نتیجه-کاشت-مو-بعد-از-سه-ماه

نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه چطور است؟

نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه چگونه هست؟ آیا پس از سه ماه می‌توان به رشد کامل موها امیدوار بود یا خیر؟ انتظار واقع‌بینانه پس از کاشت مو چگونه است؟ آیا امکان دارد که از زمان کاشت سه ماه بگذرد، اما هیچ مویی روی سر رشد نکرده باشد؟

کاشت مو این روزها جزء عمل‌های زیبایی پرطرفدار هست. کسانی که به طور ژنتیکی ارثیه ریزش مو دارند، مشتری پروپاقرص کلینیک‌های زیبایی هستند. در کنار این گروه، کسانی که در اثر سانحه‌هایی مانند آتش‌سوزی یا تصادف موهایشان را از دست داده‌اند، از جمله افراد مشتری کاشت مو هستند؛ زیرا موهای پرپشت تاثیر قابل توجهی روی زیبایی افراد و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها دارند.

برای کاشت مو باید نسبت به نتیجه این عمل زیبایی واقع‌بین باشید و در طول دوران نقاهت صبوری به خرج دهید. همچنین داشتن بانک موی مناسب و سلامت جسمانی برای نتیجه‌بخش بودن این عمل زیبایی تاثیر قابل توجهی دارد.

چند وقت پس از کاشت مو نتایج قابل مشاهده است؟

کاشت مو مانند هر عمل زیبایی زمان‌بر هست و برای مشاهده نتیجه واقعی آن باید صبور باشید. پس از بررسی شرایط کلینیک vip تهران برای کاشت مو و انتخاب این مرکز، باید از مشاوره متخصصین ما بهره‌مند شوید. سپس آماده کاشت مو می‌شوید.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در اولین مرحله لازم هست وضعیت جسمانی شما بررسی شود. به همین دلیل پزشک آزمایش‌های لازم را برایتان تجویز می‌کند. سپس برای عمل کاشت آماده می‌شوید و در طی چند ساعت عمل کاشت و برداشت فولیکول‌ها برایتان انجام می‌شود. پس از انجام توصیه‌های دوران نقاهت و گذشتن سه ماه از زمان کاشت، می‌توانید اولین نتایج حاصل از این عمل زیبایی را مشاهده کنید.

    نتیجه-کاشت-مو
    نتیجه-کاشت-مو

    با توجه به اینکه چند ماه پس از کاشت موهای اولیه می‌ریزند و مجدداً موهای جدید رشد می‌کنند، برای اینکه نتیجه واقعی کاشت مو را مشاهده کنید باید حداقل یک سال یا 12 ماه منتظر بمانید. بعد از آن می‌توانید موهایتان را حالت دهید و به مدل‌های مختلفی که دوست دارید شکل دهید.

    دسته‌بندی انتظارات پس از کاشت مو

    با توجه به اینکه یک سال زمان نسبتاً طولانی است و کسانی که کاشت مو را انجام می‌دهند دلشان می‌خواهد هر چه زودتر نتیجه این عمل زیبایی را مشاهده کنند، باید یک تقویم برای خودتان آماده کنید. تقویمی که در آن زمان‌بندی نتایج کاشت مو به صورت ماهانه مشخص شده و هر ماه شما میدانید که در بهترین حالت کاشت مو چه نتایجی به همراه دارد. کلینیک vip تهران برای ساده شدن کار شما این تقویم را برایتان آماده کرده است.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    نتیجه کاشت مو بعد از یک ماه

    یک ماه پس از کاشت مو می‌توانید انتظار داشته باشید که دلمه‌ها و زخم‌ها و التهابات ناشی از کاشت از بین بروند. فولیکول‌های کاشت شده در این مرحله وارد فاز استراحت شده‌اند و هیچ اثری از رشد مو در ناحیه کاشت مشاهده نمی‌شود. با گذشت یک ماه از عمل، هیچ درد، سوزش و تورمی در قسمت بانک مو احساس نمی‌شود. در برش نواری احتمال دارد که هنوز کمی درد در پشت سر وجود داشته باشد و نیاز باشد که استریل سازی بانک مو و پانسمان ادامه پیدا کند.

    نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه

    در این زمان، نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه را می‌توانید مشاهده کنید. موهایی که کاشت شده‌اند در این دوران کم‌کم شروع به رشد می‌کنند و وقتی کف سرتان را نگاه کنید، موهای نازک و تیغ تیغی که تازه رشد کرده‌اند قابل مشاهده هستند. وضعیت بانک مو هم پس از سه ماه تقریباً تثبیت‌شده و آسیب‌های ناشی از برداشتن فولیکول‌ها و احتمال بروز عفونت برطرف شده است. موهایی که در این مرحله رشد می‌کنند ضعیف هستند و پس از چند وقت می‌ریزند.

    نتیجه کاشت مو بعد از نه ماه

    پس از دوره ریزش، موهای جدید شروع به رشد می‌کنند. موهایی که در این مرحله در می‌آیند به مرور ضخیم‌تر می‌شوند. در ماه نهم پس از کاشت، موهایتان کم‌کم شبیه سایر موهای سرتان می‌شوند و مناطقی که کاشت مو در آن‌ها انجام شده، به طور کامل پر می‌شود.

    نتیجه کاشت مو بعد از یک سال

    پس از یک سال بانک مو به طور کامل بهبود پیدا می‌کند. همچنین موهایتان پرپشت شده و رشد آن‌ها کامل می‌شود. در این دوران است که می‌توانید نتیجه واقعی کاشت مو را مشاهده کنید و از دیدن چهره جدیدتان لذت ببرید.

    بانک-مو-بعد-از-کاشت-مو
    بانک-مو-بعد-از-کاشت-مو

    آیا نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه برای همه افراد یکسان است؟

    این عمل زیبایی برای متقاضیان مختلف نتیجه یکسانی ندارد! ممکن هست رشد موهای تازه کاشت شده و ریزش آن‌ها زودتر از آنچه تخمین زده شده شروع شود؛ بنابراین رشد موهای جدید هم سریع‌تر اتفاق می‌افتد و نتیجه کاشت مو برای این افراد زودتر از یک ماه قابل مشاهده است.

    برای کسانی که دچار عفونت پس از کاشت مو می‌شوند یا کسانی که با وجود توصیه‌های پزشک باز هم در دوران نقاهت دخانیات و الکل مصرف می‌کنند، احتمال دارد که زخم‌های ناشی از برداشتن فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها در ماه اول التیام پیدا نکند و تا ماه سوم و حتی بیشتر درمان زخم‌ها طول بکشد؛ بنابراین نتیجه کاشت مو پس از ماه سوم که رشد موهای ابتدایی است، تنها برای کسانی که به لحاظ سلامتی در وضعیت مناسبی قرار دارند امکان‌پذیر است.

     راه و روش ماندگاری نتیجه کـاشت مو بعد از سه ماه

      • حتماً پس از کاشت مو آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید؛ زیرا عدم مصرف آنتی‌بیوتیک موجب بروز عفونت و تاخیر در روند بهبودی پس از کاشت می‌شود.
      • حتماً پس از کاشت با زاویه 45 درجه سر نسبت به بدن بخوابید؛ زیرا فشار وارد شدن به ناحیه کاشت موجب صدمه وارد شدن به فولیکول‌ها و جابجایی آن‌ها می‌شود.
      • به هیچ عنوان پس از کاشت ناحیه مورد نظر را لمس نکنید و ماساژ ندهید؛ زیرا لمس سر پس از کاشت می‌تواند به فولیکول‌ها آسیب جدی وارد کند و حتی موقعیت آن‌ها را تغییر دهد.
      • پس از کاشت در معرض نور آفتاب قرار نگیرید؛ زیرا آفتاب موجب سوختن پوست سر و تعریق می‌شود؛ بنابراین نتیجه کاشت مو آنچه انتظار دارید نخواهد شد.
      • به هیچ عنوان استرس و اضطراب نداشته باشید و سعی کنید خودتان را سرگرم کنید. هر چقدر استرس داشته باشید سلامتی شما و نتیجه کاشت مو تاثیر منفی خواهد گرفت.
    و در انتها کلینیک VIP تهران…

    برای اینکه نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه همان چیزی باشد که شما دلتان می‌خواهد؛ حتماً باید کاشت را در مرکزی با تکنولوژی‌های روز دنیا انجام دهید. کلینیک vip تهران از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا، پزشکان متخصص زیبای و پروانه وزارت بهداشت بهره‌مند است. این مرکز تجربه کاشت مو را برای افراد زیادی انجام داده است، که نتیجه آن را می‌توانید در اینستاگرام کلینیک مشاهده کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند