید تا دلگرمی شما باشد و احساس ترس و استرس از شما دور شود.
    • پس از کاشت بهترین گزینه برایتان استراحت در منزل هست. چند روز پس از کاشت از خانه خارج نشوید و اجازه بدهید که طول درمان بدون اضطراب طی شود.
    • حتماً کتاب، فیلم و تفریحات مورد علاقه خودتان را از قبل آماده کنید و در طول دوران نقاهت خودتان را سرگرم کنید. این سرگرمی‌ها اضطراب را از شما دور می‌کند و اجازه نمی‌دهد که فشار روی قلب شما وارد شود و تپش قلبتان بالا برود.
    • در صورت بروز درد شدید پس از کاشت، حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید و مسکن‌های تجویز شده را مصرف کنید.
    • پس از کاشت مصرف الکل و دخانیات را کنار بگذارید. این دوران بهترین زمان برای ترک این مواد مضر برای سلامتی است.
    • رژیم غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی داشته باشید تا فولیکول‌ها بتوانند به خوبی رشد کنند. مصرف مواد غذایی سرشار از آهن، روی، ویتامین‌های گروه B، کلسیم، منیزیوم و… در این دوران توصیه می‌شود.

    عوارض کاشت مو برای بیماران قلبی

    کاشت مو برای بیماران قلبی عوارض چندانی به همراه نخواهد داشت! زیرا این عمل زیبایی بدون نیاز به بیهوشی و جراحی و فقط با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. عوارض رایج پس از کاشت مو مانند تورم، خارش و کبودی که تمام افراد با آن مواجه هستند، برای این گروه هم رخ می‌دهد. در صورتی که این عوارض بسیار شدید باشد یا اینکه مشکلات خاصی برای متقاضی پس از کاشت دیده شود، حتماً باید با پزشک معالج این موضوع را در میان بگذارد.

    کاشت مو را در کدام مرکز درمانی انجام دهیم؟

    اگرچه کاشت مو در ظاهر یک عمل زیبایی ساده به نظر می‌رسد، اما اشتباهات پزشکی ممکن هست به بانک مو صدمه وارد کند، کاشت به درستی انجام نشود یا حتی با پاره شدن مویرگ‌های سر برای بیماران قلبی مشکل‌ساز باشد! به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای کاشت مو فقط به مراکزی مراجعه کنید که سابقه چندین ساله در این زمینه دارند و تجربه‌های موفق آن‌ها نشان دهنده کیفیت کارشان است.

    کلینیک VIP تهران با بیش از 15 سال سابقه، کاشت مو را با متدهای امروزی و بهترین کیفیت برایتان انجام می‌دهد. برای دریافت خدمات مشاوره با واتساپ ما در تماس باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند